بررسی اجمالی برنامه وابسته Pipedrive | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر یک وبلاگ یا وب سایت دیجیتال مارکتینگ دارید و همیشه به دنبال توصیه محصولات و خدمات جدید به مخاطبان خود و همچنین کسب درآمد از آن هستید، ممکن است ایده خوبی باشد که به یک شرکت وابسته به Pipedrive تبدیل شوید.

در مقاله امروز، همه چیزهایی را که باید در مورد برنامه وابسته Pipedrive بدانید را پوشش می‌دهیم – از مقداری که می‌توانید انتظار دریافت دستمزد تا مدت زمان ماندگاری کوکی و موارد دیگر را داشته باشید.

مروری بر برنامه وابسته Pipedrive Pipedrive چیست؟

قبل از اینکه ادامه دهیم و همه جزئیات را در مورد بازاریابی وابسته برای Pipedrive به شما ارائه دهیم، حداقل باید توضیح دهیم که این شرکت چیست و چگونه محصولات و خدمات آن می تواند به کاربران احتمالی کمک کند.

همچنین باید خودتان وقت بگذارید و کمی تحقیق در مورد Pipedrive انجام دهید تا بدانید هر کاری که انجام می‌دهند با نیازهای مخاطبان شما هماهنگ است.

به طور خلاصه، Pipedrive یک CRM است که می تواند به صاحبان و مدیران مشاغل کمک کند تا وظایف خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهند و همچنین کار خود را برنامه ریزی کنند، وظایفی را به کارمندان اختصاص دهند و موارد دیگر.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

اول از همه، یک نسخه آزمایشی رایگان وجود دارد که می توانید به خوانندگان خود پیشنهاد دهید تا آن را دریافت کنند و دو هفته کامل طول می کشد. این بدان معناست که تبدیل برخی از مخاطبان شما به کاربران Pipedrive آسان تر خواهد بود، فقط به این دلیل که آنها این آزادی را دارند که ابتدا ویژگی ها را آزمایش کنند.

از آنچه ما جمع آوری کرده ایم، چهار طرح اصلی وجود دارد که مردم می توانند از بین آنها انتخاب کنند. اولین مورد ارزان ترین است و 14.90 یورو در ماه شارژ می شود. دارای تعداد محدودی از ویژگی‌ها، مانند امکان وارد کردن داده‌ها و سازمان‌دهی آن‌ها، و البته عملکرد تقویم و مدیریت خط لوله است که همه از این سرویس انتظار دارند.

طرح بعدی موجود Advanced نام دارد و 24.90 یورو در ماه شارژ می شود. دارای ویژگی‌هایی است که قبلاً ذکر شد، اما علاوه بر آن، همگام‌سازی کامل ایمیل با زمان‌بندی و قالب‌ها، یک سازنده گردش کار و موارد دیگر وجود دارد.

بسته سومی که افراد می توانند انتخاب کنند ماهانه 49.90 یورو شارژ می شود و شامل مزایای ذکر شده قبلی به همراه قابلیت بسیار مفید برای امضا و مدیریت اسناد و قراردادها می باشد. علاوه بر این، کاربران می توانند برای ایجاد پیش بینی درآمد و بسیاری از موارد مفید دیگر مربوط به امور مالی به این طرح اعتماد کنند.

در نهایت، بزرگترین بسته ای که Pipedrive اکنون ارائه می دهد Enterprise نام دارد و سخاوتمندانه ترین از همه آنهاست. این یکی 99 یورو در ماه هزینه دارد و تقریباً همه چیزهایی را که در یک CRM نیاز دارید ارائه می‌کند – از کاربران نامحدود گرفته تا برنامه‌های پیاده‌سازی، اولویت‌های امنیتی پیشرفته و موارد دیگر.

شریک Pipedrive شوید

احتمالاً یکی از مهم ترین جزئیاتی که باید در مورد این برنامه وابسته اضافه کرد، این واقعیت است که خود مدیریت نمی شود. Pipedrive با PartnerStack کار می کند، یک شبکه جداگانه که می تواند برای ردیابی فعالیت شریک استفاده شود.

برای شما، این بدان معنی است که شما همه چیز مورد نیاز خود را در یک مکان خواهید داشت، به خصوص اگر قبلاً وابسته به شرکت های دیگر هستید و آنها نیز برای این کار از PartnerStack استفاده می کنند.

ما نتوانستیم اطلاعاتی در مورد اینکه آیا برای دسترسی به برنامه وابسته باید کاربر Pipedrive باشید یا نه، پیدا کنیم.

مانند سایرین، انتظار دارید سوالاتی از شما پرسیده شود، مانند اینکه چگونه می‌خواهید خدمات Pipedrive را تبلیغ کنید، چه نوع مخاطبی دارید، در چه جایگاهی هستید، URL دقیق وب‌سایت شما و شاید نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی، جایی که می‌توانید می خواهید به دنبال کنندگان خود پیشنهاد دهید که Pipedrive را دریافت کنند.

ناگفته نماند که هرگز نباید از تکنیک های مشکوک برای دریافت کمیسیون خود استفاده کنید، بنابراین هرگونه ارسال هرزنامه مجاز نخواهد بود. در حالی که در حین انجام تحقیقات خود نتوانستیم این اطلاعات را در جایی پیدا کنیم، اما ممکن است نتوانید از نام تجاری در تبلیغات PPC استفاده کنید، به خصوص زمانی که ادعاهایی دارید که ممکن است کمی دور از ذهن باشد.

طبق وب سایت خود این شرکت، این برنامه برای پاسخگویی به نیازهای ناشران وب سایت، VCها و انکوباتورها، تأثیرگذاران در حوزه بازاریابی و همچنین مشاوران مستقل طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: مروری بر برنامه وابسته به جریان وب

با برنامه وابسته Pipedrive CRM چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

به همین دلیل است که شما این مقاله را می خوانید، پس بیایید آن را از سر راه برداریم. به عنوان یک شرکت وابسته به Pipedrive، هر بار که شخصی روی پیوند وابسته شما کلیک می کند و هر طرحی را دریافت می کند، 20٪ کمیسیون دریافت می کنید.

نرخ برای کمترین و بالاترین طرح یکسان است، اما بدیهی است که اگر بتوانید فردی را متقاعد کنید که بالاترین اشتراکی را که 99 یورو در ماه است، دریافت کند، شانس بیشتری برای کسب درآمد خواهید داشت.

در حالی که سعی می‌کردیم تا حد امکان از این برنامه مطلع شویم، در سایت‌های مختلف با اطلاعاتی مواجه شدیم که می‌گفتند نرخ کمیسیون شما 33 درصد خواهد بود، نه 20 درصد. با این حال، وب سایت خود شرکت به وضوح بیان می کند که 20٪ است، بنابراین این چیزی است که باید انتظار داشته باشید.

نکته خوب این است که این یک کمیسیون مکرر است، به این معنی که پتانسیل درآمد شما عملاً بی پایان است تا زمانی که افرادی که یک برنامه دریافت می کنند، استفاده از آن را ادامه دهند و هر ماه برنامه خود را تمدید کنند.

اطلاعات پرداخت

در این بخش از بررسی خود، به نحوه پرداخت شما و آستانه پرداخت (و وجود آن) خواهیم پرداخت.

ظاهراً Pipedrive فقط در مورد پردازش پرداخت‌های وابسته با PayPal کار می‌کند که می‌تواند تا حدودی یک نقطه ضعف باشد. همانطور که احتمالاً می دانید، به خصوص اگر در آمریکای شمالی یا اتحادیه اروپا مستقر نیستید، یا به سادگی ارزی غیر از دلار و یورو در کشور خود دارید، نرخ های مبادله PayPal گاهی اوقات می تواند کاملاً مضحک باشد.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: جایگزین های عالی پی پال برای امتحان امروز

به عنوان مثال، اگر شما در ایالات متحده مستقر هستید، Pipedrive از تبدیل ارز مراقبت می کند، به این معنی که آنها قیمت طرح های خود (و کمیسیون شما) را از یورو به دلار تبدیل می کنند.

در مورد حداقل پرداخت، 50 دلار است. این که این مقدار زیاد است یا نه به شما بستگی دارد – اگر بتوانید افراد را تبدیل کنید و آنها را به برنامه های بالاتر، یعنی حرفه ای و سازمانی تشویق کنید، می توانید پول خود را خیلی سریعتر برداشت کنید. اما اگر فقط آنها را مجبور به استفاده از نسخه آزمایشی رایگان کنید و سپس ارزان‌ترین طرحی را دریافت کنید که کمتر از 15 یورو در ماه هزینه دارد، مدتی طول می‌کشد تا بتوانید پول خود را برداشت کنید.

از نظر پردازش پرداخت، می توانید انتظار پرداخت ماهانه را در پانزدهم هر ماه داشته باشید. Pipedrive از سیستم Net60 که به طور گسترده دست کم گرفته شده است استفاده نمی کند که ما شاهد شکایت برخی شرکت های وابسته از آن بوده ایم – اما برای تأیید کمیسیون شما حدود یک ماه طول می کشد، بنابراین انتظار می رود ماه آینده برای هر آنچه در این ماه به دست می آورید، پرداخت شود.

مزایا و معایب شریک Pipedrive بودن

همانطور که می توانید انتظار داشته باشید، تبدیل شدن به یک شرکت وابسته به هر شرکتی که در آنجا وجود دارد و تطبیق نام و هویت وبلاگ یا وب سایت خود با آنها می تواند هم مزایا و هم معایبی داشته باشد.

از نظر نکات مثبت، ما می گوییم که نرخ کمیسیون، همراه با این واقعیت که تکرار می شود، اولین و مهمترین مزیت در اینجا خواهد بود. مدت زمان کوکی 90 روزه در مقایسه با آنچه در سایر برنامه‌های وابسته دیده‌ایم مناسب است، اما برنامه‌های بهتری نیز وجود دارند، عمدتاً آنهایی که 120 روز یا بیشتر ارائه می‌دهند.

همچنین، این واقعیت که همه چیز توسط PartnerStack مدیریت می شود را می توان یک مزیت دیگر در نظر گرفت – PartnerStack بسیار راحت است و شما تمام آمار و اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان دریافت می کنید.

از نظر معایب، می‌توان گفت که تنها نقطه ضعفی که می‌توانیم به آن فکر کنیم، این واقعیت است که این شرکت به اندازه برخی دیگر در همان صنعت شناخته شده نیست. مدت زیادی است که وجود دارد و بسیاری از مردم نام آن را شنیده اند، اما در مقایسه با سرویس هایی مانند Hubspot، برای مثال، کمتر شناخته شده است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: نمای کلی برنامه وابسته به ConvertKit

برنامه های جایگزین Pipedrive Affiliate

اگر کل بررسی برنامه وابسته Pipedrive را خوانده‌اید و به این نتیجه رسیده‌اید که ممکن است برای شما یا مخاطبانتان مناسب نباشد، در اینجا چند گزینه دیگر در همان صنعت و کمیسیون‌هایی وجود دارد که می‌توانید از آنها انتظار داشته باشید.

GetResponse

ما قبلاً در مورد برنامه وابسته GetResponse نوشته‌ایم، و هنوز فکر می‌کنیم که یکی از بهترین برنامه‌هایی است که توانسته‌ایم در حین انجام تحقیقات خود ردیابی کنیم.

دو راه برای کسب درآمد با این یکی وجود دارد، به این معنی که می توانید مدلی را انتخاب کنید که در آن کمیسیون ثابتی معادل 100 دلار در هر فروش دریافت می کنید یا مدل درآمد بلندمدت را انتخاب کنید و هر بار 33٪ از مبلغی را که مراجعین شما می پردازند، دریافت کنید. برنامه ریزی یا تمدید کنید بنابراین نرخ تقریباً شبیه آنچه Pipedrive می تواند به شرکت های وابسته خود ارائه دهد.

یکی دیگر از چیزهای خوب در مورد این برنامه این است که کوکی به مدت 120 روز دوام می آورد. این سال کاملاً کاملی نیست که با گزینه های دیگر خواهید داشت، اما هنوز به اندازه کافی مناسب است که در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید: بررسی برنامه وابسته 1Password

Zoho CRM

ممکن است در برخی از مقالات دیگر به این موضوع اشاره کرده باشیم، اما این گزینه بسیار سودآور دیگری است که باید در نظر بگیرید. به عنوان یک شریک Zoho CRM، می توانید تا 100 دلار در هر فروش به دست آورید و همچنین از یک کوکی 90 روزه بهره مند می شوید.

مطمئناً، کوکی ردیابی می‌توانست بهتر باشد، اما حداقل استاندارد صنعتی نیست، که اکنون 30 روز یا کمتر است. در این مورد هیچ شرط حداقلی برای فروش وجود ندارد، بنابراین می توانید به محض دریافت کمیسیون، درآمد خود را برداشت کنید.

هاب اسپات

بررسی دقیق ما از برنامه وابسته Hubspot را در اینجا بررسی کنید. Hubspot یکی از پیچیده‌ترین و انعطاف‌پذیرترین پلتفرم‌های حال حاضر جهان است و حتی اگر برنامه‌های آن‌ها هزینه زیادی داشته باشد، برنامه وابسته آنها نیز بسیار مناسب است.

دو راه برای کسب درآمد از طریق Hubspot Partner وجود دارد. شما می توانید 100٪ از مبلغی را که معرفان شما برای اولین ماه اشتراک پرداخت می کنند (که بد نیست با توجه به اینکه برخی از برنامه ها 1000 دلار یا بیشتر پرداخت می کنند) را دریافت کنید یا می توانید انتخاب کنید که کمیسیون های تکرار شونده 15٪ در ماه برای یک دوره یک دوره دریافت کنید. کل سال.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: بررسی اجمالی برنامه وابسته FreshBooks

ActiveCampaign

در حالی که نرخ کمیسیونی که می توانید در صورت تصمیم به پیوستن به برنامه وابسته ActiveCampaign انتظار داشته باشید ممکن است چندان قابل نوشتن به نظر نرسد، قطعاً گزینه دیگری است که باید در نظر بگیرید – و ما می گوییم زیرا شما 20٪ از ارزش را از هر طرح خریداری شده از طریق خود دریافت می کنید. شریک، اما این 20 درصد برای طول عمر اشتراک یکسان است.

یکی دیگر از موارد خوب این است که چندین سطح نیز وجود دارد، که به این معنی است که می توانید حتی درآمد بیشتری کسب کنید. پاداش های شما می تواند از 500 دلار در ماه متغیر باشد یا اگر عملکرد شما واقعاً خوب است و 2000 دلار را برای یک دوره کامل 3 ماهه ارجاع داده اید، می توانید نرخ خود را به 30 درصد افزایش دهید.

EngageBay

این شرکت در همان صنعت Pipedrive است، بنابراین اگر به دلایلی احساس می‌کنید که برای شما مناسب‌تر است، می‌توانید EngageBay شوید. شما می توانید تا 30٪ از هر خریدی را که از طریق پیوند وابسته خود انجام می دهید، داشته باشید.

اما صبر کنید، چیزهای بیشتری وجود دارد. این پورسانت تکراری است و از آنجایی که شرکت هر ماه به شرکت های وابسته خود پرداخت می کند، این همان چیزی است که شما هنگام پرداخت برنامه های خود توسط مراجعین دریافت خواهید کرد.

این برنامه خود مدیریت است، بنابراین شما باید به جای تکیه بر یک شبکه وابسته جداگانه مانند Impact یا CJ Affiliate، همه چیز را در سایت خود برند بپیوندید و مدیریت کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *