مشاهده برنامه شریک Adobe | راهنمای عمیق

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

همه قبلاً نام Adobe را شنیده اند. چه فتوشاپ باشد و چه Adobe Acrobat Reader قدیمی، این شرکت برای چندین دهه توسط میلیون ها کاربر اینترنت استفاده می شود. اگر در جایگاه مناسبی هستید، ممکن است بتوانید از طریق برنامه وابسته Adobe از محتوای خود کسب درآمد کنید و محصولات برندهای مختلف را تبلیغ کنید.

در ادامه بخوانید تا همه چیزهایی را که باید در مورد این فرصت بدانید، از درآمدی که می توانید انتظار داشته باشید تا اینکه آیا ثبت نام در برنامه وابسته Adobe یک فرآیند پیچیده است یا خیر، بخوانید.

مروری بر برنامه شریک Adobe Adobe چه کاری انجام می دهد؟

به زبان ساده، ادوبی یکی از بزرگترین شرکت‌ها در صنعت برای ایجاد نرم‌افزاری است که تقریباً هر کسی می‌تواند با کمترین مشکل ممکن از آن استفاده کند. محصولات طراحی شده توسط این برند همیشه راحت و موثر هستند، اما برخی از آنها هزینه کمی دارند، به همین دلیل است که برخی از افراد ممکن است به دنبال جایگزین باشند.

یک سری جایگزین برای برنامه وابسته Adobe وجود دارد که در پایان این مقاله به آنها خواهیم پرداخت، اما باید بدانید که تقریباً هیچ شرکتی در این سیاره به اندازه این شرکت شناخته شده نیست.

بنابراین، وقتی گزینه دیگری را انتخاب می‌کنید، اساساً توانایی توصیه محصولات Adobe را به دنبال‌کنندگان یا خوانندگان خود معامله می‌کنید، و این می‌تواند بهای داشته باشد زیرا مردم آن برند را به خوبی می‌شناسند و به آن نیز اعتماد دارند.

چه خدماتی را می توانید به مخاطبان خود توصیه کنید؟

در اینجا چند گزینه نرم افزار Adobe وجود دارد که ممکن است در مورد آنها شنیده باشید و به راحتی می توانید آنها را به خوانندگان خود توصیه کنید:

Illustrator Lightroom Photoshop InDesign Adobe Premiere Pro Adobe Acrobat Pro After Effects Adobe Stock Adobe Document Cloud Adobe Creative Cloud نحوه پیوستن به برنامه شریک Adobe

یک صفحه جداگانه در وب سایت Adobe وجود دارد که می توانید از آن برای یافتن اطلاعات بیشتر و اعمال آن در خود برنامه استفاده کنید. خبر خوب این است که همه اینها از طریق Partnerize کار می کند، شبکه ای که اگر قبلاً از بازاریابی وابسته استفاده کرده باشید ممکن است قبلاً نام آن را شنیده باشید.

به عنوان بخشی از فرآیند ثبت نام، از شما اطلاعات اولیه مانند آدرس ایمیل، نام کاربری و اطلاعات شخصی مانند نام و نام خانوادگی، آدرس و موارد دیگر خواسته می شود.

همچنین شرایط و امتیازات به شما نشان داده می‌شود که پیشنهاد می‌کنیم آن‌ها را سریع بخوانید تا مطمئن شوید که برنامه را به اشتباه در آینده اجرا نمی‌کنید.

به طور کلی، این فرآیند نسبتاً آسانی است و برای مثال، مانند سایر برنامه‌های وابسته، با میزان ترافیکی که به وب‌سایت خود وارد می‌کنید، محدود نمی‌شوید. در حالت ایده‌آل، شما باید یک نوع خاصیت رسانه‌ای داشته باشید، حتی اگر یک اینفلوئنسر رسانه‌های اجتماعی (مثلاً اینستاگرام) باشید و فالوورهای زیادی داشته باشید.

انواع برنامه ها و کمیسیون های وابسته به Adobe

دو نکته اصلی وجود دارد که باید در این بخش از این مقاله بدانید. برخی از محصولات ادوبی که قبلاً به آنها اشاره کردیم، توسط این شرکت به گونه‌ای متفاوت دسته‌بندی می‌شوند که می‌توان آن را دو برنامه مختلف وابسته نامید.

به عنوان مثال، Adobe Creative Cloud Partner Program شامل Photoshop، Illustrator، Acrobat Pro، Premiere Pro و InDesign است. اشتراک ابری Creative Cloud & Document همچنین دارای مزایای اضافی مانند هزاران و هزاران فونت، میلیون‌ها ویدیو و تصویر رایگان و طیف وسیعی از آموزش‌ها است.

موارد اضافی مانند دسترسی به Behance، Adobe Live و Adobe Portfolio یا تعدادی از ابزارهای تیم نیز با برنامه های اشتراک سخاوتمندانه در دسترس هستند. اما از آنجایی که بیشترین علاقه شما به آن چیزی است که می توانید با تبلیغ این محصولات به دست آورید، در اینجا کاری است که می توانید با ارجاع به فروش Creative Cloud انجام دهید – 85٪ سهم از اولین ماه مصرف کننده اشتراک هر ماه را دریافت می کنید که متقاعد می کنید این محصولات را امتحان کند. محصولات برای اشتراک‌های سالانه، تا زمانی که مراجع شما مدل پرداخت ماهانه را انتخاب کنند، همان کمیسیون را برای ماه اول دریافت می‌کنید. با این حال، اگر آنها تصمیم بگیرند کل مبلغ را یکجا پرداخت کنند، سهم شما از این مبلغ 8.33٪ خواهد بود.

در عوض، به عنوان بخشی از Adobe Stock Partner Program، چیزی که شما تبلیغ می کنید دارایی های دیجیتالی است که سایر سازندگان می توانند برای محتوای خود از آنها استفاده کنند. همانطور که می‌توانید تصور کنید، از عکس‌های استوک ممتاز گرفته تا فیلم‌ها، قالب‌های بدون حق امتیاز و تصاویر و تصاویر وکتور متغیر هستند. مجموعه نسبتاً بزرگی از موسیقی و فایل های صوتی نیز موجود است.

از نظر کارهایی که می توانید به عنوان شریک Adobe Stock انجام دهید، درآمد شما کم و بیش شبیه به آنچه قبلاً برای فروش Creative Cloud توضیح داده ایم است. برای اشتراک های ماهانه و برنامه های سالانه ای که به صورت ماهانه (برای ماه اول) پرداخت می شوند، 72 دلار کمیسیون دریافت می کنید. همان نرخ 8.33٪ برای پرداخت های سالانه بزرگ در دسترس است. چیزی که کمی متفاوت است این است که شما همچنین می توانید 85٪ از ارزش هر طرح را که شامل خرید 3 دارایی استاندارد در ماه است، به دست آورید.

این همان چیزی است که می توانید با استفاده از بازاریابی وابسته Adobe انتظار کسب درآمد داشته باشید، خواه برنامه وابسته Adobe After Effects، برنامه Adobe Premiere Affiliate، برنامه Adobe Photoshop Affiliate، یا Adobe Express Affiliate Program.

ما همچنین می خواهیم توجه داشته باشیم که کوکی ردیابی یک ماه دوام دارد. این که آیا این یک اشکال است یا نه، باید تصمیم بگیرید – اما ارزش افزودن این را دارد که این مدت زمان تقریباً استاندارد صنعت در حال حاضر است.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید: سئو به طور خلاصه

اطلاعات پرداخت

پیش از این، برنامه وابسته Adobe از طریق TradeDoubler کار می‌کرد، بنابراین شرکت‌های وابسته تنها دو یا بهتر است بگوییم یک روش پرداخت داشتند – واریز مستقیم با گزینه باز کردن یک حساب بانکی مجازی مانند Payoneer یا Wise و گزینه برداشت سود خود از آن نیز.

با این حال، از آنجایی که این برنامه اکنون از طریق Partnerize اجرا می شود، روش های پرداخت متفاوتی در دسترس است. اول از همه، بسته به برنامه زمانی که در حساب خود تنظیم می کنید، می توانید به صورت هفتگی یا ماهانه حقوق دریافت کنید.

چهار روش اصلی پرداخت عبارتند از PayPal، انتقال بانکی، چک یا پرداخت با کارت اعتباری. بنابراین، شما آزادی زیادی در نحوه برداشت کمیسیون خود دارید، به خصوص در مقایسه با آنچه برنامه های وابسته دیگر می توانند ارائه دهند.

مزایا و معایب شریک Adobe بودن

یکی از اولین و شاید واضح ترین دلایل برای پیوستن به برنامه وابسته Adobe، شناختی است که این شرکت در سراسر جهان دارد.

همانطور که قبلاً گفتیم تقریباً همه کسانی که تا به حال از رایانه یا اینترنت استفاده کرده اند قبلاً نام Adobe را شنیده اند و احتمال اینکه حداقل از یک محصول طراحی شده توسط این شرکت در گذشته استفاده کرده باشند بسیار زیاد است.

این کار توصیه هر یک از محصولات Adobe را که ممکن است بخواهید از طریق لیست ایمیل، وب سایت یا صفحات رسانه های اجتماعی خود تبلیغ کنید، بسیار آسان تر می کند. برای مثال، یک ایده این است که زمانی که Adobe روی Premiere Pro یا Photoshop، دو گزینه نرم افزاری گران قیمت، تخفیف دارد، یک کمپین ایمیلی اجرا کنید.

یکی دیگر از مزایای این برنامه این است که این پلتفرم ابزارهای مختلفی را برای تبلیغ Adobe در ویژگی های رسانه ای خود ارائه می دهد – چه از طریق تبلیغات، بنرها یا پیوندهای وابسته. بدیهی است که مشوق هایی نیز در قالب پاداش های گاه به گاه وجود دارد که باید انگیزه کافی برای ادامه فعالیت شرکا را حفظ کند.

Partnerize همچنین تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد آمار و عملکرد خود را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید راه هایی برای بهبود آنها بیابید.

کمیسیون به تنهایی به اندازه کافی مناسب است تا این برنامه را در لیست گزینه های کسب درآمد برای وب سایت شما قرار دهد. ما دوست داریم کوکی کمی بیشتر دوام بیاورد، چه دو یا سه ماه باشد، اما اکثر شرکت های دیگر به هر حال 30 روز پیشنهاد می دهند.

همچنین، یک کمیسیون مکرر، حتی با 5٪، یک انگیزه اضافی برای برخی از شرکت های وابسته خواهد بود.

شاید یکی دیگر از نقاط ضعف احتمالی این واقعیت باشد که این گزینه های نرم افزاری ارزان نیستند. البته، تصاویر، فایل‌های ویدیویی، فایل‌های صوتی، وکتورها و هر چیز دیگری که برای این موضوع در نظر گرفته می‌شود به قیمت یک دست و پا ختم نمی‌شود، اما وقتی صحبت از ابزارهای حرفه‌ای مانند Photoshop، Illustrator یا Premiere Pro می‌شود، واقعاً این کار را انجام نمی‌دهند. ارزان نمی آید از سوی دیگر، عملکرد آنها و ویژگی های سخاوتمندانه ای که با آنها ارائه می شود، آنها را بهتر از سایر محصولات نرم افزاری می کند.

قیمت بالا ممکن است برخی از مراجعات شما را از بین ببرد، به خصوص کسانی که در حال حاضر بودجه قابل توجهی ندارند.

برنامه های جایگزین Adobe Partner

خواه به دنبال استفاده از برنامه وابسته Adobe به عنوان گزینه ای برای تنوع بخشیدن به درآمد خود هستید، یا تصمیم گرفته اید به طور کلی از آن صرف نظر کنید، در اینجا چند انتخاب دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید.

آنها لزوما بهتر یا بدتر نیستند، اما از آنجایی که همیشه ایده خوبی است که از نگهداری همه تخم مرغ های خود در یک سبد خودداری کنید، باید بدانید که آنها وجود دارند و به اندازه کافی مناسب هستند که در نظر بگیرید. بسیاری از آنها در طاقچه طراحی هستند زیرا طاقچه نرم افزار به اندازه محصولات Adobe گزینه های زیادی را ارائه نمی دهد.

بازار خلاق

ما اخیراً یک نمای کلی از برنامه وابسته به Creative Market را گردآوری کرده ایم، بنابراین اگر فرصتی پیدا کردید، خواندن آن را به شما پیشنهاد می کنیم. به طور خلاصه، این شرکت 15 درصد از هر فروش را که به تجارت مراجعه می کنید به شما پیشنهاد می دهد، با این قید که این درصدی است که می توانید برای اولین فروش به مشتری انتظار داشته باشید.

اگر ارجاع‌دهنده‌های شما در ماه اول برگردند و خرید دیگری انجام دهند، 5٪ دیگر از هر چیزی که آنها خریداری کرده‌اند دریافت می‌کنید. بنابراین، در حالی که Creative Market قطعاً جایگزینی برای برنامه‌های وابسته Adobe است، صنایع نیز کاملاً متفاوت هستند (با موضوعات و موارد دیگر سروکار دارد)، و خود این گزینه آنقدرها هم که فکر می‌کنید سودآور نیست.

شاتر استاک

به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مکان‌هایی که هنگام جستجوی تصاویر استوک، ویدیوها و هر چیز دیگری برای آن موضوع می‌گردید، Shutterstock گزینه خوب دیگری است اگر دارای ویژگی رسانه‌ای متمرکز بر طراحی هستید و به دلایلی توصیه Adobe Stock کافی نیست.

این برنامه بسیار ساده است – شما 20٪ از هر چیزی را که موفق به فروش می کنید از طریق پیوند وابسته خود بدست می آورید. از نظر گزینه های پرداخت، می توانید PayPal یا انتقال الکترونیکی بانکی را انتخاب کنید. این کوکی 30 روز دوام می آورد، بنابراین هیچ شگفتی وجود ندارد.

کانوا

به‌عنوان یک شرکت وابسته به Canva، نمی‌توانید به سرعت ثروتمند شوید – اما این برنامه چندین مزیت دارد، ناگفته نماند که Canva احتمالاً راحت‌تر از برنامه‌هایی مانند فتوشاپ به مخاطبان شما توصیه می‌شود. اشتراک هزینه ای برای یک دست و پا ندارد، بنابراین ارجاعات شما در پرداخت هزینه کمتر احساس نگرانی می کنند.

به غیر از آن، چیز زیادی وجود ندارد که این برنامه را متمایز کند. ماندگاری کوکی همان 30 روزی است که در مورد گزینه‌های دیگر دیده‌ایم، و در این مورد حداقل کمیسیون یا 15 درصد کل اشتراک سالانه پرداخت شده به طور کامل، یا 80 درصد از ارزش اشتراک ماه اول برای برنامه‌های ماهانه است.

در مورد روش های پرداخت، خوشحال خواهید شد که بدانید با این روش می توانید درآمد خود را از طریق PayPal یا حواله بانکی دریافت کنید، بنابراین دو انتخاب دارید. مدت انتظار فقط 15 روز است که یک امتیاز خالص است.

انواتو

وقتی صحبت از برنامه وابسته Envato می شود، کمیسیون شما متفاوت است، عمدتاً بسته به انتخاب مراجع شما برای خرید. به همین دلیل است که چندین برنامه وابسته مختلف با این شرکت وجود دارد، نه فقط یک.

به عنوان مثال، برای Envato Elements، می توانید با برنامه های سالانه فروخته شده از طریق پیوند وابسته خود تا 120 دلار درآمد داشته باشید. هر خریدی که به بازار Envato مراجعه می کنید 30 درصد سهم برای شما به ارمغان می آورد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آن، بررسی برنامه وابسته Envato ما را در اینجا بررسی کنید.

برای سئو یا بازاریابی دیجیتال خود به کمک نیاز دارید؟ ما برنامه ها و دوره های زیادی در دسترس داریم. تماس بگیرید تا بدانید چگونه می توانیم به شما کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *