ماه روابط: نکات مهم روابط عمومی دیجیتال در ماه ژوئن

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

خوب، ژوئن با شکوه نبود؟ از آنجایی که ما از شروعی عالی برای یک تابستان بریتانیایی و همه چیزهای اضافی که همراه آن بود لذت بردیم (و بله، تماشای گلاستو در تلویزیون اهمیت دارد)، تیم روابط عمومی دیجیتال Propellernet گرما را افزایش داد و چند لینک داغ و پوشش خوب ارائه کرد.

بستنی بگیرید، مقداری SPF بزنید و در مورد راه اندازی کمپین این ماه، نکات برجسته پوشش و پیشنهادات تیم روابط عمومی دیجیتال بخوانید.

گرایش های مقصد مستقل کمپین های برند – جهان استرالیا را کاوش کنید

https://www.exploreworldwide.com.au/blog/this-year-s-trending-destinations-for-solo-travellers/

با دامنه های ارجاع بسیار کمتری نسبت به همتایان خود در بریتانیا و ایالات متحده، اولویت اصلی سئو برای اولین کمپین کاوش استرالیا ما ایجاد داستانی بود که فشار زیادی از پیوندهای مرتبط با کیفیت بالا را جذب کند، با هدف ثانویه نام تجاری تضمین پوشش موارد مرتبط. رسانه های استرالیایی

Explore Worldwide در ماجراجویی‌های انفرادی تخصص دارد و دارای قدرت و اهمیت طبیعی در این زمینه است. با نگاهی به آمار رزروهای Explore و همچنین شنیدن اجتماعی، متوجه شدیم که کاوش در جهان به تنهایی جذابیت بین نسلی دارد. در حالی که افراد در هر سنی بسیار مشتاق سفر انفرادی هستند، ما دو سال داده های جستجوی Google را برای 580 مکان (شامل شهرها، مناطق و کشورها) تجزیه و تحلیل کردیم تا نه تنها بفهمیم کدام مکان ها بیشترین حجم جستجو را دارند، بلکه کدام مکان ها بیشترین حجم جستجو را داشته اند. افزایش علاقه به کشف شیک ترین مقاصد انفرادی جهان.

«این تحقیق به ما دسترسی زیادی داد زیرا توانستیم کشف کنیم که کدام مکان‌ها در قاره‌ها و کشورهای خاص در حال افزایش برای سفرهای انفرادی هستند. این یک کمپین فوق‌العاده مؤثر بود، به لطف روش‌شناسی ساده و جذابیت گسترده‌اش، که به ما کمک کرد پیوندها را از سایت‌های خبری و مسافرتی بزرگ بریتانیا، فرانسه، کانادا، آسیا و آفریقا ایمن کنیم. مهمتر از همه، به هدف ما برای ارائه پوشش در خط، با پوشش هایی مانند 9Travel و Travel Weekly AU رسید. استفانی فینچ – مدیر روابط عمومی

دورهای خسته کننده – PureGym

https://www.puregym.com/blog/most-tiring-tours/

سال 2023 سال تور جهانی با تعداد زیادی از نوازندگان بزرگ است که به جاده می آیند و نمایشی را برای اعصار مختلف به نمایش می گذارند. امسال همه از بیانسه و تیلور سویفت گرفته تا Blink 182 و Metallica در حال تور هستند، اما رفتن به کنسرت می تواند یک فعالیت خسته کننده باشد و نمایش ها طولانی تر و بیشتر طول بکشد. با PureGym همه چیز در مورد تناسب اندام، می‌خواستیم بفهمیم کدام هنرمندان برای دیدن زنده از همه خسته‌کننده‌تر هستند.

ما به محبوب‌ترین گروه‌ها و نوازندگان تور جهان نگاه کردیم و از جدیدترین ست‌لیست آن‌ها که در setlist.fm فهرست شده بود برای محاسبه «امتیاز فروش» کلی کنسرت استفاده کردیم. این کار با محاسبه میانگین BPM همه آهنگ‌های پخش شده (زیرا هر چه موسیقی سریع‌تر باشد، بیشتر می‌رقصید) و طول تجمعی همه آهنگ‌های پخش‌شده انجام شد. نتایج نشان می‌دهد که تیلور سویفت در حال حاضر خسته‌کننده‌ترین هنرمندی است که می‌توان آن را زنده دید، با یک نمایش بیش از ۳ ساعته که بیش از ۴۰ آهنگ را در بر می‌گیرد، که بیشتر آن‌ها با سرعت بالا هستند. برای کمک به کنسرت‌کنندگان، ما با PureGym PT کار کرده‌ایم تا نکاتی در مورد نحوه آماده‌سازی (و بهبودی) از یک کنسرت یا جشنواره بزرگ ارائه کنیم.

«پیدا کردن راهی برای استفاده از فرهنگ پاپ و علایق مردم همیشه نقطه شروع خوبی برای یک کمپین است، و این ایده برای PureGym و زمانی از سال که راه اندازی کردیم عالی به نظر می رسید. در حال حاضر بحث‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی و اخبار در مورد مدت زمان برخی از این برنامه‌ها وجود دارد، بنابراین توانایی افزودن برخی تحقیقات (و توصیه‌های) منحصربه‌فرد به آن مکالمه تا کنون بسیار محبوب شده است، زیرا ما پوشش داده‌ایم. در مکان هایی مانند Forbes و News.AU، و همچنین در سایت های موسیقی خاص مانند Loudwire و Sound of Hip Hop!’ ریچارد پل، مدیر خلاقیت

بهترین سواحل برای آفتاب گرفتن برهنه – پور موی

https://www.pourmoi.co.uk/nowtrending/now-trending-best-beaches-for-nude-sunbathing-around-the-world

با توجه به سفرهای تابستانی و بسیاری از مسافرانی که به سمت ساحل می روند، ما می خواستیم برخی از بهترین مقاصد را برای کسانی که به دنبال کنار گذاشتن خطوط برنزه و کنار گذاشتن لباس های شنا به نفع آفتاب گرفتن هستند، برجسته کنیم. با توجه به اینکه در چه نقاطی در سراسر جهان می‌توانید برهنه آفتاب بگیرید، این بار می‌خواستیم ببینیم که مسافران خود کدام سواحل را برای آن بهترین سواحل ارزیابی کرده‌اند.

ما از یک نظرسنجی رومیزی برای بررسی سواحل برهنگی در سراسر جهان استفاده کردیم و سپس با استفاده از ترکیبی از تعداد نظرات Google و رتبه‌بندی‌های آن‌ها، یک امتیاز شاخص دوستانه برهنگی ایجاد کردیم. از آنجایی که مسافران از گوگل برای تحقیق در مورد بهترین سواحل برای سفر خود استفاده می‌کنند، به نظر مکانی عالی برای یافتن اینکه چقدر ساحل برای کسانی که به دنبال پوشیدن لباس‌های خود و غرق شدن در آفتاب هستند، خوب است.

“نتایج نظرسنجی به این معنی بود که ما می‌توانیم طیف گسترده‌ای از بازارها را نمایندگی کنیم، با تعداد بسیار زیادی از کشورهای مختلف که در 50 کشور برتر قرار دارند. این عالی بود که می‌توانستیم نمایندگی دور و دراز داشته باشیم و به ما اجازه داد تا پوشش فوق‌العاده‌ای را هم در بریتانیا و هم در سراسر جهان ارائه کنیم. . به‌عنوان بخشی از تحقیقات، ما همچنین بررسی کردیم که در کجا بیشترین تمایل برای آفتاب گرفتن برهنه وجود دارد، این بدان معناست که ما چندین زاویه برای هدف قرار دادن مطبوعات داشتیم که به این معنی بود که می‌توانیم بازارهای مختلفی را هدف قرار دهیم که برای گسترش دایره افرادی که به آنها می‌رسیم عالی است. می تواند پیشنهاد دهد . ما پیوندهای عالی از عناوینی مانند USA Today، Daily Mail، Time Out و Thrillist دریافت کرده‌ایم. مگان سالتر، مشاور روابط عمومی دیجیتال

دفتر مطبوعاتی Best Bits Autotrader – Barbiemania!

با توجه به اینکه شورولت کوروت صورتی نمادین باربی به شدت در تریلر باربی به نمایش درآمد، می‌توانستیم علاقه گسترده گوگل را به «مواد تبدیل‌پذیر صورتی» ببینیم، اما زمانی که داده‌های خود AutoTrader را بررسی کردیم، متوجه شدیم که علاقه به افزایش سالانه در تعداد آگهی‌های تبلیغاتی تبدیل می‌شود. سایت آنها برای کانورتیبل های صورتی و کوروت های شورلت! دستیابی به داده‌های جستجو منجر به پوشش بسیار مرتبط در سایت‌هایی مانند گزارش Rob، Auto Blog و Corvette Blogger شد.

مقایسه خودروهای قراضه – نکاتی برای هفته ملی دوچرخه

هفته دوچرخه‌سواری هر سال برگزار می‌شود و با آن بحث‌های زیادی در مورد ایمنی جاده برای دوچرخه‌سواران مطرح می‌شود، بنابراین برای اینکه مقایسه خودروهای اسقاطی را وارد گفتگو کنیم و تمرکز خود را بر کمک به مردم برای تبدیل شدن به رانندگان بهتر قرار دهیم، ما بر لزوم انجام این کار تمرکز کردیم. دست هلندی” هنگام پیاده شدن از ماشین. یک تکنیک کمتر شناخته شده که شامل استفاده رانندگان از دست دورتر از در برای باز کردن آن می‌شود، بنابراین آنها را مجبور می‌کند که به پشت سر خود نگاه کنند و از آسیب رساندن به دوچرخه‌سواران عبوری جلوگیری کنند، می‌تواند تاثیر زیادی بر ایمنی همه افراد درگیر در ترافیک داشته باشد – و رانندگان را نجات دهد. از 1000 پوند جریمه!

اجرای این نکته ساده در هفته دوچرخه‌سواری با پوشش و پیوندهایی به وب‌سایت‌های ملی و منطقه‌ای کلیدی از جمله میرر، دیلی استار، اکسپرس و یورکشایر تایمز، آن را بسیار ارزشمندتر کرد.

SpaSeekers – مشکلات برنزه آبجو

یک روند جدید برنزه کردن در TikTok در حال گسترش است و دوستداران زیبایی برای بهبود برنزه شدن طبیعی خود آبجو می ریزند. این به این دلیل است که رازک موجود در آبجو ملانین را فعال می کند، ماده ای در بدن ما که مسئول تیره شدن پوست است. با این حال، این روش می‌تواند دوستداران زیبایی را در برابر آفتاب سوختگی‌های جدی و مضر آسیب‌پذیر کند، و کارشناسان مراقبت از پوست در SpaSeekers.com را بر آن می‌دارد تا نسبت به روند برنزه شدن هشدار دهند.

این داستان توجه نشریات سبک زندگی و ملی از جمله هافینگتون پست، تب، مترو و اکسپرس را به خود جلب کرد.

پور موی – بهترین مقاصد عروسی فرار

با اوج گرفتن فصل عروسی، می‌خواهیم نگاهی بیندازیم که عاشقان در سراسر جهان هنگام انتخاب یک عروسی صمیمی‌تر از کجا می‌خواهند فرار کنند. با نگاهی به جستجوهای گوگل برای مقاصد فرار در سراسر جهان، ما محبوب ترین ها را رتبه بندی کرده ایم تا مشخص کنیم کسانی که به دنبال ازدواج هستند قصد دارند به کجا فرار کنند.

این داستان تاکنون در مطبوعات جهانی از جمله Travel Nine، Fox و Drift Travel منتشر شده است.

آیا می خواهید تیم روابط عمومی دیجیتال ما برای کمپین برند بعدی شما با جادوگر پیوند بیلدینگ شما کار کند؟ آنها را در اینجا به ترتیب قرار دهید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *