هزینه یک وب سایت انگلستان چقدر است؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

وب سایت چیست؟

خوب، ما در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم که تجارت و همه چیزهای اطراف شما با رشد اینترنت شکوفا می شوند. اگر صاحب کسب و کار در بریتانیا هستید، باید مطمئن شوید که یک وب سایت تجاری خوب طراحی شده برای نمایش محصولات و خدماتی که ارائه می کنید، دارید.

وب سایت می تواند بر اساس خدمات تجاری که ارائه می دهید ساده یا دارای مارک تجاری بیشتری باشد. داشتن یک وب سایت با طراحی خوب، با کار شما صحبت می کند و کسب و کار شما را به شیوه ای بسیار مثبت برای مخاطبان خود نشان می دهد. اگر کسب و کار شما مبتنی بر خدمات است، می توانید یک وب سایت تجاری ساده داشته باشید که تمام خدمات شما را نمایش می دهد. از طرف دیگر، اگر محصولاتی را به صورت آنلاین می فروشید، این منبع اصلی کسب و کار شماست و بنابراین باید آن را به روشی بهتر بسازید.

چرا برای کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارید؟

امروزه مصرف کنندگان بیشتر شده اند و همه از اینترنت برای یافتن اطلاعات در مورد هر محصول یا خدمات مورد نیاز خود استفاده می کنند. بنابراین، به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، همیشه باید بدانید که مخاطبان واقعی شما از کجا می‌آیند و باید مطمئن شوید که بستر مناسبی برای دسترسی به آنها دارید.

حتی در مقایسه با دهه گذشته، درصد خرید و رزرو آنلاین در چند وقت اخیر به میزان بیشتری افزایش یافته است. این نشان می دهد که مصرف کنندگان نسبت به منابع آنلاین برای خرید هر محصول یا خدماتی که نیاز دارند قابل اعتمادتر هستند. بنابراین، حتی اگر شما یک کسب و کار کوچک یا بزرگ را اداره می کنید، یک وب سایت برای دستیابی به مخاطبان هدف شما ضروری است.

برای ساخت یک وب سایت به چه چیزهایی نیاز است؟

برای راه اندازی یک وب سایت یا وبلاگ، فقط دو چیز برای شروع دارید. در زیر نیازهای اساسی برای راه اندازی یک وب سایت تجاری جدید را فهرست کرده ام.

میزبانی وب نام دامنه

این دو چیز اصلی هستند که باید قبل از شروع طراحی وب سایت به دست آورید.

1. نام دامنه

نام دامنه یک نام تجاری یا نام وب سایتی است که قصد ایجاد آن را دارید. به عنوان مثال، اگر وب سایت ClickDo ما را انتخاب کنید، نام دامنه clickdo.co.uk است. بنابراین ابتدا باید یک نام دامنه انتخاب کنید و می تواند یک نام تجاری باشد. هنگامی که نام دامنه خود را نهایی کردید، باید آن را با نام خود در هر ثبت کننده نام دامنه ثبت کنید. من شخصاً SeekaHost را برای ثبت نام دامنه توصیه می کنم زیرا قیمت ها در مقایسه با سایر ارائه دهندگان نام دامنه در بازار بهترین هستند.

هزینه نام دامنه می تواند از 5 تا 12 دلار متغیر باشد و بسته به پسوند دامنه مورد نظر شما ممکن است متفاوت باشد. هزینه ای که برای نام دامنه می پردازید برای یک سال خواهد بود و برای داشتن آن باید هر سال نام دامنه را تمدید کنید.

2. میزبانی وب

پس از ثبت نام دامنه، کاری که باید انجام دهید این است که با خرید میزبانی از هر ارائه دهنده میزبانی وب مانند SeekaHost، نام دامنه را میزبانی کنید. هزینه میزبانی وب حدود 2 تا 5 دلار در ماه خواهد بود و با این حال بسته به نیاز می تواند متفاوت باشد.

شما باید وب سایت را میزبانی کنید، این کار برای ذخیره تمام داده های مربوط به وب سایت شما در یک سرور آنلاین انجام می شود. بنابراین، هنگامی که هر کاربری سعی می کند وب سایت شما را بارگذاری کند، تمام داده ها از سرور گرفته شده و در رایانه کاربر نمایش داده می شود.

این دو مورد کلی هستند که برای ایجاد یک وب سایت ضروری هستند. هنگامی که این کار را نیز انجام دادید، می توانید با طراحی وب شروع کنید.

انواع وب سایت ها و هزینه آنها چقدر است؟

وقتی صحبت از ساخت یک وب سایت می شود، معمولاً به نیازها و نیاز بستگی دارد. بر اساس مدل کسب و کار، می توانید برای انتخاب نوع وب سایت از لیست زیر برنامه ریزی کنید.

وب سایت تجاری ساده وب سایت کسب و کار برتر وب سایت تجارت الکترونیک 1. وب سایت تجاری ساده و هزینه آن

اگر مدل کسب و کار شما بسیار ساده است و فقط به وب سایت تجاری نیاز دارید تا برند خود را به نمایش بگذارد و اگر قصد ندارید ترافیک یا مخاطب را به وب سایت خود هدایت کنید، می توانید این مدل را انتخاب کرده و وب سایت بسازید. یک وب سایت تجاری ساده در مجموع دارای حداکثر 5 تا 10 صفحه است که شامل وب سایت شامل صفحه اصلی، صفحه درباره ما، صفحه خدمات و صفحه تماس با ما می شود.

وب سایت تجاری ساده با استفاده از سیستم مدیریت محتوای وردپرس ساخته شده است زیرا برای سئو بهترین هستند. هزینه ساخت یک وب سایت تجاری ساده می تواند از 700 پوند تا 1000 پوند بر اساس پیچیدگی وب سایت متغیر باشد. این قیمت فقط یک تخمین است و ممکن است بسته به نیاز مشتری متفاوت باشد.

حتی اگر قصد دارید یک وب سایت شخصی برای خود ایجاد کنید، در این دسته وب سایت تجاری ساده قرار می گیرد، اما هزینه ممکن است متفاوت باشد.

در اینجا نمونه ای از یک وب سایت تجاری ساده است که توسط ClickDo ایجاد شده است – https://www.quickcleaningservices.co.uk/

2. یک وب سایت کسب و کار برتر

اگر مدل کسب و کار شما از نظر ترافیک وب سایت شما قابل اعتماد است. سپس می توانید وب سایت کسب و کار برتر را انتخاب کنید. یک وب سایت تجاری ممتاز شامل 10 تا 25 صفحه وب یا بیشتر از آن بر اساس نیاز مشتری خواهد بود. علاوه بر این، این مدل وب سایت تجاری با یکپارچه سازی پرداخت، گزینه رزرو آنلاین و بسیاری موارد دیگر ارائه می شود تا کاربران بتوانند برای استفاده از خدمات شما، پرداخت آنلاین انجام دهند.

وب سایت های تجاری ممتاز می توانند بر اساس سیستم مدیریت محتوا وردپرس ساخته شوند یا با استفاده از پلتفرم های دیگر به صورت سفارشی ساخته شوند. وردپرس بیشتر به عنوان بهترین برای سئو و بهینه سازی و رتبه بندی در گوگل SERP برای شما آسان است. هزینه طراحی وب سایت پریمیوم می تواند از 2000 پوند تا 5000 پوند باشد. با این حال، قیمت ها ممکن است بسته به پیچیدگی سایت و نیاز مشتری متفاوت باشد.

در اینجا نمونه ای از یک وب سایت تجاری ممتاز طراحی شده توسط ClickDo است – https://www.end-of-tenancy-london.co.uk/

3. وب سایت تجارت الکترونیک

این یک نوع وب سایت تجاری است که به شما امکان می دهد محصولاتی را که می فروشید در وب سایت لیست کنید و مشتریان را وادار به خرید از وب سایت شما کنید. در این مدل، کسب و کار شما عمدتاً در فروش آنلاین قابل اعتماد خواهد بود و از این رو باید مطمئن شوید که وب سایت کسب و کار شما برای رسیدن به مخاطب مناسب و جذب ترافیک برای فروش بیشتر آنلاین، عملکرد خوبی دارد.

یک وب سایت تجارت الکترونیک مستلزم صرف زمان، نیروی انسانی و سرمایه گذاری زیادی برای ساخت یک وب سایت است. هزینه وب سایت تجارت الکترونیک می تواند از 5000 پوند تا 10000 پوند باشد. این قیمت ها فقط تقریبی هستند و با این حال قیمت ها ممکن است بسته به نیاز مشتری و سایر عوامل متفاوت باشد. نه تنها برای فروش محصولات، بلکه اگر قصد فروش آنلاین خدمات را دارید، می توانید این نوع بسته را نیز انتخاب کنید.

در اینجا نمونه وب سایتی است که ClickDo برای فروش آنلاین خدمات طراحی کرده است – https://www.seekahost.com/

هزینه طراحی وب سایت در انگلستان به عوامل زیادی از جمله نیازهای مشتری، مدل کسب و کار، پیچیدگی در برآوردن نیازهای مشتری، به روز رسانی و نگهداری منظم و غیره بستگی دارد. بنابراین، اگر می خواهید برای کسب و کار خود یک وب سایت طراحی کنید، می توانید یک مشاوره رایگان با تیم توسعه وب کلیکدو در آدرس https://www.clickdo.co.uk/contact-us/ رزرو کرده و شروع به کار کنید.

همچنین می‌توانید برخی از مدل‌های وب‌سایت و طرح‌های ساخته شده توسط کارشناسان وب کلیک‌دو را در https://www.clickdo.co.uk/web-design-services/portfolio/ مشاهده کنید. این به شما کمک می کند تا در مورد اینکه چقدر در توسعه یک وب سایت تجاری خوب هستیم و حتی با استراتژی های سئو مناسب آن را در گوگل رتبه بندی می کنیم، ایده بگیرید.

کارشناسان وب کلیکدو در زمینه های مختلف کسب و کار کار کرده اند و بهترین راه حل آنلاین را با طراحی سایت مناسب و فعالیت های بازاریابی دیجیتال ارائه کرده اند. می‌توانید مطالعات موردی بیشتری را در تمام بخش‌ها به همراه نظرات مشتریان در www.clickdo.co.uk بررسی کنید. این به شما کمک می کند تا در مورد اینکه چگونه ClickDo برای توسعه وب و سایر فعالیت های بازاریابی آنلاین بهترین است، ایده روشنی پیدا کنید.

چگونه بهترین توسعه دهنده وب در انگلستان را استخدام کنیم؟

کسب‌وکارهای زیادی در بریتانیا به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و حتی کسب‌وکارهایی که به‌صورت آفلاین خدمات ارائه می‌کنند، نیاز به یک وب‌سایت تجاری دارند تا برند خود را به مشتریان هدف خود نشان دهند. همچنین برای دستیابی به مشتریان از طریق رسانه های آنلاین، یک وب سایت تجاری برای انواع استارتاپ ها و شرکت های بزرگ ضروری است.

استخدام بهترین توسعه دهنده وب مانند کارشناسان وب ClickDo به شما کمک می کند تا راه حل مناسب برای وب سایت کسب و کار خود پیدا کنید. بسته به جایگاه تجاری، رابط کاربری، رابط کاربری و سایر اصطلاحات باید تصمیم گیری شود. داشتن بهترین مشاوران وب به شما کمک می کند تا یک وب سایت تجاری مناسب با نیازهای برند خود ایجاد کنید.

هنگام استخدام توسعه دهنده وب، همیشه مطمئن شوید که او تجربه زیادی در توسعه وب سایت ها در جایگاه های مختلف دارد. در ClickDo، ما یک تیم وب با تجربه و ماهر داریم که در زمینه های مختلف تجاری برای طراحی و بهینه سازی وب سایت برای عملکرد بهتر در گوگل کار کرده اند.

شما همچنین باید کارهای قبلی انجام شده توسط توسعه دهندگان وب را قبل از استخدام آنها بررسی کنید. بنابراین این به شما کمک می کند تا در مورد کارهای طراحی آنها ایده بگیرید. در ClickDo ما در زمینه های مختلف کار کرده ایم و می توانید برخی از مطالعات موردی توسعه وب را در https://www.clickdo.co.uk/web-design-services/portfolio/ بیابید.

هزینه یک وب سایت انگلستان چقدر است؟ – سؤالات متداول 1. آیا به به روز رسانی منظم برای وب سایت خود نیاز دارم؟

این بستگی به این دارد که آیا یک وب سایت تجاری دارید که در آن محصولات و خدمات را به صورت آنلاین می فروشید، باید آن را به طور منظم به روز کنید و آن را به روز نگه دارید. از طرف دیگر، اگر یک وب سایت ثابت فقط برای نمایش برند دارید، می توانید هر از چند گاهی محتوا را به روز کنید. اما قطعاً باید وب سایت کسب و کار خود را به روز کنید تا مطمئن شوید که در گوگل عملکرد خوبی دارد.

2. آیا طراحی وب یک بار هزینه دارد؟

هزینه تجاری برای توسعه وب همیشه به نیازهای مشتری بستگی دارد. در صورت نیاز به بروز رسانی و تغییرات منظم در سایت. سپس باید هزینه نگهداری را پرداخت کنید. بنابراین همیشه به نیاز مشتری بستگی دارد.

3. توسعه یک وب سایت چقدر طول می کشد؟

اگر فقط به یک وب سایت تجاری ساده با پنج تا ده صفحه وب با طراحی ساده نیاز دارید. پس از آن می توان طراحی وب را در یک یا دو هفته تکمیل کرد. در صورت نیاز به سایتی با صفحات بیشتر و تنظیمات زیاد، زمان تکمیل وب سایت افزایش می یابد و زمان بیشتری می برد. بسته به نیاز مشتری، زمان تکمیل وب سایت متفاوت خواهد بود.

4. آیا هر کسب و کاری به وب سایت نیاز دارد؟

ما در دهه مدرن زندگی می کنیم که همه چیز به صورت آنلاین در حال حرکت است. حتی اگر شما یک کسب و کار هستید که هیچ کاری برای انجام آنلاین ندارید، یک وب سایت تجاری ضروری است. امروزه مردم شروع به استفاده از گوگل یا سایر رسانه های اینترنتی برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود کرده اند. بنابراین، اگر کسب‌وکاری دارید و می‌خواهید کسب‌وکارتان را از رقبا متمایز کنید، یک وب‌سایت تجاری ضروری است.

5. آیا وردپرس برای ایجاد یک وب سایت بهترین است؟

وردپرس CMS یکی از پلتفرم های پیشنهادی برای ساخت یک وب سایت تجاری یا شخصی است. نکته اصلی در مورد CMS وردپرس این است که سئو دوستانه تر است و سفارشی سازی با وردپرس بسیار آسان است. به عنوان یک صاحب کسب و کار، حتی خودتان می توانید تغییرات لازم را در وب سایت وردپرس ایجاد کنید.

اگر صاحب کسب و کاری در لندن هستید و قصد دارید یک وب سایت جدید برای کسب و کار خود ایجاد کنید. سپس این وبلاگ به شما کمک می کند تا در مورد هزینه های توسعه یک وب سایت تجاری جدید ایده بگیرید.

ما در ClickDo دارای کارشناسان وب با تجربه و حرفه ای هستیم که می توانند به شما در شناسایی نیازهای تجاری مناسب کمک کنند و به شما در ایجاد یک وب سایت تجاری حرفه ای با بهترین هزینه تجاری کمک کنند. می توانید برخی از وب سایت های از پیش طراحی شده توسط کارشناسان وب کلیکدو را در https://www.clickdo.co.uk/web-design-services/portfolio/ بررسی کنید و در صورت تمایل به رزرو مشاوره رایگان به https://www.clickdo.co.uk/web-design-services/portfolio/ مراجعه کنید. /www.clickdo .co.uk/contact-us/

برای انتشار دانش به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *