یک تیم تولید محتوا و بازاریابی ورودی به خوبی تعریف شده، کلید موفقیت شماست. بیایید بخوانیم چگونه این تیم را بسازیم!
بازاریابی یک عمل منسوخ شده است که کار زیادی را به تعداد زیادی از مردم در هر گوشه از جهان داده است، پس چه؟ اکنون وضعیت کار متفاوت است و استخدام یک بازاریاب به سبک قدیمی کافی نیست: شما به یک تیم بازاریابی درونگرا نیاز دارید.
شما احتمالاً یک بخش بازاریابی دارید، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که در مورد مهارتهایی که امروز تیم شما دارد فکر کنید و هر شکافی را شناسایی کنید. چگونه می دانید که کارکنان شما باید چه نوع شایستگی هایی را درک کنند؟ در اینجا لیستی برای بررسی وجود دارد:
نوشتن. بازاریابی (مخصوصاً درونگرا) به محتوا مربوط میشود، بنابراین نوشتن یک مهارت اصلی برای یک بازاریاب خوب است. در مورد آن فکر کنید: وب سایت شما مملو از متن نوشته شده است، وبلاگ شما مقالات طولانی منتشر می کند، و کمپین های پرورشی شما، مانند کمپین های رسانه های اجتماعی، نیاز به کپی واضح و موثر دارند. طراحی وب سایت. طراحی واقعاً می تواند عاملی باشد که به محتوای شما اجازه می دهد برجسته شود. با تشکر از طراح وب، می توانید نمودارها، اینفوگرافیک ها و عکس های مارک دار ایجاد کنید. توسعه وب. شما احتمالاً در هر روز هفته به یک برنامه نویس نیاز ندارید، اما زمانی که نیاز به یکپارچه سازی سیستم های تجاری، ایجاد یک طراحی وب سفارشی یا ایجاد قابلیت های سفارشی دارید، او به کارتان خواهد آمد. تحلیل داده ها. بازاریابی در چند سال اخیر بسیار تغییر کرده است و اکنون همه چیز به داده ها بستگی دارد. بازاریابان در حال حاضر باید معیارها، آمار، پیش بینی ها، داشبوردها و غیره را مدیریت کنند. ضروری است که فردی را استخدام کنید که مهارت های لازم برای مدیریت صحیح داده ها را داشته باشد. استراتژی ورودی Inbound روش انسانی برای دیدن بازاریابی است: به مشتریان اهمیت می دهد، به آنها کمک می کند. برای خوب کار کردن، ترافیک ورودی باید با جزئیات در نظر گرفته شود: استراتژیست ها باید درک خوبی از مخاطبان هدف و رقبای صنعت داشته باشند تا بتوانند استراتژی های آگاهانه تولید کنند، تاکتیک ها را اصلاح کنند و ایده های جدید تولید کنند. تخصص نرم افزار. شما 2 شانس برای مدیریت فرآیندهای بازاریابی و فروش خود دارید: استفاده از نرم افزار خارجی (یعنی HubSpot) یا ثبت اختراع نرم افزار مارک خود. اگر فکر می کنید راه دوم برای شرکت شما بهترین است، به شخصی نیاز دارید که نرم افزار را درک کند. مدیریت پروژه. یک مدیر پروژه می تواند سهم عمده ای در استراتژی بازاریابی شما داشته باشد. با وجود قطعات متحرک زیادی که درگیر هستند، باید با شخصی کار کنید که مسئول نگهداری پروژه ها به موقع، با بودجه و غیره است.
اول چه حرکتی باید انجام دهم؟
اول از همه، شما باید طرز فکر خود را در مورد قیف بازاریابی تغییر دهید: تمرکز خود را فقط به پایین دست بردارید و اهمیت بالا را درک کنید (معروف به مرحله جذب در متدولوژی ورودی). بنابراین اگر نمی توانید همزمان بیش از 1 کارمند را استخدام کنید، ابتدا تیم «جاذبه» خود را بسازید.
با این حال، گاهی اوقات تصمیم درست این است که فردی را استخدام نکنید، بلکه این است که کمپین بازاریابی خود را برون سپاری کنید. این تصمیم واقعاً به یک چیز بستگی دارد: بازگشت سرمایه (ROI). اگر استخدام خیلی گران است، بیایید با یک آژانس حرفه ای تماس بگیریم.
این همه است! اکنون می توانید یک تیم بازاریابی ورودی موثر بسازید!
کمک خواستن؟ تماس با ما از طریق:
تلفن: +44 20 8834 4795
ایمیل: help@whitehat-seo.co.uk
مقاله مرتبط:
چگونه یک کمپین بازاریابی ایمیلی قدرتمند اجرا کنم؟