زندگی به عنوان یک شاگرد – سئو کار می کند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

نام من شانون است و هماهنگ کننده فروش در The SEO Works هستم! من سفر خود را در اینجا به عنوان یک کارآموز شروع کردم و با داشتن 4 سال سابقه با The SEO Works، می‌خواستم تجربیات خود را از این برنامه به اشتراک بگذارم. ورود به دوره کارآموزی می‌تواند دلهره‌آور باشد، اما امیدوارم که اشتراک‌گذاری حساب کاربری من بتواند دیگران را ترغیب کند تا مسیری مشابه را در پیش بگیرند.

در اینجا من از طریق تجربه خودم صحبت خواهم کرد و همچنین اطلاعاتی در مورد کارآموزی، هم به طور کلی و هم در رابطه با The SEO Works به اشتراک خواهم گذاشت.

چگونه شروع کردم

قبل از شروع صلاحیت، در رشته طراحی گرافیک و تصویرسازی در دانشگاه ثبت نام کردم، اما پس از یک سال تحصیل از این رشته بیزار شدم. من می‌خواستم بخشی از یک تصویر بزرگ‌تر باشم و احساس کنم که در چیزی مشارکت می‌کنم به جای اینکه وقت بگذارم برای مدرکی که در ابتدا برای آن ثبت‌نام کرده بودم، زیرا این کار عادی بود.

در طول این مدت، فهرستی را برای کارآموزی مدیریت بازرگانی سطح 3 در تیم توسعه کسب و کار در The SEO Works پیدا کردم.

چرا کارآموزی را انتخاب کردم

دلیل اصلی من برای کارآموزی این بود که بتوانم مهارت‌های ضروری را در حین کار در محیطی سریع و مبتنی بر آژانس یاد بگیرم. می‌خواستم چیزهایی را امتحان کنم که در غیر این صورت نمی‌خواستم امتحان کنم – مانند پاسخ دادن به تماس‌های مشتریان.

این باعث شد که بتوانم کارهایی را انجام دهم که فکر نمی‌کردم شخصاً و همچنین حرفه‌ای انجام دهم و به من اجازه داد تا در طرح بزرگ‌تری از کار مشارکت کنم.

شاگردی من

نقش من به عنوان بخشی از تیم توسعه کسب و کار، در ابتدا واقعاً مرا از منطقه امن خود خارج کرد، زیرا من یک فرد کاملاً درونگرا و محتاط بودم که وارد یک تیم بسیار اجتماعی شدم. تلاش برای پیدا کردن جایگاه خود در تیمی که از قبل تاسیس شده بود، دلهره آور بود، اما به زودی متوجه شدم که چیزی برای نگرانی ندارم.

همچنین داشتن فردی در تیم که دوره کارآموزی را نیز به پایان رسانده بود بسیار مفید بود زیرا می‌توانست تجربیات خود را با من مرتبط کند و به عنوان یک مربی عمل کند.

در طول مدتی که کارآموز بودم، با چالش‌های زیادی روبرو شدم، زیرا بسیاری از فرآیندهایی که برای انجام نقشم استفاده می‌کردم تغییر و بهبود یافتند، به این معنی که سازگاری و یادگیری سریع بسیار مهم بود. یک مثال از این زمانی است که ما نرم افزاری را که برای بررسی سایت های مشتری بالقوه استفاده می کنیم تغییر دادیم. اگرچه یادگیری دوباره فرآیندها از صفر چالش برانگیز بود، اما حمایت همکاران را بسیار مفید دیدم و به من کمک کرد تا به این هدف خیلی سریعتر برسم.

پس از تکمیل صلاحیت، جایی به عنوان عضو دائمی تیم به من پیشنهاد شد و از آن زمان به من این فرصت داده شد تا با آموزش های بیشتر ارائه شده توسط شرکت، مهارت هایی را که در طول دوره کارآموزی ام آموختم، تقویت کنم.

نقش من به من این امکان را داد که بر روی طیف متنوعی از سایت های مشتری کار کنم، که به نوبه خود به این معنی بود که من حجم عظیمی از اطلاعات مربوط به صنایع و بخش های مختلف را جمع آوری کردم. به من گفته شده است که در یک تیم مسابقه میخانه عالی خواهم بود!

مزایای کارآموزی

شروع کارآموزی مزایای زیادی دارد که در اینجا فقط به چند مورد اشاره می شود:

انتخاب گسترده ای از حوزه های موضوعی – هر علایق یا تجربه ای که داشته باشید، مطمئناً منطقه ای از مطالعه را پیدا خواهید کرد که مناسب شما باشد. سطوح مختلف آموزش – متوسط ​​2 تا سطح 7 افزایش قابلیت اشتغال – ادامه تحصیل و مدارک تحصیلی شما در حین یادگیری مهارت های اشتغال، شما را به یک کاندیدای برجسته تبدیل می کند. در حین تحصیل درآمد کسب کنید – لازم نیست بین کار و تحصیل یکی را انتخاب کنید. دانش صنعت – می توانید مستقیماً از متخصصان بیاموزید و محیط کار را مشاهده کنید

علاوه بر این، شما در انتخاب های خود بر اساس سابقه، سطح تحصیلات یا سن خود محدودیتی ندارید. کارآموزی برای همه است!

کارآموزی در The SEO Works

شروع یک کارآموزی زمانی که تازه وارد این صنعت شده اید می تواند دلهره آور باشد، اما در The SEO Works اینطور نبود.

این شرکت سابقه طولانی در کمک به کارآموزان برای رسیدن به جایی که می خواهند در حرفه خود داشته باشند دارد و به همین دلیل یافتن جایگاه خود در تیم کار دشواری نیست. در واقع، هدف آنها این است که در هر تیمی یک شاگرد داشته باشند، بنابراین شما در شرکت خوبی هستید!

کارآموزان سابق از کمک کردن و به اشتراک گذاشتن تجربیات خود بسیار خوشحال هستند و این شرکت سابقه اثبات شده ای دارد که نه تنها کارآموزان را استخدام می کند، بلکه پس از صلاحیت، پیشرفت شغلی را نیز ارائه می دهد. آنها حتی جلسات ماهانه پیوستن به کارآموز را برگزار می کنند که توسط کارآموزان سابق برگزار می شود که مکانی عالی برای پرسیدن سوال یا دریافت هر گونه پشتیبانی لازم است.

آیا کارآموزی دیجیتال برای من مناسب است؟

صنعت دیجیتال یک صنعت به سرعت در حال رشد و در حال تغییر است و به همین دلیل همیشه فرصت های جدیدی وجود دارد. چه به دنبال تبدیل شدن به یک مدیر بازاریابی، نویسنده محتوا یا تحلیلگر فنی باشید، برای هر سطح و مهارتی چیزی وجود دارد.

یک کارآموزی دیجیتال نیز همیشه نباید مرتبط با موضوع باشد، همچنین می‌توانید مدارک عمومی‌تری (مانند مدیریت کسب‌وکار) را در یک محیط دیجیتال مطالعه کنید و همچنان دانش صنعت مرتبط را به دست آورید.

در نتیجه

به طور خلاصه، کارآموزی بهترین راه برای به دست آوردن تجربه کاری بدون فدا کردن زمان خود در تحصیل است. دوره های کارآموزی نیز معمولاً بسیار کوتاهتر از مسیرهای آموزشی سنتی است، با حداقل طول دوره فقط 12 ماه و حداکثر 6 سال، بسته به سطح، موضوع و صنعت. اگر فکر می کنید کارآموزی می تواند مسیر درستی برای شما باشد، به صفحه مشاغل ما نگاهی بیندازید و همین الان درخواست دهید!

شانون هماهنگ کننده فروش در The SEO Works است. او سابقه ای در طراحی گرافیک دارد و طرفدار توجه به جزئیات است.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *