چرا نمی توانید برای سئو به سیستم های پلاگین چراغ راهنمایی اعتماد کنید؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

ارسال شده در 23 آوریل 2021 توسط gregdoyle

 بهینه سازی موتورهای جستجو

اگر می خواهید وب سایت وردپرس خود را بهینه کنید، یکی از بهترین گزینه های موجود نصب افزونه Yoast SEO است. این افزونه خارق العاده نه تنها رایگان است، بلکه به باز کردن عملکرد وردپرس نیز کمک می کند و اضافه کردن عناوین صفحات منحصر به فرد، توضیحات متا، ابرداده های گرافیکی باز، تگ های ربات و بسیاری موارد دیگر را ممکن می سازد. و در حالی که Yoast در بهینه سازی وب سایت خود به شما کمک می کند، بدون نقص نیست.

شیدایی برای چراغ سبز

یکی از بزرگترین اشکالات افزونه Yoast این است که از یک سیستم چراغ راهنمایی برای ارزیابی تلاش های سئوی داخلی شما استفاده می کند. این در عمل خوب است، اما در واقعیت تقریباً غیرممکن است که هر صفحه از وب سایت خود را بدون تأثیر نامطلوب بر خوانایی و کاربرپسند بودن وب سایت خود، نور سبز دریافت کنید. مشکل اصلی افزونه Yoast این است که بیش از حد بر روی تطبیق دقیق کلمه کلیدی تمرکز شما و قرار دادن تصادفی کلمات کلیدی، به عنوان مثال در URL، پاراگراف اول متن، عنوان صفحه و غیره تمرکز دارد.

در دنیای پس از پاندا، شما باید محتوای باکیفیت بنویسید که حاوی کلمات کلیدی و بیش از حد بهینه سازی نشده باشد، و اگر تمام دستورالعمل های SEO Yoast را دنبال کنید تا در تمام صفحات وب سایت خود چراغ سبز نشان دهید، آنگاه می توانید بیشتر از اینکه خوب ضرر کنه مانند هر ابزار خودکار، افزونه Yoast باید به عنوان یک دستورالعمل تقریبی مورد استفاده قرار گیرد، اما نباید نحوه نوشتن محتوای خود را دیکته کند، در نهایت، شما مخاطبان خود را می شناسید و آنها چه می خواهند.

داشتن چراغ سبز تضمینی برای قرارگیری نیست

تصور اشتباه دیگر این است که فقط گرفتن چراغ سبز برای صفحات وب سایت شما تضمین می کند که به بالای صفحه 1 در گوگل یا حداقل رتبه در صفحه اول خواهید رسید. متأسفانه، به این سادگی نیست زیرا سئو بسیار بیشتر از آن است. یکی از بزرگترین مشکلاتی که مردم ایجاد می کنند استفاده از کلمات کلیدی فوکوس نامناسب فقط برای دریافت گرین لایت افزونه Yoast است. در عوض، باید بر ایجاد محتوای مرتبط و با کیفیت که برای مخاطبانتان مفید است تمرکز کنید.

بله، شما باید کلمات کلیدی را به محتوای خود اضافه کنید، اما باید به گونه ای انجام شود که محتوای شما را افزایش دهد، نه اینکه از آن کم کند. انتخاب موضوع اصلی برای هر صفحه از سایت شما یک راه عالی برای انجام این کار است و به شما امکان می دهد به جای تمرکز روی یک کلمه کلیدی، از مترادف، جمع و سایر عبارات جستجوی مرتبط که موضوع را تشکیل می دهند، استفاده کنید.

Yoast محتوای صفحه ساز را نمی گیرد

اگر از صفحه ساز در وب سایت وردپرس خود استفاده می کنید، تحلیلگر کلمات کلیدی داخلی Yoast که بخشی جدایی ناپذیر از سیستم چراغ راهنمایی است، کار نخواهد کرد. با تعداد زیادی افزونه شخص ثالث که از ویژگی صفحه‌ساز استفاده می‌کنند، افزونه Yoast SEO نمی‌تواند محتوای این بخش‌های صفحه شما را تجزیه و تحلیل کند. این بدان معنی است که تقریباً مطمئناً نمی توانید چراغ سبز مورد علاقه صفحه خود را دریافت کنید. اما، همانطور که قبلاً گفتیم، وسواس در گرفتن صفحات خود با نور سبز کاری نیست که باید انجام دهید.

بیش از متن جایگزین تصویر بهینه شده

برای دریافت چراغ سبز افزونه Yoast SEO خود، با افزودن کلمات کلیدی به متن جایگزین تصویر خود غافل نشوید. در عوض، روی کوتاه نگه داشتن متن جایگزین و توصیفی از تصویر تمرکز کنید و به یاد داشته باشید که استفاده اصلی برای افرادی است که نمی توانند تصاویر را برای افزودن زمینه مشاهده کنند، نه به عنوان یک عامل رتبه بندی SEO.

سرفصل ها و سرفصل های متمرکز بر کلمات کلیدی

فقط به این دلیل که شما در تگ h1 و تگ عنوان خود مطابقت دقیقی با کلمه کلیدی خود دارید به این معنی نیست که کلیک های مورد نظر خود یا حتی رتبه بندی را دریافت خواهید کرد. به طور خاص برای بسیاری از صفحات وبلاگ، باید به دنبال ایجاد عناوین و سرفصل های قابل کلیک باشید که به برجسته شدن لیست شما در نتایج جستجو کمک می کند. اگر از دستورالعمل‌های یک ابزار خودکار پیروی کنید، به شما توصیه می‌شود از تطابق دقیق کلمه کلیدی متمرکز خود استفاده کنید، که تأثیری مشابه یک تیتر خوب نوشته شده یا عنوانی که به شدت روی کلمه کلیدی شما متمرکز نیست، نخواهد داشت. .

نتیجه

همانطور که در ابتدای این مقاله وبلاگ گفتیم، افزونه Yoast SEO فوق العاده است، اما نمی تواند جایگزین دانش، تجربه و مهارت های یک متخصص سئو شود. اغلب توسط افرادی که در حرفه سئو هستند استفاده می شود زیرا کنترل عناصر سئو مانند عناوین صفحات، توضیحات متا، تگ های خزنده و URL ها را امکان پذیر می کند، اما این بدان معنا نیست که این افزونه به تنهایی می تواند نتایج عالی رتبه بندی را برای شما فراهم کند. امیدواریم از این مقاله لذت برده باشید و خوشحال می شویم نظرات شما را در بخش نظرات زیر بشنویم.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *