چرا وب سایت شما نیاز به متعارف سازی دارد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

اگر می خواهید در مورد هدایت ترافیک موتور جستجوی مرتبط به وب سایت خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، ممکن است بخواهید در مورد برخی از عناصر فنی درگیر و نحوه کار آنها بیشتر بدانید. این شامل نحوه ارائه محتوای وب سایت خود به شیوه ای بهینه است تا بتوانید به بالاترین جایگاه ممکن در نتایج جستجو دست پیدا کنید.

در سئو، محتوای تکراری، محتوای مشابه یا بسیار مشابهی است که در بیش از یک مکان با URL های مختلف ظاهر می شود. برای ارائه بهترین تجربه کاربری، موتورهای جستجو به ندرت چندین URL را با محتوای یکسان یا مشابه نمایش می دهند. اگرچه از نظر فنی هیچ جریمه ای وجود ندارد، اما اگر یک وب سایت دارای محتوای تکراری باشد، معمولاً دچار کاهش رتبه و ترافیک می شود.

محتوای تکراری در یک وب سایت می تواند برای موتورهای جستجو مشکل ایجاد کند زیرا آنها گیج می شوند و در تلاش هستند تا بفهمند کدام URL را فهرست و در نتایج جستجو نمایش دهند زیرا محتوای صفحات بیش از حد مشابه است. چیزی به نام “آدم خواری کلمات کلیدی” زمانی اتفاق می افتد که چندین صفحه را با کلمات کلیدی یکسان یا مشابه هدف قرار می دهید، بنابراین در صورت امکان باید سعی کنید یک صفحه منحصر به فرد ارائه دهید که به احتمال زیاد بهترین نتیجه برای کاربر باشد. با این حال، دلایل معتبری نیز وجود دارد که نشان می دهد سایت شما ممکن است URL های مختلفی داشته باشد که به محتوای یکسان یا مشابه در یک صفحه اشاره می کند، URL های پویا برای مواردی مانند پارامترهای جستجو یا شناسه های جلسه در وب سایت های تجارت الکترونیک رایج است.

برای کمک به مقابله با این موضوع، وقتی گوگل یک وب سایت را ایندکس می کند، صفحه ای را که فکر می کند مفیدتر است انتخاب می کند و آن را به عنوان متعارف علامت گذاری می کند. اگر تگ‌های متعارف را به صفحات خود اضافه نکرده‌اید تا به صراحت به گوگل بگویید کدام URL نسخه متعارف است، آنگاه انتخاب را برای شما انجام می‌دهد که می‌تواند منجر به نتایج جستجوی ناخواسته شود. در برخی موارد، حتی زمانی که شما صریحاً یک صفحه متعارف را مشخص می‌کنید، Google ممکن است صفحه دیگری را انتخاب کند که به این نتیجه برسد که محتوا یا عملکرد بهتری ارائه می‌کند. می توانید از ابزار جستجوگر URL در کنسول جستجوی گوگل استفاده کنید تا بدانید گوگل کدام صفحات در وب سایت شما را URL های متعارف در نظر می گیرد. Google Search Central کمک زیادی در انتخاب URL متعارف مناسب برای صفحات تکراری شما ارائه می دهد.

با تعیین یک URL متعارف، به Google می‌گویید که می‌خواهید افراد کدام URL را در نتایج جستجو ببینند، هشدارهای پیوند را برای صفحات مشابه یا تکراری ادغام می‌کنند، معیارهای ردیابی را ساده می‌کنند، و همچنین از هدر رفتن بودجه در صفحات تکراری جلوگیری می‌کنند.

برای تعیین یک URL متعارف برای URL های تکراری یا صفحات مشابه در وب سایت خود، می توانید یک تگ rel=canonical اضافه کنید. در کد همه صفحات تکراری که به صفحه متعارف اشاره می کنند، برای ارسال هدر rel=canonical در پاسخ صفحه خود، یا صفحات متعارف خود را در نقشه سایت مشخص کنید.

Canonicalization را می توان برای هر وب سایتی اعمال کرد تا به جلوگیری و حل مشکلات محتوای تکراری کمک کند، بنابراین اضافه کردن برچسب های متعارف به وب سایت شما برای حل مشکلات رتبه بندی جستجو که ممکن است رخ دهد بسیار توصیه می شود. محتوای تکراری که در چندین URL ظاهر می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *