بررسی برنامه وابسته Omnisend | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای کسب درآمد از محتوای خود بوده‌اید و وبلاگ یا سایر دارایی‌های رسانه‌تان، خواه یک صفحه رسانه اجتماعی یا وب‌سایت، در حوزه بازاریابی باشد، ممکن است علاقه مند باشید که شریک Omnisend شوید.

در مقاله امروز، همه چیزهایی را که باید در مورد برنامه بازاریابی ایمیلی Omnisend بدانید را پوشش می‌دهیم – از میزان درآمد شما تا قوانینی که برای جلوگیری از اخراج شدن باید رعایت کنید.

مروری بر برنامه وابسته Omnisend Omnisend چیست؟

در حالی که Omnisend را می توان به عنوان یک پلت فرم بازاریابی ایمیلی تعریف کرد، اما کمی فراتر از آن است. مشتریان همچنین می‌توانند برای بازاریابی پیامکی، اتوماسیون، تقسیم‌بندی، اعلان‌های هدفمند و همگام‌سازی مخاطبان برای کمپین‌های تبلیغاتی به این ابزار اعتماد کنند.

دفتر مرکزی Omnisend در لندن است و دفاتری در بریتانیا و ایالات متحده دارد.

چیزی که به نظر می‌رسد بین این سرویس و بسیاری از سرویس‌های دیگری که در مقالات دیگر خود به آن پرداخته‌ایم تفاوت ایجاد می‌کند، پیچیدگی پلتفرم است. استفاده از آن آسان است و به افراد این امکان را می دهد که کمپین ایجاد کرده و آنها را تنها با چند کلیک و تنظیمات مدیریت کنند، در حالی که کنترل کاملی بر نحوه مدیریت تعامل کمپین خود دارند و می توانند رفتار خرید را تجزیه و تحلیل کنند.

زمانی که صحبت از Omnisend می‌شود که می‌توان از آن استفاده کرد، حد آسمان است – می‌توانید همه چیز را از صفحات فرود و پنجره‌های بازشو گرفته تا تیزرها و موارد دیگر ایجاد کنید. ردیابی نیز کارآمد است و کاربران می‌توانند با همه چیزهایی که در مورد فروش، کمپین‌ها و اتوماسیون خود نیاز دارند مشورت کنند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

قبل از اینکه تصمیم بگیرید به برنامه وابسته Omnisend بپیوندید، به شما توصیه می کنیم که به وب سایت نگاهی بیندازید تا مطمئن شوید که نرم افزار مطابق با آنچه می خواهید به خوانندگان یا دنبال کنندگان خود ارائه دهید تا تلاش کنند و پول سخت به دست آمده خود را خرج کنند، باشد.

خوشحال می شوید که بدانید اشتراک رایگان Omnisend در دسترس است، به این معنی که ارجاع دهندگان شما می توانند قبل از اینکه تصمیم به پرداخت هزینه اشتراک کنند، آن را امتحان کنند.

در مورد قیمت‌گذاری Omnisend، متوجه می‌شوید که این طرح‌ها بیش از بودجه مناسب هستند، به خصوص اگر برای مقایسه آن‌ها با آنچه که شرکت‌های دیگر در حال حاضر ارائه می‌کنند، وقت بگذارید.

در واقع دو طرح پولی وجود دارد که می توانیم در مورد آنها صحبت کنیم، Standard و Pro. قیمت استاندارد 16 دلار در ماه است و دارای قابلیت ارسال حداکثر 6000 ایمیل در ماه، مدیریت حداکثر 500 مخاطب، ارسال حداکثر 60 پیام تلفنی و اعلان های فشار وب نامحدود است.

برنامه Pro 59 دلار در ماه هزینه دارد و با اکثر ویژگی های مشابه ارائه می شود، با این تفاوت که با این صاحب کسب و کار یا مدیر پروژه می توانید تا 3944 پیام تلفنی در ماه ارسال کنید. با این یکی، کاربران همچنین به پشتیبانی اولویت 24 ساعته و گزارش پیشرفته، تست A/B، تقویت کننده های کمپین، ویرایشگر تصویر، توصیه محصول و چندین قالب ایمیل دسترسی پیدا می کنند.

اگر می خواهید استراتژی بازاریابی وابسته موفقی را در هنگام توصیه Omnisend به مخاطبان خود سازماندهی کنید، ویژگی های بیشتری وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید.

به برنامه وابسته Omnisend بپیوندید

خوشحال خواهید شد که بدانید این برنامه خود مدیریتی نیست. این در واقع از طریق PartnerStack اجرا می شود، یک شبکه وابسته جداگانه که قبلاً با آن برخورد کرده بودیم که بررسی آمار و سازماندهی پرداخت های شما را آسان می کند.

برای پیوستن به برنامه وابسته ایمیل Omnisend، تنها کاری که باید انجام دهید این است که فرمی حاوی نام و نام خانوادگی، ایمیل، نام کسب و کار، کشور فعلی، وب سایت، اندازه مخاطبان و برخی جزئیات دیگر را پر کنید. برند می داند که تصمیم بگیرد.

پس از ارسال درخواست خود، خواهید فهمید که آیا ظرف چند روز کاری پذیرفته شده است یا خیر.

فقط برای روشن بودن، چندین برنامه مختلف وجود دارد که می توانید برای آنها درخواست دهید، به این معنا که فقط به یک وابسته بودن محدود نمی شوید. شما می توانید یک سفیر برند باشید یا از طریق یک آژانس/فریلنسر شریک شوید که در آن بازاریابی را برای مشتریان مختلف خود مدیریت می کنید.

به عنوان شریک Omnisend چقدر می توانید درآمد کسب کنید؟

این یکی از دلایل اصلی است که چرا باید در وهله اول این برنامه را در نظر بگیرید – می توانید 20٪ از ارزش سفارش ارجاعات خود را هنگام خرید چیزی از وب سایت Omnisend بدست آورید.

اما صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد – 20٪ نرخ ثابتی نیست که یک بار دریافت کنید و سپس فراموش کنید. این در واقع یک پورسانت مکرر است، به این معنی که هر بار که فردی که به کسب و کار مراجعه می کنید اشتراک ماهانه خود را پرداخت می کند، دوباره آن را دریافت خواهید کرد.

و در حالی که ما استدلال می کنیم که نرخ کمیسیون می تواند بالاتر باشد، به خصوص زمانی که آن را در کنار برخی از برنامه های وابسته دیگر که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد، قرار می دهیم، این واقعیت که شما می توانید بارها و بارها آن را کسب کنید بدیهی است. مزیت – فایده – سود – منفعت.

شما تمام ابزارهای لازم را برای تبلیغ Omnisend در وب سایت یا سایر دارایی های رسانه ای خود، مانند بنرها، تبلیغات و سایر انواع محتوایی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید، دریافت می کنید.

روش ها و آستانه های پرداخت

اگرچه هیچ اطلاعات خاصی در این مورد در وب سایت Omnisend وجود ندارد، اما می خواهیم توجه داشته باشیم که PartnerStack با دو ارائه دهنده پرداخت کار می کند – Stripe و PayPal.

با توجه به اینکه برنامه‌های وابسته مختلف اکنون فقط با PayPal کار می‌کنند، کمی بهتر است و کار را برای تعدادی از بازرگانانی که ممکن است حساب‌هایشان غیرفعال شده باشد یا در مکان‌هایی زندگی می‌کنند که PayPal دیگر در دسترس نیست، اگر نگوییم غیرممکن، دشوار می‌کند.

در مورد آستانه، اگر به شرایط مشارکت در وب سایت رسمی Omnisend نگاه کنید، متوجه خواهید شد که محدودیت 100 دلاری وجود دارد. اگر نتوانید آن را ظرف 30 روز تکمیل کنید، کمیسیون های شما به ماه آینده منتقل می شود. به هر حال، یک دوره انتظار 30 روزه فقط برای ایمن بودن وجود دارد، بنابراین باید یک ماه کامل صبر کنید تا درآمدتان به حسابتان برسد.

مزایا و معایب شریک Omnisend بودن

قبل از اینکه تصمیم بگیرید چیزی را در پلتفرم خود تبلیغ کنید و نام خود را با آن برند مرتبط کنید، باید تمام جوانب مثبت و منفی پیوستن به یک برنامه وابسته خاص را در نظر بگیرید.

در این مورد، به نظر می رسد که جوانب مثبت از معایب آن بیشتر است، اما فقط شما می توانید خودتان تصمیم بگیرید و بفهمید که آیا منطقی است که شریک Omnisend شوید یا خیر.

در مورد مزایایی که می توانید به عنوان بخشی از برنامه وابسته از آن بهره مند شوید، کمیسیون مکرر در بالای لیست قرار دارد. این واقعیت که کسب و کار با PartnerStack کار می کند یک عامل مثبت دیگر است، به خصوص به این دلیل که به جای یک روش، دو روش پرداخت وجود دارد.

در مورد آستانه پرداخت، بله – درست است، ممکن است کمتر باشد. کمیسیون می توانست بالاتر هم باشد، اما ما در مورد آن شکایت نخواهیم کرد، زیرا بدتر از آن را دیده ایم.

جنبه دیگری که باید در نظر داشت این است که در مقایسه با برخی از گزینه های Omnisend، این سرویس ممکن است برای عموم مردم شناخته شده نباشد – بنابراین برخی از ارجاع دهندگان شما ممکن است در مورد سرمایه گذاری پول خود در اشتراک ماهانه کمی محتاط باشند.

اما اگر بتوانید این مشکل را برطرف کنید و اپلیکیشن Omnisend را به روشی موثر برای آنها تبلیغ کنید، کسب و کار شما به عنوان یک شرکت وابسته ایمیل Omnisend کاملاً سودآور خواهد بود.

جایگزین های بازاریابی وابسته Omnisend

اگر به این نتیجه رسیده اید که این برنامه برای شما مناسب نیست، حتما گزینه هایی را که در زیر ارائه کرده ایم بررسی کنید. ما کمیسیون هر یک از آنها را به تفصیل شرح داده‌ایم تا بدانید وارد چه چیزی شده‌اید و چه نوع سودی را می‌توانید انتظار داشته باشید.

موسند

ما در گذشته یک بررسی جداگانه از برنامه وابسته Moosend گردآوری کرده‌ایم، بنابراین اگر کمی وقت دارید، حتماً آن را بخوانید. این کاملاً سودآور است به این معنا که کمیسیون در مقایسه با آنچه که به عنوان یک شرکت وابسته Omnisend دریافت می کنید بالاتر است و سطوحی وجود دارد که می توانید واقعاً نرخ خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال، اگر از 0 تا 5 نفر برای ثبت نام استفاده کنید، 30 درصد از مبلغی که برای خدمات شما پرداخت می کنند دارید، اما اگر به 10 حساب ارجاع شده برسید، نرخ شما به 35 درصد افزایش می یابد. برای بیش از 36 حساب ارجاع شده، می توانید 40 درصد از آنچه مردم برای اشتراک خود می پردازند، داشته باشید.

این کوکی شصت روز دوام می آورد، بنابراین دو برابر 30 روزی است که اکثر برنامه های دیگر در حال حاضر از آن استفاده می کنند.

ActiveCampaign

به عنوان یک شریک ActiveCampaign، شما 20٪ (تکراری) از مبلغی را که مراجعان شما برای اشتراک خود می پردازند، دریافت می کنید. این به نظر کاملاً شبیه چیزی است که Omnisend ارائه می دهد، اما تفاوت اصلی بین این دو این است که برنامه های بسیار بیشتری وجود دارد و معمولاً در مقایسه با برنامه هایی که در حال حاضر توسط Omnisend مدیریت و فروخته می شود هزینه بیشتری دارند.

بنابراین، صرفاً به همین دلیل، می توان با این سرویس پول بیشتری به دست آورد. همچنین بر اساس میزان کسب‌وکاری که از طریق ActiveCampaign ارسال می‌کنید، سطوحی وجود دارد، به این معنی که وقتی 500 دلار در ماه تمدید می‌کنید، کمیسیون شما به 25 درصد افزایش می‌یابد.

همچنین، کوکی به مدت 90 روز دوام می آورد، بنابراین سه برابر بیشتر از آنچه در حال حاضر اکثر برنامه های وابسته دیگر می توانند ارائه دهند.

سنندین بلو

برنامه وابسته Sendinblue از این نظر بسیار جالب است که اگرچه انتظارش را ندارید، اما این برند حتی به شرکت‌های وابسته نیز پول می‌دهد تا مردم را وادار کند تا نسخه رایگان محصول را امتحان کنند. اما هر بار که شخصی تبدیل به پولی می شود، به عنوان یک شرکت وابسته، شما بلافاصله 100 دلار کسب می کنید.

نکته بد این است که آنها فقط با یک سیستم پرداخت کار می کنند و آن PayPal است. بنابراین، تا زمانی که قادر به دریافت پول از طریق این سرویس نباشید، پیوستن به برنامه وابسته که توسط Sendinblue اجرا می‌شود، هیچ فایده‌ای ندارد.

GetResponse

برنامه وابسته GetResponse یکی از محبوب ترین برنامه هایی است که در حین بررسی ده ها مورد مشابه با آن مواجه شدیم. دو راه برای کسب درآمد با این شرکت وجود دارد. شما می توانید انتخاب کنید که نرخ ثابت 100 دلار در هر فروش دریافت کنید یا کمیسیون 33٪ را انتخاب کنید – تفاوت بین این دو در این است که دومی یک نرخ تکراری است.

کوکی ردیابی به مدت 120 روز دوام می آورد، بنابراین به طور قابل توجهی طولانی تر از آن چیزی است که سایر برنامه های وابسته می توانند ارائه دهند.

همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت خود شرکت یا از طریق CJ Affiliate (Commission Junction) به برنامه بپیوندید، در صورتی که چندین سایت خاص دارید و نمی‌توانید به طور روزانه آمار خود را در ده‌ها وب‌سایت جداگانه بررسی کنید.

EngageBay

این برنامه همچنین دارای طول عمر کوکی 120 روزه است، بنابراین به وضوح بهتر از سایر گزینه های موجود است. نرخ کمیسیون کم و بیش مشابه است به این معنا که EngageBay 30 درصد از آنچه را که ارجاعات آنها در سایت خرج می کنند به شرکت های وابسته خود پرداخت می کند.

این یک نرخ تکراری است، بنابراین می‌توانید هر بار که ارجاع‌هایتان به یک طرح بهتر ارتقا داده می‌شوند یا اشتراک خود را به طور مرتب تمدید می‌کنند، همان درآمد را کسب کنید. حتی اگر چندین نفر را به EngageBay ارجاع دهید، می توانید با کمیسیون بهتر مذاکره کنید، که اطمینان بخش است.

اوبر

به عنوان یک شرکت وابسته AWeber، می توانید تا 50٪ از ارزش هر اشتراک خریداری شده را از طریق پیوند وابسته خود دریافت کنید. با این حال، سطوحی وجود دارد به این معنا که شما با 30٪ شروع می کنید و بسته به عملکرد شما می توانید درصد خود را تا 50٪ افزایش دهید.

چیزی که به نظر می‌رسد این برنامه را از بقیه متمایز می‌کند این است که کوکی برای یک سال کامل دوام می‌آورد، چیزی که ما واقعاً در برنامه‌های دیگر آن را ندیده‌ایم.

تماس مداوم

کوکی ردیابی این برنامه 120 روزه است، بنابراین قطعا ارزش نوشتن در مورد آن را دارد. در مورد اینکه با این فرصت چقدر می‌توانید درآمد کسب کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید حتی می‌توانید 5 دلار برای آزمایش‌های رایگان با این یکی کسب کنید، ناگفته نماند که برای هر ارتقا به یک حساب پولی، 105 دلار دستمزد دریافت می‌کنید.

دوره آزمایشی رایگان یک ماه کامل طول می کشد، بنابراین ارجاع دهندگان شما زمان زیادی دارند تا محصول را امتحان کنند و تصمیم بگیرند که آیا سرمایه گذاری در اشتراک پولی برای آنها منطقی است یا خیر.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *