تو چیزی هستی که می خوری

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

چگونه EEAT خود را بهبود بخشید محتوای خود را به طور مداوم بهبود و به روز کنید

برای وب سایتی که دستورالعمل های EEAT را رعایت می کند، یک استراتژی محتوای قوی حیاتی است. به عنوان یک پایه، شما می خواهید مقدار زیادی از محتوای متنوع و با کیفیت بالا ایجاد کنید. برای انجام این کار، به تیمی از کپی رایترها و طراحان متخصص نیاز دارید تا طیف وسیعی از محتوای نوشتاری، تصویری و ویدیویی را ایجاد کنند.

هنگامی که بانک محتوای متنوع و ماهرانه خود را ایجاد کردید، باید مطمئن شوید که به روز و مطابق با اخبار و روندهای صنعت است. تغییر یا ایجاد محتوای جدید برای تطبیق با روندها، اخبار و فناوری های در حال تغییر در صنعت به شما کمک می کند تا تخصص خود را در جایگاه خود حفظ کنید – و راه را برای تبدیل شدن به یک برند قابل اعتماد هموار کنید – و به شما کمک می کند تا الزامات EEAT را حتی در زمانی که صنعت تکامل می یابد و تغییر می کند، برآورده کنید. زمان.

به عنوان یک توسعه این، شما می خواهید با هر به روز رسانی در تحقیقات صنعتی همراه باشید و هر واقعیت و آماری را که در محتوای خود استفاده کرده اید با اطلاعات جدید به روز کنید. این امر شهرت شما را به عنوان یک مرجع پیشرو در این زمینه افزایش می دهد – مخاطبان هدف شما را تشویق می کند تا برای آمار و اطلاعات دقیق به شما مراجعه کنند و به ایجاد اعتبار شما به عنوان یک برند و اعتماد آنها به شما کمک می کند.

ساخت بانک مرجع

بک لینک زمانی است که محتوای شما یا نام تجاری شما در یک پلتفرم خارجی نامگذاری یا به اشتراک گذاشته می شود و به وب سایت شما بازگردانده می شود. داشتن بک لینک محتوای شما به وب‌سایت‌های دیگر به ربات‌های موتور جستجو می‌گوید که محتوای شما برای «پشتیبان‌گیری» از اطلاعات دیگر استفاده می‌شود و موقعیت شما را به عنوان یک متخصص تقویت می‌کند. به همین دلیل، موتورهای جستجو بک لینک ها را با محتوای با کیفیت بالا مرتبط می کنند، به این معنی که بانکی از بک لینک ها می تواند معیارهای EEAT شما را تقویت کند.

ماندن در بالای روایت صنعت

به عنوان بسط نکته قبلی، می توانید با مشارکت در روایت صنعت از طریق نظرات، نقل قول ها و پست های رسانه های اجتماعی، به ایجاد حضور آنلاین ادامه دهید. هرچه بیشتر به صورت آنلاین در مورد روندهای صنعت صحبت کنید، آخرین اطلاعات یا آمار را به اشتراک بگذارید و در مورد اخبار صنعت اظهار نظر کنید، بیشتر به عنوان یک متخصص صنعت مورد اعتماد برای مخاطبان خود ظاهر خواهید شد.

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که محتوای خود را در چه پلتفرمی به اشتراک بگذارید. ارسال محتوا در پست‌های خارجی اما مرتبط، در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی و پلتفرم‌های پخش (مانند YouTube یا Spotify) مخاطبان شما را افزایش می‌دهد و به شما کمک می‌کند تا با ارسال پست در وب‌سایت خود به اعضایی از مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید که ممکن است آن‌ها را نداشته باشید.

انتشارات خارجی

چندین مجله آنلاین، وبلاگ یا وب سایت وجود دارد که جایگاه و مخاطبانی را با شما به اشتراک می گذارند. اغلب، حتی اگر مخاطبان یکسانی دارید، این نشریات رقیب شما نیستند زیرا خدمات متفاوتی را ارائه می دهند [offer readable content, rather than a product]; این نوع شرکت ها برای ایجاد مشارکت عالی هستند زیرا برای دو طرف سودمند هستند. ناشر هم پول و هم بخشی از محتوایی را که می‌تواند در وب‌سایت خود به اشتراک بگذارد دریافت می‌کند – و شما از مزایای بازاریابی برای گروهی از افراد در مخاطبان هدف خود برخوردار خواهید شد که در غیر این صورت نمی‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. – ایجاد پایگاه مشتریان بزرگ.

بسیاری از نشریات خارجی قبلاً خود را به عنوان متخصص در جایگاه خود معرفی کرده اند – و دنبال کنندگان زیادی خواهند داشت که به طور فعال از سایت آنها بازدید می کنند تا اطلاعات دقیق و معتبری در مورد موضوعی که در حال تحقیق هستند بیابند. با پیوند به چنین نشریاتی و انتشار محتوای خود در این پلتفرم، اساساً “اقتدار و تخصص آنها” را قرض می گیرید و خود را به عنوان برندی معرفی می کنید که این عناصر را نیز دارد. بنابراین، همسویی با برندهای خارجی که دارای سابقه از پیش تثبیت شده هستند، می تواند EEAT شما را افزایش دهد.

رسانه های اجتماعی

در عصر دیجیتال، رسانه‌های اجتماعی در حال رونق هستند – کسب‌وکارها را قادر می‌سازد تا با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنند، به گونه‌ای که در گذشته هرگز امکان‌پذیر نبوده است. با استفاده از روش‌های متعدد این پلتفرم برای تعامل با مشتریان به صورت یک به یک (نظرسنجی، تعامل با داستان‌ها، ارسال مجدد محتوا، مسابقات، پرسیدن سؤال و غیره)، می‌توانید به برند خود احساس شخصی‌تری بدهید، که مشتریان شما با آنها ارتباط خواهند داشت. در کنار این امکان اشتراک گذاری محتوای آموزشی در این پلتفرم ها وجود دارد. محتوای آموزشی و حرفه‌ای در رسانه‌های اجتماعی در سال‌های اخیر با استفاده از بسیاری از پزشکان و سایر متخصصان پزشکی از پلت‌فرم‌های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن نظرات در مورد موضوعات، رد کردن یا تأیید افسانه‌ها و اظهار نظر در مورد رویدادهای فعلی صنعت، منفجر شده است. تعادل بین این دو در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند EEAT را افزایش دهد، زیرا این یکی دیگر از تاییدیه‌های خارجی است که شما در جایگاه خود متخصص هستید.

رسانه‌های اجتماعی همچنین به شما این فرصت را می‌دهند که با «اینفلوئنسرها» یا برندهای دیگر کار کنید و مانند استفاده از نشریات خارجی، می‌توانید اقتدار آنها را «قرض» کنید. سایر برندها و اینفلوئنسرها تخصص خود و پیروان مورد اعتماد خود را در جایگاه خود ایجاد کرده اند – و بنابراین همسویی با آنها این قدرت و اعتماد را به شما گسترش می دهد و بنابراین EEAT شما را افزایش می دهد.

پروفایل های نویسنده قوی

داشتن هر گونه محتوای نوشتاری در وب سایت شما مرتبط با یک نویسنده نیز به نفع EEAT شما است. هر چه نویسنده بیشتر در حال صحبت در مورد یک موضوع خاص به صورت آنلاین دیده شود، بیشتر متخصص به نظر می رسد. مشابه «قرض گرفتن» تخصص یا اقتدار نشریات خارجی یا تأثیرگذاران، محتوای شما به اقتدار یا تخصص درک شده نویسنده مرتبط خواهد شد.

همچنین مهم است که اطمینان حاصل شود که همه نویسندگانی که برای وب سایت شما محتوا ارائه می دهند، یک بیوگرافی نویسنده قوی دارند که ترجیحاً در پایان هر یک از آثار نوشته شده آنها ظاهر شود. یک بیو قوی باید شامل موارد زیر باشد:

مقدمه ای بر نویسنده خلاصه ای از تجربیات آنها جایی که تجربه آنها نهفته است خلاصه ای از تحصیلات مربوطه آنها

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *