به روز رسانی محتوای مفید گوگل چیست؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

زمان مطالعه: 4 دقیقه

به روز رسانی محتوای مفید گوگل چیست و چه تاثیری بر وب سایت شما خواهد داشت؟

گوگل با به روز رسانی الگوریتم جدید نتایج جستجو را متزلزل می کند. این به‌روزرسانی که به‌روزرسانی محتوای مفید معروف است، در 17 آگوست 2022 اعلام شد. Google می‌گوید این بخشی از تلاش گسترده‌تر برای ارائه محتوای اصلی‌تر و باکیفیت‌تر به کاربران در وب‌سایت‌ها است. مانند بسیاری از به‌روزرسانی‌های الگوریتم گذشته گوگل، نحوه پردازش و رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها توسط گوگل را تغییر می‌دهد.

به روز رسانی محتوای مفید چیست؟

به‌روزرسانی محتوای مفید به‌روزرسانی الگوریتم رتبه‌بندی اصلی Google است که بر کیفیت محتوا متمرکز است. به وب‌سایت‌هایی که برای بازدیدکنندگان محتوا تولید می‌کنند پاداش می‌دهد و وب‌سایت‌هایی را که محتوا برای موتورهای جستجو ایجاد می‌کنند جریمه می‌کند. وب سایت هایی که به طور خاص برای بازدیدکنندگان محتوا ایجاد می کنند، می توانند از سایت هایی که محتوای بسیار بهینه و مبتنی بر موتور جستجو ایجاد می کنند، بهتر عمل کنند.

البته گوگل همیشه وب سایت هایی با محتوای باکیفیت را در نتایج جستجو در اولویت قرار داده است. به‌روزرسانی محتوای مفید به سادگی استفاده گوگل از کیفیت محتوا را به عنوان یک عامل رتبه‌بندی تقویت می‌کند. این به Google اجازه می‌دهد بین محتوای مفید برای بازدیدکنندگان و محتوایی که برای بازدیدکنندگان مفید نیست تمایز قائل شود.

در حالی که به روز رسانی محتوای مفید بر انواع محتوا تأثیر می گذارد، اما تأثیر بیشتری بر محتوای خرید، آموزشی، سرگرمی و فناوری دارد. به روز رسانی محتوای مفید نیز وزن دارد. وب‌سایت‌هایی که عمدتاً از محتوای ناخواسته تشکیل شده‌اند، بیشتر از سایت‌هایی که فقط چند صفحه محتوای ناخواسته دارند، تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

تاثیر به روز رسانی محتوای مفید

با به روز رسانی محتوای مفید، تجربه کاربر به مرحله اجرا می رسد. شما باید برای وب سایت خود محتوایی ایجاد کنید که تجربه مثبتی را برای بازدیدکنندگان فراهم کند. در غیر این صورت، رتبه جستجوی وب سایت شما ممکن است کاهش یابد.

محتوای مفید وب سایت هایی را که برای موتورهای جستجو محتوا ایجاد می کنند حذف می کند. این تاکتیک بهینه سازی موتور جستجو (SEO) در گذشته کار می کرد. وب‌سایت‌ها می‌توانند با ایجاد محتوای بسیار بهینه‌شده، رتبه بالایی را برای کلمات کلیدی هدفمند خود کسب کنند. حتی اگر بازدیدکنندگان تجربه منفی داشته باشند، رتبه بالایی خواهند داشت. به روز رسانی محتوای مفید وب سایت ها را مجبور می کند تا محتوایی را با بهترین علایق بازدیدکنندگان خود ایجاد کنند.

به گفته گوگل، به روز رسانی محتوای مفید، به روز رسانی در سطح سایت است. به عبارت دیگر، کل وب سایت ها را تحت تأثیر قرار می دهد، نه صفحات جداگانه. حتی اگر فقط چند صفحه محتوای بی فایده داشته باشید، کل رتبه بندی جستجوی وب سایت شما می تواند آسیب ببیند. همه صفحات وب سایت شما، از جمله صفحات دارای محتوای مفید، ممکن است رتبه پایین تری داشته باشند.

توجه داشته باشید که به روز رسانی محتوای مفید به نتایج جستجوی گوگل محدود می شود. این روی Google Discover، Google News یا سطوح دیگر تأثیری ندارد. گوگل ممکن است در آینده به روز رسانی محتوای مفید را به سطوح دیگر گسترش دهد، اما در حال حاضر تنها بر رتبه وب سایت ها در نتایج جستجوی گوگل تأثیر می گذارد.

به روز رسانی محتوای مفید یک نشانه است، نه یک مجازات

به روز رسانی محتوای مفید شامل یک هشدار جدید است، نه جریمه. وقتی گوگل از وب سایت شما بازدید می کند، محتوای سایت شما را با این سیگنال پردازش می کند تا مشخص کند که آیا برای بازدیدکنندگان مفید است یا خیر. به روز رسانی محتوای مفید، سیگنالی در سطح سایت است که می تواند در صورت داشتن محتوای بی فایده، کل رتبه بندی جستجوی وب سایت شما را کاهش دهد.

اگر وب‌سایت شما به دلیل محتوای بی‌فایده کاهش یابد، اعلان‌هایی از Google دریافت نخواهید کرد. Google فقط برای اعمال دستی اعلان‌های جریمه ارسال می‌کند. به روز رسانی محتوای مفید جریمه نیست، بنابراین شامل اعلان های صادر شده توسط کنسول جستجو نمی شود.

چگونه از وب سایت خود در برابر به روز رسانی محتوای مفید محافظت کنیم

چه اقداماتی را می توانید برای محافظت از به روز رسانی محتوای مفید وب سایت خود انجام دهید؟ از آنجایی که بر کیفیت محتوا تمرکز دارد، باید یک ممیزی محتوا انجام دهید. محتوای وب سایت خود را در حین بررسی مرور کنید تا مطمئن شوید برای بازدیدکنندگان مفید است.

هنگام انجام ممیزی محتوا نگران تراکم کلمات کلیدی نباشید. چگالی کلمه کلیدی درصدی از کلمات در یک صفحه است که حاوی کلمه کلیدی SEO است. بسیاری از متخصصان سئو قبلاً تراکم کلمات کلیدی 3 تا 6 درصد را توصیه می کردند. اما به روز رسانی محتوای مفید، نیاز به تراکم کلمات کلیدی خاص را از بین می برد. ایجاد محتوا با تراکم کلمات کلیدی خاص می تواند به رتبه بندی جستجوی وب سایت شما آسیب برساند.

هنگام بارگذاری صفحات وب سایت شما، بازدیدکنندگان باید محتوایی را پیدا کنند که آنها را وادار به بازدید از سایت شما کرده است. غیر معمول نیست که بازدیدکنندگان به امید یافتن محتوایی در مورد یک موضوع خاص، روی یک لیست ارگانیک در نتایج جستجوی گوگل کلیک کنند. هنگام بارگذاری صفحه، بازدیدکنندگان ممکن است با محتوای نامناسبی مواجه شوند که به سؤالات آنها پاسخ نمی دهد یا نیازهای آنها را برآورده نمی کند.

اگر در وب سایت خود با محتوای بی فایده مواجه شدید، باید آن را حذف کنید. سعی نکنید آن را با انتقال آن به صفحه دیگری ادغام کنید. Google محتوای بی فایده را در صفحه ای که به آن منتقل شده است شناسایی می کند و ممکن است کل وب سایت شما را کاهش دهد. گوگل می گوید که مدیران وب سایت ها باید محتوای بی فایده را حذف کنند تا رتبه جستجوی سایت خود را حفظ کنند.

گوگل تاریخ انتشار برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را به عنوان نمونه ذکر می کند. برخی از وب سایت ها محتوایی ایجاد می کنند که قول می دهد تاریخ انتشار یک برنامه تلویزیونی یا فیلم آینده را نشان دهد. بازدیدکنندگان بر روی لیست‌های موجود در نتایج جستجو کلیک می‌کنند و معتقدند که صفحات فهرست‌شده حاوی تاریخ انتشار هستند. صفحات به سادگی برای رتبه بندی کلمات کلیدی تاریخ انتشار طراحی شده اند. آنها تاریخ انتشار را فاش نمی کنند.

بازیابی از به روز رسانی محتوای مفید

اگر وب‌سایت شما پس از به‌روزرسانی محتوای مفید شروع به رتبه‌بندی پایین‌تر کرد، باید برای بازیابی آن اقدام کنید. حذف محتوای بی فایده از وب سایت شما و جایگزینی آن با محتوای مفید و بازدیدکننده می تواند وب سایت شما را به بالای نتایج جستجوی گوگل برساند.

مانند سایر به‌روزرسانی‌های الگوریتم، نمی‌توانید فوراً از به‌روزرسانی محتوای مفید بازیابی کنید. اگر به روز رسانی محتوای مفید وب سایت شما را هدف قرار دهد، گوگل سایت شما را در حالت تعلیق قرار می دهد. کل رتبه بندی جستجوی وب سایت شما در طول این دوره انتظار تحت تأثیر منفی قرار می گیرد. به گفته گوگل، زمان انتظار برای محتوای مفید می تواند چندین ماه طول بکشد.

اگر وب سایت شما به روز رسانی محتوای مفید را هدف قرار می دهد، نیازی به ارسال درخواست انتخاب مجدد ندارید. فقط محتوای بی فایده را حذف کنید و منتظر بمانید تا گوگل وب سایت شما را بازیابی کند. ممکن است چند ماه طول بکشد، اما می‌توانید از به‌روزرسانی محتوای مفید بازیابی کنید.

هنگام ایجاد محتوا برای بازدیدکنندگان، نباید از به روز رسانی محتوای مفید ترسید. شما باید آن را در آغوش بگیرید محتوای مفید در نهایت کیفیت نتایج جستجوی گوگل را بهبود می بخشد. اگر برای بازدیدکنندگان خود محتوا ایجاد کنید، گوگل به وب سایت شما با موقعیت های جستجوی بالاتر پاداش می دهد.

اگر پست را دوست داشتید به من اطلاع دهید. این تنها راه بهبود است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *