
در این قسمت، اسکات به بررسی معرفی Ad-supported می پردازد. این ردیف جدید اشتراک نتفلیکس است که در نوامبر 2022 در چندین کشور عرضه می شود. همچنین راه اندازی عمومی آنها برای ارائه فضای تبلیغاتی در پلت فرم پخش خود است.
اسکات به این موضوع فکر میکند که چگونه این تغییر میتواند بر بازاریابان و مصرفکنندگان تأثیر بگذارد، با ظهور پلتفرمهای تبلیغاتی بیشتر و بیشتر در دهه گذشته.
اسکات همچنین به بررسی سوالات اجتناب ناپذیری می پردازد که به نظر می رسد اکنون به عنوان مصرف کننده و بازاریاب با آن روبرو هستیم. چقدر مایل به پذیرش تبلیغات هستیم؟ چقدر حاضریم برای حفظ حریم خصوصی خود بپردازیم؟
با ارسال توییت @SiteVisibility یا ایمیل زدن به scott.colenutt@sitevisibility.com نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
این مقاله ای است که اسکات در ابتدای پادکست هفته بازاریابی به آن اشاره می کند: https://www.marketingweek.com/netflix-ads-sold-out/
تا هفته آینده!