Google Maps 4 ویژگی خرید را اضافه می کند
اگر یک کسب و کار محلی هستید، ممکن است از اخبار این ویژگی محلی جدید از Google Maps هیجان زده شوید.
همانطور که می دانیم، فروشگاه های محلی بیشترین ضربه را از همه گیری کووید-19 وارد کرده اند، بنابراین افزایش خریدهای محلی به شدت مورد نیاز است.
در تلاش برای حمایت از کسب و کارهای محلی بیشتر، گوگل اکنون چهار ویژگی زیر را به برنامه Google Maps خود اضافه کرده است.
1. اشغال منطقه
مشتریان اکنون می توانند میزان شلوغی یک منطقه خاص و روند اشغال را در طول روز ببینند. این برای کمک به مشتریانی است که میخواهند از شلوغی زیاد اجتناب کنند و از مناطقی که کمتر شلوغ است بازدید کنند.
2. تب دایرکتوری
بخش دایرکتوری برای کمک به مسافران و مشتریان در مکان یابی فروشگاه ها در مناطق بزرگ مانند فرودگاه ها و مراکز خرید طراحی شده است.
بخش دایرکتوری به شما نشان می دهد که کدام مغازه ها در ساختمان ها هستند، از جمله کمک برای یافتن سالن های استراحت فرودگاه، ماشین های کرایه ای، پارکینگ، رستوران ها و مغازه ها.
به عنوان مثال، اگر در یک مرکز خرید بزرگ هستید، تب Directory فهرستی از فروشگاههای موجود در آن فضا را به همراه ساعات کاری آنها در اختیار شما قرار میدهد.
3. خرید مواد غذایی
در طول اوج همه گیری کووید-19، گوگل به صورت آزمایشی بخش خرید مواد غذایی را راه اندازی کرد که به مردم اجازه می داد مواد غذایی را از فروشگاه های محلی جمع آوری کنند.
Google اکنون این ویژگی را به طور کامل در Google Maps عرضه کرده و با پیگیری وضعیت سفارش آن را بیشتر تقویت کرده است.
4. اطلاعات بیشتر در مورد رستوران ها
Google Maps اطلاعاتی را که در مورد رستوران ها دارد گسترش داده است زیرا یکی از محبوب ترین ویژگی های آن است.
مشتریان اکنون می توانند جزئیات مربوط به محدوده قیمت رستوران و ارائه خدمات دیگری مانند نشستن در فضای باز، جمع آوری و تحویل را به اشتراک بگذارند.