مروری بر Skillshare Affiliate Program | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر تا به حال علاقه مند بوده اید که چیز جدیدی را به صورت آنلاین از طریق یک دوره بیاموزید، خواه بهبود یکی از مهارت هایی باشد که قبلاً دارید یا چیزی کاملاً متفاوت، احتمالاً قبلاً نام Skillshare را شنیده اید.

همراه با Coursera و سایر برندهای مشابه، Skillshare یکی از بزرگ‌ترین پلتفرم‌هایی است که افراد می‌توانند برای توسعه خود در طیف گسترده‌ای از زمینه‌ها از آن استفاده کنند. اما آیا می دانستید که Skillshare در واقع یک برنامه وابسته دارد و اگر سایت وبلاگ یا وب سایت شما اجازه دهد، می توانید برای افزایش درآمد جانبی خود روی آن حساب کنید؟

این همان چیزی است که در مقاله امروز به آن نگاه می کنیم – و همچنین همه چیزهایی را که باید در مورد این برنامه بدانید، از نحوه ملحق شدن تا مزایا و معایب آن را پوشش می دهیم.

بررسی اجمالی برنامه وابسته Skillshare Skillshare چیست؟

Skillshare چند سالی است که وجود داشته و در آن زمان بسیار محبوب شده است. استراتژی بازاریابی آنها تا حد زیادی شامل ارتباط با اینفلوئنسرها و دادن فرصت به آنها برای ارائه کدهای تخفیف و آزمایش های رایگان یک یا دو ماهه به مخاطبانشان بود.

چیزی که Skillshare را در مقایسه با برخی از رقبای خود کاملاً منحصربه‌فرد می‌کند، نحوه دریافت هزینه از مشترکین خود است. اساساً هر ماه (یا هر سال) هزینه ای پرداخت می کنید و به تمام دوره های موجود در این پلتفرم دسترسی پیدا می کنید.

و همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، بیشتر دوره ها در مورد آموزش مهارت های مختلف به افراد بسیار عالی هستند. با این حال، برخی به افراد این فرصت را می دهند که پس از گذراندن یک دوره خاص، گواهی کسب کنند. در مقابل، سایر پلتفرم‌ها ممکن است برای مواد آموزشی پایه چیزی دریافت نکنند، اما اگر مدرک را می‌خواهید، باید هزینه سنگینی بپردازید.

جنبه دیگری که در مورد شرکت باید برجسته شود این است که عضویت بسیار مقرون به صرفه است. به عنوان مثال، در زمان نوشتن این مقاله، هزینه عضویت سالانه 27 یورو بود.

چگونه به برنامه بازاریابی وابسته به Skillshare بپیوندیم

ما نمی‌توانیم توجه نکنیم که بسیاری از برنامه‌های وابسته که در گذشته بررسی کرده‌ایم، در واقع از وب‌سایت‌های خودشان برای مدیریت همه چیز مرتبط با بازاریابی وابسته، از جمله فعالیت‌ها و گزارش‌دهی شرکای خود و همچنین پرداخت، استفاده می‌کنند.

خب، Skillshare در این زمینه کمی متفاوت است زیرا این برند از پلتفرم خود برای همه این موارد استفاده نمی کند.

در واقع در حال حاضر با دو شبکه جداگانه کار می کند – و شما می توانید یکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات شما مطابقت دارد. Impact Radius و FlexOffers مواردی هستند که با آنها برخورد کرده‌ایم، اما این احتمال وجود دارد که برنامه وابسته در آینده برای دیگران نیز عرضه شود.

دلیل اینکه می‌خواهیم به این جزئیات در اینجا توجه کنیم این است که شرکت‌های وابسته با تجربه به جای پیوستن به برنامه‌های مختلف به صورت جداگانه، تمایل دارند از شبکه‌های وابسته استفاده کنند. این کار را آسان می‌کند – همه آمارهای خود را در یک مکان دریافت می‌کنید و شبکه مسئول پرداخت به شما به‌جای درج هر برندی است که ممکن است با آن شریک شوید.

Impact Radius یکی از بزرگترین پلتفرم ها از این نظر است و اکنون با شرکت های بی شماری در سراسر جهان کار می کند. اگر کمی وقت دارید، پیشنهاد می کنیم بررسی ما را در مورد آن بخوانید.

چه خدماتی را می توانید برای مخاطبان خود تبلیغ کنید؟

شما می توانید تقریباً هر دوره ای را که در Skillshare موجود است تبلیغ کنید، اما نقطه ضعف این است که افراد به جای اینکه به برنامه درسی دوره و تمام اطلاعات مرتبط در وب سایت Skillshare بروند، به صفحه ای هدایت می شوند که در آن باید اشتراک خود را بپردازند (در بیشتر موارد).

هنگامی که توسط هر یک از شبکه‌هایی که قبلاً ذکر کردیم تأیید شدید، به پیوندهای وابسته Skillshare خود و همچنین به سهمی از مطالب بازاریابی جذاب دسترسی خواهید داشت. پیوند عمیق نیز برای پیوند وابسته Skillshare شما امکان پذیر است، در صورتی که به آن علاقه مند باشید.

احتمالاً بهترین چیز در مورد پلتفرم و دوره هایی که باید به خوانندگان خود توصیه کنید این است که بسیاری از آنها توسط اینفلوئنسرهای معروف و حرفه ای در زمینه های مختلف دیگر ایجاد شده اند.

این کار شما را در درازمدت بسیار آسان‌تر می‌کند، زیرا برخلاف برخی از تبلیغ‌کنندگانی که می‌توانید در پلتفرم‌هایی مانند ClickBank پیدا کنید، این افراد کاملاً شناخته شده هستند و در حال حاضر طرفدارانی دارند.

کمیسیون های وابسته Skillshare چیست؟

اگر می خواهید شریک Skillshare شوید، احتمالاً مهمترین جنبه ای است که باید بدانید. متأسفانه، با استفاده از بازاریابی وابسته با Skillshare ثروتمند نخواهید شد و دلیل ما این است که نرخ کمیسیون در مقایسه با آنچه مارک های دیگر می توانند ارائه دهند بسیار پایین است.

مدل های مختلفی وجود دارد که بسته به اینکه فکر می کنید کدامیک نتایج بهتری به شما ارائه می دهد، می توانید آنها را انتخاب کنید. به این ترتیب، در پلتفرم Impact، می‌توانید برای هر ثبت‌نام آزمایشی ۷ دلار کسب کنید، به این معنی که حتی اگر افراد پس از بررسی Skillshare تصمیم به دریافت اشتراک نداشته باشند، باز هم کمیسیون کمی به شما پرداخت می‌شود.

مدل دیگر شامل دریافت کمیسیون هر زمانی است که شخصی در Skillshare ثبت نام می کند. در این صورت و همچنین بسته به عملکرد خود، می توانید 8 یا 18 دلار کسب کنید.

با این حال، اگر بخواهید از FlexOffers استفاده کنید، کمیسیون متفاوت است. در اینجا به ازای هر ثبت نام آزمایشی 12 دلار کمیسیون دریافت می کنید که کمی بهتر از کاری است که می توانید با Impact انجام دهید.

برای مدل دوم، که به معنای درصد فروش است، بسته به کد تبلیغاتی خاص استفاده شده و عملکرد شما به عنوان یک شریک سابق Skillshare، می توانید چیزی بین 20 تا 30 دلار دریافت کنید.

با این حال، سایت Skillshare برداشت متفاوتی از این موضوع دارد، زیرا این برند ادعا می کند که برنامه وابسته 40 درصد از ارزش هر اشتراک خریداری شده توسط یک مشتری جدید را ارائه می دهد که (آنها ادعا می کنند) حدود 67 دلار در هر ارجاع است. .

با توجه به اینکه اطلاعات کمی گیج کننده است، پیشنهاد می کنیم خودتان کمی بیشتر در این مورد تحقیق کنید.

گزینه ها و آستانه های پرداخت

به عنوان یک شرکت وابسته به Skillshare، باید توجه داشته باشید که ممکن است بسته به شبکه وابسته ای که برای اهداف خود استفاده می کنید، دستمزد متفاوتی دریافت کنید. به عنوان مثال، در Impact شما فقط می توانید از طریق PayPal برنده خود را برداشت کنید (حداقل این چیزی است که ما تاکنون متوجه شده ایم).

در FlexOffers چندین گزینه دیگر مانند انتقال بانکی، انتقال مستقیم بانکی یا PayPal در دسترس دارید.

آستانه پرداخت این دو پلتفرم متفاوت است. اگر از Impact استفاده می‌کنید، اساساً می‌توانید با تبلیغ Skillshare درآمد خود را زمانی که به 10 دلار کمیسیون رسیدید، برداشت کنید.

با FlexOffers، باید حداقل به 25 دلار برسید، اما باز هم، به نظر زیاد نمی رسد، به خصوص اگر بتوانید به عنوان مثال، ماهیانه پنج نفر را برای ثبت نام جذب کنید.

مزایا و معایب شریک Skillshare بودن

وقتی نوبت به تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به هر شرکتی می شود، هم مزایا و هم معایبی دارد، بنابراین قبل از تصمیم به پیوستن باید آنها را به دقت تجزیه و تحلیل کنید.

اگر می خواهید شریک Skillshare شوید، تعداد زیادی متخصص وجود دارند. اولاً، این شرکت کاملاً شناخته شده است، که به معنای دردسر کمتری برای شما هنگام توصیه دوره ها به مخاطبان است.

شما همچنین مجاز به ترویج دوره‌های Skillshare تقریباً در هر کجا هستید، چه در خبرنامه‌های ایمیل، در اینستاگرام یا فیس‌بوک، در وبلاگ یا وب‌سایت‌تان، و حتی در بخش‌هایی از رسانه‌های اجتماعی که ممکن است توسط برندهای دیگر تأیید نشده باشند – مانند گروه‌ها و انجمن‌ها. .

این واقعیت که می توانید از Impact Radius یا FlexOffers برای تبلیغ مطالب آموزشی Skillshare استفاده کنید، مزیت دیگری است زیرا به شما امکان می دهد همه چیز را در یک مکان داشته باشید. باورتان نمی‌شود چقدر زمان را می‌توانید با بازدید از ده‌ها وب‌سایت جداگانه در هر روز برای بررسی کمیسیون‌ها و تبدیل‌های خود تلف کنید.

مدت زمان کوکی 30 روزه لزوماً چیزی نیست که ارزش نوشتن در مورد آن را داشته باشد، اما در این مرحله تقریباً استاندارد صنعت است، بنابراین چیزی است که در بسیاری از برنامه های وابسته خواهید دید.

ما واقعاً از این واقعیت خوشمان نیامد که اطلاعات متناقضی در مورد ساختار کمیسیون و نرخ‌ها پیدا کردیم، به این معنا که برند اساساً پیشنهاد می‌کند که می‌توانید درآمد بیشتری کسب کنید در حالی که شبکه‌ها نرخ‌های پایین‌تری را نشان می‌دهند.

با Impact، شما یک روش پرداخت در دسترس دارید که شامل PayPal است، حداقل برای این برنامه وابسته، و این می تواند یکی دیگر از اشکالات برای افرادی باشد که ممکن است حساب هایشان به دلایلی حذف شده باشد.

در حالی که ما اطلاعاتی پیدا کرده‌ایم که می‌گوید محدودیت‌هایی در مورد جایی که برای درخواست برنامه باید باشید وجود دارد، وب‌سایت خود برند در جایی به این موضوع توجه نکرده است.

در نهایت، شاید مهمترین ایراد این باشد که نرخ کمیسیون واقعاً زیاد نیست. موارد بهتری نیز وجود دارد، اما موارد مشابهی نیز وجود دارد که می توانید با آنها برخورد کنید، همانطور که در بخش بعدی خواهید دید.

در هر صورت، حتی اگر بتوانید به ازای هر خرید 20 دلار به دست آورید و 5 نفر را در ماه معرفی کنید، این تنها به معنای سود ماهانه 100 دلاری برای شماست – که در مقایسه با آنچه که شرکت های دیگر اکنون ارائه می دهند بسیار پایین است.

اگر Skillshare بهترین انتخاب برای شما نباشد چه؟ جایگزین های Skillshare Affiliate Program

اگر این بررسی همتای Skillshare نتوانست شما را متقاعد کند که آن را امتحان کنید و هنوز فکر می کنید ممکن است انتخاب های بهتری وجود داشته باشد، در اینجا چند گزینه دیگر وجود دارد که ممکن است برای شما مناسب باشد.

کورسرا

حداکثر کمیسیونی که می توانید به عنوان یک شرکت وابسته به Coursera انتظار داشته باشید 45٪ است که بهتر از Skillshare است. برای جالب‌تر شدن همه چیز، بیشتر مطالب آموزشی که مردم می‌توانند در وب‌سایت Coursera پیدا کنند کاملاً رایگان هستند.

شما در واقع باید هر بار که می‌خواهید گواهینامه دریافت کنید، چیزی بپردازید – بنابراین این به افراد این فرصت را می‌دهد که بدون پرداخت یک سنت، چیزهای جدید یاد بگیرند. همچنین اوضاع را برای شما کمی پیچیده تر می کند. در هر صورت کمترین پورسانت 10 درصد برای کورسرا پلاس است.

در مورد مدت زمان کوکی، همان 30 روز طول می کشد که می توانید به عنوان یک شریک Skillshare انتظار داشته باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین برنامه ها و شبکه های وابسته در سنگاپور

Udemy

در حالی که کمیسیون 20 درصدی که می توانید با شروع متقاعد کردن افراد برای گذراندن دوره های Udemy از آن برخوردار شوید، بیش از معقول است (به ویژه از آنجایی که ارزش این دوره ها گاهی اوقات می تواند از صدها دلار بیشتر شود)، یک نقطه منفی قابل توجه وجود دارد که باید به آن توجه کنید.

این کوکی یکی از پایین‌ترین کوکی‌هایی است که حتی پس از بررسی بسیاری از برنامه‌های دیگر با آن مواجه شده‌ایم – فقط ۷ روز.

همچنین، در این مرحله به نظر می‌رسد که Udemy از پلتفرم خود برای مدیریت فعالیت‌ها و پرداخت‌های وابسته استفاده می‌کند، بنابراین شما باید آن را نیز در نظر بگیرید.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته کجابی

آموزش پذیر

این یکی کمی متفاوت است زیرا با وجود اینکه در یک جایگاه آموزشی قرار دارد، در واقع بیشتر به سمت افرادی است که می‌خواهند دوره‌های آموزشی خود را ایجاد کنند و آن‌ها را برای مخاطبان خود عرضه کنند.

بنابراین اگر همه اینها به نظر چیزی است که ممکن است به آن علاقه داشته باشید، باید بدانید که کمیسیون معمولی 30٪ (تکرارکننده) است، اما اگر عملکرد شما عالی باشد می تواند تا 50٪ افزایش یابد.

کوکی ردیابی در این مورد 90 روز دوام می آورد، که بهتر از چیزی است که Skillshare می تواند ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: گزینه های برتر Fiverr

یک کلاس استاد

نرخی که می‌توانید به‌عنوان زیرمجموعه MasterClass انتظار داشته باشید، 25٪ در تمام خریدهای انجام شده از طریق پیوندهای شما است. این کوکی فقط یک ماه دوام می آورد، بنابراین جای تعجب نیست.

MasterClass کمی متفاوت است زیرا دوره های متعددی را برای افرادی که علاقه بیشتری به یادگیری مهارت های هنری دارند تا مهارت های فنی ارائه می دهد. آنها دوره هایی دارند که توسط خوانندگان، بازیگران، کارگردانان یا نویسندگان و مانند آن ساخته شده است.

جسارت

برنامه وابسته Udacity یک جایگزین واقعاً خوب است زیرا به ازای هر فردی که به آن مراجعه می کنید، کمیسیون ثابت 100 دلار به شما می پردازد. و حتی اگر خدمات آنها در مقایسه با سایر سیستم عامل های آموزشی کمی گران تر است، واقعا ارزش بررسی را دارد.

کوکی نیز یک ماه دوام می آورد، اما یک بار دیگر، این تقریباً استاندارد صنعت در این مرحله است.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *