نکات برتر برای بزرگنمایی تماس ها از اتاق جلسه شما (اتاق خواب)

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

زوم یکی از بزرگترین موضوعاتی است که در حال حاضر ذهن اکثر افراد تجاری را به خود مشغول کرده است. با افزایش اخبار مربوط به “هک” و افزودن دیکشنری شهری جدید مانند “Zoombombing”، وقت آن رسیده است که این پلتفرم را جدی‌تر بگیریم.

از آنجایی که مردم به کار از خانه یا از راه دور عادت می‌کنند، اکثر افرادی که با آنها صحبت کرده‌ایم قبلاً حداقل یک تماس زوم داشته‌اند، اصول اولیه نادیده گرفتن خود و روشن و خاموش کردن دوربین را یاد گرفته‌اند، بنابراین راهنمای ما برای برقراری تماس‌های زوم در اینجا آمده است. صاف و بدون دردسر در اینجا ما چند نکته اساسی را به اشتراک می‌گذاریم که بیشتر در مورد تنظیمات از پیش تعیین شده است که احتمالاً قبلاً ندیده‌اید.

بنابراین ابتدا، چرا و برای چه مردم از امکانات ویدئو کنفرانس مانند زوم استفاده می کنند؟ در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که با آنها برخورد کردیم…

دلایل استفاده از زوم

جلسات با مشتریان

شبکه 121s

تظاهرات فروش / ارائه

جلسات / گردهمایی های تیمی

اقامتگاه های کولر آبی

آموزش/مشاوره آنلاین

گروه های غیررسمی برای حفظ ارتباط

گروه های مدیران

تماس مشتریان VIP

تماس های قیف فروش/بازاریابی

خدمات مربیگری / مشاوره / آموزش / راهنمایی

بنابراین حتی اگر کسب‌وکار یا سازمان شما به طور طبیعی خود را به یک پیشنهاد آنلاین وام نمی‌دهد، حداقل می‌توانید قیف فروش را با بازگشت به حالت عادی پر کنید. بزرگنمایی می کند یا نه.

چقدر برای زوم وقت می گذاریم؟

یک راه آسان برای ردیابی این در تنظیمات شما وجود دارد. به گزارش ها> گزارش های استفاده> گزارش های روزانه بروید

آماری از این دست دریافت خواهید کرد…

آیا کسی متوجه شده است که “مسدود کردن” از چه زمانی شروع شد؟ 🙂

نگران هکرها و ZoomBombing هستید؟

پاسخ ساده، نباش. همچنین، مانند بوریس نباشید…

بوریس در مورد استفاده از Zoom بسیار هیجان زده بود و یک عکس اکشن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت – این شامل شناسه اتاق زوم او نیز بود – خوشبختانه آنها یک رمز عبور به جلسه اضافه کرده بودند در غیر این صورت هر کسی می توانست وارد شود – مانند بوریس نباشید و جزئیات خود را در آن به اشتراک بگذارید. وقت مکالمه.

ما همچنین یک وبلاگ مخصوصاً در مورد هرگونه نگرانی امنیتی Zoom نوشته‌ایم و اینکه چه گزینه‌هایی را می‌توانید برای محافظت از خود و مهمانان خود در Zoom روشن کنید، آن را در اینجا بررسی کنید – https://www.diginable.co.uk/blog/ آیا اینطور است ایمن برای بزرگنمایی

تنظیمات پیشرفته مقیاس‌بندی ویدیو

پس از استفاده از Zoom خوشحال تر هستید و می خواهید تنظیمات اضافی را انجام دهید؟ چیزهای سرگرم کننده ای وجود دارد!

در صورت تمایل می‌توانید پس‌زمینه‌تان را طوری تغییر دهید که به نظر برسد در هر کجای دنیا هستید – می‌توانید این گزینه‌ها را در کنار نماد دوربین فیلم‌برداری خود پیدا کنید و پس‌زمینه مجازی را انتخاب کنید.

اگر یک صفحه سبز در پشت خود داشته باشید، میلیون ها بار بهتر عمل می کند. می‌توانید از چند نمونه‌ای که قبلاً به عنوان نمونه در Zoom نصب شده‌اند، انتخاب کنید، یا می‌توانید نمونه‌های خود را از رایانه خود اضافه کنید.

ما متوجه شدیم که اگر می‌خواهید از کلماتی مانند تصویر بالا استفاده کنید، مطمئن شوید که «Mirror my photo» را آزمایش کنید زیرا بسته به گزینه‌های وب‌کم خود، ممکن است لازم باشد تیک گزینه to work را بردارید (همانطور که وب‌کم شما قبلاً این را به عنوان یک گزینه در جای دیگر تنظیم می کند).

شما همچنین گزینه “رتوش من نگاه” را دارید که کمی پوست شما را صاف می کند.

اما اگر می خواهید شیک شوید، می توانید دوربین دیگری را نیز انتخاب کنید. در زوم، می‌توانید بین دوربین‌هایی که قبلاً روی دستگاه خود نصب کرده‌اید جابه‌جا شوید، و می‌توانید با «اشتراک‌گذاری صفحه نمایش من» از تنظیمات پیشرفته، یک دوربین ثانویه را به اشتراک بگذارید.

می‌توانید دوربین پیش‌فرض خود را در قسمت «تنظیمات ویدیو» انتخاب کنید….

سپس، اگر می‌خواهید کمی سرگرم شوید، می‌توانید پیشنهاد «دوربین اسنپ» را از سازندگان اسنپ چت بررسی کنید – این یک درایور را روی رایانه شما نصب می‌کند تا بتوانید از دوربین موجود خود به عنوان یک فیلتر اسنپ اختیاری استفاده کنید.

در اینجا لیز از فیلتر سیب زمینی با دوربین اسنپ در زوم استفاده می کند…

اما مانند آن خانمی نباشید که نمی‌دانست چگونه آن را برای یک جلسه مهم در تیم‌های ام‌اس خاموش کند…

و برای نکته نهایی ما، اگر می‌خواهید برای مهمانان خود که برای یکی از تماس‌های زوم شما ثبت‌نام می‌کنند ایمیل‌های تأیید ثبت‌نام ارسال کنید، حتما بررسی کنید…

چگونه ایمیل های تایید زوم را ویرایش کنیم

این چیزی است که به نظر می رسد مردم آن را از دست می دهند زیرا در اعماق تنظیمات پیشرفته پنهان شده است. اگر گزینه ثبت نام را برای Zoom Call خود انتخاب کنید، به این معنی است که افراد باید قبل از تماس مشخصات خود را تکمیل کنند. سپس آنها ایمیلی با پیوندی به Zoom Call (گزینه خوبی برای افزایش امنیت) دریافت خواهند کرد. می‌توانید ایمیلی را که Zoom به‌طور خودکار ارسال می‌کند با جزئیات بیشتر ویرایش کنید – ما این را برای ارسال نکات DigiEnable برای پیوستن به تماس زوم مفید دانسته‌ایم تا مردم بدانند که از جلسات ما چه انتظاری دارند و نکاتی برای شروع Zoom در صورتی که انجام نداده‌اند. قبلا از آن استفاده کرد

پس از ایجاد یک جلسه Zoom، می‌توانید به این گزینه‌های ویرایش دسترسی پیدا کنید، به تنظیمات بروید، به پایین صفحه بروید و «تنظیمات ایمیل» را مشاهده کنید…

سپس گزینه ای برای ویرایش “ایمیل تایید برای ثبت نام کنندگان” خواهید داشت و سپس می توانید جزئیات مفید زیادی در مورد شرکت کنندگان خود اضافه کنید.

برای Zoom به کمک بیشتری نیاز دارید؟

بنابراین اگر سؤالات سریعی دارید که نمی توانید پاسخی برای آن پیدا کنید، یک ایمیل برای ما ارسال کنید و ما همیشه سعی می کنیم با برخی از پاسخ ها و پیوندها به شما کمک کنیم (ما خوشحالیم که این کار را به صورت رایگان انجام می دهیم، اما استفاده منصفانه است. سیاست اعمال می شود).

اگر می‌خواهید آموزش آنلاین عمیق‌تر و مناسب‌تری برای خود یا تیم‌هایتان داشته باشید، برای اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه آموزش و مشاوره آنلاین ما می‌تواند کمک کند، با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *