هزینه سئو در انگلستان چقدر است؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

سئو چیست؟

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) راهی برای بهینه سازی وب سایت کسب و کار یا وبلاگ شما است تا آن را برای موتورهای جستجو دوست داشته باشد و به طور ایده آل برای جستجوی کاربر در بالای نتایج جستجوی گوگل قرار گیرد. به عبارت ساده، سئو راهی برای بهینه سازی و رتبه بندی یک وب سایت در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای درخواست های جستجوی کاربر است. اگر صاحب کسب و کار هستید، ممکن است یک سوال رایج داشته باشید مانند هزینه سئوی بریتانیا برای رتبه بندی یک وب سایت؟ جواب اینجاست!

بهینه سازی موتورهای جستجو آنقدرها هم که فکر می کنید کار ساده ای نیست. بهینه‌سازی و رتبه‌بندی یک وب‌سایت تجاری پیچیده‌تر خواهد بود و به عوامل مختلفی مانند رقابت در جایگاه، ارزش و اعتبار دامنه، کیفیت محتوا و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. در این وبلاگ، بیایید نگاهی دقیق تر به سئو و هزینه های مربوط به آن داشته باشیم.

آیا برای کسب و کار خود در بریتانیا به سئو نیاز دارید؟

خب، استفاده از پلتفرم های آنلاین مانند موتورهای جستجو روز به روز در حال افزایش است. به عنوان یک صاحب کسب و کار، شما باید واقعا رفتار مصرف کننده را درک کنید تا بتوانید خدمات یا محصول خود را به طور موثرتری بفروشید. به طور کلی، این روزها مصرف کنندگان شروع به استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای یافتن هر سرویس یا خرید هر محصولی کرده اند.

بنابراین، به‌عنوان یک مالک کسب‌وکار در بریتانیا، باید اطمینان حاصل کنید که خدمات یا محصولات ارائه‌شده از طریق پلت‌فرم‌های آنلاین مانند جستجوی Google یا پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی به راحتی برای خریدار محلی قابل دسترسی است.

صرف نظر از خدمات تجاری که ارائه می‌دهید، سئو برای همه انواع کسب‌وکارهای بریتانیا ضروری است تا اطمینان حاصل شود که به مخاطبان مناسب دسترسی پیدا می‌کنند و سوالات بیشتری را به سمت کسب‌وکار شما هدایت می‌کنند. سئو یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای همه کسب و کارها برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب از طریق جستجوی گوگل است.

سئو چگونه کار می کند؟

بهینه سازی موتور جستجو نوعی تحقیق و اجرا برای رتبه بندی هر وب سایت تجاری است. هیچ قانون ثابت مکتوبی برای رتبه بندی یک وب سایت وجود ندارد. تعصب سئو به این صورت تعریف می شود، این کار را انجام دهید و رتبه بندی می شود. سئو یک چیز اکتشافی تر است و مستلزم زمان و سرمایه گذاری بیشتر برای رتبه بندی هر وب سایت تجاری برای کلمه کلیدی مورد نظر در جستجوی گوگل است.

سئو اساساً شامل دو دسته اصلی است، یکی سئوی درون صفحه و دیگری سئوی خارج از صفحه. سئوی On-Page با تمام بهینه سازی ها و به روز رسانی هایی که در وب سایت شما انجام می شود سروکار دارد. در حالی که SEO Off-Page شامل انواع کارهایی است که خارج از وب سایت شما انجام می شود تا اعتبار شما را افزایش داده و آن را در SERP ها رتبه بندی کنید.

چه مدت طول می کشد تا یک وب سایت رتبه بندی شود؟

همانطور که قبلا ذکر شد، هیچ قانون یا مدت زمان ثابتی برای رتبه بندی یک وب سایت در SERP های گوگل وجود ندارد. سئو همه چیز در مورد تحقیق و بهبود رتبه یک وب سایت تجاری است. مدت زمانی که یک وب سایت برای رتبه بندی طول می کشد به عوامل زیادی بستگی دارد که در زیر لیست شده اند، از جمله:

قدرت وب سایت رقابت در این جایگاه خاص رقابت کلمات کلیدی ارزش نام تجاری و غیره

اگر وب‌سایت شما کاملاً جدید است، حدود 6 تا 8 ماه طول می‌کشد تا در صفحه اول کلمات کلیدی مورد نظر شما قرار بگیرد و سپس به بالای صفحه بروید. اما باز هم به بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد.

در ClickDo ما در زمینه های مختلف کار کرده ایم و بسیاری از وب سایت های تجاری مرتبط با دندانپزشکی، کنترل آفات، حذف مواد زائد، عکاسی، طاقچه ارتودنسی و بسیاری موارد دیگر را رتبه بندی کرده ایم. در زیر برخی از مطالعات موردی SEO را فهرست کرده ایم.

سئوی دندانپزشک – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/seo-for-dentist/

Quick Wasters SEO – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/quick-wasters/

خدمات تمیز کردن SEO – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/cleaning-services-seo/

سئوی کنترل آفات – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/pest-control-seo/

سئو کاشت مو – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/hair-transplant-seo/

سئوی ارتودنتیست – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/orthodontist-seo/

سئوی آتلیه عکاسی – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/69-drops-studio/

SEO خدمات حقوق و دستمزد – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/payroll-services-company-seo/

سئو کارواش – https://www.clickdo.co.uk/case-studies/car-wash-business-seo-services/

مطالعات موردی ClickDo SEO در بالا به شما کمک می کند تا ایده ای در مورد اینکه چگونه متخصصان ClickDo SEO در هر زمینه خاص کار می کنند و رتبه وب سایت کسب و کار شما را در Google SERP بهترین هستند، به دست آورید.

می توانید با مراجعه به https://www.clickdo.co.uk/seo-consultant/ مشاوره رایگان با کارشناسان سئو کلیکدو رزرو کنید.

هزینه سئو در انگلستان چقدر است؟

در مورد هزینه سئو، هنوز یک مقدار ثابت نیست و به عوامل زیادی مانند رقابت کلمات کلیدی، رقابت در جایگاه، اعتبار وب سایت، موقعیت فعلی وب سایت در Google SERP و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد.

به طور معمول هزینه های سئو بریتانیا می تواند حدود 1000 پوند در ماه شروع شود و حداکثر قیمت بسته به وب سایت و کلمات کلیدی می تواند افزایش یابد. اگر به دنبال SEO برای وب سایت خود هستید، هرگز نباید به دنبال سئو ارزان باشید زیرا این یک کار یکبار مصرف است و از آنجایی که در حال ایجاد ارزش برند برای وب سایت خود هستید، باید بهترین مشاوران سئو مانند کارشناسان ClickDo را استخدام کنید که تجربه زیادی دارند. در رتبه بندی در جایگاه های مختلف

با این حال بسته‌های سئو بسته به بودجه سرمایه‌گذاری ارجاعی شما می‌توانند تا 2000 پوند یا 3000 پوند در ماه متغیر باشند. آنچه در اینجا باید بدانید این است که بخشی از هزینه سئو که پرداخت می‌کنید به ساخت لینک و سایر فعالیت‌هایی که شامل هزینه‌های خاص هستند اختصاص می‌یابد.

بودجه مشخصی از کارمزد سئوی شما به فعالیت های مختلفی مانند وبلاگ نویسی در صفحه، ساخت لینک، ایجاد استناد و موارد دیگر اختصاص می یابد.

سئو برای کسب و کارهای کوچک چقدر هزینه دارد؟

چه یک کسب و کار کوچک باشد و چه یک شرکت بزرگ، گوگل با تمام وب سایت های تجاری به طور یکسان رفتار می کند و تکمیل آن از یک سایت به سمت دیگر متفاوت است. بنابراین، حتی اگر صاحب کسب و کار کوچک یا بزرگتری هستید، حداقل هزینه سئو برای شما حدود 1000 پوند هزینه دارد تا بهترین نتایج سئو را به دست آورید.

وقتی صحبت از سئو به میان می آید، دوام رتبه یک وب سایت را فقط می توان با رقابت در جایگاه مشخص کرد، نه اندازه کسب و کار. بنابراین اگر به دنبال بهترین سئو هستید، بهتر است روی آن سرمایه گذاری کنید و نتیجه بگیرید.

چه چیزی در بسته سئو گنجانده خواهد شد؟

هزینه حفظ سئو شامل بسیاری از عناصر اولیه سئو می شود. ما برخی از موارد ضروری موجود در بسته را فهرست کرده ایم. با این حال، بستگی به وب سایت دارد و ممکن است متفاوت باشد.

عملکردهای سئو ممکن است از سایتی به سایت دیگر متفاوت باشد و اینها چیزهای عادی هستند و برای هر وب سایت تجاری متفاوت خواهند بود.

آیا باید ماهیانه برای سئو هزینه پرداخت کنید؟

سئو هرگز یک بار هزینه نیست و یک سرمایه گذاری ماهانه برای بهینه سازی وب سایت تجاری شما و رتبه بندی آن در SERP ها است. باید ماهانه به کارشناسان سئو پول پرداخت کنید تا مطمئن شوید که لینک سازی کار می کند و وبلاگ نویسی در صفحه به طور مداوم انجام می شود تا وب سایت شما در گوگل برای کلمات کلیدی مورد نظر رتبه بندی شود.

سرمایه گذاری در سئو مانند سرمایه گذاری روی یک دارایی برای کسب و کار شماست. هنگامی که وب سایت برای کلمات کلیدی مورد نظر شما در رتبه اول قرار گرفت. سپس وب سایت کسب و کار شما به صورت رایگان مملو از ترافیک ارگانیک می شود. اما آنچه گفته شد، مستلزم زمان و سرمایه گذاری بیشتر همراه با خود برنامه استراتژیک برای رتبه بندی یک وب سایت در گوگل است.

آیا سئوی ارزان کار می کند؟

آژانس ها و فریلنسرهای زیادی وجود دارند که بسته های سئوی ارزان را از 200 پوند تا 400 پوند در ماه یا حتی کمتر ارائه می دهند. اما قطعاً این هرگز یک معامله نیست و انجام سئو آنقدرها هم ارزان نیست. به عنوان مثال، ساختن یک بک لینک واقعا قوی از یک وبلاگ ممتاز مانند وبلاگ eBusiness (www.ebusinessblog.co.uk) حدود 100 پوند برای هر پست هزینه خواهد داشت. بنابراین استخدام یک مشاور سئو با 200 پوند در ماه قطعاً نمی‌تواند لینکی از چنین سایت‌هایی برای شما به ارمغان بیاورد.

در ClickDo ما با تمام مشاغل همکاری نزدیک داریم و هر ماه یک بودجه ارجاعی خاص تخصیص می یابد زیرا این هسته اصلی سئو است. کارشناسان سئوی ما دارای حساب‌های سرمقاله دائمی در وبلاگ‌های برتر بریتانیایی مانند بلاگ تجارت الکترونیک، وبلاگ تجاری زنده، اخبار محلی لندن، مجله تجاری بریتانیا و موارد دیگر هستند که در آنها به شما کمک می‌کنیم تا پست‌هایی درباره کسب‌وکارتان با بک لینک دریافت کنید.

بنابراین، صرف زمان با بسته‌های سئوی ارزان یک نه قطعی است. اگر واقعاً می خواهید یک وب سایت را رتبه بندی کنید، بهترین مشاوران سئو را استخدام کنید و به آنها اجازه دهید این کار را انجام دهند.

چگونه بهترین مشاور سئو را استخدام کنیم؟

امروزه فریلنسرها و آژانس های سئو بسیاری وجود دارند که خدمات سئو را با قیمت های مختلف ارائه می دهند. اما همیشه باید قبل از استخدام یک مشاور سئو برای کسب و کار خود وقت بگذارید و دو بار فکر کنید.

ابتدا، قبل از استخدام یک مشاور سئو، همیشه باید به دنبال کارهای گذشته و مطالعات موردی آنها باشید. به عنوان مثال، در ClickDo ما بسیاری از مطالعات موردی SEO را فهرست کرده‌ایم که در آن کارشناسان سئوی ما در جایگاه‌های مختلف کار کرده‌اند و برای بسیاری از کلمات کلیدی در میان رقبا رتبه‌بندی شده‌اند.

بنابراین مرور کارهای گذشته به شما کمک می کند تا در مورد اینکه یک آژانس یا مشاور چقدر خوب است، ایده بگیرید. در ClickDo، مشاوران سئوی ما با عمودی های مختلف کار کرده اند و همچنین وب سایت های زیادی را برای شرایط بسیار رقابتی رتبه بندی کرده اند.

قبل از استخدام یک آژانس، باید در مورد الزامات سئوی خود و کلمات کلیدی که می خواهید رتبه بندی کنید، شفاف باشید. بنابراین بر اساس آن می توانید از مشاوران بینش بگیرید و به جلو حرکت کنید. اما همیشه باید قبل از صحبت با یک آژانس سئو، هدف خود را روشن کنید.

در نهایت، قبل از استخدام یک آژانس سئو، حضور آنلاین و نظرات مشتریان موجود را بررسی کنید. بررسی نظرات گوگل به شما کمک می کند تا در مورد اینکه یک آژانس در ارائه خدمات چقدر خوب است، ایده بگیرید. در ClickDo، ما بیش از 100 نظر بالقوه و مثبت گوگل برای کار سئوی خود داریم. ما همچنین توصیفات ویدیویی زیادی از مشتریان فعلی داریم که می توانید در وب سایت ما بیابید.

به طور کلی، قبل از استخدام یک آژانس یا مشاور سئو، باید به تجربه آنها و نظرات مشتریان موجود نگاه کنید تا ایده ای در مورد آنها بدست آورید. این به شما کمک می کند تا بهترین مشاور سئو را برای وب سایت تجاری خود استخدام کنید.

هزینه سئو در انگلستان چقدر است؟ – سوالات متداول 1. آیا می توانم سئو سایت را با هزینه بسیار کم دریافت کنم؟

سئو سرویس ارزانی نیست که بتوان به دنبال آن بود. همانطور که در این وبلاگ به تفصیل ذکر شد، سئو مستلزم کار زیاد و سرمایه گذاری زیاد است. بنابراین، اگر واقعاً به دنبال یک مشاور سئوی خوب هستید، هرگز با قیمت پایین در دسترس نیست. هزینه سئو در انگلستان بر اساس کلمات کلیدی و آمار وب سایت تجاری تعیین می شود و هرگز یک ارزش ثابت نیست.

2. آیا می توانم وب سایت خود را سریع رتبه بندی کنم؟

بهینه سازی وب سایت کسب و کار یا وبلاگ نویسی برای سئوی مناسب و رتبه بندی آن در SERP گوگل زمان بر است و مدت زمان مشخصی وجود ندارد. زمان رتبه‌بندی یک وب‌سایت همیشه می‌تواند متفاوت باشد و اگر می‌خواهید یک وب‌سایت تجاری جدید را رتبه‌بندی کنید، بسته به جایگاه آن، مدتی طول می‌کشد.

3. آیا باید هر ماه برای سئو هزینه پرداخت کنم؟

تا آنجا که به سئو مربوط می شود، این هزینه یک بار نیست و برای بهینه سازی وب سایت و رتبه بندی آن در گوگل باید هزینه نگهداری ماهانه را بپردازید. حتی قیمت نیز می تواند بسته به عوامل مختلفی که قبلا در این وبلاگ مورد بحث قرار گرفت متفاوت باشد.

4. آیا پس از رتبه بندی وب سایت من همچنان باید برای سئو هزینه پرداخت کنم؟

در سئو، حتی اگر وب سایت شما برای یک کلمه کلیدی خاص یا کلمه کلیدی مورد نظر در رتبه 1 باشد. با این حال، برای حفظ رتبه باید وب سایت را با محتوای صفحه مرتبط و بک لینک ها به روز کنید. به‌روزرسانی‌های مکرر از سوی Google وجود خواهد داشت و از این رو برای مقاومت در برابر این به‌روزرسانی‌ها باید به انجام کار سئو ادامه دهید.

5. آیا می توان رتبه بندی را در یک بازه زمانی مشخص تضمین کرد؟

سئو عمدتاً در مورد تحقیق و پیاده سازی است، هیچ تضمینی وجود ندارد که وب سایت کسب و کار شما بتواند در یک بازه زمانی مشخص رتبه بندی شود. مدت زمانی که طول می کشد تا یک وب سایت در گوگل رتبه بندی شود، از وب سایتی به وب سایت دیگر و از زمان به زمان متفاوت است. بنابراین هیچ چارچوب زمانی ثابتی برای رتبه بندی یک وب سایت تجاری وجود ندارد.

برای انتشار دانش به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *