چرا کسب و کار شما به یک استراتژی سئو بلند مدت نیاز دارد؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب

GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب

جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب

6 بهترین ارائه دهنده میزبانی ایمیل در بریتانیا

سه واقعیت جالب برای فکر کردن: 59 درصد از مصرف کنندگان تأیید می کنند که ایمیل های بازاریابی بر تصمیمات ادامه مطلب

یکی از رایج ترین سوالاتی که مشتریان ما در مورد سئو از ما می پرسند این است که “چه مدت طول می کشد تا SEO شروع به کار کند؟”

اکنون، هر چقدر هم که خسته کننده به نظر برسد، پاسخ آسانی برای این سوال وجود ندارد. پاسخ این است که «بستگی دارد!» اگر یک کسب و کار خاص دارید، ممکن است نتایج کمپین سئوی خود را سریعتر از یک بخش تجاری رقابتی تر ببینید.

با این اوصاف، ما می توانیم پیشرفت کمپین سئوی شما را اندازه گیری کنیم و نحوه انجام آن را پیگیری کنیم. بیش از 50 درصد از بازاریابان می گویند بهترین راه هایی که موفقیت استراتژی های سئوی خود را اندازه گیری می کنند از طریق ترافیک وب سایت ارگانیک و رتبه بندی کلمات کلیدی است.

بیایید نگاهی به جدول زمانی مقیاس پذیر بیندازیم که چه زمانی می توانید انتظار مشاهده نتایج SEO را داشته باشید:

30 روز اول

حیاتی ترین بخش هر کمپین سئو، پایه محکمی است، مانند هر پروژه ای، و این معمولا در 30 روز اول کمپین اتفاق می افتد.

هر استراتژی سئوی که ایجاد می کنیم با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می شود و به ما امکان می دهد بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم که به رشد حضور آنلاین شما کمک می کند. البته، نظر شما را در این مورد می‌خواهیم، ​​اما مهم است که به خاطر داشته باشید که ممکن است واضح‌ترین کلمات کلیدی مورد نظر ما نباشند. تحقیق کلمات کلیدی به ما کمک می‌کند تا گزینه‌هایی را ایجاد کنیم که شاید فکرش را نمی‌کردید که رتبه‌بندی آن‌ها آسان باشد و رقابت کمی برای کمک به کمپین سئوی شما داشته باشد.

هنگامی که کلمات کلیدی اصلی را که می‌خواهیم هدف قرار دهیم به صفر رساندیم، شروع به بررسی وظایف درون صفحه می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کلمات کلیدی در مکان‌های برجسته سایت شما ظاهر می‌شوند – مانند عناوین، عنوان متا و توضیحات متا، به طوری که Google یک درک سریع موضوع وب سایت شما و شروع به بهبود رتبه شما.

دو تا پنج ماه

در طی دو تا پنج ماه آینده از کمپین شما، رتبه بندی کلمات کلیدی شما با شروع شناسایی وب سایت شما توسط گوگل تغییر می کند. ما انتظار داریم که کلمات کلیدی در رتبه بندی بالا و پایین بروند، که جای نگرانی نیست. گوگل به سادگی سعی می کند بفهمد که سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی خاص کجا قرار می گیرد – بنابراین این نوع حرکت چیز خوبی است – به این معنی است که گوگل به طور منظم سایت شما را می خزد.

سئوی صفحه بعد از ماه سوم کمپین اعمال می شود که در آن محتوا، عناوین، توضیحات متا و برچسب ها را تنظیم می کنیم تا اطمینان حاصل شود که همه صفحات برای کلمات کلیدی هدف بهینه شده اند. ما همچنین بر روی بهبود کمپین شما در داخل و خارج وب سایت شما از طریق کارهایی مانند وبلاگ نویسی و ایجاد لینک کار خواهیم کرد.

ساختمان EAT

در طول چند ماه اول کمپین سئوی خود، تمرکز بر ساخت EAT خود با موتورهای جستجو: E (تخصص)، A (مقام) و T (اعتماد) بسیار مهم است.

تخصص – گوگل باید بداند که شما از طریق محتوای معتبر و دقیق، دانش بالایی در یک زمینه یا موضوع معین دارید. اقتدار – این به برند شما و شهرت شما در صنعت شما مربوط می شود و اینجاست که لینک بیلدینگ وارد عمل می شود. هرچه لینک‌های سایت‌های معتبر وب‌سایت شما بیشتر باشد، موتورهای جستجو بیشتر به اعتبار شما ایمان خواهند داشت. همچنین تکیه بر تجربه خود به ایجاد قدرت در طول زمان کمک می کند. قابل اعتماد بودن – بازدیدکنندگان وب سایت شما و گوگل باید سایت شما را قابل اعتماد تشخیص دهند وگرنه ممکن است سایت شما در رتبه بندی سقوط کند. برخی از راه‌هایی که می‌توانیم به شما در بهبود قابلیت اطمینان خود کمک کنیم عبارتند از: پیمایش آسان، سرعت سریع سایت، و نظرات مشتریان.

کار بر روی EAT به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا درک کنند که تجربه کاربر برای شما به همان اندازه که برای آنها مهم است، مهم است.

شش تا نه ماهگی

بین شش تا نه ماه، شما باید شروع به مشاهده برخی از کلمات کلیدی خود کنید که به 10 SERP برتر گوگل وارد می شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که کار ما انجام شده است – دور از آن. تحقیقات نشان می دهد که 75.1٪ از کل کلیک ها روی SERP ها به پنج لیست برتر می رود. بنابراین اگرچه ممکن است برای برخی از کلمات کلیدی شما به 10 رتبه برتر دست یافته باشیم، باید روی حفظ آنها کار کنیم.

دوره شش تا نه ماهه کمپین سئوی شما برای کمک به افزایش رتبه کلمات کلیدی خود با بهبود محتوای موجود، ایجاد محتوای جدید و ایجاد پیوندهای معتبر بسیار مهم است.

نه ماه به علاوه

یک کمپین سئو خوب مانند ساختن یک خانه است. طول می کشد. هنگامی که در نه ماه اول یک پایه محکم ایجاد کردیم، می‌توانیم با گسترش دامنه دسترسی وب‌سایت شما و در عین حال نظارت بر کلمات کلیدی شما به جلو حرکت کنیم.

اکنون زمان آن است که با استفاده از این حرکت و بهینه سازی برای کلمات کلیدی اضافی، موفقیت خود را تقویت کنید. همیشه در هر کمپین جایی برای پیشرفت و رشد بیشتر وجود دارد.

اگر کمپین سئوی خود را بعد از 12 ماه متوقف کنم چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که یک کمپین سئو را شروع کردید، حفظ آن بسیار مهم است، زیرا به محض توقف آن شاهد کاهش خواهید بود. ثبات برای بالا نگه داشتن وب سایت شما در رتبه بندی بسیار مهم است.

اگر تصمیم بگیرید که کمپین خود را پس از 12 ماه متوقف کنید، تفاوتی فوری مشاهده نخواهید کرد، اما کلمات کلیدی شما پس از حدود شش ماه از صفحات برتر ناپدید می شوند و حتی ممکن است از 100 سایت برتر خارج شوید. توقف کمپین سئوی خود در هر نقطه به معنای لغزش آهسته به انتهای رتبه بندی است.

در زمان سئوی خود موفق باشید

اگرچه مشاهده نتایج با سئو ممکن است زمان بر باشد، اما زمان و تلاشی که برای آن صرف می شود ارزش آن را دارد. سرمایه گذاری در سئو یک سرمایه گذاری عالی در کسب و کار شما است زیرا به موفقیت وب سایت شما کمک می کند. هر چه بیشتر بتوانید در کمپین سئوی خود هزینه کنید، وب سایت شما محبوبیت بیشتری کسب می کند، بنابراین سرمایه گذاری شما در طول زمان افزایش می یابد.

اگر می خواهید سرمایه گذاری تجاری خود را با یک استراتژی سئو قوی شروع کنید، با Zool با شماره 01625 238 770 تماس بگیرید یا [email protected]

دیجیتال / 18 ژوئیه 2022

یکی از رایج ترین سوالاتی که مشتریان ما در مورد سئو از ما می پرسند این است که “چه مدت طول می کشد تا SEO شروع به کار کند؟”

اکنون، هر چقدر هم که خسته کننده به نظر برسد، پاسخ آسانی برای این سوال وجود ندارد. پاسخ این است که «بستگی دارد!» اگر یک کسب و کار خاص دارید، ممکن است نتایج کمپین سئوی خود را سریعتر از یک بخش تجاری رقابتی تر ببینید.

با این اوصاف، ما می توانیم پیشرفت کمپین سئوی شما را اندازه گیری کنیم و نحوه انجام آن را پیگیری کنیم. بیش از 50 درصد از بازاریابان می گویند بهترین راه هایی که موفقیت استراتژی های سئوی خود را اندازه گیری می کنند از طریق ترافیک وب سایت ارگانیک و رتبه بندی کلمات کلیدی است.

بیایید نگاهی به جدول زمانی مقیاس پذیر بیندازیم که چه زمانی می توانید انتظار مشاهده نتایج SEO را داشته باشید:

30 روز اول

حیاتی ترین بخش هر کمپین سئو، پایه محکمی است، مانند هر پروژه ای، و این معمولا در 30 روز اول کمپین اتفاق می افتد.

هر استراتژی سئوی که ایجاد می کنیم با تحقیق در مورد کلمات کلیدی شروع می شود و به ما امکان می دهد بر روی کلمات کلیدی تمرکز کنیم که به رشد حضور آنلاین شما کمک می کند. البته، نظر شما را در این مورد می‌خواهیم، ​​اما مهم است که به خاطر داشته باشید که ممکن است واضح‌ترین کلمات کلیدی مورد نظر ما نباشند. تحقیق کلمات کلیدی به ما کمک می‌کند تا گزینه‌هایی را ایجاد کنیم که شاید فکرش را نمی‌کردید که رتبه‌بندی آن‌ها آسان باشد و رقابت کمی برای کمک به کمپین سئوی شما داشته باشد.

هنگامی که کلمات کلیدی اصلی را که می‌خواهیم هدف قرار دهیم به صفر رساندیم، شروع به بررسی وظایف درون صفحه می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که کلمات کلیدی در مکان‌های برجسته سایت شما ظاهر می‌شوند – مانند عناوین، عنوان متا و توضیحات متا، به طوری که Google یک درک سریع موضوع وب سایت شما و شروع به بهبود رتبه شما.

دو تا پنج ماه

در طی دو تا پنج ماه آینده از کمپین شما، رتبه بندی کلمات کلیدی شما با شروع شناسایی وب سایت شما توسط گوگل تغییر می کند. ما انتظار داریم که کلمات کلیدی در رتبه بندی بالا و پایین بروند، که جای نگرانی نیست. گوگل به سادگی سعی می کند بفهمد که سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) برای کلمات کلیدی خاص کجا قرار می گیرد – بنابراین این نوع حرکت چیز خوبی است – به این معنی است که گوگل به طور منظم سایت شما را می خزد.

سئوی صفحه بعد از ماه سوم کمپین اعمال می شود که در آن محتوا، عناوین، توضیحات متا و برچسب ها را تنظیم می کنیم تا اطمینان حاصل شود که همه صفحات برای کلمات کلیدی هدف بهینه شده اند. ما همچنین بر روی بهبود کمپین شما در داخل و خارج وب سایت شما از طریق کارهایی مانند وبلاگ نویسی و ایجاد لینک کار خواهیم کرد.

ساختمان EAT

در طول چند ماه اول کمپین سئوی خود، تمرکز بر ساخت EAT خود با موتورهای جستجو: E (تخصص)، A (مقام) و T (اعتماد) بسیار مهم است.

تخصص – گوگل باید بداند که شما از طریق محتوای معتبر و دقیق، دانش بالایی در یک زمینه یا موضوع معین دارید. اقتدار – این به برند شما و شهرت شما در صنعت شما مربوط می شود و اینجاست که لینک بیلدینگ وارد عمل می شود. هرچه لینک‌های سایت‌های معتبر وب‌سایت شما بیشتر باشد، موتورهای جستجو بیشتر به اعتبار شما ایمان خواهند داشت. همچنین تکیه بر تجربه خود به ایجاد قدرت در طول زمان کمک می کند. قابل اعتماد بودن – بازدیدکنندگان وب سایت شما و گوگل باید سایت شما را قابل اعتماد تشخیص دهند وگرنه ممکن است سایت شما در رتبه بندی سقوط کند. برخی از راه‌هایی که می‌توانیم به شما در بهبود قابلیت اطمینان خود کمک کنیم عبارتند از: پیمایش آسان، سرعت سریع سایت، و نظرات مشتریان.

کار بر روی EAT به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا درک کنند که تجربه کاربر برای شما به همان اندازه که برای آنها مهم است، مهم است.

شش تا نه ماهگی

بین شش تا نه ماه، شما باید شروع به مشاهده برخی از کلمات کلیدی خود کنید که به 10 SERP برتر گوگل وارد می شوند. با این حال، این بدان معنا نیست که کار ما انجام شده است – دور از آن. تحقیقات نشان می دهد که 75.1٪ از کل کلیک ها روی SERP ها به پنج لیست برتر می رود. بنابراین اگرچه ممکن است برای برخی از کلمات کلیدی شما به 10 رتبه برتر دست یافته باشیم، باید روی حفظ آنها کار کنیم.

دوره شش تا نه ماهه کمپین سئوی شما برای کمک به افزایش رتبه کلمات کلیدی خود با بهبود محتوای موجود، ایجاد محتوای جدید و ایجاد پیوندهای معتبر بسیار مهم است.

نه ماه به علاوه

یک کمپین سئو خوب مانند ساختن یک خانه است. طول می کشد. هنگامی که در نه ماه اول یک پایه محکم ایجاد کردیم، می‌توانیم با گسترش دامنه دسترسی وب‌سایت شما و در عین حال نظارت بر کلمات کلیدی شما به جلو حرکت کنیم.

اکنون زمان آن است که با استفاده از این حرکت و بهینه سازی برای کلمات کلیدی اضافی، موفقیت خود را تقویت کنید. همیشه در هر کمپین جایی برای پیشرفت و رشد بیشتر وجود دارد.

اگر کمپین سئوی خود را بعد از 12 ماه متوقف کنم چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که یک کمپین سئو را شروع کردید، حفظ آن بسیار مهم است، زیرا به محض توقف آن شاهد کاهش خواهید بود. ثبات برای بالا نگه داشتن وب سایت شما در رتبه بندی بسیار مهم است.

اگر تصمیم بگیرید که کمپین خود را پس از 12 ماه متوقف کنید، تفاوتی فوری مشاهده نخواهید کرد، اما کلمات کلیدی شما پس از حدود شش ماه از صفحات برتر ناپدید می شوند و حتی ممکن است از 100 سایت برتر خارج شوید. توقف کمپین سئوی خود در هر نقطه به معنای لغزش آهسته به انتهای رتبه بندی است.

در زمان سئوی خود موفق باشید

اگرچه مشاهده نتایج با سئو ممکن است زمان بر باشد، اما زمان و تلاشی که برای آن صرف می شود ارزش آن را دارد. سرمایه گذاری در سئو یک سرمایه گذاری عالی در کسب و کار شما است زیرا به موفقیت وب سایت شما کمک می کند. هر چه بیشتر بتوانید در کمپین سئوی خود هزینه کنید، وب سایت شما محبوبیت بیشتری کسب می کند، بنابراین سرمایه گذاری شما در طول زمان افزایش می یابد.

اگر می خواهید سرمایه گذاری تجاری خود را با یک استراتژی سئو قوی شروع کنید، با Zool با شماره 01625 238 770 تماس بگیرید یا [email protected]

نوشته شده توسط لو

مقالات مرتبط :


مروری بر برنامه وابسته GreenGeeks | راهنمای عمیق

اگر به دنبال یک برنامه وابسته خوب در طاقچه میزبانی وب بوده اید و ایده هایتان تمام شده است، این ادامه مطلب


GPT-3 Business Email Generator توسط دنی ریچمن

اگر من را در توییتر دنبال کنید، ممکن است متوجه این توییت شده باشید که بسیار مورد توجه قرار گرفته ادامه مطلب


جاوا اسکریپت و جاوا – نحوه کار آنها در برنامه های html

پس جاوا اسکریپت چیست؟ جاوا چیست؟ برای همه توسعه دهندگان وب نوپا، جاوا اسکریپت یک زبان برنامه نویسی است که ادامه مطلب


6 بهترین ارائه دهنده میزبانی ایمیل در بریتانیا

سه واقعیت جالب برای فکر کردن: 59 درصد از مصرف کنندگان تأیید می کنند که ایمیل های بازاریابی بر تصمیمات ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *