نوسانات رتبه‌بندی جستجوی Google دوباره (28 و 29 ژوئن)

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

اواخر هفته گذشته گزارش دیگری مبنی بر به‌روزرسانی تأییدنشده دیگری در الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی Google منتشر شد. به نظر می رسید این یکی از 28 ژوئن شروع شد و در 30 ام حتی نامنظم تر شد. چند هفته گذشته با نتایج جستجوی گوگل بسیار متلاطم بوده است.

انتظار می‌رفتیم که گوگل تا کنون به‌روزرسانی رتبه‌بندی جستجو را تأیید کرده باشد، اما به نظر می‌رسد هنوز اینطور نیست.

به‌روزرسانی‌های اخیر تأیید نشده قبلی

فقط برای به‌روز نگه داشتن همه، آخرین به‌روزرسانی تایید نشده گزارش‌شده گوگل حدود ۲۳ ژوئن بود، قبل از آن ۱۹ ژوئن بود.

همچنین برخی از گزارش‌ها در مورد همه تاریخ‌های زیر وجود دارد:• 14 ژوئن• 6 ژوئن• 22/23 مه• 17 مه• 10 مه• و دیگری در اوایل ماه مه.

ماه گذشته پر از به‌روزرسانی‌های تأیید نشده بود، اما آخرین به‌روزرسانی تأیید شده از سوی Google، به‌روزرسانی آوریل 2023 Reviews بود.

ابزارهای ردیابی گوگل

در زیر برخی از آخرین اطلاعات به دست آمده از ابزارهای ردیابی خودکار آمده است، که به نظر می رسد همه آنها تغییرات عمده ای را ثبت می کنند.

Semrush: هر خطی که در زیر دیده می شود که نارنجی یا قرمز باشد به معنای تغییرات زیاد یا بسیار زیاد است که در گوگل دیده می شود.

SERPmetrics: همانطور که خط سبز زیر شروع به بالا رفتن می کند، تغییرات بیشتری توسط SERPmetrics شناسایی می شود.

RankRanger: هر یک از نوارهای زیر که نارنجی یا قرمز هستند نشان می دهد که گوگل شاهد تغییر بزرگی است. هر چیزی به رنگ سبز یا آبی نشان می دهد که در آن زمان خیلی کم اتفاق می افتد.

رتبه‌بندی پیشرفته وب: وقتی خط آبی زیر شروع به بالا رفتن می‌کند، تغییرات بیشتر توسط رتبه‌بندی وب پیشرفته شناسایی می‌شود.

Mozcast: مانند بالا، هنگامی که خط آبی زیر شروع به بالا رفتن می کند، تغییرات بیشتری شناسایی می شود. این نیز با استفاده از نمرات ردیابی می شود، هر چه نمره بالاتر باشد، تغییرات بیشتری شناسایی می شود.

سئوی شناختی: دقیقاً مانند RankRanger، هر یک از نوارهای زیر که نارنجی یا قرمز هستند، تغییر بزرگی را در گوگل نشان می‌دهند.

الگورو: نوارهای قرمز رنگ زیر هر نوع تغییر عمده در رتبه بندی گوگل را نشان می دهد.

سوال اصلی که باید بپرسید این است که “گوگل چه خبر است؟”

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *