مطالعه قوانین جدید اداره رفتار مالی برای بازاریابی دارایی های رمزنگاری شده

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

تحقیقات FCA نشان می دهد که مالکیت مورد انتظار کریپتو از سال 2021 تا 2022 بیش از دو برابر شده است، به طوری که 10 درصد از 2000 نفری که مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که صاحب رمزارز هستند.

با این حال، FCA برخی از کاستی‌های کلیدی را که با تبلیغات مالی فعلی دارایی‌های رمزنگاری شناسایی شده است، برجسته کرده است:

سکه های پایدار*

رگولاتور این نوع ارزهای دیجیتال را دارای تبلیغات بی کیفیت می دانست و اغلب ادعا می کند که دارایی های رمزنگاری شده “پایدار” هستند یا نشان دهنده “ذخیره ای از ارزش” هستند که شواهد یا توضیحی در پشت این ادعاها کم یا بدون توضیح دارند، مانند جزئیات پشتیبانی در مورد چگونگی دستیابی به ثبات یا ماهیت یا ارزش هر دارایی پشتیبان

*استیبل کوین ها ارزهای رمزنگاری شده ای هستند که ارزش آنها ثابت یا مرتبط با ارز، کالا یا ابزار مالی دیگر است.

مربوط به کالا

FCA دریافت که تبلیغات اغلب می‌تواند درباره نحوه عملکرد این نوع دارایی‌های رمزنگاری مبهم باشد، مانند ردیابی یا ارجاع به قیمت کالا یا عمل به عنوان سابقه دیجیتالی مالکیت. ترفیعات همچنین ممکن است شامل ادعاهای جسورانه در مورد مالکیت و حمایت از ثروت با شواهد کم یا بدون شواهد برای حمایت از این ادعاها باشد.

مدل های بازده مرکب

این نوع تبلیغات کیفیت بسیار پایینی دارند، اغلب نرخ بازدهی بسیار بالایی (تا 30٪) را با شواهد کمی یا بدون شواهدی مبنی بر دستیابی به نرخ تبلیغ شده یا شواهد مورد استفاده برای محاسبه آن نرخ ها تبلیغ می کنند. تبلیغات نامتعادل هستند و مزایای مدل های مشابه را اغراق می کنند.

در حالی که FCA شفاف است که قوانین ارتقای مالی – و راهنمایی های پیشنهادی آن – “خنثی از فناوری” هستند، رسانه های اجتماعی را در نظر دارد. این باید زنگ خطری برای اینفلوئنسرهایی باشد که دارایی های رمزنگاری شده و سرمایه گذاری های مرتبط را ترویج می کنند.

هری ادیس، شریک مقررات مالی و رئیس جهانی فین‌تک در شرکت حقوقی چندملیتی Linklaters، گفت که رویکرد FCA تأثیر قابل‌توجهی بر بازار دارایی‌های کریپتو خرده‌فروشی بریتانیا خواهد داشت و اظهار داشت:

طی چهار ماه آینده، کسب‌وکارهای مصرف‌کننده در بریتانیا باید راهی بیابند تا تغییرات لازم را در سفر مشتری خود ایجاد کنند تا استانداردهای جدید را رعایت کنند.

عدم رعایت قوانین ممکن است منجر به نقض محدودیت در تبلیغات مالی شود، که شرکت ها و افراد غیرمجاز را از ارتباط با چنین تبلیغاتی باز می دارد و ممکن است منجر به پیگرد کیفری افرادی شود که قوانین را نقض می کنند.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *