چگونه بازاریابان می توانند شروع به جمع آوری داده های شخص اول کنند

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

گوگل در سال 2024 شروع به حذف تدریجی کوکی های شخص ثالث خود می کند و این تأثیر زیادی بر نحوه ردیابی و استفاده بازاریابان از داده ها خواهد داشت.

برای آماده شدن برای این تغییر، بازاریابان باید شروع به ساخت زیرساخت داده های خود برای اولین دنیای حریم خصوصی کنند. یا، برای اینکه کاملاً صادق باشم، باید!

برندهایی که با شرایط متغیر بازار سازگار می شوند، آنهایی هستند که موفق می شوند. برندهایی که نمی توانند تطبیق پیدا کنند، عقب مانده اند. (به بلاک باستر در عصر پخش فکر کنید.)

ابتدا، باید درک روشنی از اینکه در حال حاضر داده‌های خود را از کجا دریافت می‌کنید و چه چیزی ممکن است در آینده از دست بدهید، شروع کنید. این به شما کمک می کند تا تاثیر و عواقب عدم تمرکز بر استراتژی داده های شخص اول را درک کنید.

44 درصد از بازاریابان نیاز به افزایش 5 تا 25 درصدی هزینه ها را برای دستیابی به اهداف مشابه سال 2021 پیش بینی می کنند.

وضعیت فعلی خود را ارزیابی کنید

شما باید ارزیابی کنید که در حال حاضر دارای چه پایگاه داده ای و با چه داده هایی هستید. چندتا ایمیل؟ واقعاً چقدر در مورد عادات خرید مصرف کنندگان خود می دانید؟ شخصیت آنها؟ چه چیزی باعث خرید آنها می شود؟

با استفاده از این اطلاعات، باید یک استراتژی ایجاد کنید که چگونه می توانید میزان داده های کاربر را که ذخیره می کنید افزایش دهید و چگونه آن را قوی تر کنید.

استراتژی های داده شخص اول برای برندها

برندها باید در راه حل های خود برای این مشکل خلاق باشند، اما هر چه زودتر شروع کنند، مزیت بیشتری برای حرکت رو به جلو خواهند داشت.

در اینجا لیستی از ابزارهایی وجود دارد که مارک ها و بازاریابان می توانند از آنها استفاده کنند:

مهاجرت به GA4 ردیابی سمت سرور را پیاده‌سازی کنید (پشت‌اند وب‌سایت، نه فرانت‌اند) روش‌های جمع‌آوری داده‌های سمت صفر را معرفی کنید پروفایل‌های مشتری ایجاد کنید – افراد را وادار کنید تا در مواردی حساب ایجاد کنند. نمایه های مشتری هشدارها را دریافت می کنند – شما جزئیات را دریافت می کنید – نمایه ها را با آدرس های ایمیل و غیره مطابقت دهید. – برای هدف‌گیری مجدد ایجاد تبلیغات بهتر برای ثبت نام (در وب‌سایت و لیست ایمیل) CRM را ادغام کنید تا داده‌ها را آماده کنید ساخت لیست ایمیل

اگرچه ممکن است برخی از این کارها زمان بر به نظر برسند، اما اگر در اسرع وقت شروع نکنید ممکن است در شرایط سختی قرار بگیرید. شما به داده ها نیاز دارید! به من اعتماد کنید، وقتی زمانش رسید، از اینکه این کار را زود انجام دادید، سپاسگزار خواهید بود.

چگونه پیاده سازی GA4 برای کسب و کارها در دنیای بدون کوکی مفید خواهد بود

GA4 حریم خصوصی است و Google آن را طوری طراحی کرده است که در دنیایی با کوکی یا بدون کوکی کار کند. GA4 از یادگیری ماشین و مدل‌سازی برای پر کردن شکاف‌های داده استفاده می‌کند تا در زمانی که داده‌های کوکی در دسترس نیست، عملکرد را بهبود بخشد.

کوکی های شخص ثالث در هیچ کجا در GA4 دیده نمی شوند زیرا فقط از کوکی ها/داده های شخص اول استفاده می کند.

Google Tag Manager به GA4 اجازه می دهد تا کاربران را (زمانی که کاربر وارد وب سایت می شود) با شناسه کاربری که به طور تصادفی ایجاد می شود به جای کوکی ها ردیابی کند. سپس GA4 می‌تواند اعمال و رفتار سایت شما را برای به دست آوردن بینش و در عین حال ناشناس ماندن کاربر نظارت کند.

اگر کاربران به حساب‌های Google خود نیز وارد شده باشند، GA4 می‌تواند همه دستگاه‌ها را ردیابی کند تا تصویر واضح‌تری از رفتار کاربر ارائه دهد.

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، GA4 را در کنار حساب فعلی Universal Analytics خود راه اندازی کنید. این به شما امکان می دهد بدون از دست دادن داده هایی که در حال حاضر ذخیره شده اند، داده ها را در GA4 جمع آوری کنید.

داده های سمت صفر چیست؟

داده‌های طرف صفر اطلاعاتی هستند که به‌طور داوطلبانه توسط مصرف‌کننده در اختیار برندها قرار می‌گیرند، زمانی که برندها درباره مصرف‌کننده و ترجیحات آنها سؤال می‌پرسند. کاربر به جای ردیابی رفتار آنلاین خود، داوطلبانه اطلاعات خود را ارسال می کند

نمونه ای از داده های شخص صفر، ثبت عضویت است، که در آن مشتری تمام داده های خود را در فرم ثبت نام وارد می کند و به وب سایت اجازه ذخیره آن را می دهد.

این به کاربران این امکان را می دهد که کنترل کنند چه کسی داده های خود را دارد و چه کسی ندارد.

هنگام برنامه‌ریزی استراتژی داده‌های صفر، به پرسیدن سؤالاتی فکر کنید که یک نماینده فروش در فروشگاه یا تلفن در هنگام کمک به مشتری برای یافتن محصول عالی می‌پرسد.

چگونه داده ها را از سمت پوچ جمع آوری کنیم؟

جمع آوری داده های سمت صفر ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید!

یک راه عالی برای جمع‌آوری داده‌های سمت صفر از طریق آزمون‌ها، نظرسنجی‌ها یا فرم‌های بازخورد است. شما می توانید آنها را با جمع آوری اطلاعاتی طراحی کنید که برای اهداف بازاریابی مفید هستند و در عین حال به نفع مشتری خود نیز هستند.

مثال برند مراقبت از پوست: یک آزمون “چه نوع پوستی دارید؟” ایجاد کنید. می‌توانید از کاربران در مورد نوع پوست، مشکلاتی که با آن‌ها روبرو هستند و آنچه در محصولات به دنبال آن هستند، بپرسید. نتایج: شما نوع پوست و توصیه های آنها را به آنها می دهید و اطلاعات ارزشمند زیادی را به دست می آورید.

نمونه های دیگر عبارتند از:

تست های شخصیتی نظرسنجی سبک مد محصول پیشنهادی ماشین حساب نقل قول تست

می توانید از ویجت ها، افزونه ها یا سازندگان بدون کد استفاده کنید.

سپس می توان از این داده ها برای هدف قرار دادن تبلیغات و ارتباطات استفاده کرد.

مزایای ایجاد لیست ایمیل برای برند شما

ایمیل موثرترین استراتژی بازاریابی موجود است. حتی بیشتر از رسانه های اجتماعی. چرا؟

پتانسیل داشتن بازگشت سرمایه 36 پوندی را دارد! 47٪ از مصرف کنندگان برای دریافت تخفیف برای یک سرویس ایمیل ثبت نام می کنند. 91 درصد از بازاریابان ایمیل را مهم ترین کانال بازاریابی می دانند. 63 درصد از شرکت ها معتقدند که در آینده بودجه بازاریابی ایمیلی خود را افزایش خواهند داد. احتمال اینکه نرخ کلیک از طریق ایمیل را دریافت کنید 6 برابر بیشتر از توییتر است. ایمیل 40 برابر بیشتر از فیس بوک یا توییتر در جذب مشتریان جدید موثر است.

راه های زیادی برای افزایش لیست ایمیل شما وجود دارد، اما اولین راه این است که به مردم اطلاع دهید که دارید و مطمئن شوید که ارزش ثبت نام را می دانند.

هنگامی که شروع به ساخت لیست ایمیل خود می کنید، حتما بخش هایی ایجاد کنید تا بتوانید پیام های خود را شخصی سازی کنید.

چگونه می توان یک لیست ایمیل ایجاد کرد؟ با جمع آوری داده ها از سمت صفر (آزمون و نظرسنجی). برنامه های ارجاع هدایا. ابزارهای رایگانی ایجاد کنید که نیاز به ثبت ایمیل دارند. میزبانی یک چالش رایگان.

امیدواریم این اطلاعات برای شروع شما کافی باشد. اگر سؤالی دارید یا برای شروع آماده شدن برای دنیای بدون کوکی نیاز به پشتیبانی دارید، با یکی از اعضای تیم Honcho تماس بگیرید.

آیا می خواهید از آخرین مقالات ما مطلع شوید؟ برای لیست ایمیل ما ثبت نام کنید و ما را در لینکدین دنبال کنید.

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *