چگونه لایه جدید نتفلیکس بدون آگهی بر بازاریابی تأثیر می گذارد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب

بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب

کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب

مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

در این قسمت، اسکات به بررسی معرفی Ad-supported می پردازد. این ردیف جدید اشتراک نتفلیکس است که در نوامبر 2022 در چندین کشور عرضه می شود. همچنین راه اندازی عمومی آنها برای ارائه فضای تبلیغاتی در پلت فرم پخش خود است.

اسکات به این موضوع فکر می‌کند که چگونه این تغییر می‌تواند بر بازاریابان و مصرف‌کنندگان تأثیر بگذارد، با ظهور پلت‌فرم‌های تبلیغاتی بیشتر و بیشتر در دهه گذشته.

اسکات همچنین به بررسی سوالات اجتناب ناپذیری می پردازد که به نظر می رسد اکنون به عنوان مصرف کننده و بازاریاب با آن روبرو هستیم. چقدر مایل به پذیرش تبلیغات هستیم؟ چقدر حاضریم برای حفظ حریم خصوصی خود بپردازیم؟

با ارسال توییت @SiteVisibility یا ایمیل زدن به scott.colenutt@sitevisibility.com نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

این مقاله ای است که اسکات در ابتدای پادکست هفته بازاریابی به آن اشاره می کند: https://www.marketingweek.com/netflix-ads-sold-out/

تا هفته آینده!

مقالات مرتبط :


الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی برای Ahrefs، Ubersuggest و موارد دیگر

با استفاده از این الگوی رایگان تحقیق کلمات کلیدی، می‌توانید با استفاده از Ahrefs، Ubersuggest، Keyword Surfer و سایر ابزارهای ادامه مطلب


بررسی اجمالی برنامه وابسته Cloudways | راهنمای عمیق

وقتی نوبت به انتخاب روش مناسب برای کسب درآمد از محتوای خود می رسد، خواه یک وب سایت، وبلاگ، ایجاد ادامه مطلب


کلمات کلیدی با رقابت کم و ترافیک بالا را پیدا کنید

برای یافتن کلمات کلیدی با رقابت کم که ترافیک جستجوی ارگانیک را دریافت می کنند، از 3 ابزار استفاده خواهم ادامه مطلب


مزایای داشتن برندها برای انجام مصاحبه با مشتری

بازاریابی هرگز اینقدر رقابتی نبوده است. با افزایش هزینه زندگی و افزایش تورم، مشتریان بیشتر از همیشه مقتصد هستند. به ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *