با دستگاه های هوشمند خود ویدیو بسازید

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

با تشکر فراوان از شما که با دستگاه های هوشمند خود در کارگاه های ساخت ویدیو DigiEnable شرکت کردید. و برای کسانی از شما که از طریق جستجو وارد این صفحه شده اند، خوش آمدید!

در اینجا مروری بر مهمترین نکاتی که در کارگاه به آنها اشاره کردیم و این پیوندهای حیاتی به این سایت‌ها و برنامه‌های مفید را می‌بینید تا داستان‌سرایی دیجیتالی خود را به بیرون برسانید!

هر گونه سوال یا اگر می خواهید ما را برای کارگاه آینده در میان بگذارید – با ما در Info@DigiEnable.co.uk تماس بگیرید

داستان سرایی دیجیتال چیست؟ داستان سرایی دیجیتال به شکل کوتاهی از تولید رسانه های دیجیتالی اشاره دارد که به مردم عادی اجازه می دهد تا جنبه هایی از داستان زندگی خود را به اشتراک بگذارند. “رسانه” ممکن است شامل معادل دیجیتالی تکنیک های فیلم (فیلم حرکتی کامل همراه با صدا)، انیمیشن، تصاویر ثابت، فقط صدا، یا هر شکل دیگری از رسانه غیر فیزیکی باشد – http://en.wikipedia.org/wiki /Digital_storytelling 3- صحنه می کنند

پیش تولید

تولید

پس تولید

سبک ها

قبل از شروع به سبک پروژه من فکر کنید، این به شما کمک می کند تلاش خود را متمرکز کنید و زمان کمتری را برای ضبط محتوایی که نیاز ندارید صرف کنید!

• ژانر. دسته

• قهرمانان

• سرعت

• طرح

• سبک فیلمبرداری/تدوین

“هدف از مصاحبه، به قول خود مصاحبه شونده، ارائه حقایق، دلایل یا نظرات در مورد یک موضوع خاص است تا شنونده بتواند در مورد اعتبار آنچه می گوید نتیجه بگیرد.”

رابرت مک لیش

دستورالعمل های پیش تولید

برای مصاحبه خود آماده شوید

درباره سوالاتی که خواهید پرسید فکر کنید

با “ساده لوحی آگاهانه” سوال بپرسید

از سوالات متعدد، پیشرو یا غیر سوال اجتناب کنید

از ارتباطات غیرکلامی خود برای کنترل مصاحبه استفاده کنید

در مورد مکان های خود فکر کنید – قبل از اینکه رکورد بزنید به اطراف نگاه کنید و گوش دهید!

لینک های مفید برای تولید ویدئو

اندازه عکس دوربین – http://salvadorsanvicente.tumblr.com/post/29802529406/portraits-medium-wide-shots

زوایای دوربین و زوم – http://laurenguyverasmedia.blogspot.co.uk

مثال Basic Storyboard – http://accad.osu.edu/womenandtech/Storyboard%20Resource

برنامه های کاربردی برای گوشی های هوشمند و سایر دستگاه ها

برنامه ویدیویی لحظه (و مورد علاقه فعلی ما) VideoShop – http://www.videoshop.net/features – که روی گوشی های هوشمند اندروید (رایگان)، iOS (رایگان) و ویندوز (1.50 پوند) کار می کند.

یا ویرایشگر ویدیو رایگان برای Blackberry (رایگان)

و Movie Creator برای ویندوز فون (رایگان).

ما همچنین به https://giphy.com/create/gifmaker نگاه کردیم تا گیف های خود را ایجاد کنیم و برنامه http://www.phon.to/ برای قرار دادن متن ساده روی تصاویر. ساده اما موثر برای بازاریابی آنلاین شما!

ویدیوهای خود را از طریق دستگاه خود آپلود کنید

و برای آپلود ویدیوهای تمام شده خود، یوتیوب را برای حداکثر نوردهی توصیه می کنیم. می‌توانید مستقیماً از برنامه ویرایش ویدیوی مورد علاقه ما VideoShop (پیوندهای بالا) آپلود کنید یا از برنامه YouTube (اندروید) (iOS) (ویندوز) و از طریق دکمه اشتراک‌گذاری Blackberry استفاده کنید.

نکات ویرایش ویدیو

• ویرایش با “Trim” “Cut” “Split”

• اضافه کردن انتقال و جلوه – “سرعت” “Tranx” “نمایش”

• اضافه کردن متن (شاید صفحه عنوان) “متن” “موضوعات”

• اضافه کردن مقداری صدای اضافی (صدا/موسیقی پشتیبان)

• فایل های مورد نیاز خود را وارد و صادر کنید (+ آلبوم)

• گزینه های سبک، سرعت، روایت و برنامه ریزی برای پروژه های آینده

90 درصد اطلاعاتی که به مغز منتقل می شود بصری است. تصاویر بصری 60000 برابر سریعتر از متن در مغز پردازش می شوند.

ویدیوها در صفحات فرود باعث افزایش 86 درصدی تبدیل صفحه می شوند.

و بخاطر داشته باش…

• طرح

• قبل از شروع، مطمئن شوید که در حال ضبط هستید

• صدا را در نظر بگیرید

• فقط به اندازه ای که نیاز دارید مصرف کنید

•در مقابل دیگران صحبت نکنید/سکوت کنید

• دریافت مجوز – شخص/مکان

• خلاق بودن

• به سلامت و ایمنی فکر کنید

نکاتی برای مشاهده محتوای شما

منظم و در صورت امکان منحصر به فرد باشید

تبلیغات دهان به دهان، رویدادهای آفلاین

وبلاگ نویسان مهمان

گوگل اشتباهات را دوست ندارد و همچنین خوانندگان شما را دوست ندارند

استفاده از لینک و بک لینک

بازاریابی ایمیلی – هنوز موثرترین شکل بازاریابی است

از شبکه های ایجاد شده، رسانه های اجتماعی، پیوندهای زیستی، انجمن ها و موارد دیگر استفاده کنید.

چه “ارزش افزوده” می توانید ارائه دهید؟

به آنها دلیلی برای بازگشت بدهید

اگر می‌توانیم به هر طریق دیگری کمک کنیم، کافی است به آدرس Info@diginable.co.uk خطی را برای ما ارسال کنید

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *