راهنمای نهایی خدمات ایمیل

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

من با این پست روبرو شدم که در مورد جایگزین های Google Mail صحبت می کرد، و از آنجایی که واضح است که این فقط نوک کوه یخ است، به من الهام داد تا هر آنچه را که می توانم در مورد گزینه های مختلف برای کار با ایمیل استفاده کنم، بنویسم.

عاشق جیمیل

روزی روزگاری، حدوداً در سال 2006، جیمیل خیلی خوب بود. ابتدا فقط با دعوت بود. فقط بچه های باحال اولین دسته از دعوت ها را گرفتند و ما به آنها اجازه دادیم دوستان خود را دعوت کنند. قبلاً، دعوت‌نامه‌ها در طول زمان با دقت توزیع می‌شدند، پس از صرف آنها بیشتر دریافت خواهید کرد، اما نه بلافاصله. (اگر من جای گوگل بودم، شروع به تجزیه و تحلیل تمام ارتباطات بین افرادی می کردم که همدیگر را دعوت می کردند و یادداشت برداری می کردند – که احتمالاً گوگل به هر حال انجام داده است. اما این یک داستان برای زمان دیگری است.)

بعداً، گوگل دسترسی رایگان به سرویس ایمیل آنلاین خود را باز کرد و در نهایت با نمایش تبلیغات در صندوق ورودی کاربران شروع به کسب درآمد از آن کرد. این شامل “تجزیه و تحلیل” محتویات صندوق های ورودی گفته شده بود – اما البته این کاملاً خودکار بود و کاملاً از حریم خصوصی محافظت می شد. با این حال، این مانع از استفاده مردم نشد – ویژگی‌های بسیار مفیدی داشت (مانند قرار دادن نقطه در سرتاسر نام کاربری برای ایجاد نام مستعار منحصر به فرد برای همه آن ثبت‌نام‌های یواشکی حساب در انواع سایت‌ها). ثبت نام نیز بسیار بی دردسر بود و باز هم نیازی به بررسی زیاد، ارسال کد ویژه به موبایل و غیره نداشت. فیلترهای راحت، تغییر جهت و فضای دیسک زیاد، مصالحه خوبی به نظر می رسید.

به سرعت به سال 2013 – اکنون ما ردیابی IP هنگام ورود به سیستم، تأیید تلفن در هنگام ثبت نام، Google مردم را مجبور به استفاده از همه خدمات با یک حساب کاربری، ناتوانی در باز نگه داشتن بیش از یک حساب در یک مرورگر داریم… آه دردسر است. شما را نمی دانم، اما پارانویای سالم من همچنین مانع از استفاده من از جیمیل برای هر چیزی که مربوط به برخورد با مشتریان، بحث درباره ایده های مخفی، ذخیره اطلاعات محرمانه و مواردی از این دست است، می شود.

جایگزین ها؟

قبل از شروع، باید یک سوال از خود بپرسیم: هدف از سرویس ایمیل چیست؟ آیا می خواهید حساب ایمیل اصلی خود را جایگزین کنید، که هویت آنلاین واقعی شماست؟ به دنبال جایگزینی برای حساب اصلی خود هستید تا زمانی که نمی خواهید حساب اصلی خود را فاش کنید از آن استفاده کنید؟ آیا به دنبال یک محلول سریع و یکبار مصرف هستید که یک بار استفاده شود و لحظه بعد فراموش شود و دیگر استفاده نشود؟

برای هر یک از این نیازها پاسخی وجود دارد. در حالت اول، بسته به نگرانی های مربوط به حریم خصوصی خود، می توانید یکی از راه حل های پیشنهاد شده در مقاله اصلی را انتخاب کنید، یا اگر بیشتر نگران هستید، از گزینه بسیار پارانوئیدی مانند این (یکی از نکات فروش) استفاده کنید. همانطور که توسط این سرویس بیان شده است این است که “خارج از ایالات متحده و اروپا” میزبانی می شود). با این حال، به یاد داشته باشید که این حتی یک سرویس ایمیل ناامن نیست که بتواند در موارد بحرانی مشکلاتی ایجاد کند، بلکه خطای انسانی است (همانطور که در این مورد ادعا شده است).

به دنبال ارائه دهنده ایمیل اضافی برای استفاده گاه به گاه هستید؟ همان گزینه‌های بالا احتمالاً خوب خواهند بود، با این تفاوت که باید مطمئن شوید که حساب شما در صورت عدم فعالیت بسته نمی‌شود (خب، زیبایی Gmail این بود – آنها هرگز حساب‌ها را نبستند). در مورد یاهو، آنها حساب شما را بعد از نیم سال عدم فعالیت غیرفعال کردند (که بدتر از آن است، این روزها احتمالاً شخص دیگری می تواند حساب شما را دریافت کند). در مورد Hotmail (قبل از تبدیل شدن به Outlook)، تفاوت زمانی فقط 30 روز بود – در مورد مقررات فعلی مطمئن نیستم.

اگر دوباره، نگرانی اصلی شما امنیت است و مثلاً باید یک پیام رمزگذاری شده یک بار ارسال کنید، این گزینه است.

بیت های شاداب: انتخاب هرزنامه ها

فهرستی از خدمات پستی که توسط یکی از ابزارهای هرزنامه استفاده می شود، برخی از آنها با ثبت نام حساب ایمیل خودکار

من در اینجا در مورد هرزنامه ایمیل صحبت نمی کنم. من فقط در مورد هرزنامه لینک صحبت می کنم. بسیاری از پلتفرم‌هایی که معمولاً برای ارسال هرزنامه‌ها استفاده می‌شوند، به نوعی ثبت‌نام نیاز دارند، از پر کردن یک فرم گرفته تا فرآیند چند مرحله‌ای شامل تأیید ایمیل، وارد کردن کد، کلیک کردن روی پیوندی که برای کاربر ایمیل می‌شود و غیره. (مانند چیزی که یک هرزنامه واقعی را متوقف کرد!)

اگر به دنبال حجم هستیم (و با هرزنامه پیوند، این کار را انجام می دهیم، زیرا این یک بازی اعداد است)، نمی خواهیم زمان و تلاش زیادی را برای ثبت نام آن حساب های ایمیل تلف کنیم. برخی در مسیر خرید انبوه حساب‌های ایمیل جی‌میل و سایر سرویس‌های محبوب هستند – اما شما واقعاً باید به فروشنده خود اعتماد کنید یا ابزارهای تأیید سریع پس از خرید خود را داشته باشید تا مطمئن شوید که 1) حساب‌هایی که به تازگی خریداری کرده‌اید، دیگر ممنوع نیستند. /disabled from the Services، و 2) هنگامی که برای اولین بار به حساب دسترسی پیدا می کنید، ممنوع/غیرفعال نخواهید شد. از آنجایی که افراد در Google به طور منظم این وبلاگ را می خوانند، من قصد ندارم تمام اقدامات احتیاطی را که باید انجام دهید و تمام روش هایی که گوگل می تواند از نظر تئوری برای دستگیری شما استفاده کند (اگر آنها کار خود را به صورت رایگان انجام نمی دهند) را پست کنم. به هر حال، هدف این بود که یک جایگزین مناسب برای جیمیل پیدا کنیم – پس به اینجا می‌رویم.

دو نوع سرویس ایمیل “رد کردن” وجود دارد. یکی مانند MyTrashMail است، جایی که شما در واقع می توانید با رمز عبور از جعبه ایمیل خود محافظت کنید، دامنه های کسب شده خود را به آن اضافه کنید و غیره. یکی دیگر مانند FakeMailGenerator است – یک صندوق ایمیل در صورت تقاضا در دسترس است و به مدت 24 ساعت از آخرین باری که آن را علامت زده اید فعال است. اگرچه از نظر فنی سریع‌تر و آسان‌تر است، اما کمترین امنیت را نیز دارد، زیرا هر کسی که ایمیل شما را بشناسد می‌تواند به صندوق ورودی شما دسترسی داشته باشد. اگر از آن استفاده می‌کنید، بلافاصله پسوردهای خود را در هر کجا که ثبت‌نام می‌کنید تغییر دهید – یا از آن فقط برای حساب‌های یکبار مصرف که برایتان مهم نیست استفاده کنید.

با این حال، مواردی که باید در مورد این سرویس ها مراقب باشید، این است که آیا این سرویس به طور مکرر دامنه های جدیدی را اضافه می کند (زیرا دامنه های قدیمی در نهایت در انواع لیست های سیاه قرار می گیرند و ممکن است نتوانید هیچ حسابی را با آنها ثبت کنید) و اینکه آیا ایمیل در واقع به اندازه کافی قابل اعتماد به صندوق پست می رسد. همچنین، من صادقانه آرزو می کنم که گاهی اوقات مرورگر Tor با FakeMailGenerator به عنوان یکی از برگه هایی که به طور پیش فرض هنگام شروع یک هویت جدید باز می شود، ارائه می شود.

سرویس ایمیل رایگان به عنوان یک مدل کسب و کار

مانند هر چیز رایگان، باید این سوال را بپرسید: چرا؟ دلیل مالک سرویس برای ارائه خدمات رایگان چیست؟ روزهای خیریه آنلاین مدت هاست گذشته است، بنابراین این سوال اجتناب ناپذیر است.

در مقیاسی از مشروع تا پارانوئید، در اینجا مواردی وجود دارد که می توانم به آنها فکر کنم:

نمایش تبلیغات در صندوق ورودی ایمیل شما؛ اضافه کردن یک گزینه پولی با عملکرد بیشتر؛ از شما جاسوسی می کند و اطلاعات کاربری و رمز عبور شما را می دزدد.

این را هنگام انتخاب ارائه دهنده ایمیل رایگان خود در نظر داشته باشید و خدمات را مطابق با اهداف خود تنظیم کنید.

پیشنهادات خود را دارید؟ با خیال راحت آنها را در نظرات به اشتراک بگذارید!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *