تسلط بر رسانه های اجتماعی برای شرکت های علوم زندگی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

مطالعه اخیر توسط Backlinko نشان داد که در حال حاضر 4.48 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و میانگین کاربران رسانه‌های اجتماعی به طور متوسط ​​با 6.6 پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مختلف درگیر هستند. و این اعداد همچنان به رشد خود ادامه خواهند داد.

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای کسب و کارها برای برقراری ارتباط با مشتریان خود است، بنابراین شرکت های علوم زیستی باید از آن برای حمایت از بقیه تلاش های بازاریابی خود استفاده کنند (راه درست).

استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از آمیخته بازاریابی شما، مزایا و فرصت های زیادی را ارائه می دهد، از جمله قرار گرفتن در معرض بیشتر برای کسب و کار شما، افزایش تولید سرنخ و بهبود فروش.

انتخاب پلتفرم های مناسب

ممکن است شما را شگفت زده کند که لیست پلتفرم های رسانه های اجتماعی فراتر از فیس بوک، توییتر و اینستاگرام است – در مجموع حداقل 21 پلت فرم رسانه اجتماعی! وقتی صحبت از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب برای شرکت‌های علوم زیستی می‌شود، به لطف USP که یک پلتفرم شبکه حرفه‌ای است، لینکدین رهبر است. با این حال، مزایایی برای بودن بر روی پلتفرم های دیگر نیز وجود دارد.

وقتی تصمیم می‌گیریم کدام پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مناسب هستند، همیشه کمی تحقیق می‌کنیم، زیرا مخاطبانی که می‌خواهید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، بر روی کانال‌هایی که فکر می‌کنیم بهتر است روی آن تمرکز کنیم، تأثیر می‌گذارند. برخی از مواردی که ما به آنها نگاه می کنیم عبارتند از:

جمعیت شناسی مخاطبان هدف، مانند پایگاه مشتری فعلی شما چه کسانی هستند؟ برای رسیدن به چه کسی تلاش می کنید؟ مشتریان هدف شما کجا هستند؟ انواع و قالب‌های محتوا مانند چه نوع محتوایی برای مشتریان شما ارزشمند است؟ در حال حاضر چه نوع محتوایی دارید؟ آیا بودجه ای برای تولید محتوای جدید دارید؟ فرصت های تعامل و شبکه – آیا می توانید از طریق گروه ها یا هشتگ ها با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید؟ آیا گزینه ای برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما در مقابل افراد مناسب قرار می گیرد؟

استراتژی رسانه های اجتماعی را توسعه دهید

اولین گام در هر کمپین رسانه های اجتماعی این است که اهداف و مقاصدی را که باید به ما بدهید تا نقاط عطفی برای کار به ما ارائه دهید، تعریف کنید. سپس این موارد را به شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) خلاصه می‌کنیم، مانند رشد 5 درصدی توییتر شما در سه ماهه اول سال.

گام بعدی این است که صدای برند و دستورالعمل‌های خود را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که همه چیزهایی که پست می‌کنیم سازگار است و به ایجاد هویت برند منحصر به فرد و قابل تشخیص کمک می‌کند. از آنجا، یک تقویم محتوایی برای برنامه‌ریزی پست‌های شما و مدیریت کمپین شما و به اشتراک گذاشتن آن با شما برای تایید، گرد هم می‌آوریم. ما همچنین گرافیک و ویدیوهایی را ایجاد خواهیم کرد که داستان سرایی و تصاویر را در خود جای دهد.

ایجاد محتوای جذاب

ضروری ترین بخش هر کمپین رسانه های اجتماعی ایجاد محتوای جذاب است که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود. ما این کار را با ایجاد محتوایی انجام می‌دهیم که پیشرفت‌های تحقیقاتی و علمی شما را به نمایش بگذارد و مشتریان بالقوه شما را از طریق رهبری فکری آموزش داده و آگاه کند.

تحقیقات نشان می‌دهد که 65 درصد از جمعیت یک یادگیرنده بصری هستند و پست‌های دارای تصاویر بصری به طور متوسط ​​4.4 برابر بهتر از پست‌های متنی عمل می‌کنند، بنابراین هر چیزی که پست می‌کنیم شامل تصاویر بصری (خواه تصاویر، اینفوگرافیک یا ویدیو) خواهد بود.

ایجاد اعتماد با مخاطبان شما نیز ضروری است، به همین دلیل است که ما استفاده از محتوا و توصیفات تولید شده توسط کاربر را تشویق می کنیم.

حضور خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید

تاکتیک‌های مختلفی وجود دارد که ما برای افزایش حضور شما در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم، و نمی‌خواهیم همه رازهایمان را فاش کنیم، اما روی دو حوزه تمرکز می‌کنیم: ایجاد یک پایگاه فالوور قوی، تعامل با مخاطبان، و استفاده از هشتگ‌ها و موضوعات پرطرفدار. .

ما یک رویکرد دو جانبه را در پیش می گیریم تا به ما کمک کند یک پایگاه پیروانی محکم بسازیم – دسترسی ارگانیک و کمپین های تبلیغاتی هدفمند. ما یک جریان قوی از محتوای ارگانیک را حفظ می کنیم تا مشتریان را علاقه مند و درگیر نگه داریم و سپس با کمپین های تبلیغاتی هدفمند از آن حمایت می کنیم تا مشتریان بیشتری را وارد فرآیند کنیم.

تعامل با مخاطبان به معنای پاسخگویی فوری به نظرات و پیام ها و ترویج رویدادهایی مانند وبینارها است. در حالی که استفاده از هشتگ ها و موضوعات پرطرفدار به این معنی است که ما می خواهیم شما در خط مقدم ذهن مردم باشید.

اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد

تمام وظایف فوق نیاز به زمان و تعهد دارد. ما آنها را فقط در خلاء نمی سازیم. ما به طور مداوم معیارهای کلیدی رسانه های اجتماعی را دنبال می کنیم و از ابزارهای تحلیلی برای به دست آوردن بینش استفاده می کنیم – و هر ماه آنها را به شما گزارش می دهیم.

این به ما کمک می کند عملکرد خود را نظارت کنیم و به ما امکان می دهد از تصمیمات مبتنی بر داده برای تنظیم استراتژی رسانه های اجتماعی شما استفاده کنیم.

همانطور که می بینید، رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی می توانند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شرکت علم زندگی شما باشند و هر چه زودتر شروع کنید، بهتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه Zool چگونه می‌تواند با شما کار کند تا از تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود بیشترین بهره را ببرید، حضور برند خود را افزایش دهید و سرنخ‌های بیشتری را جذب کنید، لطفاً با ما با شماره 01625 238 770 تماس بگیرید یا به ما ایمیل بفرستید [email protected]

رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی / 3 ژوئیه 2023

مطالعه اخیر توسط Backlinko نشان داد که در حال حاضر 4.48 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند و میانگین کاربران رسانه‌های اجتماعی به طور متوسط ​​با 6.6 پلتفرم رسانه‌های اجتماعی مختلف درگیر هستند. و این اعداد همچنان به رشد خود ادامه خواهند داد.

رسانه های اجتماعی یک راه عالی برای کسب و کارها برای برقراری ارتباط با مشتریان خود است، بنابراین شرکت های علوم زیستی باید از آن برای حمایت از بقیه تلاش های بازاریابی خود استفاده کنند (راه درست).

استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از آمیخته بازاریابی شما، مزایا و فرصت های زیادی را ارائه می دهد، از جمله قرار گرفتن در معرض بیشتر برای کسب و کار شما، افزایش تولید سرنخ و بهبود فروش.

انتخاب پلتفرم های مناسب

ممکن است شما را شگفت زده کند که لیست پلتفرم های رسانه های اجتماعی فراتر از فیس بوک، توییتر و اینستاگرام است – در مجموع حداقل 21 پلت فرم رسانه اجتماعی! وقتی صحبت از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی محبوب برای شرکت‌های علوم زیستی می‌شود، به لطف USP که یک پلتفرم شبکه حرفه‌ای است، لینکدین رهبر است. با این حال، مزایایی برای بودن بر روی پلتفرم های دیگر نیز وجود دارد.

وقتی تصمیم می‌گیریم کدام پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی برای کسب‌وکار شما مناسب هستند، همیشه کمی تحقیق می‌کنیم، زیرا مخاطبانی که می‌خواهید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، بر روی کانال‌هایی که فکر می‌کنیم بهتر است روی آن تمرکز کنیم، تأثیر می‌گذارند. برخی از مواردی که ما به آنها نگاه می کنیم عبارتند از:

جمعیت شناسی مخاطبان هدف، مانند پایگاه مشتری فعلی شما چه کسانی هستند؟ برای رسیدن به چه کسی تلاش می کنید؟ مشتریان هدف شما کجا هستند؟ انواع و قالب‌های محتوا مانند چه نوع محتوایی برای مشتریان شما ارزشمند است؟ در حال حاضر چه نوع محتوایی دارید؟ آیا بودجه ای برای تولید محتوای جدید دارید؟ فرصت های تعامل و شبکه – آیا می توانید از طریق گروه ها یا هشتگ ها با مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید؟ آیا گزینه ای برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی وجود دارد تا اطمینان حاصل شود که کسب و کار شما در مقابل افراد مناسب قرار می گیرد؟

استراتژی رسانه های اجتماعی را توسعه دهید

اولین گام در هر کمپین رسانه های اجتماعی این است که اهداف و مقاصدی را که باید به ما بدهید تا نقاط عطفی برای کار به ما ارائه دهید، تعریف کنید. سپس این موارد را به شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) خلاصه می‌کنیم، مانند رشد 5 درصدی توییتر شما در سه ماهه اول سال.

گام بعدی این است که صدای برند و دستورالعمل‌های خود را ایجاد کنید تا اطمینان حاصل شود که همه چیزهایی که پست می‌کنیم سازگار است و به ایجاد هویت برند منحصر به فرد و قابل تشخیص کمک می‌کند. از آنجا، یک تقویم محتوایی برای برنامه‌ریزی پست‌های شما و مدیریت کمپین شما و به اشتراک گذاشتن آن با شما برای تایید، گرد هم می‌آوریم. ما همچنین گرافیک و ویدیوهایی را ایجاد خواهیم کرد که داستان سرایی و تصاویر را در خود جای دهد.

ایجاد محتوای جذاب

ضروری ترین بخش هر کمپین رسانه های اجتماعی ایجاد محتوای جذاب است که با مخاطب هدف شما طنین انداز می شود. ما این کار را با ایجاد محتوایی انجام می‌دهیم که پیشرفت‌های تحقیقاتی و علمی شما را به نمایش بگذارد و مشتریان بالقوه شما را از طریق رهبری فکری آموزش داده و آگاه کند.

تحقیقات نشان می‌دهد که 65 درصد از جمعیت یک یادگیرنده بصری هستند و پست‌های دارای تصاویر بصری به طور متوسط ​​4.4 برابر بهتر از پست‌های متنی عمل می‌کنند، بنابراین هر چیزی که پست می‌کنیم شامل تصاویر بصری (خواه تصاویر، اینفوگرافیک یا ویدیو) خواهد بود.

ایجاد اعتماد با مخاطبان شما نیز ضروری است، به همین دلیل است که ما استفاده از محتوا و توصیفات تولید شده توسط کاربر را تشویق می کنیم.

حضور خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید

تاکتیک‌های مختلفی وجود دارد که ما برای افزایش حضور شما در شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم، و نمی‌خواهیم همه رازهایمان را فاش کنیم، اما روی دو حوزه تمرکز می‌کنیم: ایجاد یک پایگاه فالوور قوی، تعامل با مخاطبان، و استفاده از هشتگ‌ها و موضوعات پرطرفدار. .

ما یک رویکرد دو جانبه را در پیش می گیریم تا به ما کمک کند یک پایگاه پیروانی محکم بسازیم – دسترسی ارگانیک و کمپین های تبلیغاتی هدفمند. ما یک جریان قوی از محتوای ارگانیک را حفظ می کنیم تا مشتریان را علاقه مند و درگیر نگه داریم و سپس با کمپین های تبلیغاتی هدفمند از آن حمایت می کنیم تا مشتریان بیشتری را وارد فرآیند کنیم.

تعامل با مخاطبان به معنای پاسخگویی فوری به نظرات و پیام ها و ترویج رویدادهایی مانند وبینارها است. در حالی که استفاده از هشتگ ها و موضوعات پرطرفدار به این معنی است که ما می خواهیم شما در خط مقدم ذهن مردم باشید.

اندازه گیری و تجزیه و تحلیل عملکرد

تمام وظایف فوق نیاز به زمان و تعهد دارد. ما آنها را فقط در خلاء نمی سازیم. ما به طور مداوم معیارهای کلیدی رسانه های اجتماعی را دنبال می کنیم و از ابزارهای تحلیلی برای به دست آوردن بینش استفاده می کنیم – و هر ماه آنها را به شما گزارش می دهیم.

این به ما کمک می کند عملکرد خود را نظارت کنیم و به ما امکان می دهد از تصمیمات مبتنی بر داده برای تنظیم استراتژی رسانه های اجتماعی شما استفاده کنیم.

همانطور که می بینید، رسانه های اجتماعی ارگانیک و پولی می توانند بخش مهمی از استراتژی بازاریابی شرکت علم زندگی شما باشند و هر چه زودتر شروع کنید، بهتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه Zool چگونه می‌تواند با شما کار کند تا از تلاش‌های بازاریابی رسانه‌های اجتماعی خود بیشترین بهره را ببرید، حضور برند خود را افزایش دهید و سرنخ‌های بیشتری را جذب کنید، لطفاً با ما با شماره 01625 238 770 تماس بگیرید یا به ما ایمیل بفرستید [email protected]

نوشته شده توسط مولی

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *