سئو مدیریت شهرت – پیدا شد

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

سئو علاوه بر افزایش آگاهی از برند، تولید سرنخ و فروش، می تواند نقشی کلیدی در نمایش و کنترل شهرت برند شما داشته باشد.

برای اکثر کسب و کارها، پرس و جوهای جستجوی برند احتمالاً بخش قابل توجهی از جستجوهای مورد استفاده برای یافتن سایت شما را تشکیل می دهند، و کاربرانی که به تازگی با نام تجاری شما آشنا شده اند ممکن است هنگام تصمیم گیری برای خرید به دنبال اطلاعات اضافی درباره شرکت شما باشند.

علاوه بر رتبه اول برای نام تجاری خود، عناصر دیگری از صفحات نتایج موتور جستجوی مارک دار (SERPS) وجود دارد که می تواند بر درک مصرف کننده تأثیر بگذارد. اگر فهرست‌های دیگری که در SERP برند شما ظاهر می‌شوند، تصویری منفی از کسب‌وکار شما نشان می‌دهند، این می‌تواند تأثیر قابل‌توجهی بر اعتماد و رفتار مصرف‌کننده داشته باشد، به‌ویژه برای کسانی که با برند شما آشنا نیستند. این مقاله به مراحلی می پردازد که می توانید برای کمک به بهینه سازی SERP های برند خود و بهبود شهرت آنلاین خود بردارید.

مسائلی که به شما علاقه دارد را شناسایی کنید

در شروع هر کمپین مدیریت شهرت، مهم است که وضعیت فعلی امور را درک کنید. اولین گام در این فرآیند شناسایی عبارات جستجوی خاصی است که مورد علاقه شماست. اینها احتمالاً سؤالاتی هستند که در آن وب سایت های نامطلوب رتبه برجسته ای دارند.

سؤالات جستجوی نگران کننده معمولاً عبارتند از:

نام تجاری، به عنوان مثال “نام شرکت شما” نام تجاری + عمومی، به عنوان مثال. “بازبینی نام شرکت شما”، “کلاهبرداری نام شرکت شما”، “نام شرکت شما + <конкретно притеснение>”

چندین منبع داده وجود دارد که می تواند به شما در شناسایی صفحات امتیاز بالقوه برای ارزیابی کمک کند:

گزارش جستجوهای تبلیغات گوگل گزارش عملکرد کنسول جستجوی Google عبارت های جستجوی موجود در ویژگی پیشنهاد خودکار گوگل تحقیق کلمه کلیدی شخص ثالث استخراج و طبقه بندی URL ها برای رتبه بندی

هنگامی که پرس و جوهای جستجویی را که ممکن است نگران شما باشند را شناسایی کردید، وقت آن است که داده های بیشتری استخراج کنید تا وضعیت فعلی را مقایسه کنید.

شما می خواهید رتبه وب سایت خود را در صفحه نتایج برای هر پرس و جو مقایسه کنید، همچنین به سایر URL هایی که نشان داده می شوند و موقعیت فعلی آنها توجه داشته باشید.

بعد، برای هر URL که می خواهید بگیرید:

تجزیه و تحلیل احساسات – آیا نتیجه برای برند شما مثبت، خنثی یا منفی است؟ این را می توان با گسترش مقیاس به نقاط لمسی بیشتر انجام داد تا سمی ترین پیامدها را برجسته کند. تجزیه و تحلیل مالکیت – اینکه آیا نتیجه متعلق به آن (کنترل شده)، به دست آمده یا غیرقابل کنترل است.

این به شما یک نمای کلی از برجسته‌ترین URLها در فضای برند شما می‌دهد، و طبقه‌بندی ویژگی و احساسات می‌تواند برای اطلاع‌رسانی به URL‌های اولویت‌بندی‌شده و عبارت‌های جستجو برای اقدام مورد استفاده قرار گیرد.

به جز در موارد شدید، عموماً متوجه خواهید شد که فقط تعداد کمی از URL های توهین آمیز یا توهین آمیز برجسته وجود دارد که به طور مکرر در طیف وسیعی از جستجوهای مارک دار و مارک دار + عمومی ظاهر می شوند.

محتوای خود را برای هدف قرار دادن جستجوهای مارک تجاری ایجاد کنید

اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما تمام سوالات رایج مرتبط با برند شما را هدف قرار می دهد. اجازه ندهید دیگران رتبه 1 را برای هر اصطلاحی که شامل نام تجاری شما باشد، کسب کنند.

فرآیندی که باید دنبال کنید این است:

پرس و جوهای برند برتر را شناسایی کنید عملکرد رتبه‌بندی فعلی خود را مقایسه کنید برای شناسایی مکان‌هایی که انجام می‌دهید و کنترلی روی هدف‌یابی هر پرس و جو ندارید، یک تحلیل شکاف انجام دهید. آیا می توان محتوای موجود را بهینه کرد؟ آیا نیاز به گسترش مقاله دارید؟ آیا باید یک صفحه کاملاً جدید برای هدف قرار دادن عبارات مرتبط ایجاد کنید. تغییرات لازم را که انتخاب کرده اید فعال کنید.

با محتوای مناسب، موارد بسیار کمی وجود دارد که یک نام تجاری نتواند رتبه 1 را برای هر اصطلاحی که شامل نام تجاری آنها باشد، تضمین کند.

ویژگی های SERP را شناسایی و هدف قرار دهید

برای بازپس گیری مالکیت SERP های مارک دار خود، مهم است که محتوایی ارائه دهید که تمام قالب هایی را که در حال حاضر در صفحه نتایج بازگردانده می شوند هدف قرار دهد. ما دیگر با “10 پیوند آبی” تاریخی کار نمی کنیم و با تنوع روزافزون ویژگی های SERP که می توان آنها را اشغال کرد، مهم است که در بالای آنچه در فضای شما وجود دارد بمانید و از فرصت ها استفاده کنید. اگر گوگل فکر می کند که هدف جستجوگر به بهترین وجه با یک ویدیو منطبق است، باید مطمئن شوید که محتوای ویدیویی برای هدف قرار دادن آن اسلات ها در دسترس دارید.

متداول ترین ویژگی های SERP که در جستجوهای برند تمیز ظاهر می شوند عبارتند از:

پانل های دانش لیست های محلی اخبار برتر ویجت های توییتر جستجوهای مرتبط افراد همچنین از ویجت های گرافیکی می پرسند ادعای همه نمایه های شما

علاوه بر وب‌سایت خودتان، برند شما باید دارایی‌های «مالک» دیگری نیز داشته باشد که بتوانید آن‌ها را بهینه کنید تا در عبارات جستجوی نام تجاری خالص ظاهر شوند. رایج ترین آنها نمایه های رسانه های اجتماعی است که تقریباً کنترل کاملی بر روی آنها دارید و می توانید برای کنترل پیام ها از آنها استفاده کنید.

از سرویسی مانند Namechk برای شناسایی سایر سایت های شبکه اجتماعی استفاده کنید که ممکن است عاقلانه باشد که نام کاربری خود را ادعا کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید.

مطمئن شوید که نمایه‌های شما به طور کامل در پلتفرم‌های کلیدی صنعت شما پر شده است – توییتر، فیس‌بوک و لینکدین احتمالاً برای همه مشاغل کلیدی هستند و بسته به محصول شما، اینستاگرام و یوتیوب نیز ممکن است مرتبط باشند. نام تجاری را بین آنها ادغام کنید و به صفحات نمایه خود از وب سایت خود پیوند دهید تا اعتبار و ارتباط آنها با عبارات جستجوی مارک را بهبود بخشد.

پانل دانش و نمایه های کسب و کار Google خود را ادعا کنید

اگر هنوز پانل دانش برند یا نمایه‌های کسب‌وکار Google (که قبلاً «Google برای کسب‌وکار من» نام داشت، درخواست نکرده‌اید، مطمئن شوید که این کار را انجام داده‌اید. مالکیت به شما امکان می دهد برخی از محتوای نمایش داده شده در آنها را کنترل کنید و اطلاعات اضافی را تکمیل کنید.

برای ادعای پانل دانش، چندین روش تأیید وجود دارد – اگر مجوزهای مدیریت کنسول جستجوی Google در سطح دامنه برای دامنه خود دارید، باید بتوانید این کار را نسبتاً آسان انجام دهید. اگرچه تغییرات پیشنهادی بلافاصله منتشر نمی‌شوند، اما می‌توانید تغییراتی را در لوگوها، نمایه‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر پیشنهاد دهید.

با نمایه‌های کسب‌وکار Google، و همچنین اطمینان از دقیق و به‌روز بودن تمام اطلاعات کسب‌وکار شما و تکنیک‌های بهینه‌سازی فهرست محلی عمومی، همچنین این فرصت را دارید که از ویژگی‌هایی مانند پست‌ها برای ارائه به‌روزرسانی‌های خبری یا برجسته کردن موارد خاص استفاده کنید. ارائه می دهد.

از تیم روابط عمومی خود حمایت کنید

با تیم روابط عمومی خود کار کنید تا از درک متقابل بین چالش های شهرت که با آن ها روبرو هستید و ظاهر آنها در SERP ها اطمینان حاصل کنید. شاید صفحات خاصی وجود داشته باشد که بخواهید به آنها پیوند داده شود یا عباراتی وجود داشته باشد که بخواهید در مقالات ذکر کنید. یک بیانیه مطبوعاتی دقیق می تواند مطبوعات را تشویق کند که عبارات خاصی را از نسخه شما بیرون بکشند، که به کنترل روایت به موقع برای جستجوهای خاص کمک می کند.

راه خود را تغییر دهید

اگر رفتاری دارید که مصرف کنندگان شما آن را سمی می دانند تا جایی که بر حضور آنلاین برند شما تأثیر می گذارد – متوقف شوید! سئو می تواند به شما کمک کند مالکیت برند SERP خود را بهبود ببخشید، اما اگر کسب و کار شما همچنان به ارائه تجربه ضعیف مشتری ادامه دهد، بررسی های بد و پوشش مطبوعاتی ظاهر می شود و شما در یک نبرد بازنده خواهید جنگید.

بجز…

این در همه شرایط صدق نخواهد کرد. ما معمولاً مواردی را می بینیم که در آن یک مشتری سابق که به طور خاص تحت تأثیر قرار گرفته، توانسته است، یا از طریق مشخصات خود یا سرسختی محض، میزان قابل توجهی از تبلیغات منفی را ایجاد کند. زمانی که مشتری نسبت به میانجیگری واکنش نشان نمی‌دهد یا می‌پذیرد و نظر افتراآمیز نیست، گزینه‌های شما محدود است. استفاده از سئو برای جایگزینی صفحات وب منفی با صفحات وب مطلوب تر، یک گزینه کلیدی برای کاوش در چنین مواردی است.

کمک خواستن؟

اگر برای شناسایی رفتار جستجو در اطراف برند خود، تجزیه و تحلیل احساسات SERP و مبارزه با نظرات ناعادلانه در مورد نام تجاری خود به پشتیبانی نیاز دارید، با ما تماس بگیرید. ما می‌توانیم جزئیات رایج‌ترین درخواست‌های جستجوی مرتبط با نام تجاری شما را ارائه دهیم و تجزیه و تحلیل احساسات را در مقیاس انجام دهیم تا URLها را به عنوان حامی، خنثی یا مخالف طبقه‌بندی کنیم. سپس یک طرح سفارشی ایجاد می‌کنیم و با شما همکاری می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا کنترل نتایج جستجوی برند خود را دوباره به دست آورید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *