آیا کمپین های بازاریابی سلامت روان بر روی یک موضوع اجتماعی سرمایه گذاری می کنند؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

کمپین های بازاریابی حول محور سلامت روان که با استقبال خوبی از Nike “In My Feels” Air Max 270 مواجه شدند.

یکی دیگر از کمپین های قابل توجهی که سلامت روان را در سال 2019 هدف قرار داد، In My Feels Air Max 270 نایک بود. آنها مربی طراحی شده توسط یک روان درمانگر و حامی سلامت روان را آزاد کردند و درآمد حاصل از آن به بنیاد آمریکایی پیشگیری از خودکشی اهدا شد. برخلاف دو کمپین فوق، واکنش‌ها به کمپین «در احساس من» بیشتر مثبت بود. دلیل اینکه کمپین نایک با واکنش کمتری نسبت به کمپین بالا مواجه شد، احتمالاً به دلیل اقدامات انجام شده برای ایجاد تفاوت مثبت در طول کمپین است. نایک نه تنها از پلتفرم خود برای افزایش آگاهی در مورد سلامت روان استفاده کرد، بلکه کمک مالی (از طریق درآمد محصول) به یک موسسه خیریه کرد که به دلیل ایجاد تغییرات مثبت در این زمینه مشهور است.

به عنوان یک یادداشت جانبی، نایک برای خود به عنوان یک مدافع قوی برای سلامت روان شهرت پیدا کرده است. آنها اغلب بر تناسب اندام به عنوان راهی برای بهبود سلامت روان از طریق افزایش عزت نفس و عملکرد شناختی تمرکز می کنند. در طول سال‌ها، آنها کمپین‌های متعددی را راه‌اندازی کرده‌اند که نه تنها آگاهی را افزایش می‌دهند، بلکه در مورد این موضوع اقدام می‌کنند و سعی می‌کنند از سلامت روان به مشتریان خود حمایت کنند. دو تا از کمپین های به یاد ماندنی تر در زیر توضیح داده شده اند:

کمپین Mind SETS: بر اساس این مفهوم که ورزش و حرکت تأثیر مثبتی بر سلامت روان شما دارد، نایک پلتفرمی را برای مهار قدرت شفابخش حرکت ایجاد کرد. یک برنامه لیفتینگ به جای آنچه که انجام داده اید، بر احساس شما پس از انجام یک “حرکت” یا “تمرین” تمرکز دارد. کمپین ذهن خود را ذهن: مقابله با مشکل افسردگی در دختران جوان، نایک بخشی را در برنامه آموزشی نایک راه‌اندازی کرده است که در آن دختران جوان می‌توانند ذهن خود را از طریق تمرینات آرامش‌بخشی و تمرکز حواس آموزش دهند و همچنین به آنها امکان می‌دهد از طریق این برنامه از متخصصان کمک بگیرند. و فرصتی برای ارتباط و آموزش با سایر دختران همفکر. آهنگ خودکشی منطق

در سال 2017، لاجیک رپر آهنگی (با حضور السیا کارا و خالد) با عنوان “1-800-273-8255” منتشر کرد. این خط حیات پیشگیری از خودکشی ملی ایالات متحده است. اشعار روح‌انگیز این آهنگ داستان شخصی را در یک مکان تاریک روایت می‌کند که به خودکشی فکر می‌کند، اما با ادامه آهنگ، به مجموعه‌ای از استعاره‌های مثبت تبدیل می‌شود که شنوندگان را تشویق می‌کند قوی بمانند، به دنبال حمایت باشند، و دلایلی را برای زندگی فهرست کنند. خوشحال باش.

علاوه بر انبوه نظرات مثبت طرفداران در مورد اینکه آهنگ چگونه آنها یا عزیزانشان را تحت تأثیر قرار داده است – با اینکه بسیاری حتی معتقدند این آهنگ جان آنها را نجات داده است، آمار نشان می دهد که تماس ها با خط کمک 7 درصد افزایش یافته و تعداد خودکشی ها 5 درصد کاهش یافته است. در ماه های پس از انتشار آهنگ ها. سال بعد، پس از اجرای ترانه در گرمی، آهنگ مورد توجه مثبت بیشتری قرار گرفت. تحقیقات در مجله پزشکی بریتانیا (BMJ) نشان داد که پس از این عملکرد، 9915 تماس اضافی با خط کمک وجود داشته است، و همچنین شواهد بیشتری حاکی از کاهش خودکشی در ایالات متحده است. حتی در حال حاضر، چندین سال پس از انتشار این آهنگ، هنوز در رابطه با پیشگیری از خودکشی مورد بحث قرار می گیرد – با مقالات خبری که در مورد تأثیر این آهنگ تا نوامبر 2022 (بیش از 5 سال پس از انتشار اصلی!!!) بحث می شود.

آنها چه کار متفاوتی انجام دادند که درک عمومی را تغییر داد؟

تفاوت اصلی بین دو کمپین فوق با سایر کمپین‌هایی که با واکنش‌های منفی مواجه شدند، اقدامات انجام شده در حین و پس از کمپین‌ها برای ترویج تغییرات اجتماعی است. اگرچه سه کمپین اول مورد بحث احتمالاً با نیت خوب انجام شده است، به نظر می رسد هیچ تلاش واقعی در پشت آنها برای ارائه حمایت یا آگاهی مداوم برای کسانی که با سلامت روان دست و پنجه نرم می کنند وجود ندارد. [with the exception of the Every Mind Matters campaign, where the attempt was made, but it was perceived to be not trying hard enough to encourage real social change]. به قول معروف، کردار بلندتر از کلمات صحبت می کنند.

نکته دیگر تفاوت در زبانی است که در مورد سلامت روان صحبت می شود. در سه مثال اول، مسائل مربوط به سلامت روان کاهش یافته است – ایجاد مفاهیمی مانند “همه ما گاهی اوقات روز بدی داریم”، “همه ما گاهی اوقات احساس غمگینی/استرس/مضطرب می کنیم”. در مقابل، به نظر می‌رسد دو مثال دوم جدیت مشکلات مزمن سلامت روان را در زبانی که استفاده می‌کنند و احساسات پشت آن را نشان می‌دهند.

به دلایل بالا، دو کمپین آخر نمونه‌های خوبی از روش‌هایی بودند که برندها می‌توانند از پلتفرم و دنبال‌کنندگان خود برای افزایش آگاهی و اقدام در مورد یک موضوع اجتماعی استفاده کنند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *