در 25 مه 2022، گوگل بهروزرسانی اصلی ماه می خود را منتشر کرد و در اینجا همه چیزهایی است که تاکنون میدانیم.
به روز رسانی Google Core May چیست؟
بهروزرسانیهای اصلی جهانی هستند و همه کشورها و همه زبانها را تحت تأثیر قرار میدهند و همه انواع محتوا را هدف قرار میدهند. آنها برای تبلیغ یا پاداش دادن به صفحات وب عالی معرفی شده اند. آنها همچنین بر تمام ویژگی های Google تأثیر می گذارند.
گوگل اعلام نمی کند که چه چیزی تغییر کرده یا تحت تاثیر قرار می گیرد، اما کارشناسان سئو در سراسر جهان تمام تلاش خود را می کنند تا تغییرات را تشخیص دهند.
گوگل میگوید: «بهروزرسانیهای اصلی تغییراتی هستند که ما برای بهبود کلی جستجو و همگام شدن با ماهیت در حال تغییر وب ایجاد میکنیم.
ما بهروزرسانیهای عمده گسترده را تأیید میکنیم زیرا معمولاً تأثیرات قابل توجهی ایجاد میکنند. برخی از سایتها ممکن است در طی آنها افت یا پیشرفت داشته باشند. ما می دانیم که کسانی که سایت هایی با خرابی مواجه می شوند به دنبال راه حلی هستند و می خواهیم مطمئن شویم که آنها سعی نمی کنند موارد اشتباه را برطرف کنند. علاوه بر این، ممکن است اصلاً چیزی برای اصلاح وجود نداشته باشد.»
Google Core Update 2022 چه تغییراتی ایجاد کرد؟
چه تغییراتی با بهروزرسانی اصلی Google در می 2022 مشاهده کردیم:
مهم است که به یاد داشته باشید که گوگل هرگز تغییراتی را که ایجاد میکند اعلام نمیکند، اما کارشناسان سئو از سراسر جهان یافتههای خود را به اشتراک میگذارند، که به جامعه SEO کمک میکند تا ایده خوبی از آنچه میتواند باشد را به دست آورد.
بنابراین در اینجا یافته های اولیه هستند:
تغییر در اولویت بندی محتوای ویدیویی وجود دارد. محتوای خاص بر محتوای عمومی ارجحیت دارد. این به چهره اشاره دارد تا نوع محتوا یعنی. نوشته شده توسط یک متخصص بر یک متخصص عمومی برتری دارد. Google میتواند هدف زبان را بهتر درک کند و بنابراین نتایج با کیفیت بالاتری ارائه میکند.
این واقعاً چه شکلی است؟:
محتوای ویدیویی بالاتر از متن قرار می گیرد. به عنوان مثال: اگر عبارت How to do something را جستجو کرده باشید، به احتمال زیاد یک پاسخ ویدیویی به شما نشان داده می شود که در آن محتوای متنی قبلی بازگردانده شده است. وب سایت های ویدیویی به طور متوسط 25 درصد افزایش در دید داشته اند. ناشران اخبار شاهد کاهش 4-6 درصدی بوده اند (این ممکن است به دلیل کمبود محتوای ویدیویی باشد). نتایج TikTok 99٪ افزایش یافته است. فکر میکنیم چه کسی از بهروزرسانی اصلی Google در ماه مه 2022 سود میبرد؟: هر کسی که محتوای ویدیویی داشته باشد میتواند برنده باشد. وبسایتهایی که اطلاعات اولیه یا کلی زیادی دارند ممکن است از اولویت دادن گوگل به محتوای حرفهای و باکیفیتتر رنج ببرند. وبسایتهایی که قبلاً EAT را در نظر نگرفتهاند (مخصوصاً برای YMYL). در مورد بهروزرسانی ماه مه 2022 Google Core چه باید بکنید؟
کاری که باید انجام دهید تا مطمئن شوید که وب سایت شما به بهترین شکل ممکن کار می کند:
ارزیابی هدف از به روز رسانی به عنوان مثال. گوگل در تلاش است با آن به چه چیزی دست یابد؟ شناسایی الگوها به عنوان مثال. کل وب سایت یا بخش های خاصی تحت تأثیر قرار می گیرد. رقابت (رتبه 0 تا 10) را بررسی کنید تا ببینید که چگونه چشم انداز از زمان به روز رسانی تغییر کرده است. وب سایت های رتبه بندی جدید، الگوهای محتوا و تغییر قصد. برنامهریزی و اولویتبندی مواردی که برای اجازه دادن یا به دست آوردن مجدد ترافیک ارگانیک نیاز به رسیدگی دارد. با کارشناسان کار کنید تا وب سایت و محتوای خود را به بهترین شکل ممکن حفظ کنید!
به یاد داشته باشید، ما تیمی از کارشناسان سئو در Honcho داریم، بنابراین اگر زمانی نیاز به پشتیبانی داشتید یا سؤالی دارید، لطفاً با ما تماس بگیرید.