خوشحالم که یک وبلاگ مهمان در رسانه های اجتماعی که توسط Abbie Hallam – متخصص بازاریابی رسانه های اجتماعی نوشته شده است.
در این عصر دیجیتال، رسانه های اجتماعی اکنون بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بیشتر مردم هستند. بیشتر کسبوکارها از قبل اهمیت فعال بودن در پلتفرمهای مختلف رسانههای اجتماعی را میدانند، اما برخی ممکن است رسانههای اجتماعی را یک نهاد مستقل بدانند نه چیزی که بر بقیه تلاشهای بازاریابی دیجیتال آنها تأثیر بگذارد.
رسانههای اجتماعی مکانی عالی برای ترویج و رشد کسبوکار شما هستند و مزایای بسیار زیادی را به خودی خود فراهم میکنند، اما از دیگر حوزههای تلاشهای بازاریابی دیجیتال شما – از جمله SEO – نیز پشتیبانی میکنند. چگونه ما همه را فاش می کنیم، فقط به خواندن ادامه دهید.
ترافیک بیشتری را به وب سایت شما هدایت می کند
با فعال ماندن در رسانه های اجتماعی، تعامل با فالوورهای خود و ارسال محتوایی که مخاطبان شما می خواهند ببینند، می توانید ترافیک بسیار بیشتری را به وب سایت خود هدایت کنید. به هر حال، رسانه های اجتماعی در مورد اجتماعی بودن هستند، درست است؟
امروزه با تعداد زیادی از افراد در رسانه های اجتماعی، می توانید 100٪ تضمین کنید که مخاطبان هدف شما در آنجا هستند. اینها افرادی هستند که ممکن است تنها از طریق نتایج جستجو متوجه کسب و کار شما نشده باشند، اما می توانند از محصولات یا خدمات شما بهره مند شوند.
اگر به تازگی با سئو شروع کرده اید، رسانه های اجتماعی نیز به جذب بازدیدکنندگان زودتر از موتورهای جستجو کمک می کنند! فراموش نکنید که رسانه های اجتماعی را در استراتژی سئو خود بگنجانید.
کارایی محتوای شما را افزایش می دهد
پلتفرمهای رسانههای اجتماعی مکانهای عالی برای به اشتراک گذاشتن هر نوع محتوایی هستند که کسبوکار شما تولید میکند و به شما امکان دسترسی به مخاطبان بسیار گستردهتری را نسبت به آنچه در وبسایت خود دارید میدهد.
اگر در حال حاضر از رسانه های اجتماعی برای به اشتراک گذاری محتوای خود استفاده نمی کنید، پس از دست داده اید! هنگامی که محتوای خارق العاده ایجاد کردید، چه مطالعه موردی، یک وبلاگ، یک صفحه محصول/خدمات جدید، باید آن را به اشتراک بگذارید. اگر نه ضرر بزرگی است.
فرصت های بیشتری برای دریافت ارجاع وجود دارد
اگر چیزی در مورد سئو بدانید، می دانید که بک لینک ها چقدر مهم هستند. بک لینک ها به موتورهای جستجو مانند گوگل یا بینگ نشان می دهند که دیگران محتوای وب سایت شما را ارزشمند می دانند. اگر محتوا دارای بک لینک باشد و مفید باشد، می تواند در موتورهای جستجو رتبه بالاتری داشته باشد. عالی به نظر می رسد درست است؟
پیوند دادن این مطلب به محتوایی که به اشتراک گذاشتهاید، اگر محتوا به اندازه کافی جالب باشد و به اشتراک گذاشته شود، احتمال بیشتری وجود دارد که مردم آن را بخوانند و این شانس شما را برای لینک دادن به آن افزایش میدهد. اگر قبلاً نمی دانستید، گوگل این نوع پیوندها را دوست دارد.
محتوا به راحتی در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. تنها کافی است یک نفر به شما پیوند دهد تا افراد بیشتری ببینند. رسانه های اجتماعی مکانی عالی برای شروع این کار است.
می توان با عبارات جستجو رتبه بندی کرد
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی مردم شرکت شما را با استفاده از عبارات جست و جوی مارک دار جستجو می کنند، پروفایل های رسانه های اجتماعی شما نیز فرصتی برای رتبه بندی در کنار وب سایت شما دارند؟
هنگامی که مردم برای کسب و کار شما جستجو می کنند، از قبل به آنچه شما ارائه می دهید علاقه مند هستند. در حالی که بیشتر مردم مایلند از وب سایت شما بازدید کنند، افراد زیادی نیز وجود دارند که ممکن است بخواهند آنچه را که شما در رسانه های اجتماعی ارائه می دهید مشاهده کنند.
نمایههای رسانههای اجتماعی شما میتوانند ظاهری متفاوت به کسب و کار شما نسبت به وبسایت شما ارائه دهند و اطلاعات بیشتری را برای کسانی که آن را میخواهند فراهم کنند.
نتیجه
سئو و رسانه های اجتماعی با هم بسیار خوب کار می کنند. هر دو مزایای خود را دارند، اما هنگامی که از یکدیگر حمایت می کنند، به خصوص در روزهای اولیه پس از راه اندازی وب سایت، حتی موثرتر هستند. در این آژانس سئو، اگر از رسانه های اجتماعی نیز استفاده شود، ما مزایای مثبتی برای کمپین های سئوی مشتریان خود پیدا کرده ایم.
پس برای چی منتظری؟ همین امروز بروید و حساب های رسانه های اجتماعی خود را باز کنید یا شروع به استفاده از آن کنید!
می توانید ابی را در کانال های اجتماعی او دنبال کنید: LinkedIn