نکات سئوی محلی برای مشاغل کوچک

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

آیا می خواهید از رقبای خود پیشی بگیرید؟ آیا می خواهید بدانید برای به دست آوردن نتایج عالی محلی چه چیزی لازم است؟ سپس این راهنمای بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) برای شما مناسب است. در اینجا، شما را با اصول سئوی محلی آشنا می‌کنیم و دانش و ابزارهایی را برای کمک به موفقیت کسب‌وکارتان در اختیارتان قرار می‌دهیم.

1. صفحه Google My Business

اولین نقطه برای موفقیت در سئوی محلی، راه اندازی فهرست کسب و کار من در گوگل است. اگر می خواهید به صفحه اول گوگل بروید، این می تواند کلید اصلی آن باشد. مراحل زیر نشان می دهد که چگونه می توانید فهرست کسب و کار خود را تنظیم کنید و یک قدم به صفحه اول نزدیکتر شوید. پس مطمئن شوید که راحت نشسته اید و حواس شما پرت نمی شود و بیایید شروع کنیم.

پیدا کردن کسب و کار شما

کسب و کار خود را در گوگل جستجو کنید، اگر قبلاً یک لیست کسب و کار وجود دارد، باید به عنوان یک لیست کسب و کار ظاهر شود. بسته به اینکه فهرستی ظاهر می‌شود، یا باید آن فهرست را ادعا کنید یا یک فهرست را از ابتدا ایجاد کنید، در ادامه نحوه ادعای فهرست کسب‌وکارتان را توضیح خواهیم داد. برای ایجاد یک فهرست جدید، به سادگی به Google برای کسب و کار من بروید و روی دکمه شروع اکنون کلیک کنید تا شروع به ایجاد فهرست کنید، برای انجام این کار باید یک حساب Google تنظیم کنید یا به یک حساب Google موجود وارد شوید.

در حال بررسی صفحه

قبل از اینکه بتوانید بهینه سازی فهرست کسب و کار من در Google را شروع کنید، باید صفحه خود را ادعا و تأیید کنید. برای ادعای فهرست، می‌توانید در Google Maps جستجو کنید و وقتی روی فهرست کسب‌وکار کلیک می‌کنید، باید گزینه «ادعای این کسب‌وکار» مانند شکل زیر وجود داشته باشد:

هنگامی که کسب و کار خود را ارسال کردید، از طریق فرآیند درخواست راهنمایی خواهید شد. معمولاً چندین راه برای تأیید یک کسب و کار وجود دارد که شامل یک تماس تلفنی خودکار با شماره کسب و کار شما یا یک کد تأیید ارسال شده با کارت پستال است. البته توجه داشته باشید که روش کارت پستال ممکن است چند روز طول بکشد.

نگران نباشید – اگر هیچ لیستی برای کسب و کار شما وجود ندارد، می توانید به راحتی لیست خود را اضافه کنید.

همه اطلاعات را در فهرست «Google برای کسب و کار من» پر کنید و مطمئن شوید همه چیز درست است. برخی از حوزه های کلیدی عبارتند از:

وقتی باز هستید به مردم اطلاع دهید

54 درصد از جستجوهای تلفن همراه گوگل برای کسب و کار از سوی افرادی است که به دنبال ساعات کاری هستند. این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما حتما ساعات کاری خود را فهرست کنید تا مردم بدانند کسب و کار شما چه زمانی باز است. ساعات کار باید با آنچه در وب سایت شما است مطابقت داشته باشد، بنابراین اگر وب سایت شما قدیمی است، مطمئن شوید که به روز شده است.

کسب و کار خود را بفروشید

اکنون زمان آن است که واقعاً تجارت خود را بفروشید. جعبه توضیحات باید محتوایی خوانا و منحصر به فرد باشد که به مردم درباره کسب و کار شما بگوید. در حالت ایده آل، این باید بین 150 تا 300 کلمه باشد. نکته اصلی: از لینک‌ها برای پیوند دادن به صفحات مرتبط در سایت خود از توضیحات خود استفاده کنید، این به افراد کمک می‌کند به سرعت آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند و مستقیماً به جایی که می‌خواهند بروند بروند. به عنوان مثال خدمات سئو.

تبلیغ خود را زیبا کنید

همه ما عاشق یک عکس خوب (نه عکس گربه در کراوات) هستیم، بنابراین مطمئن شوید که بهترین عکس های ممکن را برای کسب و کار خود آپلود می کنید. مواردی که بر نحوه نمایش لیست گوگل شما در نتایج جستجو تأثیر می گذارند عبارتند از: عکس نمایه، عکس لوگو و عکس روی جلد. تصاویر با کیفیت خوب کلیدی هستند.

هنگامی که تمام اطلاعات کسب و کار خود را اضافه کردید، فهرست سئوی محلی شما باید 100% کامل و دقیق باشد. بنابراین، آیا زمان آن رسیده که بنشینید، استراحت کنید و منتظر باشید تا مشتریان جدید با هم تماس بگیرند؟ خوب، نه، نه کاملاً، هنوز چند چیز دیگر وجود دارد که به شما کمک می کند مزیت رقابتی کسب کنید، بنابراین یک فنجان بگیرید و برای مرحله بعدی آماده شوید.

2. بهبود وب سایت

اکنون که فهرست «Google برای کسب‌وکار من» شما راه‌اندازی و تأیید شده است، وقت آن است که مطمئن شوید وب‌سایت شما برای کمک به موفقیت شما بهینه شده است:

اطلاعات تماس کسب و کار همانند ثبت نام «Google برای کسب‌وکار من»، باید مطمئن شوید که اطلاعات اولیه در وب‌سایت‌تان درباره کسب‌وکارتان صحیح است، اگر نمی‌توانید این را تغییر دهید، ممکن است لازم باشد با طراح وب‌سایت خود صحبت کنید تا این کار را انجام دهد.

اعتماد بسازید با فهرست کردن نظرات و پیشنهادات در وب سایت خود به افراد کمک کنید به شرکت شما اعتماد کنند. مهم: این نظرات باید واقعی باشند! یک راه خوب برای کمک به این موضوع، افزودن پروفایل های اجتماعی یا پیوند به سایت های بررسی خارجی است که در آن نظرات پست می شوند.

3. نقل قول های تجاری

و در نهایت به آخرین مرحله رسیدید – نقل قول های تجاری. اطمینان از صحیح بودن استنادهای کسب و کار شما، بخش مهمی از قابل مشاهده کردن وب سایت شما در جستجوهای محلی است. اطلاعات کسب‌وکار شما باید در میان جمع‌آوری‌کننده‌های اصلی داده‌های بریتانیا و شرکای کلیدی سازگار و دقیق باشد.

چک لیست استناد

چند چیز وجود دارد که هنوز هم می تواند لیست سئوی محلی شما را خراب کند. اگرچه نادیده گرفتن آن آسان است، اما باید به موارد زیر توجه کنید:

نام، آدرس یا شماره تلفن کسب‌وکار اشتباه است فهرست‌های تکراری مکان‌ها یا دفاتر تجاری بسته شده

برخی از وب‌سایت‌های کلیدی بریتانیا برای بررسی عبارتند از: thomsonlocal، scoot، touchlocal، Central Index، The Mirror، bing و غیره.

پس از بررسی جمع‌آوری‌کننده‌های داده در بالا، می‌توانید آخرین و در نتیجه هیجان‌انگیز کار را شروع کنید – ایجاد نقل قول‌های جدید برای کسب‌وکارتان.

نقل قول های جدید ایجاد کنید

ممکن است فقط برای لیست های موتور جستجوی خود به گوگل علاقه مند باشید، اما فرصت های دیگری نیز وجود دارد که بتوانید بذر خود را به اشتراک بگذارید و بک لینک های ارزشمندی ایجاد کنید. فهرست های ملی برتر را کاوش کنید و به تدریج راه خود را از طریق دایرکتوری های محلی بالا ببرید.

بسته به بخش کسب و کار شما، ممکن است فرصتی برای درگیر شدن در دایرکتوری های خاص صنعت نیز وجود داشته باشد. آنها برای دریافت قیمت مناسب برای کسب و کار شما عالی هستند.

4. علامت گذاری طرحواره

نشانه گذاری طرحواره راهی برای کمک به موتورهای جستجو برای درک بیشتر وب سایت شما و خدماتی است که کسب و کار شما ارائه می دهد. این روشی برای علامت گذاری اطلاعات در وب سایت خود با استفاده از کد است که به کاربران کمک می کند اطلاعات بیشتری در مورد کسب و کار شما ارائه دهند. نشانه گذاری طرحواره یک همکاری بین گوگل، یاهو و بینگ است، به این معنی که توسط تمام موتورهای جستجوی اصلی پشتیبانی می شود و می تواند به کسب و کار شما در همه آنها کمک کند.

نشانه گذاری طرحواره برای سئوی محلی

بنابراین اکنون که کمی بیشتر در مورد نشانه گذاری طرحواره می دانیم، بیایید نگاهی به نحوه استفاده از آن برای کمک به بهبود سئوی محلی خود بیندازیم. مناسب ترین نشانه گذاری محلی برای استفاده برای مشاغل آجر و ملات این است:

تجارت محلی

ویژگی طرحواره LocalBusiness شامل گزینه هایی برای ساعات کاری و انواع پرداخت های پذیرفته شده توسط کسب و کار شما است. این به مشتریان کمک می کند تا به مشتریان اطلاع دهید که کسب و کار شما چه زمانی باز است و همچنین این ساعات می تواند به عنوان بخشی از فهرست در صفحات نتایج جستجو نمایش داده شود.

آدرس پستی

این آدرس فیزیکی کسب و کار شما است، اگر چندین مکان دارید، می توانید هر یک از آنها را با یک نمودار مشخص کنید. مجدداً، این نتایج می‌توانند در موتورهای جستجو نشان داده شوند و به بهبود قطعه‌های غنی و برجسته برای کسب و کار شما کمک کنند.

سازمان

برای شرکت‌های بزرگ‌تر، ممکن است ارزش استفاده از نشانه‌گذاری نمودار سازمانی را داشته باشد، که به شما امکان می‌دهد لوگو، پیوندهای پروفایل‌های اجتماعی و اطلاعات تماس شرکت را فهرست کنید. آنها می توانند به بهبود ورود نمودار دانش شما و ایجاد آگاهی از برند کمک کنند.

نحوه پیاده سازی نشانه گذاری طرحواره در وب سایت خود

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای پیاده‌سازی نشانه‌گذاری طرحواره در وب‌سایت شما، استفاده از دستیار نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته رایگان گوگل است. با استفاده از راهنما، می‌توانید مناسب‌ترین نوع نشانه‌گذاری را انتخاب کنید، بنابراین برای اهداف ما برای تبلیغ کسب‌وکار شما در سطح محلی، این کسب‌وکارهای محلی خواهند بود، سپس می‌توانید برای شروع علامت‌گذاری داده‌های خود، HTML خود را وارد کنید یا URL خود را وارد کنید.

می‌توانید با برچسب‌گذاری متن و انتخاب نوع مواردی که می‌خواهید برچسب‌گذاری کنید، مانند آدرس کسب‌وکار، ساعات کاری و شماره تلفن، برچسب‌گذاری داده‌های خود را شروع کنید. پس از اتمام برجسته کردن و علامت گذاری عناصر، فقط باید دکمه Generate HTML را فشار دهید.

اگر به ایجاد تغییرات کدنویسی دسترسی ندارید، ممکن است لازم باشد از توسعه دهنده خود بخواهید که نشانه گذاری را برای شما در وب سایت شما پیاده سازی کند.

نتیجه

هنگامی که این راهنمای سئوی محلی را با موفقیت دنبال کردید، شروع به کمک به کسب و کار شما در راه رسیدن به صفحه اول موتورهای جستجو خواهد کرد.

اگر نکات دیگری برای سئو محلی دارید، چرا در نظرات زیر به ما اطلاع نمی دهید؟

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *