بررسی برنامه وابسته به PromoRepublic | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

بازاریابی وابسته همیشه یک راه سودآور برای کسب درآمد از محتوای شما بوده است، بنابراین اگر به دنبال فرصت جدیدی در این زمینه هستید، ادامه مطلب را بخوانید.

ما مروری بر برنامه وابسته PromoRepublic در مقاله امروز جمع آوری کرده ایم و همه چیزهایی را که باید در مورد آن بدانید، از میزان درآمدی که می توانید تا هر چیز دیگری که ممکن است به آن علاقه مند باشید، پوشش می دهیم.

بررسی اجمالی برنامه وابسته PromoRepublic PromoRepublic چیست؟

PromoRepublic کم و بیش شبیه به سایر مشاغلی است که در گذشته به آنها نگاه کرده ایم، اما از نظر محصولات و راه حل هایی که مشتریان می توانند از شرکت انتظار داشته باشند کاملاً سخاوتمندانه است.

این برند اکنون خدماتی از مدیریت فهرست‌بندی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی گرفته تا سئوی محلی، بینش‌ها و پیشنهادات، و یاب و صفحات محلی ارائه می‌دهد.

طرح‌ها را می‌توان برای مطابقت با نیازها و ترجیحات همه و طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قیمت‌گذاری برای شرکت‌ها و آژانس‌های بازاریابی تا مشاغل کوچک سفارشی کرد.

به طور خلاصه، PromoRepublic برای صاحبان مشاغلی که می‌خواهند در وب قابل مشاهده باشند یا رتبه‌بندی و بررسی‌های خود را بهبود بخشند، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود را مدیریت کنند یا به سادگی صفحات محلی و موقعیت مکانی خود را تنظیم کنند، جذاب است.

چه خدمات یا محصولاتی را می توانید به دنبال کنندگان خود توصیه کنید؟

قبل از تبدیل شدن به زیرمجموعه هر شرکتی، ایده خوبی است که کمی تحقیق کنید که آن برند چه کاری می تواند برای صاحبان احتمالی انجام دهد و هزینه محصولات/خدمات چقدر است.

برای وضوح، به جای مدل صورتحساب سالانه، بر صورت‌حساب ماهانه تمرکز می‌کنیم. طرح اول به طور خاص برای مشاغل کوچک طراحی شده است و 59 دلار در ماه هزینه دارد. این محصول با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه ارائه می شود که به شما آرامش می دهد زیرا ارجاع دهندگان شما می توانند قبل از سرمایه گذاری پولی که به سختی به دست آورده اند محصول را امتحان کنند.

این طرح شامل ویژگی‌هایی مانند مدیریت بررسی، سئوی محلی با گزارش‌های نمایه کسب‌وکار Google و مزایای بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای یک کاربر، حداکثر ۱۰ حساب رسانه‌های اجتماعی، ویرایشگر گرافیکی، کوتاه‌کننده پیوند و موارد دیگر است.

طرح بعدی برای آژانس ها طراحی شده است و 99 دلار در ماه صورتحساب دارد. دارای مزایای فوق الذکر همراه با امکانات اضافی مانند مجوزهای تیم، گزارش جامع، گردش کار تایید محتوا، مدیریت حداکثر 30 حساب رسانه اجتماعی، و توانایی داشتن 10 کاربر در یک برنامه است.

طرح موسوم به چند موقعیت مکانی برای مشاغلی طراحی شده است که دارای حق امتیاز هستند یا دارای دفاتر متعدد در یک منطقه بزرگتر یا در شهرها یا مکان های مختلف در سراسر کشور یا جهان هستند.

قیمت گذاری با این یکی شفاف نیست زیرا بسته به نیاز مشتری می توان آن را سفارشی کرد.

برخی از جذاب‌ترین ویژگی‌های این نوع اشتراک از یک مدیر موفقیت اختصاصی و پشتیبانی و آموزش موقعیت مکانی گرفته تا بازاریابی توزیع شده، مدیریت برند (مدیریت دارایی دیجیتال)، سئوی محلی با همه چیز از مدیریت فهرست گرفته تا جستجوی گزارش‌های محلی، تولید و مشاهده مشاهده می‌شود. مدیریت.

برنامه PromoRepublic می تواند شامل راه حل های اضافی مانند پلت فرم برچسب سفید و برنامه تلفن همراه برچسب سفید باشد – تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک قرار آزمایشی رزرو کنید و با یک مشاور صحبت کنید.

چگونه یک شریک PromoRepublic شوید

اگر مایل به عضویت در این برنامه هستید از ابتدا به آن اشاره می کنیم که خود مدیریتی است. این بدان معناست که شما آن را در یک شبکه وابسته جداگانه پیدا نخواهید کرد، بنابراین باید درخواست خود را در وب سایت PromoRepublic ارسال کنید.

از یک طرف، این می‌تواند کمی تقلب باشد، زیرا اگر ده‌ها وب‌سایت خاص دارید و نمی‌توانید هر روز از بررسی تبدیل‌های خود در وب‌سایت‌های فردی خسته شوید، فقط یک جایگزین را برای راحتی ترجیح می‌دهید.

از سوی دیگر، این امکان را به برند می دهد که مستقیماً و بدون واسطه به شما پول پرداخت کند، بنابراین شانس کسب درآمد بیشتر در واقع کمی بالاتر است.

قبل از ارسال درخواست و دسترسی به حساب وابسته به PromoRepublic، توصیه می‌کنیم کمی وقت بگذارید و سند شرایط و ضوابط را مطالعه کنید. این چیزی نیست که ما قبلاً ندیده ایم، اما باید از قوانین آگاه باشید تا به طور تصادفی آنها را زیر پا نگذارید.

شما مجاز به استفاده از PPC با نام تجاری به هیچ وجه، شکل یا شکل نیستید. شما همچنین مجاز به سفارش‌دهی شخصی نیستید – و هرگونه رفتار مشکوک ممکن است منجر به اخراج شما از برنامه وابسته و حذف حساب شما شود.

به عنوان یک شرکت وابسته به PromoRepublic چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

از آنجایی که نرخ کمیسیون در وهله اول دلیل اصلی پیوستن مردم به یک برنامه وابسته است، در اینجا چیزی است که باید در مورد این برنامه بدانید – شما این شانس را دارید که 20٪ تا 35٪ از اشتراک ارجاعات خود را به دست آورید.

مبلغی که به شما پرداخت می شود به طول اشتراک شما بستگی دارد، بنابراین نمی توانید واقعاً حدس بزنید که آیا 20٪ یا 35٪ درآمد خواهید داشت.

این ممکن است برای برخی از شرکا کمی ناراحت کننده باشد و ما می گوییم چند سطح می تواند به روشن شدن وضعیت کمک کند. به عنوان مثال، می توانید پس از ارجاع تعداد معینی از افراد به کسب و کار، کمیسیون خود را از 20% به 30% افزایش دهید.

ما همچنین نتوانستیم هیچ اطلاعاتی در مورد تکراری بودن یا نبودن نرخ پیدا کنیم، بنابراین فرض می‌کنیم که یکباره است.

این کوکی 120 روز دوام می آورد که به طور قابل توجهی بهتر از آنچه در سایر برنامه های وابسته دیده ایم است. بنابراین حداقل مراجعین شما زمان کافی در اختیار دارند تا تصمیم بگیرند که آیا می‌خواهند یک طرح پولی دریافت کنند یا خیر – ناگفته نماند که از این ۱۲۰ روز، ۱۴ مورد از آنها بخشی از دوره آزمایشی رایگان است.

روش ها و آستانه های پرداخت

تنها یک روش پرداخت وجود دارد که ما پیدا کردیم و آن PayPal است. این بیشتر به این دلیل است که PromoRepublic برنامه خود را به جای استفاده از یک پلت فرم جداگانه اجرا می کند. به عنوان مثال، اگر آنها از یک شبکه وابسته استفاده می کردند، حداقل دو روش پرداخت برای انتخاب وجود داشت.

بنابراین اگر حساب پی پال ندارید یا نمی توانید آن را بسازید، در وهله اول به فکر تبدیل شدن به یک وابسته نیست.

ویرایش بعدی – متوجه شدیم که این برنامه از طریق Tapfiliate نیز کار می کند، اما تنها روش پرداخت نیز فقط PayPal است.

برنامه های جایگزین PromoRepublic Affiliate

اگر اطلاعاتی را که در بالا توضیح دادیم برای پیوستن به این برنامه وابسته به اندازه کافی قانع کننده نمی بینید، برخی از گزینه هایی را که در زیر ارائه کرده ایم بررسی کنید!

قابل حمل

در مورد این برنامه دو سطح اصلی وجود دارد. شما با یک کمیسیون 12 درصدی در تمام طرح های خریداری شده از طریق پیوند وابسته خود شروع می کنید. با این حال، هنگامی که بیش از 100 نفر را به برند معرفی کردید و آنها مشترک شدند، کمیسیون شما به طور خودکار 30٪ می شود.

این یک پورسانت مکرر است، بنابراین می توانید آن را در خریدهای بعدی نیز دریافت کنید. این برنامه از طریق FirstPromoter کار می کند، چیزی که ما با سایر گزینه های مشابه دیده ایم.

Zoho Social

برنامه وابسته Zoho به طور مستقل توسط خود برند مدیریت می شود، بنابراین شما آن را در شبکه های وابسته جداگانه پیدا نخواهید کرد. ما در گذشته یک بررسی در مورد آن نوشته ایم، بنابراین اگر می خواهید آن را بخوانید اینجا را بررسی کنید.

ماندگاری کوکی 90 روزه که اصلا بد نیست. با این حال، کمیسیون 15٪ از مبلغی است که مراجع شما برای اشتراک خود می پردازند. و در حالی که ممکن است زیاد به نظر نرسد، ارزش برخی از برنامه ها بسیار بالا است، بنابراین حداقل نتایجی را از این طریق خواهید دید.

جوانه اجتماعی

در مورد Sprout Social، چندین راه برای کسب درآمد وجود دارد – می توانید به یک ارجاع سنتی تبدیل شوید و 30٪ از ارزش اشتراک ماه اول را به دست آورید، یا می توانید از طریق CJ Affiliate به یک وابسته تبدیل شوید و 20٪ از اشتراک ماه اول را به دست آورید.

گزینه اول از طریق PartnerStack در دسترس است، بنابراین اگر قبلاً یک حساب کاربری با آنها دارید، با خیال راحت آن را بررسی کنید. با این حال، ما استدلال می‌کنیم که انتخاب بهتری وجود دارد، زیرا برخی از برنامه‌های دیگر که در اینجا ارائه می‌کنیم، درآمدهای مکرر را ارائه می‌دهند.

برنامه وابسته ContentStudio

این شرکت از FirstPromoter برای مدیریت برنامه وابسته خود استفاده می کند. این یک شبکه وابسته جداگانه است که مدیریت تمام داده‌هایی را که ممکن است در مورد کلیک‌ها، تبدیل‌ها و پرداخت‌هایتان نیاز داشته باشید، آسان می‌کند.

وقتی شریک ContentStudio می‌شوید، می‌توانید 30 درصد از مبلغی را که مراجعین شما برای اشتراک‌هایشان می‌پردازند، به دست آورید – اما برای کل مدت اشتراک آنها. بنابراین بله، این یکی از آن برنامه های وابسته مکرر است که باید آن را بررسی کنید.

ما همچنین می خواهیم توجه داشته باشیم که با این یکی دو روش پرداخت اصلی به لطف FirstPromoter وجود دارد – PayPal و انتقالات بانکی. پس از یک دوره انتظار 45 روزه می توانید درآمد خود را برداشت کنید.

SEMRush

برنامه وابسته SEMRush، همچنین به عنوان BeRush شناخته می شود، در طول سال ها چندین بار تغییر کرده است، اما هنوز هم یکی از مناسب ترین برنامه هایی است که تاکنون با آن مواجه شده ایم. شما به ازای هر حساب پولی جدید که از طریق پیوند وابسته خود باز می شود، 200 دلار دریافت می کنید.

اما شما همچنین هر بار که شخصی یک حساب جدید باز می کند و فقط یک آزمایش رایگان را از طریق پیوند شما امتحان می کند، 10 دلار درآمد کسب می کنید. چیزی که این برنامه را از جمعیت متمایز می کند این واقعیت است که کوکی 120 روز دوام می آورد و آن را به یکی از طولانی ترین برنامه های موجود تبدیل می کند.

همچنین، SEMRush مدت زیادی است که وجود داشته است و بسیاری از بازاریابان در گذشته آن را امتحان کرده‌اند – و باید بگوییم که داده‌ها کاملاً مفید هستند و دارای ویژگی‌های بسیار دیگری از جمله مواردی هستند که برای بازاریابی محتوا و رسانه‌های اجتماعی طراحی شده‌اند.

SocialPilot

در حالی که ارزش برخی از برنامه‌های SocialPilot که در وب‌سایت برند می‌بینید احتمالاً به شما این ایده را می‌دهد که با توصیه این خدمات ثروت زیادی کسب نخواهید کرد، اما این یک برنامه وابسته بسیار مناسب است.

و دلیل اینکه ما این را می گوییم این است که شما 20٪ از ارزش هر طرحی را که از طریق پیوند وابسته خود خریداری می کنید به دست نمی آورید – اما تا زمانی که آن حساب فعال باقی بماند، برای همیشه 20٪ سود خواهید داشت.

مدت زمان کوکی ها نیز قابل ذکر است، زیرا سه برابر بیشتر از استاندارد صنعتی است، یعنی 30 روز.

Monday.com

Monday.com یکی از بزرگ‌ترین و سریع‌ترین پلتفرم‌های در حال رشد برای مدیریت تقریباً همه چیز از تقویم گرفته تا همکاری با اعضای تیم، تعیین وظایف و موارد دیگر است.

این برند دارای یک برنامه وابسته چند سطحی است و خوبی آن این است که بسته به عملکرد خود، در واقع این فرصت را دارید که 100٪ از آنچه مخاطبان شما برای اشتراک خود در این سایت می پردازند، کسب کنید.

این برنامه از طریق PartnerStack Marketplace اجرا می شود، بنابراین نگرانی کمتری در مورد آن وجود دارد، زیرا می توانید از این داشبورد برای بررسی عملکرد خود و هر چیز دیگری که ممکن است به آن اهمیت دهید استفاده کنید.

SocialBee

ما یک بررسی جداگانه از برنامه وابسته SocialBee نوشتیم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، حتماً توصیه می کنیم آن را بخوانید.

اگر علاقه مند به استفاده از این فرصت به عنوان وسیله ای برای افزایش درآمد غیرفعال خود هستید، باید بدانید که با تبلیغ Social Bee در وب سایت یا سایر ویژگی های رسانه ای خود، می توانید 20 درصد از مبلغی را که مراجعه کنندگان شما برای محصولات این سایت می پردازند، به دست آورید.

10٪ نرخی است که می توانید انتظار داشته باشید اگر ارجاع دهندگان شما خدمات دربان را انتخاب کنند، که معمولاً کمی بیشتر از برنامه هایی است که ممکن است در سایت دیده باشید. ماندگاری کوکی 90 روز است.

افکار نهایی

بنابراین، آیا تبدیل شدن به یک شریک PromoRepublic برای شما منطقی است؟ این سوالی است که فقط شما می توانید به آن پاسخ دهید.

با این حال، اگر به دنبال تنوع بخشیدن به جریان های درآمدی خود هستید و دارایی رسانه شما نیز در جایگاه مناسبی قرار دارد، می گوییم این گزینه بسیار خوب به نظر می رسد.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *