نحوه دریافت ویدیو از طریق قیف بازاریابی

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

این مقاله بخشی از راهنمای ما برای بازاریابی ویدیویی است و خلاصه ای از ارائه سیمی اوجوری از TwentyThree در جلسه گروه کاربر HubSpot ژوئن 2018 است.

امروزه بازاریابی ویدئویی به بخش مهمی از استراتژی هر شرکتی تبدیل شده است. بنابراین، درک نحوه استفاده صحیح از ویدیو در سراسر قیف بازاریابی منطقی است.

همانطور که رندی فیشکین، بنیانگذار Moz، گفت:

ارزش برند و چسبندگی ویدیو به این معنی است که ارزش هر بیننده (از نظر بازاریابی) 10 برابر بیشتر از یک خواننده متنی (و شاید بیشتر) است.

او از ویدئو برای کمک به مشتریان تجاری خود استفاده می کند و این تکنیک یکی از منابع اصلی درآمد اوست.

این مثال این واقعیت را ثابت می کند که ویدیو یک ابزار بازاریابی بسیار قدرتمند است که برای درک پتانسیل واقعی آن به دقت اندازه گیری می شود.

بازاریابی ویدئویی و مشکلات آن

ویدیو یک ابزار داستان گویی و ارتباطی عالی است، بدون ذکر این واقعیت که بسیار انسانی است.

از 2 ضلع تشکیل شده است:

جنبه کیفی وجه کمی (که وجود ندارد)

این بدان معناست که بازاریابان برای سنجش نتایج، داده‌ها را از ویدیوها نمی‌کشند. بنابراین، نه تنها برای تولید آن، بلکه برای سنجش آن نیز باید تلاش کنند. در واقع، داشتن محتوای قانع کننده ای که هیچ کس تماشا نمی کند برای برند ما خوب نیست.

نکات برتر بازاریابی ویدیویی 1. یک طرز فکر قیفی کامل را اتخاذ کنید

اکثر افرادی که در زمینه بازاریابی کار می کنند فقط از ویدیو در بالای سفر خریدار استفاده می کنند، در حالی که باید به کل قیف با استفاده از ابزارهایی مانند مطالعات موردی یا وبینارها فکر کنند.

2. ارزیابی دقیق ویدئو در سراسر قیف

با کمال تعجب، TwentyThree دریافت که تعداد بازی های اندازه گیری شده تنها 55 درصد است، در حالی که باید 100 درصد باشد. برداشت ها به اندازه کلیک روی وب سایت شما مهم هستند.

معیارهای ویدیویی که استفاده می شود عبارتند از:

تعامل، اندازه گیری تبدیل ها و سرنخ ها

3. انواع مناسب ویدیو ایجاد کنید

با ردیابی یک میلیارد پخش ویدیو، متوجه شد که:

ویدیوهای 2 دقیقه ای 51 درصد از ویدیوهای تولید شده و 11 درصد از تعامل را تشکیل می دهند. ویدیوهای 45 دقیقه ای 3 درصد از ویدیوهای تولید شده را تشکیل می دهند، اما 30 درصد از تعامل را تشکیل می دهند

این داده ها به این معنی است که شما ممکن است انواع اشتباهی از ویدیوها را ایجاد کنید، اما این مورد به مورد است. تفاوت بین ویدیوهای در حال ایجاد و ویدیوهایی که باعث ایجاد تعامل می شوند آشکار است.

4. پخش ویدئو در هر پلت فرم

بازاریابان این روزها از طیف کامل پلتفرم های موجود استفاده نمی کنند. در عوض، آنها به سادگی یک ویدیو در یوتیوب یا فیس بوک ارسال می کنند.

هدف نهایی این است که کاربران را به سمت وب سایت خود سوق دهید، جایی که می توان آنها را به بهترین نحو ردیابی کرد.

5. کاربران را وادار کنید تا در وب سایت شما بمانند

ایده این است که با وادار کردن کاربران به یوتیوب از وب سایت خود دور نشوید. به این ترتیب، آنها را از قیف بازاریابی خود خارج می کنید.

میزبانی صفحات فرود ویدیو و هاب ویدیو در وب سایت شما کار می کند.

این امر در مورد بازاریابی ایمیلی نیز صدق می کند. شما نمی خواهید برای کاربران ایمیل ارسال کنید که آنها را به یک پلتفرم شخص ثالث هدایت کند که در آن بتوانند پیشنهادهایی را برای ویدیوهای کاملاً نامرتبط دریافت کنند.

6. داده ها را برای امتیازدهی و نسبت دادن سرنخ ها ردیابی کنید

بسیاری از بازاریابان متوجه نمی شوند که ردیابی داده های ویدیویی به اندازه هر نوع ردیابی (مانند کلیک های توییتر و غیره) مهم است.

عدم انجام این کار به طور اجتناب ناپذیری منجر به داده های نادرست می شود. بنابراین بازاریابی ویدئویی باید مورد توجه قرار گیرد.

نکات ویدیویی بیشتر نحوه استفاده بهینه از ویدیو

چندین تکنیک وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد تا بیشترین بهره را از ویدیوی خود ببرید.

1. با قطعه های ویدیویی آزمایش کنید

با ایجاد نسخه های کوتاه تر از ویدیوی خود شروع کنید تا کاربران را به وب سایت خود هدایت کنید. در واقع، مشخص شد که کاربر معمولی به موارد زیر نگاه می کند:

ویدیوی 58 ثانیه ای یوتیوب 20 ثانیه ویدیوی فیس بوک ویدیوی 4 دقیقه ای در وب سایت شما

بنابراین، دومی جایی است که می خواهید ویدیوی خود را پست کنید.

2. اندازه تعامل و تبدیل

پخش ویدیو را کنار بگذارید و روی تعامل و تبدیل تمرکز کنید. این را می توان با ذخیره واقعی محتوای خود در وب سایت خود به روشی دقیق تر انجام داد.

3. طول محتوای مناسب را تعیین کنید

بسته به مخاطب شما، طول محتوا باید متفاوت باشد.

به عنوان مثال، شرکت اینتل توانست تشخیص دهد که کاربران آنها به طور متوسط ​​27.4 دقیقه از ویدیوی خود را تماشا کرده اند که هزاران سرنخ ایجاد می کند.

بنابراین، می توان تصور کرد که محتوای آنها کاملاً جذاب است.

4. از هر کانال ممکن برای راه اندازی ویدیوی خود استفاده کنید

برای افزایش شانس خود برای ایجاد سرنخ های جدید، باید از کانال های مختلف، وب سایت و ایمیل های خود استفاده کنید.

مدیریت این کار با کمک یک پلتفرم بازاریابی ویدیویی آسان تر است.

5. فرمت های ویدئویی را متنوع کنید

کمتر از 20 درصد از بازاریابان در حال حاضر از ویدیو به عنوان بخشی از استراتژی خود استفاده می کنند، اما شما نباید فرصت را از دست بدهید تا آزمایش کنید که آیا می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد یا خیر.

برای افزایش نرخ کلیک می توانید از فرمت های مختلفی مانند مجموعه های ویدیویی، GIF یا تصاویر کوچک متحرک استفاده کنید.

6. به طور فعال از معیارهای ویدئویی استفاده کنید

ویدئو باید با سایر ابزارها و پلتفرم های بازاریابی ادغام شود. علاوه بر این، معیارهای ویدئویی باید در سراسر سازمان به اشتراک گذاشته شود تا از این داده های مفید استفاده شود.

نحوه بهبود عملکرد ویدیو

باز هم، هدف در اینجا نه تنها ایجاد یک ویدیو، بلکه تجزیه و تحلیل آن است.

در زیر چند پیشنهاد مفید برای افزایش عملکرد ویدیو آورده شده است.

1. از تجزیه و تحلیل بازاریابی ویدئویی استفاده کنید

تجزیه و تحلیل ویدیویی (به معنای داده های جمع آوری شده از YouTube، Facebook و همه کانال های دیگر) باید با تجزیه و تحلیل وب جمع شود تا مشخص شود کدام کانال ها بهترین عملکرد را دارند.

2. شریک HubSpot شوید

HubSpot یک ابزار اتوماسیون بازاریابی است که ممکن است بخواهید اطلاعات خود را با آن یکپارچه و ارسال کنید.

فقط از یک پلتفرم، می‌توانید مواردی مانند نقشه‌های حرارتی ویدیوی بلادرنگ، پیش‌نمایش ویدیوهای ایمیلی و موارد دیگر را ببینید.

3. ویدئو را در کمپین های ایمیلی جاسازی کنید

TwentyThree خدماتی مانند توزیع بومی در فیس بوک، یوتیوب، توییتر و لینکدین را ارائه می دهد.

علاوه بر این، امکان ادغام ویدئو در ایمیل‌ها را از طریق ردیابی GIF و تصاویر کوچک فراهم می‌کند.

نتیجه‌گیری: نکات بازاریابی ویدیویی بسته به برند خود، باید نوع مناسبی از محتوای ایجاد کنید که کل قیف بازاریابی را در نظر بگیرد. آزمایش کنید که کدام کانال برای ویدیوی شما بهترین است. …) برای تعیین امتیاز و انتساب سرنخ از پلتفرم های بازاریابی ویدئویی استفاده کنید و خود را به ارسال یک ویدیو در یوتیوب یا فیس بوک بدون هیچ گونه پیگیری محدود نکنید.

اقدامات توصیه شده کتاب الکترونیکی ما را بخوانید: نحوه پخش ویدیو از طریق قیف بازاریابی

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *