موفقیت بومی به زمینه و تحقیق متکی است

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

امروزه 42.7 درصد از کاربران اینترنت در سراسر جهان از مسدود کننده تبلیغات استفاده می کنند. چرا؟ خوب، زیرا بخش بزرگی از مردم از تبلیغات سرزده و بی ربط خسته شده اند. به قول گوگل، “افرادی که از مسدود کننده های تبلیغاتی استفاده می کنند می خواهند از محتوای خوب حمایت کنند.” پس اگر قالب تبلیغاتی وجود داشته باشد که به شما امکان می‌دهد تبلیغات را در محیط‌های متناسب با زمینه نمایش دهید بدون اینکه مخاطبان خود را با آن ظاهر یا احساس «تبلیغاتی» فاصله دهید، چه؟

درست در مرحله تبلیغات محلی وارد شوید. Native به جایی رسیده است که هیچ پلتفرم تبلیغاتی دیگری به آن نرسیده است. تبلیغات بومی به شکل محتوای صفحه وب است. تبدیل یکپارچه به محتوای مرتبط با زمینه – دسترسی به کاربران در محیطی که دوست دارند. اما تبلیغات بومی به هیچ وجه برای دنیای تبلیغات تازگی ندارد. از اوایل دهه 1900 به شکل تبلیغات، پخش‌های رادیویی حمایت‌شده و حتی تبلیغات اطلاعاتی وجود داشته است، اما از آنجایی که افراد بیشتری برای فیلتر کردن تبلیغات نامربوط و تقاضای محتوای بهتر به مسدودکننده‌های تبلیغات روی می‌آورند، قالب‌هایی مانند بومی برای دریافت آن مهم‌تر از همیشه هستند. پیام برند شما در سراسر

زمینه کلیدی است

ما به‌عنوان بازاریاب، توانایی استفاده از هدف‌گذاری شخص اول در تبلیغات خود را از دست داده‌ایم، اما با اعلام گوگل مبنی بر حذف تدریجی کوکی‌های شخص ثالث در سال 2024، بازگشت به تبلیغات متنی تنها راه پیش رو است. بیش از هر زمان دیگری باید در نظر بگیریم که مخاطبان ما چه کسانی هستند، چه چیزی می خواهند مصرف کنند، چگونه می خواهند آن را مصرف کنند و کجا می خواهند مصرف کنند. زمان آن فرا رسیده است که زمینه را دوباره به منصه ظهور برسانیم.

«اطلاعات به صورت بی طرف پردازش نمی شوند. ما تحت تأثیر نشانه های زمینه ای هستیم. ریچارد شاتون، معاون رئیس شواهد در MG OMD

محیط های “ایمن برند”.

محتوا به ایجاد ارتباط با نام تجاری شما کمک می کند و تبلیغات نمایش داده شده در سایت های معتبر و برتر عملکرد بهتری دارند. Outbrain گفت که تبلیغات بومی نمایش داده شده در سایت های خبری پریمیوم بسیار بیشتر از تبلیغاتی که در پلتفرم های رسانه های اجتماعی نمایش داده می شوند، قابل اعتماد (+44%)، کلیک (+21%) و منجر به خریدهای آینده (+24%) هستند.

با این حال، تبلیغات محلی حیاتی آن به درستی انجام می شود. نمایش تبلیغات در برابر محتوای بی کیفیت در سایت‌های غیرقابل اعتماد احتمالاً نتیجه معکوس خواهد داشت، بنابراین برنامه‌ریزی درست کمپین خود و اطمینان از ایمن بودن کمپین شما از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر مصرف کننده تجربه تبلیغات بدی داشته باشد، این احساسات می تواند به برند منتقل شود. بسیاری از تبلیغات بومی «بایت کلیک» در آنجا وجود دارد، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که تبلیغات شما تا حد امکان جذاب و مرتبط هستند تا ترافیک باکیفیت را به سایت خود هدایت کنید.

تاکتیک های میان قیف خود را فراموش نکنید

Drum اخیراً مقاله ای منتشر کرده است که در آن در مورد نیاز به کنترل بهتر بازاریابی “mid-funnel” به جای تکیه بر بازاریابی قیفی بالا و پایین برای انجام کار صحبت می کند. بازاریابی میان قیف زمانی برای تحقیق است.

با استفاده از چندین نقطه تماس و تنوع بخشیدن به ترکیب کانال بالادستی و میانی، برندها می توانند با بهبود ارتباطات به ایجاد آگاهی و برجستگی کمک کنند. کمک به تأثیرگذاری بر مصرف کنندگان در مسیر خرید. دوباره بومی را تایپ کنید. با تعامل بیشتر از اکثر تبلیغات سنتی، بومی روشی متفاوت برای صحبت با مخاطبان خود در اختیار تبلیغ‌کنندگان قرار می‌دهد و راه‌حل تبلیغاتی خلاق‌تری ارائه می‌دهد که به ایجاد خاطرات برند و تداعی برند کمک می‌کند. توصیه می‌کنیم تصاویر و سرفصل‌های مختلف را آزمایش کنید تا واقعاً بفهمید چه چیزی برای مخاطبان شما مفید است.

در اینکه تبلیغات بومی جواب می دهد شکی نیست. در Propellernet، ما به طور مداوم هزینه کمتری را برای هر تماس در مقایسه با جستجوی بدون مارک مشاهده می‌کنیم، و حتی فروش آخرین کلیک بالاتر را دنبال کرده‌ایم. بنابراین به طور خلاصه، علیرغم این واقعیت که همه این داده های اولیه به زودی از بین می روند، همه چیز از بین نمی رود. تبلیغات متنی هرگز مهمتر از این نبوده است و اگر به درستی انجام شود، بومی یک کانال و قالب تبلیغاتی درخشان برای ایجاد ارتباط با مخاطبان احتمالی شما و ایجاد تعامل بیشتر است. همچنین، این را با ترکیب کانال‌های متنوع و تمرکز بیشتر بر روی کانال‌های تبلیغاتی «mid-funnel» خود ترکیب کنید، و ما شروع به گفتن «کوکی کی؟» می‌کنیم، در نهایت، همه جا تبلیغات خود را نشان دهید تا مطمئن شوید که به‌صورت مناسب و ایمن نمایش داده می‌شوند. محیطی برای حفظ آگاهی و توجه برند.

در اینجا می‌توانید درباره خدمات رسانه پولی ما بیشتر بدانید یا اگر می‌خواهید درباره استراتژی تبلیغاتی خود صحبت کنید، لطفاً با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید و صحبت کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *