سه قورباغه زنان را در جشنواره سئوی فناوری تجربه می کنند ’23

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

جشنواره سالانه زنان در فناوری SEO در روز جمعه، 3 مارس 2023، درست قبل از روز جهانی زن برگزار شد.

این کنفرانس که در مرکز باربیکن لندن برگزار شد، فرصتی برای زنان از سراسر جهان است تا برای یادگیری، شبکه سازی و سرگرمی دور هم جمع شوند. این رویداد به چهار بخش تجزیه و تحلیل، پیشرفته، نوآوری و توانمندسازی تقسیم می‌شود و میزبان گفتگوهایی در مورد موضوعاتی از بهینه‌سازی تصویر گرفته تا اطمینان است.

سه قورباغه در این سال حضور داشتند و تجربیات خود را در زیر به اشتراک می گذارند.

مدیران سئو چه چیزی را می توانند از بین ببرند؟ استف هاگمن، مدیر سئو

من برای اولین بار در سال 2022 در WTSFest شرکت کردم، بنابراین رویداد امسال دومین تجربه من از اجتماع WTS برای یک جلسه حضوری بود. جدای از گسترش رویداد، احساس کلی روز تغییری نکرده است. میزبان گروهی از زنان خوش‌آمد و باهوش است که همه برای یادگیری و ایجاد روابط در آنجا هستند.

پس از ارتقاء به مدیر سئو 6 ماه پیش، مسئولیت بیشتری را بر عهده گرفتم، که باعث شد من از عواملی فراتر از انجام کار ساده آگاه باشم. در حالی که هر مکالمه روز جالب و آموزنده بود، برخی از موضوعات “نرم تر” را به ویژه در حین پیشرفت در حرفه ام کاربردی یافتم.

سخنرانی بتان وینسنت در مورد “دریافت حمایت اجرایی در طول حرفه شما” بینش واقعی را در مورد اینکه چگونه ما به عنوان مشاور می توانیم رویکرد خود را با مخاطبان خود تطبیق دهیم تا مدیریت ارشد را خریداری کنیم.

او رایج‌ترین دلایلی را که مدیران ارشد ایده‌ها را رد می‌کنند، از جمله زمان‌بندی نامناسب (کمبود بودجه/منبع)، ناتوانی در مشاهده بازگشت سرمایه، یا درک نکردن اینکه چگونه یک ایده در تصویر بزرگ‌تر قرار می‌گیرد و با کسب‌وکار همسو می‌شود، به اشتراک گذاشت. استراتژی جامع بنابراین، مشاوران باید اطمینان حاصل کنند که ایده‌ها را در زمان مناسب در چرخه بودجه/کار به اشتراک می‌گذارند و ارزش روشنی را برای ایده در مراحل اولیه آن نشان می‌دهند تا بهترین شانس برای امضای آن را داشته باشد.

گزارش هلن پولیت در مورد “ارتقای شغلی در سئوی شما” توصیه های ارزشمندی را در مورد چگونگی شکل دادن به نقش فعلی خود به بهترین نحو به اشتراک گذاشته است، اما می تواند برای کسانی که به دنبال یک نقش جدید هستند نیز اعمال شود.

نکته اصلی این بود که به جنبه‌های مختلف یک نقش مانند سطوح مسئولیت (از مدیریت گرفته تا مسئولیت انحصاری استراتژی مشتری و در نتیجه نتایج) و تخصص‌ها (خواه شاخه‌ای از سئو مانند فنی، یک بخش خاص مانند خودروسازی باشد یا اندازه کسب و کار خاص مانند SMEها). بیابید شغل رویایی شما چگونه خواهد بود و سپس با انجام وظایف و آموزش های مناسب برای اطمینان از رسیدن به جایی که می خواهید، نقش خود را متناسب با آن انجام دهید.

به عنوان یک مدیر، مهم است که از آرزوهای گزارش های مستقیم خود آگاه باشید تا بتوانید به آنها در دستیابی به این اهداف کمک کنید.

او نه تنها دانش خود را به اشتراک گذاشت، بلکه اسلایدهای هلن یک استاد کلاس بود در این که چگونه مخاطبان خود را وادار کنید که واقعاً در مورد کلمات شما فکر کنند، زیرا او با نکات ساده بدون پیچیده کردن موضوع آشنا می شود. زمان کمیک او نیز شگفت انگیز بود.

در نهایت، اشاره ای ویژه به سخنرانی Chima Mmeje در مورد “شش کلمه کلیدی برای اولویت بندی هنگام ایجاد یک خوشه موضوعی”. سخنرانی Chima چگونگی تشخیص زمان ایجاد دارایی‌های اضافی برای محتوای خود مانند قالب‌های قابل دانلود یا چک لیست را تشریح کرد. اگر اصلاح‌کننده‌های دارایی مانند “چک لیست” در کنار کلمه کلیدی شما در SERP ظاهر شود، این نشانگر واضح است که ایجاد یک دارایی اضافی احتمالا به شما کمک می‌کند در جستجوی ارگانیک عملکرد خوبی داشته باشید.

نه تنها این، بلکه محتوایی به سبک نکات، روش ها و راهنماها بهترین راه برای نشان دادن قدرت در یک موضوع است. و شما می توانید با نوشتن در مورد رقبای خود کاربران علاقه مند به آنها را جذب کنید (بنابراین برای کلمات کلیدی آنها ظاهر می شوید) اما با برجسته کردن اینکه چگونه بهتر هستید.

مشاوران سئو چه چیزی را می توانند از بین ببرند؟ الی برت، مشاور سئو

من سال گذشته در WTSFest شرکت کردم، زمانی که فقط 3 ماه در زمینه سئو بودم، اما این بار توانستم بیشتر از درک اولیه ای از SEO چیست. WTSFest امسال شامل زنان باهوش بیشتری است که مکالمات جالبی را در مورد طیف وسیعی از موضوعات سئو انجام می دهند.

“Chat GPT دوست شماست که بعد از نوشیدن زیاد الکل خیلی زیاد صحبت می کند” – این نقل قول مورد علاقه من Syphaïwong Bay در روز است. اگرچه Chat GPT می تواند راهی عالی برای دریافت ایده های محتوا باشد، مهم است که مواردی را انتخاب کنید که واقعاً مهم هستند.

Chima Mmeje در سخنرانی خود در مورد “شش کلمه کلیدی برای اولویت بندی هنگام ایجاد یک خوشه موضوعی” به ما نمونه هایی از اهمیت صفحات پول در صنعت SaaS را ارائه داد، از جمله؛ دموها، آزمایش‌های رایگان، طرح‌های قیمت‌گذاری، صفحات فرود سفارشی، صفحات محصول و بهترین صفحات ابزار/نرم‌افزار.

در طول سال در Screaming Frog، من طیف وسیعی از مشتریان را در صنایع مختلف داشته‌ام، و تعیین اینکه کدام صفحات منجر به تولید می‌شوند برایم سخت است. اگر مشتری محصولاتی را نمی فروشد، چگونه باید تعیین کنید که روی کدام صفحات تمرکز کنید؟ این به ویژه در مورد سایت های غیر تجارت الکترونیکی صدق می کند، به خصوص در چند ماه اول با یک مشتری – دفعه بعد که یک سایت غیر تجارت الکترونیک دریافت کنم، این صفحات را بررسی خواهم کرد.

Chima همچنین در مورد اجرای بررسی‌های رقبا برای یافتن شکاف‌ها در محصولاتی که کسب‌وکارها می‌توانند پیاده‌سازی کنند، صحبت می‌کند. به عنوان یک مشاور، به ندرت در موقعیتی قرار می‌گیرم که بتوانم محصولات جدیدی را به مشتریان ارائه دهم. با این حال، من فکر می کنم که می توان از این برای یافتن مشکلات رایجی که کاربران در یک سایت با آن مواجه می شوند نیز استفاده کرد. اگر بسیاری از کاربران از صفحات خاصی شکایت دارند، این به شما کمک می کند تا در مسیر درست قرار بگیرید.

Myriam Jessier یک سخنرانی عالی در مورد “Going the Image SEO Rabbit Hole” داشت، این سخنرانی به فرمت های مختلف تصویر و کاربردهای صحیح هر کدام می پردازد. اگرچه می دانم چگونه تصاویر با کیفیت بالا را برای مشتریان بفرستم، هرگز به این موضوع فکر نکرده ام و نفهمیده ام که چرا بارگذاری برخی از تصاویر بیش از حد طول می کشد.

روابط عمومی چه چیزی را می تواند از بین ببرد؟ لورا پیسانلو، مشاور روابط عمومی

به عنوان یک مشاور روابط عمومی که در کنفرانس فنی سئو شرکت می کند، ورود به جنبه فنی تر جستجو می تواند ترسناک باشد. و اگرچه موضوعاتی وجود داشت که من با آنها ناآشنا بودم، ارائه ها جالب و آموزنده بود. من با برخی از بینش های عالی در مورد سئو فنی و برخی ایده ها در مورد نحوه استفاده از آنها در روابط عمومی کنار رفتم.

به هر حال، روابط عمومی و سئو هدف مشترک بهینه سازی حضور آنلاین یک شرکت برای موتورهای جستجو و افراد است.

البته، شما نمی توانید بدون شنیدن در مورد ChatGPT به یک کنفرانس SEO بروید. در سخنرانی Syphaïwong Bay درباره ایجاد و خودکارسازی محتوا به روشی معنادار، او نکات جالبی را در مورد استفاده از Chat GPT در نوشتار شما بیان کرد. در حالی که استفاده از Chat GPT یک راه عالی برای کمک به شما برای شروع و جلوگیری از سندرم صفحه خالی است، اما نمی تواند جایگزین تجربه و دانش شما از مشتریانتان شود.

او همچنین تاکید کرد که برای اینکه یک نویسنده عالی باشید، باید بتوانید نوشتن خوب، تخصص و کمی تنبلی را با هم ترکیب کنید (تا شما را تشویق کند تا نکات و ترفندهای خوبی برای صرفه جویی در وقت پیدا کنید).

بتان وینسنت در مورد خرید از یک مدیر عامل نیز واقعاً روشنگر بود. او نکات مهمی را در مورد نزدیک شدن به مدیران ارشد با ایده هایی بیان کرد که به خوبی به کار با مشتریان ترجمه می شود. می‌توان به راحتی تحت تأثیر پتانسیل یک ایده خوب قرار گرفت، اما او بر اهمیت اطمینان از اینکه می‌توانید زمان و منابع مورد نیاز را قبل از ارائه ایده توجیه کنید، تأکید کرد.

او همچنین بر اهمیت یک رزومه خوب تاکید کرد. در حالی که این مختص به توانایی خلاصه کردن ارائه ها بود – این نکته بسیار خوبی برای به خاطر سپردن ایده ها نیز هست. اگر ایده ای را نمی توان به وضوح خلاصه کرد – احتمالاً نیاز به اصلاح بیشتری دارد.

افکار نهایی

یک بار دیگر، WTSFest یک تجربه عالی برای ملاقات با گروهی از زنان همفکر و بحث در مورد همه موارد سئو بود. سه قورباغه ای که شرکت کردند با آموختن مجموعه ای از مهارت های جدید، صرف نظر از اینکه چقدر در حرفه سئو و روابط عمومی خود پیش رفته بودند، کنار رفتند.

سال آینده می بینمت، WTSFest!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *