چگونه راحت‌تر در اینترنت پیدا شوید (توسط مشتریان جدیدی که هنوز وجود شما را نمی‌دانند)

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

مگر اینکه نام محبوبی مانند «جان اسمیت» یا «سرویس‌های abc» داشته باشید، احتمالاً در حال حاضر در گوگل و سایر موتورهای جستجو برای نام تجاری خود رتبه‌بندی کرده‌اید، اگر محتوای آنلاین ایجاد می‌کنید، از چند شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید، این کار نسبتاً ساده‌ای است. پلتفرم های رسانه ای و در حالت ایده آل Crem-de-la-crem وب سایت خود را دارد.

بنابراین عالی است، اما کسب‌وکارها معمولاً 71 درصد از سرنخ‌های کسب‌وکار آنلاین را از دست می‌دهند، زیرا وقتی خریداران از یک موتور جستجو استفاده می‌کنند، «کلمات کلیدی غیر مارک‌دار» را در مورد محصولات یا خدماتی که می‌فروشید، تایپ می‌کنند، نه اینکه شما چه کسی هستید (حتی اگر بدانند!) [Oracle]

آیا تا به حال نصف یک نام تجاری (یا حدس بزنید که آنها چه کار می کنند، کجا مستقر هستند و غیره) را در گوگل تایپ کرده اید، زیرا نمی توانید نام کامل آن را به خاطر بسپارید؟ این همان کاری است که شما مشتریان و مشتریان نیز انجام می دهید!

آنچه در حال حاضر دارید را مرور کنید

اولین کاری که باید انجام دهید این است که بررسی کنید در چه پلتفرم های آنلاینی قابل مشاهده هستید و در کدام پلتفرم ها واقعا فعال هستید. گاهی اوقات این لیست ها می توانند بسیار متفاوت باشند. آیا کسی Myspace را به خاطر می آورد … احتمالاً هنوز یک حساب کاربری در آنجا دارید حتی اگر سال هاست از آن استفاده نکرده باشید!

مرحله بعد، خودتان یا برندتان (و سپس رقبایتان) را در گوگل جستجو کنید و ببینید چه محتوا، بررسی و غیره چیست. – خوب و بد برای شما وجود دارد. به این ترتیب، می توانید شروع به ویرایش و بهبود آنچه می بینید برای توسعه شخصیت آنلاین خود کنید.

82 درصد از افرادی که فرآیند تصمیم گیری خرید را شروع می کنند، به صورت آنلاین مراجعه می کنند [Forbes] (شما؟ ما قطعاً این کار را می کنیم!) بنابراین مشتریان بالقوه شما چه کلمات یا عبارات کلیدی را به صورت آنلاین تایپ می کنند تا شما را پیدا کنند؟

با استفاده از ابزاری مانند www.keywordkeg.com، می‌توانید تعداد جستجوهایی را که یک عبارت خاص در ماه آنلاین دریافت می‌کند و سطح رقابت برای رتبه‌بندی در صفحه اول آن جستجو را دریابید. شما به دنبال ترکیب خوبی از تعداد جستجوهای مناسب و رقابت کم متوسط ​​هستید.

هنگامی که کلمات کلیدی خود را انتخاب کردید، باید برای ایجاد محتوا در اطراف آنها، این کلمات می توانند در پلتفرم ها و قالب های متعددی ارائه شوند، به عنوان مثال می توانید از … مقالات/ستون ها/نظرات حقایق و ارقام پیوندها به محتواهای دیگر رویدادهای تبلیغاتی اطلاعات و بازخورد دانش عکس‌ها، فیلم‌ها، وبلاگ‌های صوتی/پست‌های وبلاگ فرم‌های وب نظرسنجی‌ها کتاب‌های الکترونیکی/دانلودها و در مورد پلتفرم‌ها، در اینجا برخی از موارد “رایگان” وجود دارد که ارزش بررسی برای افزایش دید آنلاین خود را دارند… انواع پلت‌فرم‌ها ابزارهای “رایگان” پلت‌فرم‌های اجتماعی رسانه های توییتر، فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، پینترست، سایت های تجارت الکترونیک Tumblr WooCommerce، منبع باز مجنتو، X-Cart. Ebay/Etsy/Amazon و غیره ایمیل مارکتینگ Mailchimp، MailerLite، SendinBlue، Moosend Online Content/Blogging WordPress، Medium، LinkedIn، Blogger، Jimdo Digital Media Youtube، Vimeo، Soundcloud، Mixcloud، TuneIn، Podbean، وب سایت های شخصی وردپرس، WiX، Weebly، Go Daddy، Drupal

همراه با این موارد، اگر یک آدرس فیزیکی برای کسب و کار خود دارید، باید برای یک صفحه رایگان Google My Business (GMB) نیز ثبت نام کنید، که به عنوان “رتبه صفر” طبقه بندی می شود زیرا در کنار تبلیغات و لیست های ارگانیک بر صفحات جستجو تسلط دارد. .

وقتی 30 درصد توییت‌ها درباره برند شما صحبت می‌کنند، @ خود را وارد نکنید. [Sprout Social] شما باید گوش دادن اجتماعی را در نظر بگیرید. فعال باشید، نه واکنش پذیر. از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزارهای تحقیقاتی استفاده کنید تا دریابید که مشتریان بالقوه و مخاطبان درباره شما، آخرین روندها و اخبار چه می‌گویند.

گوش دادن اجتماعی

اگر می خواهید برای مثال در بخش رسانه به دنبال شغل بگردید، ممکن است بخواهید این هشتگ ها را بررسی کنید…

#شغل رسانه ای

#کارهای تئاتر

#محل کار

#tvjob

#tvjobs

#کارهای سینمایی

#uktvjobs

به تغییرات #ها با مضمون مشابه توجه کنید – آنها نتایج متفاوتی ایجاد خواهند کرد، بنابراین ارزش دارد که تغییرات خود را نیز امتحان کنید.

چه چیز آنلاین دیگری مفید است؟

همچنین ممکن است بخواهید از پلتفرم های شخص ثالث برای بالا بردن نمایه آنلاین خود با ایجاد یک صفحه خاص در مورد خود و محصولات/خدمات خود، از جمله پیوندی به وب سایت خود، که به رتبه بندی جستجوی شما نیز کمک می کند، استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر به دنبال پلتفرم هایی برای به اشتراک گذاشتن کسب و کار تولید ویدیو خود هستید، می توانید upwork، peopleperhour، لیست واحد، مرحله jobs pro یا mandy.com را بررسی کنید.

سپس، همانطور که در عمل جستجوی خود عمیق تر می شوید، ممکن است در نظر بگیرید…

آنها را جستجو کنید – #، جستجوها، سوالات حد نصاب مخاطبین پراکسی بینش های جدید بازار ارجاعات و بررسی ها اقتدار ساختمان پیوندهای وابسته (شرکت های مشترک) گره های تبلیغاتی

امیدواریم این یک راهنمای مبتدی مفید باشد یا یادآور پلتفرم هایی باشد که در دنیای آنلاین دارید اما وقت خود را صرف آن نمی کنید.

پیشنهاد می کنیم…

مرتباً پلتفرم‌های آنلاین خود را انتخاب کرده و از آنها استفاده کنید. جستجوی کلمات کلیدی خود را برای آن کلمات کلیدی غیر مارکی انجام دهید ایجاد محتوای آنلاین استراتژیک مبتنی بر کلمات کلیدی خود را بررسی کنید + رتبه‌بندی رقبای خود را حفظ کنید تعادل بین واکنشی و فعال را حفظ کنید.

اگر در مورد هر یک از موارد فوق سؤالی دارید، یا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه دوره آموزشی ما می تواند به شما در دستیابی به این هدف کمک کند، لطفاً با ما تماس بگیرید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *