چرا ممکن است نظرات Google شما نشان داده نشود

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

نظرات گوگل برای کسب و کارها بسیار ارزشمند و ضروری هستند زیرا می توانند:

کمک به ایجاد اعتماد تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید بهبود دید موتورهای جستجو ارائه بازخورد در مورد کسب و کار خود تشویق مشارکت مشتری ارائه مزیت رقابتی

به این ترتیب، مشاغلی که فعالانه مشتریان خود را تشویق می کنند تا نظرات خود را ارائه دهند و شهرت آنلاین خود را به طور مؤثر مدیریت کنند، می توانند از مزایای قابل توجهی بهره مند شوند.

با این حال، مواقعی وجود دارد که ممکن است متوجه شوید که نظرات Google شما آنطور که انتظار می رود نمایش داده نمی شود. شاید شما یک بررسی داشتید که ناپدید شد؟ یا شاید مشتری‌ای که از او خواسته‌اید نظری را بگذارد، این کار را کرده است، اما نمایش داده نمی‌شود؟

مورد دوم بارها برای ما اتفاق افتاده است و می تواند بسیار خسته کننده باشد زیرا به نظر می رسد دلیلی برای نشان ندادن آن وجود ندارد.

بنابراین، در این پست وبلاگ، برخی از دلایل احتمالی عدم نمایش یا ناپدید شدن نظرات گوگل را بررسی خواهیم کرد و چگونگی حل آن را روشن خواهیم کرد.

پس بیایید شیرجه بزنیم!

H2: گوگل چه می گوید؟

ابتدا، بیایید ببینیم چرا گوگل می‌گوید نظرات ممکن است در مرکز راهنمایی ظاهر نشوند:

دلایل متعددی وجود دارد که چرا می‌توان نظرات را از یک صفحه حذف کرد. در بیشتر موارد، مرورهای گمشده به دلیل نقض خط‌مشی، مانند هرزنامه یا محتوای نامناسب، حذف شدند.

ما مرورهایی را که به دلیل نقض خط‌مشی حذف شده‌اند، باز نمی‌گردانیم. این اقدامات حذف کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که نظرات مربوط به محصولات Google مرتبط، مفید و قابل اعتماد هستند. درباره محتوای ممنوعه و محدود برای بازبینی اطلاعات کسب کنید.

گاهی اوقات نظرات را می توان پس از بازیابی از نمایه کسب و کار حذف کرد. اگر زمانی که حسابتان غیرفعال یا به حالت تعلیق درآمد و سپس بازگردانده شد، نظرات خود را از دست دادید، برای دریافت کمک با پشتیبانی تماس بگیرید.

نکته: اگر تاریخ افتتاح آینده را برای کسب و کار خود تعیین کنید که هنوز افتتاح نشده است، هر گونه بررسی باقی مانده قبل از باز شدن برای عموم حذف خواهد شد.

Google برای اطمینان از اجرای یک پلت فرم منصفانه و قابل اعتماد، سیاست‌های بررسی دقیقی دارد.

اگر مروری هر یک از این قوانین را نقض کند، مثلاً حاوی سخنان مشوق عداوت و تنفر، ناسزا یا حملات شخصی باشد، ممکن است حذف شود یا از دید عموم پنهان شود.

در تبادل ایمیل با گوگل و نظرات خود ما، آنها همچنین این را داشتند که بگویند:

اما اگر اینطور نباشد چه؟ اگر بازبینی قانونی باشد و شخصی که آن را ترک کرده هیچ یک از خط‌مشی‌های Google را زیر پا نگذارد، چه؟

درباره آن چکار میتونید بکنید؟ از این مقاله کمکی و پاسخ آنها به ما چیز زیادی مشخص نیست!

بنابراین بیایید به برخی از دلایل دیگر نشان دادن Google Reviews و کارهایی که می توانید در مورد آن انجام دهید نگاهی بیندازیم.

دلایل دیگری که ممکن است در نظرات گوگل الگوریتم های فیلترینگ مرور را نشان ندهند:

برای حفظ یکپارچگی سیستم بررسی خود، گوگل از الگوریتم های پیچیده ای استفاده می کند که بررسی های احتمالی جعلی یا هرزنامه را فیلتر می کند. این الگوریتم‌ها عوامل مختلفی مانند آدرس‌های IP، الگوهای بررسی و رفتار کاربر را برای تعیین صحت و مشروعیت بررسی‌ها تجزیه و تحلیل می‌کنند.

اگر الگوریتم های گوگل مشکوک به تقلبی بودن یک بررسی باشند، ممکن است به صورت عمومی ظاهر نشود.

البته، اگر از سرویسی برای خرید نظرات جعلی گوگل استفاده کرده باشید، حتی اگر در ابتدا نمایش داده شوند، احتمالا دوام زیادی نخواهند داشت!

تاخیر در پردازش:

نظرات گوگل قبل از نمایش از طریق یک فرآیند تعدیل انجام می شود.

این فرآیند تضمین می‌کند که بررسی‌ها از دستورالعمل‌ها و خط‌مشی‌های Google پیروی می‌کنند و بنابراین ممکن است بین ارسال نظر و ظاهر شدن آن در فهرست کسب‌وکار تاخیر وجود داشته باشد.

این تأخیر ممکن است بسته به عواملی مانند حجم بازبینی و اثربخشی تیم نظارت متفاوت باشد.

به همین دلیل، اگر آخرین نظر شما نمایش داده نشد، همیشه توصیه می کنیم چند روز قبل از هراس منتظر بمانید.

مشکلات مربوط به نمایه کسب و کار Google شما

دلیل دیگری که ممکن است Google Reviews نمایش داده نشود این است که ممکن است مشکلاتی در نمایه کسب و کار Google شما وجود داشته باشد.

مشکلات رایج عبارتند از:

اطلاعات فهرست نادرست فهرست کسب و کار تکراری فهرست های غیرفعال

با هر کدام، می توانید به راحتی وارد حساب Google Business خود شوید و نمایه خود را با اطلاعات کسب و کار به روز و دقیق خود ویرایش کنید، یا به سادگی فهرست های تکراری را حذف کنید.

بررسی ناقص:

برای اینکه نظر در Google ظاهر شود، شخصی که نظر را ترک کرده است باید یک حساب Google تأیید شده داشته باشد.

اگر حساب بازبین فاقد تأیید باشد یا اطلاعات ناقصی داشته باشد، ممکن است نظرات او قابل مشاهده نباشد.

این معیار به کاهش هرزنامه و حفظ قابلیت اطمینان سیستم بررسی کمک می کند.

بررسی ها شامل لینک هستند

اگر بررسی Google مورد نظر دارای یک پیوند باشد، تعجبی ندارد که نشان داده نشود. گوگل به نظرات اجازه نمی دهد که پیوندهای خروجی داشته باشند، بنابراین اگر وجود داشته باشد، آنها به سادگی حذف خواهند شد.

اگر نظری با پیوند در آن داشتید، همیشه می‌توانید از آن شخص بخواهید آن را حذف کند یا مطمئن شوید که هنگام درخواست بررسی، آن را ذکر کرده‌اید.

تنظیمات حریم خصوصی:

گوگل به اولویت های حریم خصوصی کاربران خود احترام می گذارد.

برخی از افراد ممکن است تنظیمات حساب خود را برای محدود کردن نمایان بودن نظرات خود تنظیم کرده باشند.

این تنظیمات حریم خصوصی می تواند دید نظرات آنها را برای یک مخاطب خاص محدود کند یا حتی از نمایش کلی آنها جلوگیری کند.

تغییرات یا به روز رسانی های اخیر:

گوگل به طور منظم الگوریتم ها، خط مشی های بررسی و رابط کاربری خود را به روز می کند. گاهی اوقات این به روز رسانی ها می توانند باعث بروز مشکلات موقت یا اختلال در نمایش نظرات شوند. اگرچه چنین رویدادهایی نادر هستند، اما ممکن است برای مدت کوتاهی تا زمانی که مشکل حل نشود، بازبینی انجام نشود.

چگونه می توانید بررسی های گوگل را که نمایش داده نمی شوند برطرف کنید؟

بنابراین اگر صاحب کسب‌وکاری هستید که نگران بررسی‌های ناپدید شده خود در Google هستید و فکر می‌کنید نظر شما دلیل خوبی برای نمایش داده شدن دارد یا نباید حذف می‌شد، یک خبر خوب وجود دارد!

در اینجا در SiteVisibility، ما توانسته‌ایم نظرات Google را که نمایش داده نمی‌شدند برای نمایش دریافت کنیم و همچنین نظرات Google حذف شده را بازیابی کنیم.

اما چگونه می شنوم که می پرسید؟ خب، خیلی ساده، باید با پشتیبانی گوگل تماس بگیرید. در این مورد، ما یک ایمیل به Google در googlebusinessprofile-support@google.com ارسال کردیم

بله، به همین سادگی بود.

همانطور که قبلاً اشاره کردم، چندین بار این اتفاق برای ما افتاده است، بنابراین در اینجا نمونه ای از یکی از ایمیل هایی است که برای آنها ارسال کردیم:

حالا مجبور شدیم چندین بار پیگیری کنیم. آنها در ابتدا این پاسخ را برای ما ارسال کردند:

هیچ یک از مسائلی که آنها پاسخ داده بودند در مورد ما صدق نمی کرد، اما پس از چند ایمیل رفت و برگشت، گوگل ما را به تیم “متخصص” خود منتقل کرد.

پس از چند روز، نظرات ما بازیابی شد یا در نمایه ما ظاهر شد. روزهای خوش!

بنابراین، هنگام انجام فرآیند ارسال ایمیل به Google در مورد نظرات خود، توصیه می‌کنیم تمام شواهد ممکن مبنی بر اینکه نظرات جدید شما نمایش داده نمی‌شوند یا حذف شده‌اند را جمع‌آوری کنید.

به عنوان مثال، در مورد ما، ما از مشتریان خود خواستیم که از نظری که گذاشته اند اسکرین شات بگیرند، اما نمایش داده نمی شد.

شما چه کار دیگه ای میتوانید انجام دهید.

اتصال با گوگل احتمالا ساده ترین و ساده ترین روش است، اما چند گزینه دیگر وجود دارد.

اگر اخیراً نمایه کسب‌وکار Google خود را بازیابی کرده‌اید، همچنین باید با پشتیبانی تماس بگیرید و شماره پرونده و جزئیات بازیابی را برای درخواست انتقال برای بازبینی به آنها ارائه دهید.

از طرف دیگر، اگر کار نکرد و از کمک Google راضی نیستید، می‌توانید مشکل خود را در انجمن نمایه کسب‌وکار Google پست کنید تا توجه یک کارمند دلسوز Google را جلب کنید.

در نهایت، می توانید مشتریان را تشویق کنید که نظرات خود را مجدداً ارسال کنند. بنابراین اگر مشتریان یا مشتریانی دارید که نظرات آنها حذف شده است، می توانید مؤدبانه از آنها بخواهید که نظر خود را مجدداً ارسال کنند و فقط مطمئن شوید که هنگام ارسال مجدد از دستورالعمل های Google پیروی می کنند تا از حذف احتمالی جلوگیری شود.

نتیجه

در حالی که فقدان نظرات در گوگل می تواند گیج کننده باشد، دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شود آنها نمایش داده نشوند.

عواملی مانند الگوریتم‌های فیلتر بازبینی، تأخیر در پردازش، تأیید ناقص، تنظیمات حریم خصوصی، نقض خط‌مشی یا به‌روزرسانی‌های اخیر می‌توانند در این امر نقش داشته باشند.

اما با درک این احتمالات و برداشتن گام‌های پیشگیرانه برای تشویق بررسی‌های واقعی، می‌توانید از این اتفاق جلوگیری کنید، و اگر چنین شد، اکنون راه‌حل‌هایی برای بازگرداندن آن‌ها دارید!

با ما تماس بگیرید

اگر مایل به پشتیبانی از هر یک از تلاش‌های سئوی محلی خود هستید، یک تماس مشاوره رایگان با کارشناسان ما در اینجا رزرو کنید یا با استفاده از فرم زیر برای ما پیام بگذارید. خوشحال می شویم کمک کنیم!

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *