روش های خلاقانه برای یافتن کلمات کلیدی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

تقریباً هر کسب و کاری که در مورد سئو، بازاریابی محتوا و ترافیک و درآمد ارگانیک خود جدی است، نوعی تحقیق در مورد کلمات کلیدی انجام می دهد.

با این حال، بزرگترین مشکل با تحقیق در مورد کلمات کلیدی این است که هر بار تقریباً همان کلمات کلیدی را به دست می دهد. اگر شما و رقبایتان کلمات کلیدی یکسانی برای کار با آنها داشته باشید، نتایج نهایی کاملاً مشابه خواهند بود. بنابراین، نمی‌توانید شکافی را که باید در صفحات نتایج موتور جستجو ایجاد کنید، ایجاد کنید.

هنگامی که شما به طور مداوم رقبای جستجوی خود را با اختلاف زیادی شکست می دهید، آن موقع است که به اوج می رسید.

برای کمک به حل این مشکل، در اینجا چهار راه خلاقانه وجود دارد که به شما کمک می کند ایده های کلیدواژه استفاده نشده را پیدا کنید.

با این روش ها می توانید کلمات کلیدی منحصر به فرد، کمتر شناخته شده یا آسان برای هدف گیری را پیدا کنید. در نتیجه، فهرست کلمات کلیدی شما بسیار متفاوت از رقبای شما خواهد بود و می‌توانید فرصت‌های منحصربه‌فردی را ببینید که آن‌ها نمی‌بینند.

آماده؟

بیا شروع کنیم.

1. کلمات کلیدی کمتر شناخته شده را با تحقیقات رقبای هوشمند پیدا کنید

انجام تحقیقات رقبا یک روش معمول برای یافتن ایده های کلمه کلیدی و موضوعات محتوای مورد نظر است.

در اینجا نحوه کار معمولاً آمده است:

شما چند رقیب مستقیم و غیرمستقیم را انتخاب می کنید، نام دامنه آنها را کپی می کنید، آنها را در یک ابزار SEO مانند SEMRush یا Ahrefs قرار می دهید، صفحات برتر آنها را که بیشترین ترافیک ارگانیک را دریافت می کنند، مرور می کنید و کلمات کلیدی را که برای هدایت ترافیک از جستجو استفاده می کنند، کپی می کنید.

این یک روش معتبر برای یافتن کلمات کلیدی است و می تواند به ایجاد ترافیک ارگانیک رایگان کمک کند.

اما فقط یک مشکل وجود دارد.

همه کلمات کلیدی که معمولاً با استفاده از این روش پیدا می کنید، بسیار رقابتی هستند. رتبه بندی این کلمات کلیدی با یک صفحه وب جدید همیشه آسان نیست.

خبر خوب این است که می‌توانید از چندین فیلتر برای کاهش سریع چربی‌ها و یافتن کلمات کلیدی استفاده کنید که هدف‌گیری آنها بسیار آسان‌تر است.

به‌جای مرتب‌سازی بر اساس محبوب‌ترین صفحات، یک فیلتر برای محدود کردن حداکثر دشواری کلمات کلیدی اضافه کنید. به عنوان مثال، یک فیلتر اضافه کنید تا ابزار SEO فقط کلمات کلیدی با حداکثر سختی 10 را نشان دهد و سپس بر اساس صفحاتی (در آن گروه دشواری کلمه کلیدی) که بیشترین ترافیک ارگانیک را دریافت می کنند، مرتب کنید.

اگر نیاز به یافتن ایده های کلیدی بیشتری دارید، دو راه وجود دارد:

به تدریج محدودیت سختی کلمات کلیدی را افزایش دهید. از 10 تا 15 و 20 و غیره. از دامنه رقیب دیگری استفاده کنید و همین روش را برای یافتن ایده های کلیدواژه جدید دنبال کنید. کلمات کلیدی و ایده های محتوا را در بالای قیف پیدا کنید

کلمات کلیدی بالای قیف می توانند به هدایت ترافیک ارگانیک زیادی به وب سایت شما کمک کنند. با این حال، بزرگترین مشکل با کلمات کلیدی TOF این است که اکثر وبلاگ ها در صنعت تقریباً کلمات کلیدی مشابهی را با محتوای تقریباً یکسانی هدف قرار می دهند.

با این حال، چند کلمه وجود دارد که می توانید از آنها به عنوان اصلاح کننده برای یافتن ایده های کلیدی منحصر به فرد و استفاده نشده استفاده کنید.

در اینجا لیستی از این کلمات اصلاح کننده وجود دارد که توصیه می کنیم از آنها استفاده کنید:

راهنما ایده‌ها نکاتی را بیاموزید

لطفاً توجه داشته باشید که این اصلاح‌کننده‌ها معمولاً فقط برای ایده‌های کلمه کلیدی برتر کار می‌کنند.

اگر از ابزار SEO مانند Ahrefs استفاده می کنید، می توانید این اصلاح کننده ها را در نوار فیلتر بالا اضافه کنید. برای افزودن این کلمات کلیدی از تب “Include” استفاده کنید و گزینه “any word” را انتخاب کنید.

3. از اصلاح کننده های منحصر به فرد برای یافتن ایده های کلیدواژه در انتهای قیف استفاده کنید

در حالی که یافتن کلمات کلیدی در بالای قیف نسبتا ساده‌تر است، یافتن ایده‌های کلیدی استفاده نشده در انتهای قیف چالش‌برانگیزتر است.

یک راه فوق العاده آسان برای انجام این کار استفاده از اصلاح کننده های منحصر به فرد قبل یا بعد از عبارات کلیدی انتخابی شما است. چند نمونه رایج از این اصلاح کننده ها عبارتند از:

BestCheapTopPricingComparisonOrderPricePurchase

بنابراین «نرم‌افزار حسابداری چیست» (که یک ایده کلمه کلیدی برتر است) به «بهترین نرم‌افزار حسابداری» تبدیل می‌شود)، که یک ایده کلمه کلیدی با قیف پایین‌تر است.

این تکنیک می تواند به شما کمک کند تا پیدا کنید:

کلیدواژه های طولانی تر کلمات کلیدی با سطح دشواری کمتر کلمات کلیدی کمتر شناخته شده ای که رقبای شما ممکن است هنوز درباره آنها ندانند. کلمات کلیدی ابتدایی خود را تغییر دهید

بزرگترین دلیلی که هر کسب و کار و وبلاگی با کلمات کلیدی مشابه به پایان می رسد این است که همه آنها از کلمات کلیدی اولیه یکسانی استفاده می کنند.

کلیدواژه های آغازین، کلیدواژه های اساسی و گسترده ای هستند که در سئو و ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی برای یافتن کلمات کلیدی و ایده های محتوا استفاده می کنید.

به عنوان مثال، اگر وبلاگی در مورد “ریش” دارید و از آن به عنوان تنها کلمه کلیدی خود استفاده می کنید، در نهایت کلمات کلیدی رایج زیادی خواهید داشت. با این حال، اگر از کلمات کلیدی seed مختلف استفاده می کنید، لیست کلمات کلیدی شما احتمالاً بسیار متفاوت به نظر می رسد.

به جای «ریش» به‌عنوان یک کلمه کلیدی، از کلمات کلیدی زیر استفاده کنید که متفاوت هستند و ممکن است انواع مختلفی از ایده‌های کلیدواژه را به همراه داشته باشند:

نتیجه

اگر با تحقیق در مورد کلمات کلیدی مشکل داشتید، از چهار نکته ای که در این پست وبلاگ ذکر کردیم استفاده کنید.

سوالی دارید؟ یا برای سئو به کمک نیاز دارید؟ با ما تماس بگیرید

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *