در کانون: ایجاد و حفظ روابط برای روابط عمومی دیجیتال

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

روابط عمومی (PR) اساساً بر ایجاد، ایجاد و حفظ روابط متمرکز است، اما وقتی صحبت از روابط عمومی دیجیتال می شود، ایجاد روابط با روزنامه نگاران و وبلاگ نویسان می تواند کمی چالش برانگیزتر باشد.

بنابراین چگونه می توانید روابط روابط عمومی معناداری را در دنیای دیجیتال ایجاد و حفظ کنید؟ ما همه چیز را در وبلاگ خود بررسی می کنیم.

روابط عمومی از زمان یونان باستان به طور مداوم در حال تحول بوده است و فیلسوفان کلاسیک افلاطون و ارسطو در سخنرانی عمومی متقاعدکننده پیشرو بودند. روابط عمومی مدرن اکنون اشکال مختلفی از تعامل با مخاطب را در بر می گیرد. یکی از این اشکال روابط عمومی دیجیتال است.

احتمالاً با روش قدیمی نگهداری و ارسال بیانیه‌های مطبوعاتی به نشریات آنلاین و آفلاین آشنا هستید – احتمالاً بدون اینکه متوجه شوید آنها را در روزنامه‌ها، مجلات و حتی بیشتر از آن در انجمن‌های آنلاین خوانده‌اید. اگرچه مکان‌هایی که محتوای مطبوعاتی پیدا می‌کنید در طول سال‌ها تکامل یافته‌اند و تولید محتوا متنوع‌تر شده است. یکی از چیزهایی که تغییر نکرده است، هدف محتوای مطبوعات است و آن تأثیرگذاری بر مردم است.

این روزها پیدا کردن کسی که آنلاین نیست سخت است. روزهای اینترنت دایل آپ را به یاد می آورم و منتظر نوبتم برای استفاده از کامپیوتر خانواده بودم تا اینکه مادرم درخواست کرد از تلفن ثابت استفاده کنم و من از کامپیوتر بوت شدم. بر اساس آمار Statista، اگرچه آن روزها مدت ها پشت سر گذاشته شده است، اما استفاده شخصی افراد از اینترنت به بالاترین میزان در سال های اخیر رسیده است و در جولای 2022 به 5.3 میلیارد کاربر در سراسر جهان رسیده است. اینترنت ستون اصلی جامعه اطلاعاتی امروزی است، بنابراین ضروری است که برندها روابط عمومی دیجیتال را به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی کلی خود بگنجانند.

چگونه روابط خود را بسازید

مانند روابط عمومی سنتی، ایجاد رابطه برای ایجاد شهرت و آگاهی برند شما بسیار مهم است و حفظ این روابط خوب می تواند به معنای تفاوت بین داشتن شبکه خوب از جریان های محتوا یا از دست دادن آن باشد که می تواند پیوند ارزشمندی باشد.

بنابراین چگونه می توانید آن ارتباطات پایدار را ایجاد کنید؟

ابتدا باید مخاطبی را که برایشان می نویسید و ارزش پیشنهادی خود را درک کنید. کپی‌نویسی می‌تواند دشوار باشد، اما داشتن یک ایده روشن از اینکه مخاطبان هدف شما چه کسانی هستند و چه پیامی را می‌خواهید به آنها منتقل کنید، می‌تواند نوشتن را بسیار آسان‌تر کند.

شما صدها مقاله را با عنوان چیزی مانند “نکات برتر برای ایجاد یک عنوان جذاب” خواهید دید، اما نسخه شما چیزی بیش از یک عنوان جذاب است. این باید علاقه روزنامه نگاران را برانگیزد. اگر نسخه شما توجه آنها را جلب نکند، احتمالاً توجه مخاطبان آنها را نیز جلب نخواهد کرد.

شما نسخه خود را آماده ارسال برای چاپ دارید، مراحل بعدی چیست؟

احتمالاً تا به حال کمی تحقیق کرده اید که می خواهید محتوای خود کجا باشد، مهم است که برای پیدا کردن رسانه ها و خبرنگاران مناسب برای ارتباط با آنها وقت بگذارید. هدف حفظ یک رابطه طولانی مدت است، بنابراین بسیار مهم است که تکالیف خود را در مورد خبرنگار انجام داده باشید و برای او یک طرح شخصی بنویسید. ارسال انبوه داستان به روزنامه نگاران و رسانه ها به ندرت جواب می دهد و بسیار غیرحرفه ای به نظر می رسد – به خصوص اگر رسانه حتی موضوعی را که شما به اشتراک می گذارید منتشر نکند.

Saskia Fryer، مدیر روابط عمومی دیجیتال در Click Consult، گفت:

اگرچه روابط عمومی دیجیتال کاملاً آنلاین است، اما می تواند ارتباط با روزنامه نگاران را دشوار کند و اطمینان حاصل کند که برخی از بهترین مشتریان خود را پوشش می دهیم. به همین دلیل برای کار ما مهم است که درباره شخصی که برایش ارسال می‌کنیم تحقیق کنیم تا بتوانیم ایمیل‌های خود را برای ایجاد ارتباط شخصی‌سازی کنیم و مهم‌تر از همه نشان دهیم که با کار او و نحوه ارتباط آن با کمپین‌هایمان آشنا هستیم. ارسال ایمیل می‌تواند راه درازی داشته باشد، اما صرف وقت و تلاش اضافی برای یافتن کارشناسان مناسب برای انتشار بیانیه‌های مطبوعاتی شما و ارائه آن‌ها به پوششی است که شایسته آن است.

در دنیای روابط عمومی، زمان بندی همه چیز است. روزنامه‌نگاران هر روز با صدها پرس و جو سروکار دارند و اگر وقت نگذارید، اعتبار خود را خدشه دار کنید. سازگار باشید، ضرب الاجل های آنها را رعایت کنید و اگر داستان شما به اشتراک گذاشته نشد، هر روز ایمیل یا تماس نگیرید – بهترین روش این است که هفته ای یک یا دو بار ایمیل بزنید، ما نمی خواهیم یک حضور آزاردهنده باشیم.

شما چه کار دیگه ای میتوانید انجام دهید.

ممکن است در رویدادها یا محل کار با افرادی ملاقات کنید که می توانند ارتباط خوبی برای شما باشند و متوجه خواهید شد که می توانید داستان ها و مطالبی را از افراد بیشتری نسبت به آنچه انتظار داشتید ایجاد کنید. شبکه‌سازی آنلاین و آفلاین در رویدادها و لینکدین شما را در مقابل افرادی قرار می‌دهد که شبکه‌های حرفه‌ای خود را توسعه می‌دهند. روابط عمومی دیجیتال همه چیز در مورد آنلاین بودن است، پس آنلاین باشید!

اگر افرادی که به آنها معرفی می کنید، ببینند که توسط همتایان شما پشتیبانی می شود، فعال ماندن در فضای مجازی، جشن گرفتن داستان های موفقیت دیگران، می توانند اعتبار حرفه ای خود را تثبیت کنند، و آنها نیز احتمالاً شما را جشن می گیرند.

از چه منابعی می توانید استفاده کنید؟

رسانه‌های خبری بدیهی است که یکی از بهترین منابع است، اطمینان حاصل می‌کند که شما در صدر روندها و اخبار کلیدی قرار می‌گیرید می‌تواند به شما کمک کند مطالب واکنشی ایجاد کنید که به سرعت مورد توجه قرار گیرد، زیرا این همان چیزی است که در آن زمان در دستور کار رسانه‌ها قرار دارد.

توییتر منبع عالی دیگری است، همه تاکنون درباره #JournoRequest می‌دانند – اما همچنان راه خوبی برای یافتن روزنامه‌نگاران و داستان‌های عجولانه است.

یک منبع برتر ResponseSource است، این پلتفرم صدها درخواست مطبوعاتی را مستقیماً از رسانه های پیشرو به صندوق ورودی شما ارسال می کند، همچنین می توانید از آن برای توزیع بیانیه های مطبوعاتی خود در رسانه ها و روزنامه نگاران بریتانیا استفاده کنید.

همانطور که قبلاً گفتم، برخی از بزرگترین منابع برای دسترسی، منابعی هستند که قبلاً در شبکه خود دارید. توجه داشته باشید که یک شخص مورد علاقه شما قبلاً به یک همتا متصل است؟ از یکی از همسالان خود بخواهید که شما را برای شکستن یخ معرفی کند!

خوراکی های کلیدی:

مخاطبان و ارزش پیشنهادی خود را بشناسید تحقیقات خود را انجام دهید طرح های خود را سفارشی کنید به وقت افراد توجه کنید از شبکه خود استفاده کنید

ایجاد روابط معنادار در یک چشم انداز دیجیتال می تواند کمی دلهره آور به نظر برسد، گاهی اوقات نمی توان از کجا شروع کرد. می‌توانید با به کارگیری برخی از این نکات و دیدن اینکه آنها شما را به کجا می‌برند، کمی ترسناک‌تر شوید، روابط عمومی به روش‌های عجیب و شگفت‌انگیزی و اغلب در زمان‌هایی که انتظارش را ندارید، کار می‌کند. بنابراین، اگر داستان شما بار اول مورد توجه قرار نگیرد، ممکن است در آن لحظه مرتبط نباشد – اما این بدان معنا نیست که دوباره مرتبط نخواهد شد، همه چیز مربوط به زمان‌بندی و ارسال قطعه مناسب است. زمان مناسب.

ما می‌توانیم به حذف حدس‌ها از استراتژی روابط عمومی دیجیتال شما کمک کنیم، تیم مجرب ما برای کمک به همه نیازهای روابط عمومی دیجیتال به شما کمک می‌کند تا به سازمان شما کمک کند در زمان مناسب مورد توجه قرار گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید.

ارسال شده توسط جردن ویلیامز در 12 اکتبر 2022 |

جوردون پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در سال 2015 با مدرک رسانه و ارتباطات، در اواخر سال 2016 وارد بازاریابی شد و قبل از اینکه وارد فناوری سلامت و بخش سوم شود، با شرکت های نوپا و SME در منطقه لیورپول کار کرد. انگیزه جردن عشق عمیق به نویسندگی – و به ویژه نوشتن با معنی است، و یک بار برای یک نشریه در لیورپول قطعه ای نوشت که نه تنها توجه زیادی را به خود جلب کرد، بلکه منجر به کمک مالی 10 هزار پوندی شد تا مستقیماً به جامعه اوکراینی برسد. در لیورپول او با نقشی که شامل ایجاد محتوا برای وب‌سایت آژانس و بیانیه‌های مطبوعاتی، ایجاد روابط با مطبوعات محلی و ملی و بسیاری موارد دیگر بود، از یافتن نقشی که به او اجازه می‌داد در موضوعات مختلف بنویسد، به طور مداوم روزانه یاد بگیرد، خوشحال شد. روزانه و توسط افرادی که در زمینه های مربوطه خود متخصص هستند احاطه شوند.

مشاهده بیشتر از جوردن ویلیامز →

این را به اشتراک بگذارید:

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *