لیست های GSA را نخرید: تحلیل سریع بازار

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

من توضیح نمی دهم که رتبه بندی موتور جستجوی GSA چیست – مخاطبان هدف این پست به خوبی آن را می دانند. به عنوان پیشرفته‌ترین و منعطف‌ترین ابزار اتوماسیون پیوند تا به امروز، می‌ترسم به نفع خودش بیش از حد محبوب شده باشد (اما، انعطاف‌پذیری آن چیزی است که آن را نجات می‌دهد – این و تیم توسعه بزرگ).

می‌دانید که تقریباً برای همه ابزارهای کلاه سیاه دیگری که تا به حال عرضه شده است چه اتفاقی افتاده است (یعنی اگر ابزاری صادقانه بود و چیزی نبود که نویسندگان آن پس از توقف کار برای آنها شروع به ارائه به مردم کردند) – پس از اینکه بیش از حد محبوب شد، رد پا به طور خودکار بیش از حد قابل مشاهده شد زیرا افراد زیادی از آن استفاده می کردند، عمدتاً بدون تغییر یا فکر کردن، همان کار را بارها و بارها انجام می دادند و در حین رفتن آن را از بین می بردند. برای همه چیز در سئو دیر یا زود این اتفاق می افتد. وبلاگ Matt Cutts را با پیوند مخفیانه شما به یک سایت ویاگرا یک بار اسپم کنید، بروید جشن بگیرید و مزایای آن را پاره کنید (یا حداقل با این واقعیت که این کار را انجام دادید، نفس خود را به باد دهید). آن را هزار بار اسپم کنید – و شما آن مرد را عصبانی می کنید، به همان اندازه که گویی او تمام تلاش خود را کرده است تا آن را در سطح جهانی مرتب کند و هیچ کس دیگری نمی تواند آن را انجام دهد و دیگر کار نمی کند. خوب، این فقط یک مثال بسیار تئوری است، اما می دانید منظور من چیست. قانون شماره 2 سئوی کلاه سیاه (یا هر سئوی دیگری، برای آن مهم): هر کاری را که انجام می دهید سفارشی کنید، فقط بی خیال جمعیت را دنبال نکنید. قانون شماره 1 STFU است (اگر می دانید چیزی کار می کند – در غیر این صورت آن را برای خود و دیگران می کشید).

GSA آنقدر زیرک است که نمی تواند به این راحتی پایین بیاید، و با سرعت توسعه خود، به نظر می رسد که همیشه یک قدم جلوتر از کاربران اصلی خود هستند. قبل از اینکه از چیزی تا حد مرگ سوء استفاده کنید، آن را تنظیم می کنند. اما افراد بی فکر، افراد بی فکری خواهند بود – آنها تله های خود را ایجاد می کنند، حتی اگر نرم افزار تمام تلاش خود را برای جلوگیری از آنها انجام دهد.

هر فروم کلاه سیاه یا خود انجمن GSA را جستجو کنید و انبوهی از پیشنهادها را از لیست پیوندهای GSA از پیش پایان یافته، تأیید شده، dofollow، روابط عمومی بالا، و انبوهی از پیشنهادات مشاهده خواهید کرد. ممکن است ایده خوبی به نظر برسد زیرا در زمان و منابع سرور شما صرفه جویی زیادی می کند، درست است؟ فقط یک لیست از پیش ساخته شده وصل کنید و با آن اجرا کنید، نتایج تضمین شده، رتبه سایت، بلاهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه! زیرا، درست مانند شما، یک دسته دیگر از افراد تنبل بی‌خبر، همین کار را انجام داده‌اند، و تا زمانی که شما فهرست را می‌خرید، احتمالاً قبلاً تا حد مرگ مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند. مگر اینکه شما یک eejit یا یک تقلب باشید، سایت‌هایی که از آن استفاده می‌کنید دقیقاً تمیزترین سایت‌های whitehattest نیستند – بنابراین این موضوع در مورد محله نیست، بلکه همان چیزی است که بارها تکرار می‌شود. اثربخشی آن متوقف می‌شود نه به این دلیل که لیست‌ها بد هستند – ممکن است به همان اندازه که در زمان اولین جمع‌آوری تبلیغ می‌شد، خوب بوده باشند. کارایی آن متوقف می‌شود، زیرا همه همان کار لعنتی را انجام می‌دهند – این لیست‌ها را از بین می‌برند. دقیقاً به همین دلیل است که GSA Search Engine Ranker، بر خلاف نسخه قبلی که اکنون منسوخ شده است، GSA Auto Website Submitter توسط همان توسعه دهندگان، برای مثال، با پایگاه داده سایتی از پیش بارگذاری نشده ارائه می شود – اما با تعداد زیادی ردپا و موتورهای جستجو و یکسری موارد دیگر در حال تغییر است. گزینه هایی که می توانید از آنها برای ایجاد لیست های هدف کامل خود، فقط برای شما و نه هیچ کس دیگری استفاده کنید و از مزایای آنچه کشف کرده اید بدون نیاز به اشتراک گذاری آن با دیگران استفاده کنید. استفاده از لیست‌های از پیش ساخته شده خریداری شده توسط شخص دیگری، این ابزار فوق‌العاده و تقریباً بی‌نقص ارسال هرزنامه را کاهش می‌دهد. ارزش دقیقاً می تواند همین کار را انجام دهد.

اما مطمئناً، راه‌اندازی ابزارها و ایجاد فهرست‌های هدف خود (یا بهتر است بگوییم، ایجاد یک لیست هدف سفارشی برای هر سایتی که پروژه GSA را برای آن انجام می‌دهید – چطور؟ من واقعاً انجام می‌دهم) به مهارت‌ها، زمان و تلاش نیاز دارد. طرز فکر خاصی که همه ندارند این برای تنبل ها نیست – در واقع، سئوی سیاه کلاه اصلاً برای تنبل ها نیست.

این قیمت پایین اکثر سرویس‌های GSA “blast” (خدایا، چقدر از این کلمه متنفرم) را توضیح می‌دهد – اگر برای هر سایتی که راه‌اندازی می‌کنید از تنظیمات آماده استفاده می‌کنید و یک لیست هدف از پیش ساخته شده، فقط باید آن را وارد کنید. یک URL و چندین کلمه کلیدی در یک پروژه شبیه سازی شده. چقدر طول می کشد – احتمالاً 5 دقیقه یا کمتر؟ ارزش 5 دقیقه شما چقدر است؟

برای راه اندازی صحیح پروژه GSA، بین 30 دقیقه تا یک ساعت به زمان نیاز دارید. شما به تجربه قبلی کافی نیاز دارید تا بفهمید چه کاری انجام می دهید، چه چیزی را باید تغییر دهید و دقیقاً چه چیزی برای رسیدن به نتیجه مطلوب برای هر پروژه خاصی که ایجاد می کنید لازم است. شما احتمالاً به چند ابزار دیگر نیز نیاز خواهید داشت – و آشنایی مناسب با آن ابزارها – تا همه چیز را برای پروژه GSA که در حال راه‌اندازی هستید آماده کنید و اطمینان حاصل کنید که پس از راه‌اندازی و اجرای آن به درستی کار می‌کند. اوه، و نظارت صحیح بر چندین پروژه در حال اجرا در چندین سرور یک کار تمام وقت است. و این سرورها بهتر است واقعاً قدرتمند باشند زیرا GSA منابع بسیار زیادی دارد و دیوانه وار CPU و حافظه را می خورد. این همه هزینه چقدر است؟

GSA یک ابزار مبتدی نیست و نه یک ابزار آماده است. این یک سیستم پیشرفته، پیشرفته، پیچیده، مدرن و همیشه در حال تکامل است (هنوز کسی نمی‌داند چرا این پست هنوز پیوند وابسته ندارد؟). و به این ترتیب، من فکر می کنم به شدت دست کم گرفته شده است. ابزاری مانند این نباید چندان مقرون به صرفه باشد. ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه. اگرچه این بیت را می‌توان در طول زمان برطرف کرد – اگر با ادامه تکامل ابزار، به سرورهای قوی‌تر و بیشتری برای اجرای صحیح نیاز داشته باشد، و سرورهای خوب گران هستند، بنابراین ممکن است نادانان را فیلتر کند. اگرچه توسعه دهندگان آن به قدری خوب هستند که مراقب بهینه سازی عملکرد آن هستند و در عین حال عملکردهای شگفت انگیز بیشتری را اضافه می کنند … بنابراین احتمالاً تنها یک راه وجود دارد – قبل از اینکه ابزار را به افراد بفروشید مجوز دهید. متأسفانه من هم چنین اتفاقی را نمی بینم.

یک چیز در کل این بازار فراتر از من است. من می دانم که مبتدیان نادان وجود دارند، بنابراین تقاضا وجود دارد. اما اگر به اندازه کافی خوب هستید که یک لیست با کیفیت بسازید، چرا آن را بفروشید؟ چرا از مهارت های خود برای رتبه بندی سایت ها و کسب درآمد از آنها استفاده نمی کنید؟ این در مورد “اشتراک گذاری با جامعه” نیست – در غیر این صورت این لیست ها رایگان خواهند بود (بله، من دیده ام که eejits چیزهای کاملاً خوب اما حساس را به صورت رایگان به اشتراک می گذارد و آن را برای خود و دیگران می کشد). و این نیاز شدید آنها به پول نیست – همانطور که گفتم، چرا از سایت های رتبه بندی شده خودتان با استفاده از پیوندها برای خودتان درآمد کسب نکنید. پس چی – ایگو؟

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *