چگونه بازاریابی مجدد فیس بوک به شما کمک می کند تا نرخ تبدیل خود را افزایش دهید؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

بازاریابی مجدد فیس بوک واقعاً به افزایش نرخ تبدیل عمل برای زمان های خاصی که سبد خرید اضافه شده است کمک می کند. این توسط برنامه پیکسل که برای رویدادهای آفلاین نیز تنظیم شده است، ضبط می شود. بر اساس گزارش، تبدیل‌ها از رویدادهای موجود، تبدیل‌های سفارشی و رویدادهای آفلاین تنظیم‌شده در برنامه Pixel انتخاب می‌شوند. فیس بوک بر اساس تمامی صنایع دارای نرخ تبدیل 9.21 درصدی است. فیسبوک نزدیک به 15 تا 20 درصد تبدیل در هفته برای بهینه سازی رویدادهای خاص دارد.

بازاریابی مجدد عبارتی است که مردم برای کنار گذاشتن سبد خرید آنلاین استفاده می کنند. هدف اصلی آن تکمیل خرید با افزودن پیکسل های ردیابی مشتری برای تبدیل تبلیغات است. فیس بوک با استانداردهای خود به عنوان پلتفرم شماره یک رسانه اجتماعی برای ایجاد تبدیل در رتبه اول ایستاد. این امر فیس بوک را با مکانیزم موثر خود جذاب می کند. تبلیغات فیس بوک بخشی جدایی ناپذیر از استراتژی رسانه های اجتماعی است، برای موفقیت در کمپین خود، باید چند نکته دیگر را دنبال کنید.

فیس بوک تغییر جدید خود را در الگوریتم فید اخبار ایجاد کرده است، در گذشته بازاریابان رسانه های اجتماعی برای رفع نیازهای خود در پلتفرم های بازی تبلیغاتی مورد نیاز بودند. بسیاری از بازاریابان کسب و کار با در نظر گرفتن تبدیل ها به عنوان اولویت اصلی، استراتژی را دنبال می کنند. نرخ تبدیل خوب بهترین معیار موفقیت اولیه است و همچنین به عنوان کلید تضمین بازگشت سرمایه قوی عمل می کند. فروش نه تنها به انگیزه خرید، بلکه به اقدامات تشویقی بستگی دارد.

تبلیغات تبدیل فیسبوک چیست؟

تبدیل فقط فروش نیست، بلکه اقداماتی است که توسط اهداف شما انجام می شود. ویژگی های خلاقانه وب سایت خود را برای جذب مخاطب فعال کنید. تحقق ها در مورد این هستند که:

خرید سایر رویدادهای سفارشی ثبت نام برای آزمایشات رایگان افزودن اطلاعات پرداخت برای حساب کاربری افزودن موارد به سبد خرید عوامل کلیدی برای افزایش نرخ تبدیل در بازاریابی فیس بوک تعریف رویداد تبدیل

قبل از تبدیل یک رویداد، باید اقداماتی را که روی تبلیغ شما انجام می شود، روشن کنید. انواع تبدیل هایی وجود دارد که شامل تبلیغات فیس بوک مانند؛ مشاهده محتوا، افزودن آن به لیست علاقه مندی های خود، شروع پرداخت و سپس خرید. اگر اهداف خود را در ذهن دارید، می توانید پیاده سازی های سفارشی خود را در رویدادها ایجاد کنید. یک تبلیغ نمی تواند تمام اهداف تبدیل را برآورده کند و شما باید برای هر هدف تبلیغات جداگانه ایجاد کنید. اهداف مشتری را در طول سفر در نظر بگیرید و سپس آنها را بر اساس آن دنبال کنید.

مقصد را در ذهن خود متوقف کنید

صفحات فرود تبلیغاتی با محتوای خوب ایجاد کنید. هنگام آماده سازی تبدیل، مطمئن شوید که همه چیزهایی را که برای تکمیل آگهی نیاز دارید در اختیار دارید. سه مرحله برای آماده شدن برای فرود وجود دارد. پیاده سازی پیکسل، اقدامات هدفمند برای تداوم، بهینه سازی برنامه. این سه مرحله نحوه آماده سازی صفحات فرود را به شما وضوح می دهد.

ظاهری چشم نواز طراحی کنید

به طور متوسط ​​2.6 ثانیه طول می کشد تا جذب مشتری را به تصویر بکشید. برداشت اول با توجه به افکار اطرافشان بهترین انتخاب برای آنهاست. برای ایجاد بهترین بصری جذاب برای مشتریان، باید سه مرحله اساسی را دنبال کنید. از اضافه بار تصویر در متون جلوگیری کنید، اندازه مشخصات را افزایش دهید و از ویدیوها و GIF های بیشتری برای جذب مشتریان استفاده کنید.

آن را کوتاه و شیرین نگه دارید

یک نسخه واضح باید برای یک تبلیغ حفظ شود زیرا قوی ترین عنصر طراحی تبلیغات است. تبلیغات را کوتاه نگه دارید، مطابق با اعتقادات فرد باشد، از اصطلاحات تخصصی اجتناب کنید.

تماس مستقیم برای اقدام را نشان دهید

دعوت به اقدام برای یک حرکت کلیدی برای ایجاد انگیزه برای اقدام برای تبدیل ضروری است. افعال قوی باید مانند؛ تحقیق، کشف، و غیره، این مشتری را با هدف قوی تبدیل با صفحات تولید ملاقات می کند. اگر هدف شما ایجاد اشتراک و افزایش خرید است، از کلمات کلیدی مانند “ثبت نام” و “اکنون خرید کنید” استفاده کنید.

مخاطبان خود را گسترش دهید

با گسترش مخاطبان خود، می توانید بر گسترش بازاریابی مجدد فیس بوک خود تمرکز کنید. اگر تعداد بازدیدها افزایش یابد، به افراد بیشتری دست می‌یابد تا به‌طور بالقوه هزینه‌های پایینی را برای هر تبدیل ایجاد کنند. همچنین می توانید مخاطبان سفارشی ایجاد کنید تا مشتریان موجود را از طریق ایمیل و شماره تلفن جمع آوری کنید. این یک پایگاه مشتری بزرگ ایجاد می کند که به رشد تبلیغات شما کمک می کند.

تبدیل ها را تجزیه و تحلیل کنید

جعبه تبدیل فیسبوک خود را به طور مرتب بررسی کنید تا بتوانید گزینه “بهینه سازی برای تحویل” را پیدا کنید تا آنها را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید. این روش اختیاری است زیرا برای نتایج موثر انتخابی شما بسیار توصیه می شود. تجزیه و تحلیل تبدیل‌ها به شما امکان می‌دهد بفهمید چه تعداد مشتری از آن بازدید می‌کنند و تبلیغی را که تولید کرده‌اید به سبد خرید خود اضافه کنید.

قالب تبلیغاتی مناسب را انتخاب کنید

انتخاب بهترین فرمت تبلیغات فیس بوک تمام نیازهای شما را از نظر اهداف کمپین برآورده می کند و ظرفیت تبلیغات شما را به حداکثر می رساند. برای انتخاب چرخ فلک با فرمت مناسب، باید تبلیغات مجموعه، پیشنهادات فیس بوک و بوم فیس بوک را در نظر بگیرید.

چندین دستگاه را ردیابی کنید

با توجه به وقایع تعیین شده توسط نرخ ارز، اتفاقاتی رخ داده است. باید آماده ردیابی جزئیات تبدیل از طریق موبایل و دسکتاپ باشید. فیس بوک قصد دارد که کیت توسعه نرم افزار فیس بوک را روی تلفن همراه خود نصب کنید. این امر با گسترش مخاطبین و هدف‌گیری مشتری، پایگاه شبکه‌ای عظیم برای مخاطبان ایجاد می‌کند.

بهینه سازی کلیک لینک را کاوش کنید

در روزهای جزئی از تبلیغ شما، اگر تبلیغ باعث ایجاد تبدیل نمی شود، فیسبوک به شما کمک نمی کند داده ها را ارائه دهید. بلکه باید در عرض یک هفته خود را با تبدیل های بیشتری ایجاد کنید تا اقدامات موثر تبلیغات خود را ارتقا دهید. حداقل 50 تبدیل برای ارجاع فیس بوک برای بهینه سازی کلیک روی لینک به جای تبدیل مورد نیاز است

تجزیه و تحلیل را به بینش تبدیل کنید

به جای کمپین های رسانه های اجتماعی، باید روی نظارت بر عملکرد تجزیه و تحلیل بر اساس تبدیل تبلیغات تمرکز کنید. به طور مرتب یادداشت کنید چه چیزی برای یک کمپین تبلیغاتی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند و سپس به تلاش برای تکرار موفقیت ادامه دهید. آشنایی با تبلیغات فیسبوکی داشته باشید و سعی کنید معیارهای بازاریابان اجتماعی را بیاموزید. تجربیات جذاب، واضح و ثابت را در ایجاد تبدیل حفظ کنید.

برای انتشار دانش به اشتراک بگذارید

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *