به روز رسانی محتوای مفید گوگل | رتبه جستجوی من را بهبود بخشد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

گوگل اخیراً به‌روزرسانی محتوای مفید را آغاز کرده است. انتظار می رفت سر و صدای زیادی به پا کند، اما تا کنون این انتشار منجر به تغییرات بزرگی در رتبه بندی جستجو نشده است.

در حال حاضر اجماع فزاینده ای وجود دارد که به روز رسانی محتوای مفید ممکن است آنقدر که مردم در ابتدا فکر می کردند مهم نباشد. با این حال، این می تواند گمراه کننده باشد.

دنی سالیوان از گوگل با این ایده آشنا شد که محتوای مفید یک به‌روزرسانی کوچک‌تر است و تصمیم گرفت با اشتراک‌گذاری اطلاعات بیشتر در توییتر به این وضعیت رسیدگی کند.

در اینجا به نکات مهمی اشاره شده است که دانستن آنها مفید خواهد بود.

به روز رسانی محتوای مفید هنوز در حال انتشار است

یک هفته از راه اندازی به روز رسانی محتوای مفید می گذرد. اگر هنوز همه چیز در صفحات نتایج موتور جستجو بسیار آرام به نظر می رسد، به این دلیل است که به روز رسانی هنوز آماده نشده است.

دنی سالیوان اشاره کرد که گوگل “به اصلاح نحوه کار خود ادامه خواهد داد.”

“به روز رسانی انجام نشد. همانطور که توضیح دادیم این نیز بخشی از یک تلاش مداوم است. ما به بهبود نحوه عملکرد آن ادامه خواهیم داد. دستورالعمل‌هایی که ما داده‌ایم همان چیزی است که سئوکاران و سازندگان باید در نظر داشته باشند.» – دنی سالیوان.

محتوای مفید تغییرات بزرگ را تضمین نمی کند

بله، این یک به‌روزرسانی الگوریتم بزرگ در سراسر سایت است، اما عرضه آن لزوماً به معنای تغییرات بزرگ SERP نیست. این امر به ویژه برای وب سایت هایی که قبلاً محتوای خوب و مفیدی دارند صادق است.

“به روز رسانی لزوما به معنای یک تغییر بزرگ بزرگ نیست. اگر محتوای خوبی دارید، به طور کلی خوب هستید.

سالیوان همچنین پیشنهاد کرد که افرادی که به دلیل نداشتن محتوای مفید در وب‌سایت‌های خود، به شدت تحت تأثیر این به‌روزرسانی قرار گرفته‌اند، کمتر احتمال دارد که بازخورد خود را به اشتراک بگذارند. این ممکن است دلیل دیگری باشد که چرا ما ممکن است در مورد عدم تغییرات عمده و نوسانات بالا در SERP ها نشنیم.

“کسانی که با این مسائل راحت هستند ممکن است دلایلی داشته باشند که چرا نمی خواهند به طور خاص در مورد تغییر صحبت کنند.”

محتوای مفید یک تلاش مداوم است

برخلاف به‌روزرسانی‌های الگوریتم اصلی Google، به‌روزرسانی محتوای مفید بیشتر یک تلاش مداوم خواهد بود. گوگل انتظار دارد این به روز رسانی در طول زمان تکامل یابد. این طرح همچنین اصلاح الگوریتم – و تأثیر بعدی آن – با راه اندازی بزرگ هر چند ماه یکبار است.

به عبارت دیگر محتوای مفید گوگل هفته آینده به پایان می رسد. با این حال، این آخرین چیزی نیست که از آن می شنویم. در آینده، گوگل به “پیشرفت های تدریجی” در نحوه تجزیه و تحلیل و رتبه بندی محتوا توسط گوگل تکیه خواهد کرد. اگر به‌روزرسانی‌های مهم‌تری در افق وجود داشته باشد، گوگل اطلاع خواهد داد.

“من انتظار دارم که اگر ما تغییرات واقعاً قابل توجهی در نحوه کار طبقه بندی کننده خود ایجاد کنیم، آن را اعلام خواهیم کرد. اما بهبودهای تدریجی بیشتری می تواند به عنوان بخشی از تجارت معمول رخ دهد. و این، همانطور که پست ما سعی داشت توضیح دهد، یک مورد “صبر کنید تا به روز رسانی بعدی” نیست.

نکات مهمی که باید در مورد به روز رسانی محتوای مفید به خاطر بسپارید

به‌روزرسانی محتوای مفید Google هنوز نسبتاً جدید است، اما ما معتقدیم که مسیری را برای نحوه عملکرد Google در آینده تعیین می‌کند و تصمیم می‌گیرد که چگونه کیفیت یک محتوای معین را ارزیابی کند.

اگر آن را از دست دادید، در اینجا چهار نکته مهم در مورد به روز رسانی محتوای مفید وجود دارد.

تعداد کلمات بیشتر لزوماً مفید بودن محتوای شما را تضمین نمی کند. گوگل به جای تمرکز بر تعداد کلماتی که صفحه وب شما دارد، بیشتر به کیفیت محتوا اهمیت می دهد. تعداد کلمات یک معیار دلخواه در طرح کلان چیزها است. محتوای مفید می‌خواهد محتوای شما تمام پاسخ‌هایی را که کاربران موتورهای جستجو ممکن است در مورد یک موضوع یا سؤال داشته باشند، ارائه دهد. اگر بعد از خروج از وب سایت شما احساس نیاز به جستجوی محتوای بیشتری داشته باشند، نشانه آن است که محتوای شما آنطور که می توانست مفید نبوده باشد. گوگل محتوایی را اولویت بندی می کند که به وضوح تجربه دست اول و دانش عمیق را نشان دهد. به روز رسانی محتوای مفید محتوای معتبر، معتبر و قابل اعتماد می خواهد. اطلاعاتی که در وب سایت های دیگر موجود است را تکرار نکنید. چیزی جدید ایجاد کنید. یک به روز رسانی محتوای مفید یک به روز رسانی الگوریتم در سطح سایت است. این بدان معنی است که اگر وب سایت شما ترکیبی از محتوای مفید و غیر مفید داشته باشد، کل وب سایت شما می تواند تحت تأثیر منفی قرار گیرد. صفحات ناخواسته می توانند صفحات مفید را در رتبه بندی جستجو پایین بیاورند.

برای اطلاعات بیشتر، این منبع از Google را بررسی کنید که آنچه را که سازندگان محتوا باید درباره به‌روزرسانی محتوای مفید بدانند به اشتراک می‌گذارد.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *