چرا سئو قدرتمندترین ابزار بازاریابی شماست؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هنگامی که یک کسب و کار کوچک را اداره می کنید یا به عنوان یک فریلنسر کار می کنید، یکی از چالش ها این است که چگونه یک استراتژی بازاریابی مقرون به صرفه و موثر ایجاد کنید.

در تجربه من، مردم اغلب به ایمیل مارکتینگ، بازاریابی شبکه های اجتماعی، تبلیغات یا حتی بازاریابی چاپی فکر می کنند، اما فراموش می کنند که سئو نیز یک ابزار بازاریابی است. در واقع، سئو می تواند قدرتمندترین ابزار بازاریابی باشد که یک کسب و کار کوچک در اختیار دارد!

اکثر کسب و کارها باید از ترکیبی از روش های بازاریابی برای ایجاد یک استراتژی بازاریابی موفق استفاده کنند. من شخصا دریافته ام که ترکیبی از رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و سئو برای SEO+ بهترین کارایی را دارد.

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، سئو ستون فقرات بازاریابی من است، اما نه فقط به این دلیل که من یک تجارت سئو را اداره می کنم! این مجموعه مزایای زیادی دارد که در زیر به بررسی آنها می پردازیم و همچنین نحوه مقایسه SEO با سایر رویکردهای بازاریابی را بررسی خواهیم کرد.

ما امیدواریم که این به شما کمک کند تصمیم بگیرید چه چیزی برای کسب و کار شما بهترین است و چه چیزی می توانید از نظر زمان و بودجه به طور واقعی متعهد شوید.

سئو و رسانه های اجتماعی ابزارهای بازاریابی ورودی هستند که می توانند به جذب مشتریان بالقوه به وب سایت شما و همچنین افزایش آگاهی از برند کمک کنند.

جایی که آنها تفاوت دارند هدف آنهاست.

سئو به معنای ملاقات با افراد در لحظه ای است که یک نیاز یا تمایل آنها را به جستجوی گوگل سوق می دهد. این در مورد هدف قرار دادن مخاطبانی است که کسب و کار شما می تواند به بهترین شکل به آنها خدمت کند و به آنها اجازه دهید بدانند شما چیزی را ارائه می دهید که به نوعی زندگی آنها را بهبود می بخشد.

علاوه بر این، یک استراتژی خوب سئو باید به محتوای شما کمک کند تا در جستجوها بیشتر دیده شود و در صفحات نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کند.

سئو می تواند کمک کند تا کسب و کار شما توسط افرادی دیده شود که قبلاً هرگز نام آن را نشنیده اند اما فعالانه به دنبال آنچه می فروشید – مهمترین مشتریان ایده آل شما – هستند.

رسانه های اجتماعی بیشتر در مورد ایجاد یک جامعه و ایجاد روابط با مشتریان بالقوه و موجود شما هستند. می توانید از آن برای کمک به پیدا کردن و درک مخاطبان هدف خود استفاده کنید و پس از یافتن آنها، آنها را با تجارت خود درگیر نگه دارید. از آنجایی که افراد ممکن است از طریق شبکه های شخصی خود در مورد کسب و کار شما بیاموزند، این می تواند حس اعتماد را ایجاد کند که محتوای شما توسط یک دوست توصیه شده است.

بسیاری از افرادی که کسب‌وکار شما را در رسانه‌های اجتماعی پیدا می‌کنند ممکن است آماده خرید فوری نباشند – یا خرید را تکرار کنند – اما ارتباط با آنها از طریق کانال‌های اجتماعی می‌تواند راهی عالی برای نگه داشتن ذهن در هنگام خرید باشد.

من همچنین معتقدم که بازاریابی رسانه های اجتماعی یکی از موثرترین راه ها برای برقراری ارتباط با شخصیت برند شماست.

همانطور که گفته شد، سئو این مزیت را به اشتراک می گذارد. هر محتوای جدید در وب سایت شما یا توضیحات متا برای یک صفحه، فرصتی است برای نشان دادن اینکه شما به عنوان یک تجارت چه کسی هستید.

جایی که سئو در برابر بازاریابی رسانه های اجتماعی می درخشد

یکی از نکات منفی بازاریابی رسانه های اجتماعی این است که شما در حال تولید محتوا برای استفاده در فضایی هستید که نمی توانید کنترل کنید.

در تئوری، هر یک از شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی می‌توانند تصمیم بگیرند که شما را به‌طور موقت یا دائم از گروه یا صفحه‌ای که برای ساختن آن زحمت کشیده‌اید، محروم کنند. این ممکن است به دلیل تغییر قانون یا نوعی نقض باشد.

از آنجایی که شما اطلاعات تماس فالوورهای رسانه های اجتماعی خود را ندارید، ممنوع شدن از یک صفحه یا گروه به این معنی است که می توانید ناگهان از مخاطبان خود جدا شوید. اگرچه ممنوعیت ها گاهی موقتی هستند، اما ضرر می تواند دائمی باشد.

البته، هرگز نباید تمام تلاش های بازاریابی خود را بر روی یک پلتفرم رسانه اجتماعی متمرکز کنید.

از سوی دیگر، وب سایت شما تنها مکانی در اینترنت است که به طور انحصاری به کسب و کار شما اختصاص داده شده است، بدون هیچ گونه رقیب یا حواس پرتی برای کاهش پیام. شما می توانید مشتریان ایده آل خود را در مرکز قرار دهید، با صدای واضح ارتباط برقرار کنید و از SEO برای راهنمایی آنها استفاده کنید.

حتی بهتر از آن، شما کنترل کاملی بر محتوا دارید، به این معنی که می توانید آن را طوری تنظیم کنید که مشتریان ایده آل خود را دقیقاً همان چیزی را که می خواهند یا نیاز دارند، ارائه دهید. و از آنجایی که شما وب سایت خود را کنترل می کنید، لازم نیست در آینده با خطر مسدود شدن آن روبرو شوید.

همچنین، اگر از سئو برای هدایت افراد به وب‌سایت خود استفاده می‌کنید، می‌توانید از استراتژی‌هایی مانند ارائه آهن‌ربای سرب رایگان برای گرفتن اطلاعات تماس بازدیدکنندگان و ایجاد یک لیست پستی استفاده کنید.

سئو در مقابل بازاریابی ایمیلی

صحبت از لیست های پستی، ایمیل در اکثر استراتژی های بازاریابی نقش حیاتی دارد.

هدف سئو کمک به شما و مشتریان بالقوه شما برای اولین بار است.

بازاریابی ایمیلی در مورد ایجاد یک رابطه پس از اینکه اولین مرحله به خوبی پیش رفت است.

از این گذشته، بازدیدکنندگان وب سایت تنها زمانی برای کسب و کار شما ارزش قائل می شوند که خریدی انجام دهند یا به گونه ای با شما تماس بگیرند که به شما امکان می دهد در آینده با آنها تماس بگیرید. به همین دلیل است که هدف قرار دادن مشتری ایده‌آل شما در سئو بسیار مهم است – هدف این است که بیشترین بازدیدکننده را به وب‌سایت خود جذب کنید، بلکه هدف آن دستیابی به افرادی است که به احتمال زیاد به مشتری تبدیل می‌شوند (یعنی افرادی که فعالانه به دنبال چیزی هستند که شما می‌فروشید).

هنگامی که سئو این بازدیدکنندگان با کیفیت بالا را به وب سایت شما می آورد، باید مجوز آنها را برای برقراری ارتباط حفظ کنید. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد – اشتراک در خبرنامه، مگنت های سرب رایگان، پیشنهادات با قیمت پایین، یا آموزش هایی که مردم برای تماشای آن ها ثبت نام می کنند، تنها چند نمونه هستند.

با کسب مجوز اولیه، بازاریابی ایمیلی می تواند به افزایش روابط با مشتریان بالقوه، موجود و گذشته کمک کند.

من شخصاً معتقدم که سئو و بازاریابی ایمیلی شراکت کامل را ایجاد می کنند، دوتایی پویا از جذب فوری و سپس ادامه پرورش!

هر دو رویکرد بازاریابی به یکدیگر اطلاع می دهند. هنگامی که کلمات کلیدی را که بیشترین جستجوها را به خود جلب می کنند و اینکه چرا مردم به دنبال کسب و کار شما هستند را کشف می کنید، می توانید ایمیل های خود را با این دانش اصلاح کنید.

به همین ترتیب، همانطور که ایمیل‌های شما مورد توجه قرار می‌گیرند، باید به شما در درک افرادی که می‌خواهید از طریق جستجو به آنها دسترسی پیدا کنید، کمک کند.

سئو در مقابل تبلیغات آنلاین

شاید شما در حال تلاش برای تصمیم گیری در مورد اینکه آیا تبلیغات آنلاین (مثلاً پرداخت به ازای کلیک (PPC) تبلیغات گوگل، تبلیغات فیس بوک، تبلیغات اینستاگرام و غیره) سرمایه گذاری بهتری برای کسب و کار شما نسبت به SEO است یا خیر.

لزوماً یک انتخاب یا/یا نیست.

بله، سئو و تبلیغات آنلاین هر دو برای دستیابی به مشتریان جدید و هدایت ترافیک به وب سایت شما هستند، اما اهداف دیگری دارند و می توانند عملکردهای متفاوتی را در استراتژی بازاریابی شما انجام دهند.

تبلیغات آنلاین/PPC می تواند برای به نمایش گذاشتن کسب و کار شما برای یک کلمه کلیدی خاص در مدت زمان کوتاهی فوق العاده باشد. این به شما کمک می کند تا به سرعت به مشتریان دسترسی پیدا کنید و کمپین های خاصی را تبلیغ کنید که می توانند به سرعت اصلاح شوند.

اگر هدف شما جذب ترافیک به سایت خود در کوتاه مدت برای یک پیشنهاد ویژه، راه اندازی یا نسخه محدود است، ممکن است بخواهید از تبلیغات آنلاین استفاده کنید. همچنین می‌توانید با استفاده از تبلیغات رسانه‌های اجتماعی برای دستیابی به مشتریان بالقوه، در صورت مناسب‌تر، به خارج از Google فکر کنید.

با تبلیغات PPC، شما برای شانس حضور در جستجوهای انجام شده توسط مشتریان ایده آل خود، برای کلمات کلیدی پیشنهاد می دهید. هرچه کلمات کلیدی رقابتی تر باشند، به ازای هر کلیک بیشتر پرداخت خواهید کرد. هر بار که شخصی روی سایت شما کلیک کند یا از طریق تبلیغات پولی با کسب و کار شما تماس بگیرد، هزینه ای از شما دریافت می شود.

تبلیغات آنلاین نیاز به نظارت دقیق دارد تا بیشترین بهره را از بودجه خود ببرید.

از سوی دیگر، سئو در مورد دستاوردهای بلندمدت است. با در نظر گرفتن استراتژی سئوی مناسب، باید متوجه شوید که صفحات وب سایت شما برای تعداد بیشتری از عبارات جستجو در رتبه بندی بالاتر ظاهر می شوند.

به نوبه خود، این باید منجر به بازدیدکنندگان بیشتر وب سایت، فروش بیشتر، سود بیشتر و افزایش شهرت تجاری شما شود. تبلیغات PPC ممکن است در درازمدت برای دستیابی به این مهم مشکل داشته باشند، اما می توانند یک تزریق سریع از فعالیت را ارائه دهند.

اگر می خواهید حضور آنلاین کسب و کار خود را در طولانی مدت بهبود بخشید، فکر می کنم سئو پاسخ شماست.

برای من، یکی از قانع‌کننده‌ترین دلایل برای اولویت‌بندی سئو به‌عنوان یک ابزار بازاریابی این است که از وب‌سایت شما محافظت می‌کند – مکانی اختصاص داده شده به کسب و کار شما که ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته اجرا می‌شود.

سئو را به درستی انجام دهید و باید بتوانید مشتریان ایده آلی را به سمت کسب و کار خود جذب کنید – افرادی که هنوز نام شما را نشنیده اند! – در حالی که می خوابید، به تعطیلات می روید، یا در سایر بخش های کسب و کار خود کار می کنید. و اگر بخواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، آن افراد ممکن است در منطقه زمانی کاملاً متفاوتی زندگی کنند.

چقدر شگفت انگیز خواهد بود؟ برای مشاهده خرید و فروش ها و درخواست ها در روز و شب، حتی زمانی که فعالانه کار نمی کنید.

گوگل پربازدیدترین وب سایت در جهان است. لحظه ای نمی گذرد که گوگل حدود 40000 عبارت جستجو برای پردازش ندارد. این بدان معناست که گوگل در سراسر جهان روزانه بیش از 3.7 میلیارد جستجو و هر سال 1.2 تریلیون جستجو را پردازش می کند. (منبع: Internet Live Stats)

هر روز میلیاردها کاربر برای انجام جستجوهای روزانه خود به گوگل متکی هستند. این میلیاردها کاربر شامل افرادی هستند که به دنبال آنچه شما برای ارائه دارید – محصولات شما، خدمات شما، اطلاعات شما هستند.

سئو تفاوت بین پیدا کردن شما یا رقبایتان است.

اگر می خواهید امسال سالی باشد که در نهایت سئو را برای شما کار می کنید تا کسب و کار شما رونق بگیرد و دوست دارید نحوه کار با من را کشف کنید، فقط به من پیام بفرستید یا تماس بگیرید و ما می توانیم در مورد آن صحبت کنیم. کجا هستید، کجا می خواهید باشید، و چگونه می توانم به شما کمک کنم تا به آنجا برسید.

هازل جارت، مدیر SEO در SEO+، در فضای سئو شناخته شده است و در طول 20 سال فعالیت خود جوایز بسیاری را کسب کرده و در سایت های مختلف و معروف منتشر شده است. از طریق خدمات و برنامه‌های آموزشی او، استراتژی‌های سئوی او ده‌ها میلیون فروش برای مشتریانش ایجاد کرده است، و شهرت زیادی برای ارائه نتایج مهم به دست آورده است. آیا می خواهید هیزل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید؟ از طریق نمادهای زیر آن را پیدا خواهید کرد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *