آیا باید بیشتر از پیوندها را گزارش کنیم؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

هر روابط عمومی دیجیتالی دردسر صرف هفته‌ها (و گاهی ماه‌ها) برنامه‌ریزی، تولید و راه‌اندازی یک کمپین را تجربه می‌کند – فقط برای دریافت پوششی که شامل لینک بازگشت به سایت مشتری نیست. در حالی که هر بخش روابط عمومی دیجیتال یک روش آزمایش شده و آزمایش شده برای تبدیل نام های تجاری به لینک دارد، گاهی اوقات به دلیل محدودیت های فنی یا سیاست های تحریریه در سراسر انتشار، شانسی وجود ندارد که بک لینک ها در یک ویژگی گنجانده شوند.

بنابراین آیا هنوز باید پوششی را گزارش کنیم که شامل این ذکرهای نامرتبط باشد؟ و دقیقاً یک نام تجاری نامرتبط چه ارزشی می تواند ارائه دهد؟ بیشتر مطالعه کن تا متوجه شوی.

ذکر برند چیست؟

نام تجاری که به عنوان استناد برند یا پوشش بدون پیوند نیز شناخته می شود، به زمانی اشاره دارد که درباره یک برند، محصول یا خدمات به صورت آنلاین صحبت می شود، اما وب سایت مربوطه پیوند داده نشده است. پیوند وابسته به وب‌سایت نه تنها به هدایت مخاطبان شما به سمت کسب‌وکار یا برندی که در مورد آن صحبت می‌شود کمک می‌کند، بلکه به بالا بردن نمایه بک لینک وب‌سایت مورد نظر نیز کمک می‌کند – هدفی که همه ما در کار روابط عمومی دیجیتال خود به دنبال آن هستیم. با این حال، یک نقل قول نامرتبط همچنان می تواند آگاهی برند را افزایش دهد و به برند کمک کند تا به عنوان یک متخصص معتبر در یک موضوع ظاهر شود.

نحوه یافتن نام تجاری

همانطور که پوشش پیوند را ردیابی می کنید، باید وب را برای ذکر نام های نامرتبط یا مشتری خود اسکن کنید. ساده ترین (و ارزان ترین) راه برای انجام این کار، جستجوی دستی در موتور جستجوی انتخابی خود است (جستجوی بینگ و گوگل را فراموش نکنید). هنگام جستجو در وب، حتماً نام برند مورد نظر را جستجو کنید، از جمله هر گونه نسخه غلط املایی نام تجاری، تا پوششی که ممکن است در پست‌ها نام برند را اشتباه نوشته باشد، پیدا کنید. به همین ترتیب، مطمئن شوید که کلمات کلیدی مرتبط با کمپین یا بیانیه مطبوعاتی که به دنبال پوشش آن هستید و نام گویندگان را جستجو کنید تا مطمئن شوید که هر پوششی که شامل اعتبار کافی برند نیست نیز ردیابی و دنبال می شود.

بعد از اینکه جستجوی وب را انجام دادید، می‌توانید از ابزارهای رایگان مانند Google Alerts و Talkwalker Alerts و همچنین ابزارهای پولی مانند Ahrefs یا Semrush برای یافتن نام‌های اضافی استفاده کنید. این ابزارها می‌توانند به‌روزرسانی‌های روزانه نام‌های تجاری‌تان را به‌صورت آنلاین برای شما ارسال کنند، و ترکیب آن‌ها با جستجوهای دستی منظم به شما این امکان را می‌دهد که دقیقاً از مکان و زمانی که درباره برند شما به‌صورت آنلاین صحبت می‌شود، آگاه باشید.

ارزش ذکر نام تجاری نامرتبط چقدر است؟

در حالی که تضمین نام تجاری که شامل یک پیوند مرتبط است، هدف نهایی است، راه های مختلفی وجود دارد که ذکر نام تجاری نامرتبط می تواند برای کسب و کار مشتری شما مفید باشد.

به ایجاد آگاهی از برند کمک می کند

بر اساس آمارهای اخیر، به طور متوسط ​​5 تا 7 برداشت برای مصرف کنندگان طول می کشد تا یک نام تجاری را به خاطر بسپارند، بنابراین هر چه بیشتر بتوانید برند خود را در پست های آنلاین نشان دهید، احتمال بیشتری وجود دارد که مخاطبان شما آن را به خاطر بسپارند، به آن بازگردند یا حتی آن را جستجو کنند. برند شما زمانی که به محصول یا خدمات شما نیاز دارند. این امر مخصوصاً زمانی صادق است که از پست‌هایی که مخاطبان هدف برند شما می‌خوانند، پوشش می‌گیرید، به همین دلیل است که ارتباط باید در خط مقدم تمام کارهای روابط عمومی دیجیتال شما باشد.

شهرت آنلاین را افزایش می دهد و اقتدار ایجاد می کند

ذکر نام تجاری در پست‌هایی که احتمالاً مخاطبان هدف شما در آن شرکت می‌کنند نیز به افزایش شهرت آنلاین و اعتبار برندی که در تلاش برای افزایش دیده شدن هستید کمک می‌کند. همانطور که لینک های انتشارات معتبر و قابل اعتماد باعث افزایش کیفیت لینک در چشم گوگل می شود، ذکر برند در نشریات معتبر نیز به افزایش اعتبار برند شما کمک زیادی می کند و به آنها کمک می کند تا به عنوان یک متخصص در صنعت خود دیده شوند. هرچه برند شما به عنوان منبعی در پست‌هایی که مخاطبان هدف شما به آن‌ها اعتماد دارند بیشتر دیده شود، احتمال اینکه آن‌ها برند را قابل اعتماد و ارزش خرید از آن بدانند بیشتر می‌شود.

فرصتی برای ایجاد روابط در آینده

اگرچه نام تجاری ممکن است در ابتدا شامل پیوند نباشد، اما این بدان معنا نیست که احتمال اضافه شدن پیوندی در آینده وجود ندارد. اگر تفسیر، کمپین یا تحقیقی که ارائه می‌دهید ارزش ویرایشی دارد، برای مثال – اگر وب‌سایت شما چیزی ارائه می‌دهد که خوانندگان پست نمی‌توانند در خود مقاله ببینند – معمولاً از پیوند دادن به وب‌سایت شما خوشحال می‌شوند. برای کمک به هدایت خوانندگان خود به اطلاعات اضافی (صفحه ثبت نام یا نتایج نظرسنجی کامل و غیره). نکات برتر ما برای تبدیل نام تجاری به پیوند را می توانید در ادامه این پست وبلاگ پیدا کنید.

تاثیر نام تجاری بدون پیوند در سئو چیست؟

همه می‌دانند که موتورهای جستجو، بک لینک‌ها را به عنوان بخشی از فرآیندهای رتبه‌بندی خود در نظر می‌گیرند و ارزیابی می‌کنند، اما پوشش بدون لینک معمولاً هنگام فکر کردن به استراتژی‌های سئو در نظر گرفته نمی‌شود، علی‌رغم اینکه بینش‌های قبلی هم از سوی بینگ و هم گوگل نشان می‌دهد که آنها در واقع از ذکر نام تجاری به عنوان شاخص‌های معتبر استفاده می‌کنند. محتوا. به عنوان مثال، در سال 2016، مدیر ارشد سابق محصول بینگ دواین فورستر تأیید کرد که موتورهای جستجو می‌توانند نام‌ها را شناسایی کنند: «سال‌ها پیش، بینگ زمینه و حال و هوای لحن و نحوه مرتبط کردن نام‌های نامرتبط را درک کرد. با افزایش حجم و مشخص شدن قابل اعتماد بودن آن، به عنوان یک دوره آزمایشی، یک جهش در رتبه بندی خواهید داشت.»

حق اختراع پاندا گوگل همچنین نشان می دهد که «پیوندهای ضمنی» (یعنی نام تجاری) می تواند به عنوان سیگنالی باشد که می تواند به اندازه بک لینک ها تأثیرگذار باشد: «سیستم تعداد پیوندهای مستقل را برای گروه تعیین می کند (مرحله 302). […] پیوندهای گروه می تواند شامل پیوندهای سریع، پیوندهای ضمنی یا هر دو باشد. […] پیوند ضمنی ارجاع به یک منبع هدف است، به عنوان مثال استناد به منبع هدف که در منبع منبع گنجانده شده است، اما یک پیوند صریح به منبع هدف نیست. به این ترتیب، یک منبع در یک گروه می تواند هدف یک پیوند ضمنی باشد بدون اینکه کاربر بتواند با دنبال کردن پیوند ضمنی به منبع هدایت شود.

اگرچه نام برند نمی تواند از PageRank عبور کند، اما این شاخص ها نشان می دهد که استنادهای نامرتبط در طول فرآیند رتبه بندی مورد توجه و بررسی موتورهای جستجو قرار می گیرند. همانطور که موتورهای جستجو هوشمندتر می شوند، جای تعجب نیست که آنها به دنبال تقویت برندهایی باشند که به طور طبیعی به صورت آنلاین مورد استناد قرار می گیرند و در مورد آنها صحبت می شود، نسبت به آنهایی که پیوندهای تصادفی و غیرارگانیک ایجاد می کنند تا سعی کنند الگوریتم را دستکاری کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، می توان تصور کرد که ذکر نام تجاری زمانی که از انتشارات معتبری باشد که خواندن آن برای مخاطب هدف شما منطقی است، تأثیر بیشتری بر رتبه بندی داشته باشد.

نحوه تبدیل نام تجاری به لینک

در حالی که برخی از پست‌ها دارای خط‌مشی عدم پیوند هستند، بسیاری از آنها خوشحال می‌شوند که پس از یک پیگیری ساده، پیوندی برای تایید نظرسنجی یا نظر مشتری یا برند شما اضافه کنند. در اینجا روند گام به گام بازیابی پیوند ما آمده است تا به شما کمک کند نام تجاری خود را به آن پیوندهای بسیار مهم تبدیل کنید.

نام های تجاری نامرتبط خود را پیدا کنید

همانطور که در بالا ذکر شد، بهترین راه برای یافتن نام های تجاری نامرتبط، جستجوی دستی در وب و استفاده از ابزارهایی مانند Google Alerts یا Ahrefs است. اگر یک نام تجاری تثبیت شده دارید یا کمپینی دارید که به صورت ویروسی منتشر شده و توسط بسیاری از نشریات در مورد آن نوشته شده است، ممکن است صدها نام تجاری را بیابید، به این معنی که باید مرتبط ترین و معتبرترین وب سایت ها را برای ایجاد لینک در اولویت قرار دهید. از.

اطلاعات تماس مربوطه را پیدا کنید

در بیشتر موارد، فرد ایده‌آل برای تماس برای درخواست پیوند، نویسنده مقاله‌ای است که برند شما را نشان می‌دهد. اگر نامی دارید (و نمی توانید اطلاعات تماس آنها را در سایت نشریه پیدا کنید)، می توانید از توییتر یا لینکدین برای جستجوی آدرس ایمیل استفاده کنید، یا اگر از پایگاه های داده نرم افزاری مانند Vuelio، Muckrack، Roxhill یا Gorkana استفاده می کنید. می توانید برای پیدا کردن جزئیات تماس مربوطه استفاده کنید. اگر نمی توانید آدرس ایمیل نویسنده را پیدا کنید، اغلب به همان اندازه مؤثر است که با سردبیر نشریه، میز خبر یا بخش تصحیح نشریه تماس بگیرید.

برای درخواست اتصال تماس بگیرید

با استفاده از ایمیل تماس انتخابی خود، برای درخواست پیوند با روزنامه نگار یا نشریه تماس بگیرید. اطمینان حاصل کنید که ایمیل شما مؤدبانه است و فراموش نکنید که از روزنامه نگار برای وقت، توجه و پوشش اولیه کمپین شما تشکر کنید. در خود ایمیل، حتماً مشخص کنید که دقیقاً کدام پیوند را می خواهید درج کنید و چرا قرار دادن لینک مذکور به نفع مخاطبان پست است. مثلا:

«آیا می‌توان پیوندی به مطالعه کامل اضافه کرد تا در صورت تمایل خوانندگان شما بتوانند درباره مطالعه بیشتر مطالعه کنند؟ لینک این خواهد بود: [URL]”

هر ایمیل لینک بک موفقیت آمیز نخواهد بود، اما بسیاری از سردبیران و روزنامه نگاران خوشحال خواهند شد که پس از انتشار ویژگی اصلی پیوندی را اضافه کنند. اگر در وهله اول کار سختی را برای دریافت پوشش انجام داده اید، ممکن است به آن ضربه بزنید!

خلاصه

در پایان، اگر نمی توانید آن نام تجاری را به لینک تبدیل کنید، وحشت نکنید. در حالی که پیوندها بدون شک تأثیر سئوی هر روابط عمومی دیجیتالی را برای آن ارائه می‌کنند، برندها همچنان می‌توانند از مزایای ذکر نام‌های تجاری نامرتبط بهره ببرند، به‌ویژه زمانی که این اشاره‌ها در نشریات آنلاین معتبر و مرتبط باشد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *