چه چیزی باعث می شود یک وب سایت سئو دوستانه باشد؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

چه کسب‌وکاری باشید که تازه شروع به کار کرده‌اید یا یک کهنه کار در صنعت، چشم‌انداز دائماً در حال تغییر بازاریابی دیجیتال می‌تواند حفظ یک وب‌سایت سازگار با سئو را دشوار کند. اگر کسب‌وکار موفقی دارید و توانسته‌اید با استفاده از تکنیک‌های بازاریابی قدیمی مانند نمایشگاه‌های تجاری، معرفی‌ها و تبلیغات شفاهی رشد کنید، کار بر روی وب‌سایت شما ممکن است در لیست اولویت‌های شما زیاد نباشد.

با این حال، احتمالا زمانی فرا خواهد رسید که شما نیاز به داشتن یک وب سایت به روز دارید. بنابراین، باید منابعی را برای تطبیق وب سایت خود برای سئو دوستانه بودن اختصاص دهید، چه کسی می داند، حتی ممکن است مشتریان بیشتری را مشاهده کنید که از درب ورود می کنند!

مهم نیست که در کجای سفر تجاری خود هستید، این نکات به شما کمک می کند تا بدون نیاز به بازگشت به کلاس کامپیوتر یک وب سایت سازگار با سئو ایجاد کنید.

اهمیت نقشه سایت XML

نقشه سایت برای زندگی یک وب سایت حیاتی است. در اصل، آنها به عنوان لیستی از URL ها در دامنه شما عمل می کنند که گوگل می تواند از آنها برای خزیدن وب سایت استفاده کند. هنگامی که گوگل یک سایت را ایندکس می کند، زمانی که افراد نام برند شما یا یکی از کلمات کلیدی شما را برای رتبه بندی تایپ می کنند، به آن اجازه می دهد در SERP های گوگل (صفحات نتایج موتور جستجو) نمایش داده شود.

اگر قبلاً نقشه سایت در وب سایت خود ندارید، چندین ابزار وجود دارد که می توانید برای ایجاد یکی از آنها استفاده کنید. اولین مورد Screaming Frog است، زیرا آنها یک مولد نقشه سایت XML اختصاصی دارند که می تواند به صورت رایگان تا 500 URL دانلود و استفاده شود، یا یک ابزار پولی برای وب سایت های بزرگتر دارند.

دوم اینکه می توانید از افزونه Yoast استفاده کنید که فقط برای وب سایت های وردپرسی کار می کند. این یک راه بسیار سریع و آسان برای دسترسی به نقشه سایت شما است، که سپس می تواند به Webmaster Tools ارسال شود. اگر از پلتفرمی مانند Shopify استفاده می کنید، احتمالاً قبلاً نقشه سایتی برای شما توسط سیستم ایجاد شده است.

نام گذاری URL خود

این یکی از آن حرفه‌هایی است که کمی کار می‌تواند به شما کمک کند، بنابراین ارزش آن را دارد که هنگام به‌روزرسانی وب‌سایت خود به آن توجه کنید.

URL که به عنوان آدرس وب نیز شناخته می شود (به عنوان مثال www.wesellcheapbooks.co.uk/fiction/jane-austen) نقش ثانویه ای در رتبه بندی یک وب سایت ایفا می کند. همچنین می‌تواند تجربه کاربر را بهبود بخشد، بنابراین نباید در کار انجام شده حساب شود.

نام‌گذاری URL معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که یک صفحه جدید در وب‌سایت شما ایجاد می‌شود و شما همیشه باید به دنبال موارد زیر باشید:

آن را خوانا نگه دارید

همه ما URL هایی را با اعداد، حروف و نمادها دیده ایم که به صورت درهم و برهم چیده شده اند. آنها زیبا نیستند! خوانا نگه داشتن آن باعث می‌شود بازدیدکنندگان سایت شما بتوانند مکان‌هایی که در سایت شما هستند را پیگیری کنند. همچنین، اگر از طریق رسانه‌های دیگر مانند روزنامه‌ها یا رادیو تبلیغ می‌کنید، مردم احتمالاً «www.wesellcheapbooks.co.uk/fiction» را بیشتر از «www.wesellcheapbooks.co.uk/f6» به خاطر می‌آورند! d$dsdgds’.

آن را مرتبط نگه دارید

URL صفحه شما باید همیشه با موضوع یا هدف صفحه مرتبط باشد. این تضمین می‌کند که هر کسی که وب‌سایت شما را در نتایج جستجو می‌بیند، فوراً متوجه می‌شود که صفحه درباره چیست. این همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند صفحه شما در مورد چیست و آن را برای عبارات جستجوی مرتبط رتبه بندی کنند.

مختصر باشید

کوتاه نگه داشتن URL شما نه تنها خواندن آن را برای مردم آسان تر می کند، بلکه به یاد ماندنی تر می کند. همچنین URL های کوتاهتر توسط موتورهای جستجو بهتر درک می شوند، مشروط بر اینکه دو قانون زیر رعایت شود.

شما محتوای کاربر محور فوق العاده ای دارید

در دنیای سئو محتوا اهمیت فوق العاده ای دارد. این نه تنها می تواند به رتبه بندی شما کمک کند، بلکه ترافیک بیشتری را از طریق منابع ارگانیک و دیگر به وب سایت هدایت می کند. محتوا می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. این می تواند یک مقاله نوشته شده (مانند این مقاله)، یک تصویر، یک ویدیو، یک اینفوگرافیک، یک مسابقه یا هر چیز دیگری باشد که افراد در وب سایت شما مصرف می کنند. به طور معمول، هر صفحه دارای چندین سبک مختلف محتوا است، مانند یک وبلاگ نوشته شده با تصاویر.

هدف محتوا

محتوای وب سایت شما اهداف متعددی را دنبال می کند و درست کردن آن ضروری است. وظیفه اصلی محتوا، مانند پست وبلاگ، پاسخ دادن به سوالات خوانندگان شماست. اگر شخصی جستجویی را در گوگل تایپ کند، می‌خواهید کار شما در بالاترین رتبه ممکن برای آن عبارت باشد.

فاکتورهای رتبه بندی متعددی وجود دارد که گوگل از آنها برای تعیین اینکه کدام ترتیب نتایج را در صفحات جستجوی خود ارائه می کند، استفاده می کند. اینها شامل میانگین زمان صفحه، ارتباط، سرعت صفحه به همراه قدرت و قدرت کلی دامنه است.

بهینه سازی موبایل

بهینه سازی موبایل بسیار مهم است زیرا بسیاری از مردم اکنون به جای لپ تاپ و دسکتاپ به وب سایت ها در تلفن و تبلت خود دسترسی دارند. البته، بسیاری از جستجوهای متمرکز بر کار (مانند افرادی که از رایانه برای کارهای روزانه خود استفاده می کنند) هنوز در دستگاه هایی با صفحه نمایش بزرگتر انجام می شود. با این حال، بسیاری از جستجوهای “تفریحی” در تلفن ها و تبلت ها به دلیل سهولت و راحتی نسبی آنها انجام می شود.

بهینه‌سازی موبایل اساساً در مورد طراحی یک نسخه سازگار با موبایل از یک وب‌سایت است که به‌جای استفاده از نسخه دسک‌تاپ معادل، با استفاده از دستگاه تلفن همراه به راحتی قابل پیمایش است.

این احتمالاً به معنای طرح‌بندی‌های مختلف منو، مقیاس‌بندی تصاویر برای تناسب با یک صفحه کوچک‌تر و تنظیم اندازه متن برای متناسب با هر دستگاه است. در سایت‌های بهینه‌سازی شده برای موبایل، معمولاً لازم نیست برای پایان مشاهده یک محتوا به کناری بروید، چیزی که در صفحات وب بهینه‌نشده رایج است.

بهینه سازی موبایل برای وب سایت شما دو هدف را دنبال می کند:

رتبه در گوگل

گوگل سایت هایی را که برای دستگاه های تلفن همراه بهینه سازی شده اند تشخیص می دهد و معمولا آنها را بالاتر از سایت هایی که اینگونه نیستند رتبه بندی می کند. بسته به پلتفرمی که وب‌سایت خود را بر روی آن ساخته‌اید، ممکن است نسخه سازگار با موبایل از قبل بدون نیاز به بلند کردن انگشت در دسترس باشد.

پلتفرم های تجارت الکترونیک مانند Shopify معمولاً این را به عنوان استاندارد در نظر می گیرند. با این حال، برای وب‌سایت‌های وردپرس یا مجنتو، ممکن است لازم باشد کمی کار دستی انجام دهید، مانند استفاده از یک افزونه یا تغییر موضوع.

قابلیت استفاده از وب سایت

برای یک کاربر، پیمایش نسخه دسکتاپ یک وب سایت در تلفن خود واقعاً سرگرم کننده نیست. تعداد زیادی اسکرول جانبی، نیشگون گرفتن و بزرگنمایی برای فوکوس روی قسمت سمت راست وجود دارد و منوها معمولاً به همان روشی که در لپ تاپ کار می کنند کار نمی کنند.

اگر وب‌سایت شما ترافیک تلفن همراه زیادی را جذب می‌کند، بسیار مهم است که در یک دستگاه تلفن همراه یا رایانه لوحی خوانا و قابل پیمایش باشد، زیرا اگر سایت شما توپ بازی نمی‌کند، کاربران ممکن است به سادگی تسلیم شوند یا به سایت دیگری بروند. این به نوبه خود بر روی نرخ پرش و میانگین زمان در صفحه تأثیر می گذارد، دو موردی که گوگل هنگام رتبه بندی وب سایت ها به آنها توجه می کند.

اینها تنها برخی از راه هایی هستند که می توانید در عرض چند ساعت شروع به سئوی وب سایت خود کنید. یک کار کوچک واقعاً می‌تواند راه درازی داشته باشد، اما اگر ترجیح می‌دهید آن را به یک تیم حرفه‌ای بسپارید، چرا اینجا در Ducard با ما تماس نگیرید؟

ما در کمک به یافتن افراد در Google تخصص داریم. خواه حفظ رسانه های اجتماعی یا نوشتن محتوای معتبر برای وب سایت شما باشد، تیم داخلی ما خوشحال خواهد شد که به شما کمک کند.

مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *