
مدیریت جستجوی پولی مهمترین و ضروری ترین بخش کار ما است. اما چرا؟ زیرا به این معنی است که میتوانیم استراتژیهای جستجوی پولی موجود را ایجاد کنیم و بر آن نظارت کنیم و بودجهها را مدیریت کنیم تا مطمئن شویم کمپینها کارآمد هستند و KPIها را برآورده میکنند.
تیم پولی ما یک راهنمای سریع برای مدیریت جستجوی پولی گردآوری کرده است که به معنای آن، چه چیزی است و چگونه می تواند به افزایش عملکرد تبلیغات و به حداکثر رساندن نتایج کمک کند.
اهمیت مدیریت جستجوی پولی
مدیریت کمپینهای جستجوی پولی ضروری است زیرا باید مطمئن شویم که بودجهها را هدر نمیدهیم، افراد مناسب را هدف قرار نمیدهیم و کمپینهای تبلیغاتی را بهینه میکنیم – این بسیار مهم است. بهینهسازی برای مدیریت کمپینهای جستجوی پولی حیاتی است، زیرا هدفگذاری و بودجهها را برای به حداکثر رساندن عملکرد و در عین حال بهبود سایر معیارها، از جمله بازگشت سرمایه، تنظیم میکند. در حالی که ما یک محرک عالی برای درآمد، فروش، و سرنخ هستیم، اغلب جستجوی پولی را در بسیاری از فعالیتهای با قیف بالا یا مرحله «مشاهده» از چارچوب «دیدن، فکر کردن، انجام دادن، مراقبت» قرار میدهیم.
با مدیریت جستجوی پولی موثر، میتوانیم تبلیغات A/B را از سرفصلها، توضیحات و تصاویر گرفته تا مخاطبان و پلتفرمهای هدف آزمایش کنیم. در حالی که این باید بخشی از استراتژی کلی جستجوی پولی باشد، زیرا باید اطلاعات کافی برای هدف قرار دادن مخاطب و استفاده عاقلانه و کارآمد از بودجه جمع آوری کنید، خوب است که مناطق دست نخورده را برای فرصتی برای رشد بیشتر کسب و کار خود کاوش کنید. همچنین، آزمایش نسخه های مختلف آگهی به تعیین لحن صدا کمک می کند. درک اینکه چه چیزی موثر است و چه چیزی به این معنی نیست که می توانید به مشتریان آموزش دهید و اطمینان حاصل کنید که کمپین های تبلیغاتی به طور مؤثر اجرا می شوند تا عملکرد را به حداکثر برسانید.
تصمیمات مبتنی بر داده برای دستیابی به KPI ضروری هستند و گاهی اوقات برای به دست آوردن نتیجه باید از منطقه راحتی خود خارج شوید. پایبندی به همان طرحی که با داده های پشتیبان کار نمی کند، مدیریت جستجوی پولی خوبی نیست. مدیریت کمپین های تبلیغاتی اغلب شامل تغییر ساختار حساب می شود. اگر کاستی هایی را تشخیص دادیم باید آن ها را اصلاح کنیم. در غیر این صورت، بودجه ای که خرج می کنید به سرعت و بدون بازگشت بدتر می شود.
کار زیادی برای مدیریت کمپینهای جستجوی پولی انجام میشود، بنابراین بسیار مهم است که به یک متخصص اجازه دهید آن را مدیریت کند و براساس دادهها و KPIهای تجاری تصمیمات آگاهانه بگیرد.
بررسی اجمالی مدیریت جستجوی پولی – چه چیزی درگیر است
ما نکاتی را در مورد مدیریت حسابهای جستجوی پولی ذکر کردهایم، اما در اینجا چیزی است که معمولاً شامل آن میشود.
هزینه تبلیغات و بودجه بهینهسازی کمپین حساب ایجاد حساب بازسازی هدفگیری/تصفیه مخاطبان تست A/B گزارشگیری گزارش کپی آگهی تحلیل رقبا کلمه کلیدی تحقیق مناقصه
همه موارد فوق به ایجاد یک حساب جستجوی پولی قوی و کمپینهایی کمک میکند که نتایج را در عین شناسایی فرصتها ایجاد کنند – متوجه خواهید شد که ما از این عبارت زیاد استفاده کردهایم، اما مدیریت جستجوی پولی موثر چشماندازهایی را باز میکند که میتواند مخاطبان گستردهتری را جذب کند، و شما را گسترش دهد. استخر هدف گیری کلمات کلیدی و افزایش درآمد.
مزایای مدیریت جستجوی پولی
مدیریت جستجوی پولی مزایای زیادی دارد و تیم رسانه پولی ما به کار خود افتخار می کند تا از عملکرد خوب کمپین های تبلیغاتی شما اطمینان حاصل کند. بدون مدیریت جستجوی پولی، کمپین های شما ممکن است به پتانسیل کامل خود نرسند یا ممکن است به عملکرد ضعیف خود ادامه دهند. ارزیابی چرایی تایید نشدن تبلیغات یا عدم ایجاد نتیجه ضروری است.
«مدیریت جستجوی پولی یکی از سریعترین راهها برای رسیدن به بالای صفحه نتایج موتور جستجو برای عبارات کلیدی است که میخواهید کسب و کارتان برای آنها ظاهر شود. همچنین ارائه اطلاعات در مورد محصولات یا خدمات خود به مخاطبان هدف در مراحل مختلف قیف ضروری است. به همین دلیل، کمپینهای جستجوی پولی بخش مهمی از استراتژی بازاریابی دیجیتال شما هستند، و این چیزی است که ما همیشه توصیه میکنیم.» – ملیسا، مشاور ارشد رسانه پولی
همچنین، مدیریت کمپین های جستجوی پولی به معنای شناسایی فرصت ها و شکاف ها در بازار است. اگر فرصتی پیش بیاید و به نفع کسب و کار باشد، ارزش کاوش را دارد زیرا می تواند منجر به بازگشت سرمایه بالاتر، بازدیدهای وب سایت و تبدیل بیشتر قبل از ورود رقیب شود. اینجاست که تست A/B و تحقیقات اضافی وارد عمل می شوند.
داشتن یک متخصص برای مدیریت حساب جستجوی پولی شما به این معنی است که نیاز کمتری به تماس با شماره تلفن Google برای مشاوره وجود دارد (ما می دانیم که چقدر می تواند آزاردهنده باشد!)، که کارها را سرعت می بخشد. همه چیز به عملکرد حساب باز می گردد. اگر عملکرد خوبی داشته باشد، کسب و کار شما از مزایای آن بهره خواهد برد.
–
اگر برای مدیریت حساب جستجوی پولی خود به کمک نیاز دارید، همین امروز با PushON تماس بگیرید و تیم رسانه پولی ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.