نحوه استخراج کلمات کلیدی از گوگل آنالیتیکس

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

این پست در سپتامبر 2011 زمانی که گوگل آنالیتیکس در مرحله بتا بود نوشته شده است. پست اصلی زیر را دست نخورده ببینید. گوگل آنالیتیکس مطمئناً از آن زمان به بعد راه درازی را پیموده است.

اگر آن را از دست دادید، گوگل به تازگی اعلام کرد که GA4 از ژوئیه 2023 استاندارد خواهد بود. GA3 یا GA UA (Universal Analytics) پس از آن جمع آوری داده ها را متوقف خواهند کرد. اما ما باید داده های تاریخی را حفظ کنیم. بنابراین، این نشریه به روز شده حداقل برای چند سال دیگر یا بیشتر مفید خواهد بود. GA 4 در اینجا پوشش داده نشده است. ممکن است در پست دیگری این کار را انجام دهم.

استخراج کلمات کلیدی ارگانیک گوگل آنالیتیکس

شاید بدانید که چند سال پیش گوگل ارائه داده‌های کلمه کلیدی ارگانیک به کاربران GA را متوقف کرد. در آن زمان، در ابتدای GA، ما این داده های آب را از دهان اسب دریافت می کردیم. گوگل تصمیم گرفته است که این خیلی زیاد است و فقط برای کاربرانی که به حساب گوگل وارد نشده اند کلمات کلیدی را به ما می دهد. این بدان معنی است که اکثر حساب ها حدود 90٪ از کلمات کلیدی “تامین نشده” را دریافت می کنند. بنابراین برای سئو این گزارش ها چندان مفید نیستند.

برای نسخه جدید، منابع ترافیک را انتخاب کنید و مسیر را دنبال کنید:

کسب >> کمپین ها >> کلمات کلیدی ارگانیک.

کلمات کلیدی پولی را در گوگل آنالیتیکس دریافت کنید

برای نسخه جدید، منابع ترافیک را انتخاب کنید و مسیر را دنبال کنید:

کسب >> کمپین ها >> کلمات کلیدی پولی.

پرس و جوها را از کنسول جستجوی Google Analytics بازیابی کنید

برای نسخه جدید، منابع ترافیک را انتخاب کنید و مسیر را دنبال کنید:

کسب >> کنسول جستجو >> پرس و جو

گزارش کلمه کلیدی جستجوی پولی ایمیل

می‌توانید این گزارش‌ها را برای خود یا شخص دیگری ایمیل کنید. حتی می توانید برای ارسال دوره ای آنها برنامه ریزی کنید. فرمت های موجود PDF، CSV، XLSX و Google Sheets هستند.

این روش برای کلمات کلیدی و پرس و جوهای ارگانیک در کنسول جستجو نیز به همین صورت عمل می کند.

صادرات کلمات کلیدی جستجوی پولی

شما همچنین می توانید به سادگی این گزارش ها را صادر کنید. فرمت های موجود PDF، CSV، XLSX و Google Sheets هستند.

گزارش کلمات کلیدی جستجوی ارگانیک را در GA UA ذخیره کنید

همچنین می‌توانید این گزارش‌ها را در بخش GA Saved Reports ذخیره کنید. این کار را با کلیک بر روی دکمه ذخیره با نماد فلاپی دیسک مطابق شکل زیر انجام می دهید.

این است

همه چیز زیر در سپتامبر 2011 نوشته شده بود، زمانی که Google Analytics در نسخه بتا بود.

تصمیم گرفتم آن را دست نخورده بگذارم همانطور که در ابتدا پست شد. برای سوابق تاریخی و همچنین با توجه به این که این نشریه یک دهه. یک مورد بسیار کوتاه در آن یک قطعه در “بازیابی کلمات کلیدی از Google Analytics” ارائه شده است.

بیرون کشیدن کلمات کلیدی خود از گوگل آنالیتیکس به شما بینش بسیار خوبی در مورد اینکه کدام کلمات کلیدی ترافیک را به سمت سایت شما هدایت می کنند، به شما می دهد، به خصوص برای جستجوهای طولانی مفید است. tail در اصطلاح سئو به معنی است. اگر این کار را می کنید، اینها فقط عبارت های جستجو هستند که از سه یا چند کلمه تشکیل شده اند. در حالی که ما در آن هستیم، کلمات کلیدی کوتاه از یک یا دو کلمه کلیدی تشکیل شده اند.

استخراج کلمات کلیدی از گوگل آنالیتیکس

به GA وارد شوید و منابع ترافیک را انتخاب کنید، سپس کلمات کلیدی را انتخاب کنید، برای نسخه قدیمی Google Analytics به این طریق به آنجا بروید:

منابع ترافیک >> کلمات کلیدی.

برای نسخه جدید، منابع ترافیک را انتخاب کنید و مسیر را دنبال کنید:

منابع ترافیک >> منابع >> جستجو >> ارگانیک.

در نسخه جدید می توانید کلمات کلیدی خود را راحت تر تقسیم بندی کنید، مسیر بالا برای کلمات کلیدی ارگانیک است، درست در زیر آن می توانید کلمات کلیدی پولی را نیز استخراج کنید. البته اگر از تبلیغات پولی استفاده می کنید، این به شما کلمات کلیدی PPC را می دهد. اگر نه، چیزی نخواهید دید. به طور مشخص.

قالب مورد علاقه خود را انتخاب کنید (CSV یا CSV برای Excel) و صادر کنید. تصویر بالا را ببینید.

اکنون که کلمات کلیدی خود را در اختیار دارید، می‌توانید آنهایی را که فکر می‌کنید شانس استفاده مجدد دارند یا انواع مختلفی از آنها را انتخاب کنید، و باید ایده‌هایی وجود داشته باشد که به شما در نوشتن محتوای جدید یا بررسی محتوای موجود کمک کند.

آیا این پست برای شما مفید بود؟ شما باید آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا در نظرات زیر به من اطلاع دهید.

به روز رسانی 12/09/2011 – اگر با سؤالی مانند: “مشکل با google analytics csv export” به اینجا رسیدید، احتمالاً از نسخه قدیمی Google Analytics استفاده می کنید، من اخیراً مشکل مشابهی داشتم، سعی کنید از نسخه بتای جدید استفاده کنید و در آنجا باید به خوبی کار کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *