در جعبه ابزار دیجیتال مارکتینگ شما چیست؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

برای ایجاد استراتژی های بازاریابی دیجیتال موثر به چه ابزارهایی نیاز دارید؟

همانطور که من مهارت پیچیده استراتژی دیجیتال را یاد می‌گیرم و خودم را برای تبدیل شدن به یک نرد کامل آموزش می‌دهم، این امتیاز را دارم که زیر نظر سه افسر ارشد استراتژی شگفت‌انگیز کار کنم که هر کدام تخصص‌های خاص خود را دارند.

همانطور که سوفی کولی در دنیای استراتژی مخاطب و محتوا به جلو می رود، او و جیم کربی نیز در شنیدن تقاضا تخصص دارند. یکی دیگر از نقاط قوت جیم در برنامه ریزی تجاری نهفته است – که رک و پوست کنده برای من بسیار هوشمندانه است – بنابراین من فقط می توانم آرزوی یادگیری یک اونس از جادوگری اکسل او را از او داشته باشم. لیلی رابرتسون وارد ستاره ما در استراتژی رسانه های پولی است و من به اندازه کافی خوش شانس بوده ام که در آن دنیا نیز چیزهای زیادی از او یاد بگیرم.

با هر تخصص، مجموعه ای از ابزارها ارائه می شود، و در Propellernet ما به پلتفرم های متنوعی دسترسی داریم تا در کار درخشانی که انجام می دهیم به ما کمک کنند.

امروز سه مورد از موارد مورد علاقه خود را برای شما آورده ام که بارها و بارها در تیم استراتژی استفاده می کنیم.

شماره 1 – پروفایل های YouGov

احتمالاً نام YouGov را شنیده اید، شرکت تحقیقاتی بازار که هر روز از یک پانل بزرگ از بریتانیایی ها نظرسنجی می کند. خب، نمایه‌های YouGov پشتوانه این داده‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد و اطلاعات زیادی را در مورد عقاید، فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها، عادات و موارد دیگر کشور نشان می‌دهد. شما می توانید برای یک شخصیت خاص کدنویسی کنید تا واقعاً بفهمید که چه چیزی باعث می شود مخاطبان شما تیک بزنند. و امکانات برای نحوه اعمال نمایه های YouGov بی پایان به نظر می رسد.

در اینجا سه ​​روشی که امسال از این ابزار استفاده کرده‌ایم آورده شده است:

استراتژی محتوا: ما می‌خواستیم احساسات زنان بالای 35 سال را در مورد ورزش و رفتن به باشگاه درک کنیم تا مطمئن شویم که محتوای مشتری سلامت و تناسب اندام ما لحن مناسبی را با این مخاطبان نشان می‌دهد. ما دریافتیم که این آمار جمعیتی بالاتر از میانگین ملی برای تشخیص مشکلات سلامتی مانند آرتریت، فشار خون بالا و دیابت است و ما را بر آن می‌دارد تا محتوای خود را برنامه‌ریزی کنیم (و همچنین لحن صدای خود را مطابق با آن تطبیق دهیم). استراتژی مخاطب: ما زنان بالای 35 مخاطب را به گروه‌هایی تقسیم کردیم که عضو فعال باشگاه بوده‌اند، آن‌هایی که عضویتشان منقضی شده است، آن‌هایی که خارج از ورزشگاه فعال بوده‌اند، و کسانی که خود را غیرفعال می‌دانند. نمایه های YouGov به ما این امکان را می دهد که اطلاعاتی در مورد این مخاطبان مختلف پیدا کنیم که نقش مهمی در استراتژی مخاطبان ما داشت. استراتژی رسانه پولی: ما به طور مرتب از این ابزار برای تجزیه و تحلیل جایی که مخاطبان هدف ما رسانه مصرف می کنند استفاده می کنیم: آیا آنها در یک پادکست سیاسی شرکت می کنند یا تمایل دارند در رفت و آمد خود به Capital FM گوش دهند؟

نمایه‌های YouGov چه برای تأیید یک گمانه یا کشف یک بینش جدید، ثابت کرده است که برای تیم استراتژی ما کلیدی است و آن را به یک مورد علاقه ثابت در کتاب من تبدیل کرده است.

شماره 2 – مشابه وب

در دنیای دیجیتال مارکتینگ معروف است، از اینکه Similarweb را در این لیست قرار ندهم، از نظر من نادیده گرفته خواهد شد. اگر نام آن را نشنیده اید، این ابزار برای تجزیه و تحلیل رقبا در هنگام ساختن استراتژی ها ضروری است و اطلاعات مهمی در مورد ترافیک رقبا ارائه می دهد. ما بی وقفه از آن در برنامه ریزی رسانه ای خود استفاده می کنیم، اما در مورد استراتژی محتوا و روابط عمومی نیز کاربرد دارد!

در اینجا سه ​​روشی است که تیم Propellernet Strategy از Similarweb در سال 2022 استفاده می کند:

عملکرد وب‌سایت: Similarweb به شما امکان می‌دهد دریابید که چه کسی سهم عمده‌ای از ترافیک صنعت در کشورهای مختلف را دارد، در حالی که رقابت در هر مکان را نیز روشن می‌کند. ما از این برای همه مشتریان استفاده می کنیم تا برند آنها را در چشم اندازهای رقابتی در حال تغییر نظارت کنیم. رفتارهای مرور متقابل: بینش شگفت انگیزی که این ابزار ارائه می دهد در مورد مهاجرت ترافیک است. هنگام تحقیق در مورد رقبا برای یک مشتری خودرو، ما تهدید جدی مهاجرت به سایت رقیب را شناسایی کردیم که آن را به یک استراتژی تهاجمی PPC نسبت دادیم و ما را بر آن داشت تا در رویکرد خود تجدید نظر کنیم. نظارت بر تسلط: با داده‌های تاریخی Similarweb، می‌توانیم توزیع ترافیک مشتری و رقبای آن را در طول زمان نظارت کنیم. به مشتری خودروی خود برگردیم – علیرغم تهدید مهاجرت، می‌توانیم ببینیم که تسلط سهم ترافیک ما در 12 ماه گذشته افزایش یافته است. بدیهی بود که رقیب فوق‌الذکر به شدت درگیر ما بود، اما بینشی در مورد سایر رقبا که شاهد کاهش سهم ترافیک خود بودند نیز فراهم کرد.

Similarweb ثابت کرده است که بستری برای درک فعالیت رقبا است و به ما کمک می کند تا استراتژی های رسانه پولی مناسب را شکل دهیم.

شماره 3 – سمروش

یکی دیگر از ابزارهای اصلی بازاریابی دیجیتال، Semrush ابزاری است که ما در محتوا، رسانه و فناوری استفاده می کنیم. همچنین برای تحقیق کلمات کلیدی و برنامه ریزی محتوا ضروری است.

اما چگونه از آن استفاده کنیم؟

استراتژی رسانه پولی: ویژگی تحقیقات تبلیغاتی Semrush به ما می‌گوید هنگام بررسی رقبا، ترافیک، هزینه و کلیدواژه‌های کلیدی را در زمانی که برای همه مشتریان رسانه استفاده می‌کنیم، تخمین بزنیم، نگاهی زیرکانه به فعالیت PPC رقیب به ما می‌دهد. همچنین می تواند بینشی در مورد تجزیه و تحلیل شکاف کلمات کلیدی ارائه دهد. به عنوان مثال، نشان داد که مشتری مسافرتی ما به نظر می‌رسد یکی از تنها کسانی است که در صنعت کلمات کلیدی Mont Blanc را هدف قرار نمی‌دهد، بنابراین به طور طبیعی، ما از آن استفاده کردیم! استراتژی محتوا: مانند Answer the Public، ابزار جادویی کلمه کلیدی فهرستی از کلمات کلیدی اولیه را ارائه می دهد که می توانید آنها را بر اساس هدف، سؤالات و موارد دیگر فیلتر کنید. این برای تجزیه و تحلیل هدف جستجو و نقشه برداری سفر مشتری مفید است. استراتژی محتوا شماره 2: با استفاده از ویژگی تحقیق ارگانیک، می توانید بینش بیشتری در مورد تجزیه و تحلیل رقبا، مانند صفحاتی که بیشترین ترافیک یا کلمات کلیدی دارند، به دست آورید. این برای تجزیه و تحلیل رویکردهای رقبا به محتوا مفید است. به عنوان مثال، اخیراً زمانی که من یک نقشه IA از سایت‌های رقیب ایجاد کردم و داده‌هایی را از Semrush در مورد کلمات کلیدی که ترافیک را به هر صفحه هدایت می‌کنند، اضافه کردم، به کار آمد.

Semrush آنقدر ابزار همه کاره است که فقط به تیم Tech SEO محدود نمی شود و برنامه های زیادی برای تیم های استراتژی و محتوا دارد.

امیدواریم این اطلاعات به شما بینشی از دنیای تیم استراتژی Propellernet داده باشد. ما ممکن است کوچک باشیم، اما مطمئناً قدرتمند هستیم – یک نیروی مطلق در آژانس، که تخصص را در زمینه های مختلف به میز می آورد. ما همچنین کار کردن با آنها بسیار سرگرم کننده است، بنابراین اگر می خواهید درباره خدماتی که تیم بزرگ ما می تواند ارائه دهد بیشتر بدانید، با ما تماس بگیرید.

جوایز افتخاری: Answer the Public، Google Search Console، Screaming Frog، Ahrefs، Buzzsumo، Google Trends، Supermetrics، Statista، GWI، Canvas8، Flourish، Planning Dirty و بسیاری موارد دیگر.

فیلمنامه نویس: سوزانا فینچ

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *