
1. به بخش “بازاریابی” و سپس “وب سایت” بروید و روی “صفحه فرود” کلیک کنید.
2. بر روی ایجاد صفحه فرود کلیک کنید و به ابزار صفحه فرود هدایت خواهید شد. ابتدا یک قالب برای صفحه فرود خود انتخاب کنید، سپس صفحه را ایجاد کنید.
3. در صفحه فرود خود، عنوان صفحه ای را انتخاب کنید که در نتایج جستجوی عنوان مرورگر ظاهر می شود. در حالی که این عنوان در واقع در صفحه وب شما ظاهر نمی شود، برای سئوی درون صفحه شما مهم خواهد بود.
4. عنوان کمپین را از منوی کشویی در تب گزینه ها انتخاب کنید
5. بعد، به هدر صفحه فرود خود فکر کنید. عنوان باید شامل عنوان پیشنهاد شما و چیزی باشد که بازدید کننده دریافت می کند. به عنوان مثال، اگر به مخاطبان خود یک کتاب الکترونیکی رایگان در مورد بازاریابی تلفن همراه می دهید، عنوان شما باید «کتاب الکترونیکی رایگان: بازاریابی موبایلی» باشد. در صورت تمایل، می توانید عنوان فرعی را نیز درج کنید که به بازدیدکننده شما اطلاعات بیشتری در مورد پیشنهاد می دهد. عنوان فرعی باید واقعاً ارزش پیشنهاد و آنچه را که خواننده با خواندن آن به دست می آورد توضیح دهد.
6. با استفاده از HubSpot، می توانید پیش نمایش صفحه فرود را با کلیک بر روی دکمه “Eye” در بالا سمت چپ و انتخاب نوع پیش نمایش دستگاه مشاهده کنید. در واقع، می توانید ببینید که صفحه شما در دستگاه های مختلف چگونه به نظر می رسد: رایانه، موبایل یا تبلت.
7. بخش بعدی صفحه فرود شما جایی است که آنها باید آن را دریافت کنند. ارزش پیشنهاد خود را در 1 تا 3 پاراگراف کوتاه توضیح دهید که شامل مزایایی است که بازدیدکننده از دانلود فایل به دست می آورد.
8. در کنار این متن، تصویری را که می خواهید در پیشنهاد خود نمایش دهید قرار دهید. این می تواند جلد یک کتاب الکترونیکی، نقل قول و عکس نویسنده یا سخنران باشد، اگر یک وبینار باشد، یا سایر تصاویری که فکر می کنید به بازدیدکننده ایده بهتری از پیشنهاد می دهد.
این است! شما به تازگی صفحه فرود کامل خود را ایجاد کرده اید!
کمک خواستن؟ تماس با ما از طریق:
تلفن: +44 20 8834 4795
ایمیل: help@whitehat-seo.co.uk
مقاله مرتبط:
چگونه یک فراخوان کامل ایجاد کنم؟