برنامه وابسته Cloudways |

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

برنامه وابسته Cloudways

من قبلاً در مورد عالی بودن Cloudways برای میزبانی وب سایت صحبت کرده ام، سرعت، قیمت و پشتیبانی از آنها بی نظیر است، اما آیا می دانستید که آنها همچنین فرصت های همکاری فوق العاده ای را ارائه می دهند؟ اگر صاحب آژانس هستید، همیشه باید در جستجوی راه های بیشتری برای کسب درآمد اضافی باشید. این یکی از راه هایی است که ممکن است به آن فکر نکرده باشید. وقتی آژانسی را اداره می کردم باید با میزبانی مشتری سر و کار داشتم و این یک کابوس بود. واسطه بودن بین مشتریان و خدمات میزبانی بهترین استفاده از زمان شما نیست. برای من، این باعث دردسر زیادی شد زیرا مجبور شدم با تیم پشتیبانی تماس بگیرم و به سوالات مشتریان پاسخ دهم.

با برنامه وابسته Cloudways، می توانید مشتریان خود را به استفاده از خدمات میزبانی Cloudways وادار کنید و درآمد اضافی کسب کنید. شما اساساً برای چیزی که قبلاً به مشتری خود توصیه می کردید پول می گیرید، بنابراین این کار بیهوده است. اگر بیشتر یک زبان آموز بصری هستید، ویدیویی تهیه کرده ام که به جزئیات در مورد مزایای پیوستن به برنامه وابسته Cloudways و نحوه انجام آن می پردازد. می توانید ویدیوی زیر را تماشا کنید یا به کانال یوتیوب من بروید.

برای کسانی از شما که هنوز مطالعه می کنید، مروری سریع بر برنامه وابسته Cloudways ارائه می کنم، با تمرکز ویژه بر اینکه چرا برای آژانس ها عالی است. من مطمئناً دیگر صاحب آژانسی نیستم، اما واقعاً آرزو می‌کنم که این یک گزینه زمانی باشد که صاحب یکی بودم. با این حال، اگر به طور انحصاری یک بازاریاب وابسته هستید، هنوز هم قطعاً می‌توانید با شرکت‌های وابسته میزبانی پول زیادی به دست آورید، بنابراین به خواندن ادامه دهید.

چرا به برنامه وابسته Cloudways بپیوندید؟

اگر آژانسی هستید که با مشتریان زیادی کار می کند، باید با میزبانی آنها نیز سر و کار داشته باشید. چرا؟ خوب، همانطور که بارها گفته ام؛ اکثر مشتریان نادان هستند آنها اولین چیز در مورد وب سایت ها و اینکه کجا می توانند میزبانی خوب پیدا کنند را نمی دانند. با این حال، در حالی که این امر منجر به وب سایت قابل اطمینان تری برای مشتریان شما می شود، سردرد بزرگی برای شما به همراه دارد. اگر پنجاه مشتری دارید، آیا واقعاً می خواهید پشتیبانی از پنجاه وب سایت مختلف را میزبانی کنید؟ خیر روزهای شما پر خواهد شد با تعمیر ایمیل ها، بازسازی وب سایت ها و تلاش برای کشف دلیل منفجر شدن وب سایت ها. علاوه بر این، شما در تعقیب مشتریان پولی گیر کرده اید. معامله با مشتریان خود میزبان جهنم است، حتی اگر یک تیم خوب پشت سر خود داشته باشید.

نکته مهم در مورد برنامه وابسته Cloudways این است که شما مجبور نیستید با هیچ یک از اینها سر و کار داشته باشید. بدیهی است که کمیسیون چیزی است که بسیار مطلوب است. با این حال، صادقانه بگویم، برای من، توانایی برون سپاری همه اینها با ارسال مشتریان به Cloudways یک مزیت بزرگتر است. وقتی آژانسی را اداره می‌کنید، زمان پول است، و نمی‌خواهید مشتریان خود را هدر دهید. ترجیح می‌دهم به Cloudways اجازه بدهم این کار را انجام دهد.

ساختارهای کمیسیون Cloudways چیست؟

همانطور که گفته شد، کمیسیون جوهره بازاریابی وابسته است، بنابراین من مطمئن هستم که این چیزی است که شما مشتاق به یادگیری در مورد آن خواهید بود. بنابراین، Cloudways دارای دو ساختار متفاوت کمیسیون است که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. من ترجیحات خود را دارم، اما بدیهی است که بستگی به تجارت شما دارد که کدام یک برای شما مناسب تر است. اما قبل از توضیح آنها، اگر صاحب آژانس هستید، شایان ذکر است که پاداش ثبت نام در ماه اول دریافت می کنید. هر ارجاع در ماه اول 150 دلار برای شما درآمد دارد، بنابراین باید در اسرع وقت مشتریان خود را جابجا کنید تا از این مزیت کامل استفاده کنید.

بنابراین، اکنون که پاداش ثبت نام را از سر راه برداشته ایم، دو نوع ساختار کمیسیونی را که برنامه وابسته Cloudways ارائه می دهد را توضیح می دهم. دو نوع کمیسیونی که Cloudways ارائه می دهد عبارتند از: ساختار کمیسیون دال و ساختار کمیسیون هیبریدی.

ساختار صفحه

ساختار کمیسیون دال دارای چهار ساختار مبتنی بر عملکرد و کمیسیون مربوطه است. بنابراین پیشنهاد اولیه 50 دلار برای هر ارجاع است. با این حال، زمانی که به پنج ارجاع در ماه می رسید، قیمت به 75 دلار برای هر ارجاع تغییر می کند. سپس 100 دلار به ازای هر ارجاع و 125 پوند برای هر ارجاع با دو پلاک آخر دریافت خواهید کرد. بنابراین اساسا، هر چه تعداد مراجعات بیشتر در ماه دریافت کنید، پول بیشتری به ازای هر ارجاع دریافت خواهید کرد.

این کارمزد بدی نیست و شما واقعاً برای تلاش و تجربه بیشتر به خاطر این ساختار دال پاداش دریافت می کنید. نکته منفی این است که آنها یک بار هزینه هستند.

ساختار کمیته ترکیبی

گزینه دیگر ساختار کمیسیون ترکیبی است که صادقانه بگویم ساختار ترجیحی من است. پورسانت ماهانه مکرر در ارزش طول عمر مشتری، نوع وابسته ای است که من دوست دارم، و این همان چیزی است که ساختار کمیسیون ترکیبی ارائه می دهد. بنابراین شما 30 دلار به ازای هر ارجاع دریافت می کنید و سپس 7٪ کمیسیون مادام العمر در ارزش مادام العمر مشتری دریافت خواهید کرد.

این یک معامله فوق‌العاده است زیرا به معنای درآمد ماهانه مکرر اضافی است و Cloudways از مشتریان شما برای شما مراقبت خواهد کرد.

چگونه به برنامه وابسته Cloudways ملحق می شوید؟

بنابراین برنامه وابسته Cloudways عالی به نظر می رسد، اما چقدر آسان است که بتوانید آن را اعمال کنید و به آن بپیوندید؟ تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه زرد رنگ “اکنون بپیوندید” را در بالای صفحه برنامه وابسته Cloudways فشار دهید و سپس فرم درخواست آژانس وابسته را پر کنید. این کار نسبتاً آسان است، فقط باید به آنها اطلاع دهید که چه تعداد مشتری دارید و هزینه های میزبانی ماهانه شما. اگر مشکل دارید، همیشه می‌توانید از آدرس‌های ایمیلی که در توضیحات ویدیوی YouTube ارائه کرده‌ام استفاده کنید.

با این حال، پس از پذیرش، به نمایه وابسته خود دسترسی خواهید داشت. اگر کمی جزئیات بیشتری می‌خواهید، در ویدیو به این موضوع پرداختم، اما اساساً URL، گزینه‌های روش پرداخت و ساختار کمیسیون انتخابی شما را به شما می‌دهد. استفاده از این داشبورد بسیار آسان است و حتی به شما یک مدیر وابسته داده می شود تا هر مشکلی را که ممکن است داشته باشید حل کند.

نتیجه

برنامه وابسته Cloudways قطعاً ارزش بررسی دارد که آیا صاحب یک آژانس یا بازاریاب وابسته هستید. اگر قبلاً از مشتریان میزبانی می کنید، می توانید آنها را به Cloudways نیز ارجاع دهید تا بتوانند تمام مشکلات را برای شما انجام دهند و بتوانید مقداری درآمد کسب کنید. همچنین، گزینه های میزبانی وابسته زیادی وجود دارد. اگر به هاست SEMrush نگاه کنید، خواهید دید که چقدر تقاضا دریافت می کند. این چیزی است که هر وب سایت در نهایت به آن نیاز دارد، بنابراین امکانات وجود دارد.

من ساختار کمیسیون ترکیبی را توصیه می‌کنم اگر برای انتخاب گیر کرده‌اید، زیرا هزینه تکراری ماهانه همیشه چیز خوبی است.

برای برنامه مشارکتی Cloudways ثبت نام کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *