مروری بر برنامه وابسته Envato | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید و ایده‌ای ندارید، پیوستن به برنامه وابسته Envato ممکن است ایده خوبی باشد. این یک انتخاب عالی برای افرادی است که در بازاریابی دیجیتال، سئو، فناوری و صنایع توسعه هستند، بنابراین اگر وبلاگ یا وب سایتی در این صنایع دارید، ممکن است بخواهید آن را امتحان کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چقدر می توانید با این فرصت برنده شوید، بررسی زیر را بررسی کنید!

مروری بر برنامه وابسته Envato Envato چیست؟

Envato را می توان به عنوان یک بازار بزرگ برای هر کسی که علاقه مند به خرید و استفاده از محصولات دیجیتال است، به ویژه کسانی که ارتباط چندانی با هنر، ویرایش یا توسعه وب سایت ندارند، توصیف کرد.

به عنوان یک شریک بالقوه Envato، باید بدانید که چیزهای زیادی وجود دارد که ممکن است نیاز به تحقیق در مورد آنها داشته باشید، اما در بخش بعدی در مورد آن بیشتر توضیح دهید.

چه خدمات یا محصولاتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

دسته بندی هایی که در وب سایت Envato پیدا خواهید کرد، از Elements تا EnvatoMarket غیر مبتنی بر اشتراک را شامل می شود. همچنین سرویسی به نام Placeit وجود دارد که توسط همان شرکت طراحی شده است که به افراد کمک می کند تا فیلم ها، پست های اجتماعی و همچنین طرح های حرفه ای ایجاد کنند.

سه نوع سرویسی که لزوماً برای برنامه وابسته Envato Elements یا برنامه وابسته به بازار Envato اعمال نمی شوند، Envatotuts+، Mixkit و reshot هستند. اولی به افراد اجازه می‌دهد تا مهارت‌های خود را با یادگیری از طریق آموزش‌ها و دوره‌ها به سطح جدیدی برسانند.

دومین مورد، mixkit، ابزار بسیار مفیدی است، به ویژه برای مدیران رسانه‌های اجتماعی یا اینفلوئنسرها، زیرا در واقع دارای بارها و بارهای دارایی محتوای ویدیویی رایگان است. در نهایت، reshot تعداد زیادی تصویر و آیکون رایگان را ارائه می دهد.

به طور طبیعی، از آنجایی که این منابع رایگان هستند، با توصیه آنها به مخاطبان خود چیزی عایدتان نخواهید شد. با این حال، اگر به آنها پیشنهاد دهید که اقلام یا هر محصولی را از بازار دریافت کنند، می توانید درصد کمی از آن فروش را به دست آورید.

برای اینکه تصوری از هزینه این محصولات به شما بدهیم، به عنوان مثال به برخی از قالب‌های وب‌سایت تجارت الکترونیک نگاه کرده‌ایم و قیمت‌ها از 69 تا 129 دلار و بالاتر متغیر است. قیمت به قابلیت های هر قالب و آسانی کار با آن بستگی دارد.

اکثر آنها برای تلفن همراه بهینه شده اند و برخی حتی با یک سازنده کشش و رها کردن قوی ارائه می شوند، از این رو با نیازهای افرادی که تجربه زیادی در ایجاد وب سایت ندارند، مطابقت دارد. و طبیعتاً از آنجایی که آنها برای این محصولات هزینه خواهند کرد، هک آنها بسیار سخت تر از قالب های رایگان وردپرس است.

اگر به برنامه وابسته Envato Elements علاقه مند هستید، اشتراک فقط 16.50 دلار در ماه هزینه دارد و با میلیون ها دارایی خلاقانه (به ادعای خود شرکت) با بارگیری نامحدود و امکان لغو طرح در هر زمان ارائه می شود.

اشتراک Elements همه چیز از قالب‌های گرافیکی و ویدیویی گرفته تا قالب‌های وب، فایل‌های صوتی موسیقی و عکس‌های استوک دارد. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت 30 درصد تخفیف برای دانشجویان ارائه می دهد.

چگونه شریک Envato شویم

اول، یکی از بهترین چیزهای این برنامه این است که می توان آن را در پلتفرم Impact Radius پیدا کرد. این یک شبکه به طور گسترده شناخته شده است و بی عیب و نقص کار می کند و همه چیزهایی را که از نظر آمار و هر چیز دیگری که ممکن است در مورد عملکردتان به آن اهمیت دهید به شما می گوید.

شما باید با پر کردن فرمی حاوی اطلاعات اولیه مانند نام و مشخصات شخصی مانند نام کاربری، ایمیل و هر چیز دیگری در این زمینه و همچنین اطلاعات مربوط به شرکت شما – وب سایت شما، کشوری که هستید، به وب سایت Impact بپیوندید. واقع در، آدرس، شماره تلفن، نوع مدل کسب و کار شما و غیره.

از آنجایی که انواتو در حال حاضر چندین محصول مختلف را به فروش می رساند، شما در واقع برنامه های مختلفی دارید. به عنوان یک شریک Envato Elements، با طراحان، توسعه دهندگان و دیگر متخصصانی که به این ابزارها نیاز دارند، تماس خواهید گرفت.

به عنوان یک شریک Placeit توسط Envato، شما برای صاحبان مشاغل کوچک و سازندگان خانه تبلیغ خواهید کرد. در نهایت، به عنوان یک شریک Envato Marketplace، یک بار دیگر برای فیلمبرداران، طراحان، توسعه دهندگان وب، اینفلوئنسرها و غیره جذابیت خواهید داشت.

پس از ارسال درخواست، پیوند وابسته Envato خود را دریافت خواهید کرد و همچنین می توانید درآمدهای وابسته خود را در Envato Market بررسی کنید.

به عنوان یک شریک Envato چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

از آنجایی که اساساً سه برنامه مختلف برای صحبت وجود دارد، کمیسیون های مختلفی نیز وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید. با Envato Elements، تا 120 دلار برای اشتراک های سالانه یک بار صورتحساب و تا 60 دلار برای اشتراک های ماهانه درآمد کسب می کنید.

با Placeit، می توانید 50٪ در تراکنش های یکباره، 20 دلار برای مشترکین ماهانه جدید و 50 دلار برای مشترکین سالانه درآمد کسب کنید.

در نهایت، با بازار Envato، بنابراین با نسخه ای که مردم هر محصولی را که ترجیح می دهند خریداری می کنند، شما 30 درصد از فروش را دریافت می کنید. در این مورد، کمیسیون تکراری وجود ندارد، که ممکن است یک ایراد جزئی باشد.

اطلاعات پرداخت

دو راه اصلی برای دریافت درآمد خود با این برنامه وجود دارد – می‌توانید PayPal یا Electronic Funds Transfer را انتخاب کنید، روشی که فقط برای بانک‌ها در مکان‌های خاصی در سراسر جهان در دسترس است.

در مورد محدودیت برداشت، می توانید 10 دلار را انتخاب کنید، در این صورت می توانید هر زمان که بخواهید کمیسیون خود را برداشت کنید، یا چیزی حدود 50 دلار، در این صورت باید منتظر یک روز خاص از ماه باشید تا مطالبه کنید. درآمد شما

پلتفرم ایمپکت مسئولیت پردازش پرداخت را بر عهده دارد، بنابراین در صورتی که در دریافت پول خود با مشکلی مواجه شدید، باید این مشکل را از طریق شبکه و نه خود انواتو برطرف کنید.

بیشتر بخوانید: خوشه های موضوعی – هر آنچه که باید بدانید

برنامه های وابسته Envato Canva Alternatives

ما یک بررسی جداگانه از برنامه وابسته Canva نوشتیم، بنابراین اگر وقت خالی دارید، پیشنهاد می کنیم آن را بخوانید. این از طریق پلتفرم Impact Radius، یکی از شناخته شده ترین و شناخته شده ترین شبکه های موجود امروزی کار می کند.

اگرچه ممکن است با این فرصت ثروتمند نشوید، اما می‌توانیم بگوییم که شریک Canva بودن راه خوبی برای تنوع بخشیدن به درآمدتان است، به‌خصوص اینکه چقدر برند خوب دیده می‌شود. برای هر کاربری که یک سال کامل این سرویس را دریافت می کند، 36 دلار کمیسیون دریافت می کنید. اگر شخصی تصمیم به استفاده از مدل صورت‌حساب ماهانه داشته باشد، فقط 15٪ از مبلغی را که برای اشتراک Canva پرداخت می‌کند، دریافت می‌کنید.

قالب هیولا

Template Monster دارای بیش از 150000 شرکت وابسته در سراسر جهان است و یکی از قابل اعتمادترین بازارها برای الگوها است – صرف نظر از CMS یا هدف.

به عنوان یک شرکت وابسته به Template Monster، شما این فرصت را دارید که از هر فروش انجام شده از طریق پیوند وابسته خود تا 30٪ کمیسیون دریافت کنید. این نرخ هم برای مشتریان جدید و هم برای مشتریان بازگشتی مناسب است.

اما با توجه به آنچه متوجه شدیم، به نظر می رسد که این برنامه خود مدیریت است، بنابراین نمی توانید از طریق یک پلت فرم وابسته جداگانه به آن بپیوندید. همانطور که احتمالا قبلاً می دانید، این می تواند برای شرکای باتجربه با چندین وب سایت کمی ضرر باشد. سه روش پرداخت ممکن با این یکی وجود دارد – PayPal، انتقال بانکی و Payoneer.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی Payoneer – آیا Payoneer امن است؟

بازار خلاق

این یکی دیگر از برنامه های خودگردان است که ممکن است بخواهید به شدت برای تنوع بخشیدن به جریان درآمد خود در نظر بگیرید. برای هر مشتری جدیدی که از طریق پیوند وابسته شما خرید می کند، 15 درصد نرخ دریافت می کنید. مشتریان بازگشتی نرخ 5% دریافت می کنند که شاید ارزش نوشتن در مورد آن را نداشته باشد، اما باز هم بهتر از هیچ است.

این کوکی 30 روز دوام می آورد، اما با توجه به اینکه می توان آن را استاندارد صنعتی این روزها در نظر گرفت، تعجب آور نیست.

چیزی که ما در مورد این یکی دوست داشتیم این است که یک پست وبلاگ بسیار دقیق در مورد نحوه کار همه چیز وجود دارد، از اینکه چگونه می توانید پیوند وابسته خود را ایجاد کنید تا اینکه چگونه می توانید ببینید که آیا شخصی چیزی از طریق آن خریده است یا خیر.

Adobe Stock

هر کسی حداقل یک بار در زندگی خود نام “ادوبی” را شنیده است، خواه این مکالمه حول محور فتوشاپ، Reader یا هر محصول دیگری که این شرکت تا به حال تولید کرده است، باشد. اما بسیاری از مردم ممکن است بدانند که Adobe یک برنامه وابسته بسیار شیک دارد که در آن هر کسی می تواند نرخ های بالاتر از 72 دلار را کسب کند.

با این حال، خدمات مختلف، کمیسیون های متفاوتی را برای شما ایجاد می کند. به عنوان مثال، Creative Cloud & Document Cloud برای ماه اول 85٪ کمیسیون اشتراک به شما می دهد. اشتراک های سالانه در این دسته، کمیسیونی معادل 85 درصد برای ماه اول و سپس 8.33 درصد برای سال اول (به عنوان پرداخت یک بار) ایجاد می کند.

برای Adobe Stock (که کم و بیش شبیه Envato است، دلیل اصلی که ما در اینجا به آن اشاره می کنیم)، 72 دلار کمیسیون برای اشتراک های ماهانه و سالانه دریافت می کنید، با خریدهای تکی همان نرخ 8.33٪ را که قبلاً ذکر کردیم ایجاد می کند.

عناصر حرکت

اگر تصمیم دارید با این برنامه جایگزین Envato بروید، سه راه برای دریافت پول وجود دارد – Skrill، PayPal یا Payoneer. انتخاب کنید کدام روش برای شما بهترین است.

به عنوان یک شریک Motion Elements، شما 30٪ از مبلغی را که ارجاعات شما برای محصولات Motion Elements می پردازند، دریافت می کنید. خوبی این یکی این است که کوکی یک سال تمام دوام می آورد، بنابراین شما زمان زیادی برای فروش آن دارید.

متأسفانه، این یکی نیز خود مدیریت است، بنابراین باید یک حساب کاربری در وب سایت برند ایجاد کنید و فرمی را با چند سؤال اساسی پر کنید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: مروری بر برنامه وابسته Trivago

شاتر استاک

مانند Adobe و Canva، Shutterstock بیش از چندین سال است که وجود داشته است. تقریباً هر کسی که تا به حال علاقه مند به خرید آثار هنری، استنسیل یا عکس های استوک بوده است نام این شرکت را شنیده است.

به‌عنوان یک شرکت وابسته، می‌توانید 20 درصد از هر چیزی که از طریق لینک وابسته به فروش می‌رسد، اعم از تصویر، ویدیو، موسیقی یا هر چیز دیگری که در حال حاضر از طریق Shutterstock فروخته می‌شود، کسب کنید.

یک برنامه ارجاع نیز در دسترس است و زمانی که فردی را متقاعد می کنید که برای اشتراک FLEX ثبت نام کند، می تواند 50 دلار کمیسیون برای شما ایجاد کند – و او نیز 20٪ تخفیف دریافت می کند.

بازار موجو

شما می توانید 30 درصد از مبلغی را که ارجاعات شما برای محصولات در Mojo Marketplace می پردازند، پس از کلیک بر روی پیوند وابسته خود دریافت کنید. از آنچه که ما جمع آوری کرده ایم، این برنامه همچنین خود مدیریت است، به خصوص که شما می توانید به راحتی در حساب معمولی Mojo خود به آن دسترسی داشته باشید.

آنچه باید توجه داشته باشیم این است که تنها روش پرداخت موجود در این مورد PayPal است – بنابراین اگر قبلاً یک حساب PayPal ندارید، حتی در نظر گرفتن این گزینه هیچ فایده‌ای ندارد. از نظر پرداخت، یک سیستم NET15 وجود دارد که به طور قابل توجهی بهتر از آن چیزی است که سایر شرکت ها ارائه می دهند.

123RF

اگرچه ممکن است این یکی به اندازه برخی از شرکت های دیگری که قبلاً ذکر کردیم شناخته شده نباشد، باید سعی کنید آن را به دنبال کنندگان خود توصیه کنید زیرا می توانید 25٪ از هر فروش انجام شده از طریق پیوند وابسته خود را بدست آورید.

دلیل دیگر برای پیوستن این واقعیت است که هر بار که اولین فروش خود را در 30 روز اول ثبت نام انجام می دهید، 10 دلار جایزه دریافت می کنید. همچنین می‌خواهیم توجه داشته باشیم که اگر شخصی را به 123RF ارجاع دهید و بعد از اولین خرید مجدداً خرید کند، همچنان 10٪ کمیسیون بابت آن دریافت خواهید کرد.

در نهایت، برنامه وابسته 123RF از طریق ShareASale، یکی از (اگر نه بزرگترین) شبکه های وابسته در جهان در حال حاضر، کار می کند. بنابراین اگر قبلاً از ShareASale استفاده می کنید، باید این گزینه را در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways

افکار نهایی

بنابراین، آیا منطقی است که شریک Envato شوید، به خصوص زمانی که این برنامه را در کنار برخی از جایگزین هایی که در بالا ارائه کردیم قرار دهید؟

این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید. با این حال، به طور کلی، به نظر می رسد که برنامه وابسته Envato ارزش بررسی دارد، به خصوص اگر علاقه مند به توصیه دارایی های خلاقانه با کیفیت بالا به دنبال کنندگان خود هستید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *