چگونه مشاغل محلی بیشتری را جذب کنیم – 10 مرحله

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

خوب پس دیروز من با یک مشتری جدید در 1:1 بودم، یک طراح باغ که به تازگی کسب و کار خود را در چند ماه گذشته راه اندازی کرده است و مشتاق است کسب و کار جدیدی را تنها از منطقه محلی خود دریافت کند، که قابل درک است. او نمی خواهد خیلی دور سفر کند و آزادی کسب و کار خود را می خواهد – عالی! من فکر کردم که این یک پست وبلاگ عالی خواهد بود، به خصوص که این سوال به روش های مختلف از من پرسیده می شود. بنابراین در اینجا نحوه جذب مشاغل محلی بیشتر در 10 مرحله آورده شده است.

اگر کسب‌وکاری هستید که فقط می‌خواهید به یک منطقه خاص خدمات رسانی کنید، مثلاً مثلاً یک اقامتگاه فیزیکی دائمی مانند یک سالن زیبایی یا یک مشاور املاک یا یک وکیل با دفتری دارید که در آن مشتریان را دریافت می‌کنید، این وبلاگی است که به آن نیاز دارید. در زندگی شما .

اگر در جامعه من، The Visible Vibes هستید، می دانید که من عاشق عبارت “ساده نگه داشتن آن” هستم و آوردن مشاغل محلی تفاوتی ندارد. بازاندیشی در مورد چیزها، تلاش برای اختراع مجدد چرخ، فکر کردن به اینکه همه افراد دیگر همین کارها را انجام می دهند، واقعاً آسان است، اما حدس بزنید چه چیزی؟ همه ما منحصربه‌فرد هستیم و حتی اگر من دقیقاً همان چیزی را به 10 نفر آموزش دهم، چه برسد به هزاران نفری که تدریس کرده‌ام، آنها چیزی متفاوت از آنچه من به اشتراک گذاشته‌ام می‌گیرند و آن را به روش منحصر به فرد خود اعمال می‌کنند. من هم این را دوست دارم! بنابراین نوشیدنی بنوشید و بخوانید که چگونه می توانید تجارت محلی بیشتری را جذب کنید. آماده؟ بیا بریم!

1. کسب و کار خود را روی نقشه قرار دهید

ابتدا باید کسب و کار خود را به معنای واقعی کلمه روی نقشه قرار دهید. به صورت رایگان در «Google برای کسب‌وکار من» راه‌اندازی کنید و می‌توانید در آن بخش نقشه در بالای نتایج جستجوی Google پیدا شوید.

در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

از حساب Google خود برای تنظیم نمایه Google برای کسب و کار من استفاده کنید. جزئیات محل خود را در فیلدهای مناسب اضافه کنید. نترسید، اگر از خانه کار می کنید می توانید جزئیات آدرس واقعی خود را از دید عموم پنهان کنید. Google برای تأیید صحت کسب و کارتان یک کارت پستال برای شما ارسال می‌کند تا تأیید کند که مشروع هستید. برای تأیید حساب Google برای کسب و کار من، باید کد کارت پستال را وارد کنید. شروع به افزودن تصاویر، پست‌ها و پیشنهادها به حساب Google My Business خود کنید تا به Google نشان دهید که علاقه مند به دریافت کلیک‌های بیشتر هستید. با به اشتراک گذاشتن پیوند به صفحه Google برای کسب و کار من، نظرات خود را بخواهید تا مشتریان + مشتریان قبلی به شما انگیزه دهند و آن را در جریان کاری خود بگنجانند تا پس از کار با هر مشتری + مشتری 2، نظرات Google را درخواست کنند. از کلماتی که هستید استفاده کنید.

برای اینکه در مقابل چشمان بیشتر مشتریان بالقوه + مشتریان خود قرار بگیرید، باید در نتایج جستجوی آنها در گوگل ظاهر شوید. اما از کجا می دانید که آنها در گوگل چه تایپ می کنند تا شخصی مانند شما را پیدا کنند؟ به سمت راست وارد مرحله شوید – یک ابزار بودجه درخشان به نام کلمات کلیدی در همه جا. ابزارهای زیادی وجود دارند که این کار را انجام می دهند، اما اغلب آنقدر گران هستند که من خوشحالم که چند سال پیش به طور تصادفی با کلمات کلیدی همه جا برخورد کردم و اکنون به همه مشتریان + اعضایم می گویم که از آن استفاده کنند.

اینجا جایی است که باید شروع کنید:

تمام روش‌های مختلفی را که خدمات + محصولات خود را توصیف می‌کنید در نظر بگیرید. سپس تمام روش‌های متفاوتی که مشتریان + مشتریان شما برای محصولات شما توصیف می‌کنند را به آن فهرست اضافه کنید. من نمی دانم از آنها بپرس! سپس تمام مکان هایی را که می خواهید هدف قرار دهید اضافه کنید و شروع به ساخت عبارات ترکیبی مختلف با لیست کلمات کنید. اکنون یک لیست در حال رشد خوب خواهید داشت. Keywords Everywhere را به عنوان افزونه کروم نصب کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید. برای 100000 کلمه کلیدی 10 دلار آمریکا است. مطمئن شوید که حساب Google خود را در کشوری که می‌خواهید هدف قرار دهید راه‌اندازی کرده‌اید تا داده‌های دقیق دریافت کنید. سپس لیست مراحل 1 + 2 خود را بردارید و یکی یکی در Google تایپ کنید. “Volume” را در زیر می‌بینید که تعداد تقریبی افرادی را که در ماه آن عبارت را جستجو می‌کنند به شما نشان می‌دهد. شما می خواهید به دنبال حجم بالا باشید (بدون تعداد تعیین شده، فقط بالاترین حجم در جایگاه خود) و در عین حال مرتبط با اهداف تجاری خود باشید. اگر روی مماس حرکت کنید و شروع به تلاش برای هدف قرار دادن کلمات کلیدی غیر مرتبط با کسب و کارتان کنید، حدس بزنید، تلاش های شما نتیجه ای نخواهد داشت.

می‌توانید به پادکستی که من در مورد «واژه‌های کلیدی من چیست» گوش دهید و همچنین ممکن است بخواهید وبلاگ Smashing the Myths من را در مورد «چگونه برای این کلمه کلیدی رتبه‌بندی می‌کنم؟» ببینید.

3. آماده، تنظیم، مطابقت

اکنون که لیست طولانی و زیبای عبارات کلیدی خود و میزان محبوبیت همه آنها را دارید، می توانید شروع به تطبیق کلمات کلیدی خود با صفحات + وبلاگ خود کنید. آیا صفحه یا وبلاگ کافی ندارید؟ اکنون زمان شروع ساخت آن صفحات + وبلاگ های اضافی است. به عنوان مثال، فرض کنید شما یک عکاس عروسی هستید که عکاسی نامزدی، عکاسی خانوادگی و عکاسی پرتره را نیز ارائه می دهد. شما به یک صفحه برای هر سرویس نیاز دارید تا بتوانید تلاش های بازاریابی خود را بر اساس خدمات به جای گروه بندی آنها متمرکز کنید. سپس می توانید یک عبارت کلیدی متمرکز در صفحه ای از لیست خود داشته باشید. به این ترتیب افرادی را که به دنبال نوع کسب و کار شما هستند جذب خواهید کرد. اگر نمی‌دانید کجا و چگونه کلمات کلیدی خود را به صفحات + وبلاگ‌های خود اضافه کنید، پادکست من را در The Power of Yoast بررسی کنید – ابزاری عالی که برای وب‌سایت‌های خاصی در دسترس است تا به شما در رتبه‌بندی بهتر صفحات + وبلاگ‌ها کمک کند.

4. وارد لیست شوید

البته، نکته حضور آنلاین این است که مردم می‌آیند و به شما نگاه می‌کنند، فکر می‌کنند که شما لباس خواب گربه‌ها هستید و می‌خواهند از شما رزرو/خرید کنند. اما جلب توجه به وب‌سایتتان سخت است، مخصوصاً وقتی تازه کار هستید. بنابراین شما نیاز به وب‌سایت‌های دیگری دارید که به شما پیوند دهند، ترجیحاً وب‌سایت‌های مرتبط با کیفیت که در واقع کسب و کار شما را هدایت می‌کنند. می‌توانید فهرست‌های کسب‌وکار را در منطقه خود در گوگل جستجو کنید، می‌توانید مطبوعات محلی + وبلاگ‌های خود را بررسی کنید تا به وب‌سایت‌های آن‌ها نگاه کنید و ببینید که چگونه می‌توانید در وب‌سایت‌های آن‌ها برجسته/فهرست یا نامیده شوید. اگر وب سایت های مرتبط با کیفیت شناخته شده بیشتری به وب سایت شما لینک دهند، برای کسب و کار شما بهتر است و بیشتر مورد توجه قرار خواهید گرفت.

ممکن است بخواهید به وبلاگ من در مورد “چهار راه برای دریافت پیوندهای بیشتر” شیرجه بزنید.

5. به گوگل بگویید که وجود دارید

یک روز دیگر، یکی دیگر از ابزارهای گوگل. این بار باید همه چیز را در مورد وب سایت خود به کنسول جستجوی گوگل بگویید تا زمانی که افراد نوع کسب و کار شما را در گوگل جستجو می کنند، شانس زیادی برای لیست شدن در نتایج جستجو داشته باشید. وقتی نوبت به انتشار رایگان وب سایت شما می رسد تا Google بتواند آن را ببیند و کسب و کار عالی شما را به افراد بیشتری نشان دهد، باید نقشه سایت خود را به یکی از ابزارهای رایگان گوگل – کنسول جستجوی گوگل – ارسال کنید. راهنمای رایگان من را دانلود کنید تا به Google بگویم شما وجود دارید.

6. یک شبکه ارجاع بسازید

اگر برای هر باری که این شکایت را شنیده بودم یک پنی داشتم “اوه، اما فقط همسالان/دوستان/مادر من روی چیزهای من کلیک می کنند، هرگز سرنخ یا مشتری ندارند” اوه راجرز، من یک میلیونر می شدم. از آن شبکه پشتیبانی استفاده کنید و از آنها بخواهید که مطالب شما را به اشتراک بگذارند. این لوبیاهای مشتاق می‌خواهند از شما و کاری که انجام می‌دهید حمایت کنند، بنابراین از آن نهایت استفاده را ببرید، به خصوص اگر در نزدیکی شما زندگی می‌کنند، زیرا این وبلاگی است درباره نحوه جذب کسب‌وکارهای محلی بیشتر. اگر احساس می‌کنید می‌خواهید این فرآیند را ارتقا دهید، یک شبکه ارجاعی از افرادی بسازید که می‌توانند تجارت را به سمت شما بفرستند و بالعکس. به عنوان مثال، اگر من کسب و کار را به یک کپی رایتر فوق العاده که می شناسم ارجاع دهم، دفعه بعد که او را رزرو کنم تخفیف دریافت می کنم. قدرت وب را دست کم نگیرید.

7. وبلاگ ها را دریافت کنید

می دانستی که در راه است… باید شروع به وبلاگ نویسی کنی. من وبلاگی در مورد “آیا واقعا باید وبلاگ نویس باشم” دارم که 65 دلیل برای اینکه چرا باید وبلاگ نویسی کنید را فهرست می کند، بله واقعاً! در اینجا ده مورد علاقه من است

این یک راه رایگان برای تبلیغ کسب و کار شما است. برای ساختن برند شما عالی است. شما را مورد توجه قرار می دهد این باعث ایجاد اعتماد در ذهن خوانندگان شما می شود. باعث می شود شما را از بقیه متمایز کنید. همیشه پست شده این فرصتی است برای ارائه ارزش به مشتریان شما به مشتریان بالقوه اطلاعات عمیق تری درباره محصولاتی که می فروشید نشان دهید

پس از کجا شروع میکنی؟ با انتخاب یک سوال به عنوان موضوع وبلاگ خود شروع کنید – مردم از شما در مورد کارتان چه می پرسند؟ چه چیزی می خواهید از شما پرسیده شود؟ ابزارهای آنلاین رایگان زیادی برای الهام گرفتن وجود دارد و من در مورد آنها در وبلاگ های خود در یافتن ایده های محتوا، شش کاری که باید با وبلاگ خود انجام دهید پس از انتشار انتشار یا گوش دادن به پادکست من در چگونه ایده های محتوا تمام نمی شود به اشتراک گذاشته ام. از نو”

8. بهینه سازی وب سایت خود را متوقف کنید

این نکته کلیدی است، به خصوص وقتی به این نقطه در وبلاگ در مورد چگونگی جذب مشاغل محلی بیشتر می رسید، احتمالاً فکر می کنید “خدایا، کار زیادی وجود دارد.” یکی از چیزهایی که می توانید در لیست خود مشاهده کنید این است که به طور مداوم وب سایت خود را تغییر دهید. من شما را آنجا می بینم و دارید فکر می کنید، اوه، من فقط می خواهم وارد شوم و فلان و فلان را راه اندازی کنم و قبل از اینکه متوجه شوید، تمام صبح گذشته است و شما اصلاً در بازاریابی خود فعال نبوده اید و ناگهان زمان ملاقات یا تماس مشتری فرا می رسد. درعوض، سندی ایجاد کنید (من Google Sheets را دوست دارم) که در آن فهرست آرزوهایی از کارهایی که می خواهید دفعه بعد که صفحه اصلی یا یکی از صفحات خدمات خود را به روز می کنید انجام دهید، ایجاد کنید. با تنظیم یک یادآوری در تقویم خود به صورت سه ماهه از آن بازدید کنید (یادآوری ها را سفارش دهید تا در هر سه ماه یکباره هر صفحه را به روز نکنید!) و سپس دائماً به عقب برنگردید.

9. در مورد کسب و کار خود صحبت کنید

من دیروز در کرویدون با یک گروه صحبتی با اعتماد به نفس + انگیزه داشتم و این مدام مطرح می شد. به عنوان یک صاحب کسب و کار، این به شما بستگی دارد که چشم انداز کسب و کار را حمل کنید، آن را به جلو هدایت کنید، و شما در حال حاضر این استعداد را دارید. این در شماست، به همین دلیل است که اینجا هستید. اما احساس اعتماد به نفس در مورد آن و ادامه باور به خود در زمانی که جهان صادقانه به شما می‌گوید کوچک بمانید و خفه شوید به این معنی است که هرگز اعتماد به نفس نخواهید داشت تا زمانی که واقعاً از منطقه آسایش خود خارج شوید و در مورد تجارتی که هستید صحبت نکنید.

وقتی افرادی را پیدا می‌کنم که در کاری که انجام می‌دهم از من حمایت می‌کنند (و اینها به ندرت کسانی هستند که من از آنها انتظار داشتم)، آنگاه احساس تشویق می‌کنم که به رشد و توسعه ادامه دهم. این هرگز یک و تمام نیست، اما این نیز بخشی از گفتگو است. من دوست دارم در مورد کاری که انجام می دهم صحبت کنم زیرا همیشه دیدگاه خود را در ذهن دارم – کمک به زنان تا حد امکان مستقل زندگی کنند (هر چه که این برای آنها معنی دارد). و به همین دلیل، کسب و کار من همچنان به تکامل خود ادامه می دهد تا به سمت این چشم انداز کار کند.

10. این کار را به تنهایی انجام ندهید

اگر به انتهای این فهرست رسیده‌اید و فکر می‌کنید، خوب، عالی است، اما من شدیداً به مسئولیت‌پذیری نیاز دارم تا واقعاً این اتفاق بیفتد، پس بیایید و در انجمن من، The Visible Vibes، به ما بپیوندید، جایی که دسترسی فوری به یک انجمن دارید. از زنان صمیمی که همه یاد می گیرند دیده شوند. من هر ماه آموزش‌های زنده را میزبانی می‌کنم و شما به بسیاری از آموزش‌ها و منابع ضبط‌شده دسترسی پیدا می‌کنید تا به شما کمک کند اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، دیده شوید و کسب‌وکار موفقی داشته باشید – هر چه که به نظر می‌رسد.

امیدوارم از خواندن وبلاگ من در مورد چگونگی جذب مشاغل محلی بیشتر لذت برده باشید، اشتراک گذاری دانش از این طریق سرگرم کننده است. بیا و در اینستاگرام به من بگو نکته مورد علاقه شما چیست.

به زودی می بینمت

مدی

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *