چگونه یک هاب محتوا ایجاد کنیم و ترافیک صفحات خود را به حداکثر برسانیم؟

بک لینک edu
مقالات مرتبط :
نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب

آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب

مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب

صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

یک راهنمای آسان برای ایجاد صفحات استراتژیک برای به حداکثر رساندن سئو و بازاریابی محتوا. نوشته شده توسط کارشناسان بازاریابی داخلی در Whitehat.

سایت زیر یک مرکز محتوا است. در نگاه اول، ممکن است فقط یک صفحه معمولی به نظر برسد، اما به طور استراتژیک با استفاده از بهترین های هر دو دنیای سئو و بازاریابی محتوا ساخته شده است. در نتیجه، پیوندهای زیادی به صفحات آنها، رشد سریع و ترافیک ارگانیک و تبدیل شدن به یک مرجع در این موضوع.

امروز قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه مرکز محتوای خود را ایجاد کنید و ترافیک جستجو را در صفحات خود به حداکثر برسانید.

دلیل اینکه آنها خوب کار می کنند این است که به ایجاد ارتباطات معنایی بین محتوا کمک می کنند. به عنوان مثال، اگر صفحه رژیم کتو دارید، ممکن است در مورد این که چه چیزی است، چه چیزی بخوریم، فواید کتو صحبت کنید و برخی دستور العمل ها یا دستورالعمل های غذایی را ارائه دهید.

حال اگر در حال حاضر به عمق همه این موضوعات می پردازید، بیشتر شبیه خواندن یک کتاب است تا یک صفحه یا پست.

در عوض، می توانید راهنماهای مرتبط دیگر و پیوندهای داخلی بین صفحات ایجاد کنید. این به موتورهای جستجو می‌گوید که تمام محتوا به موضوع گسترده‌تر کتو مرتبط است، به علاوه داشتن ساختار منطقی برای محتوای شما تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

هاب محتوا سه بخش دارد و بهترین راه برای توضیح آن با نموداری از HubSpot است.

اول، شما مرکز خود را دارید که به آن محتوای ستونی می گویند. این صفحه معمولاً یا یک راهنمای عمیق یا منبعی در مورد یک موضوع گسترده است و ما قبلاً در مورد مثال صفحه رژیم کتو صحبت کرده ایم.

قسمت دوم صفحات فرعی شما یا با نام HubSpot Cluster Content است. اینها صفحات جداگانه ای هستند که به بخش خاصی از موضوع شما می پردازند. بنابراین یک مثال ممکن است “عوارض جانبی کتو” باشد.

سومی هاپرلینک ها هستند. از آنها برای پیوند دادن هاب به صفحات فرعی آن استفاده می شود و صفحات فرعی نیز باید به هاب برگردند.

دلیل اینکه این بسیار قدرتمند از منظر سئو است، دو مورد است. ابتدا، موضوع را در سایت خود ایجاد می کنید و با استفاده از لینک های داخلی، بین صفحات پیوند ایجاد می کنید. دوم، وقتی به هر صفحه ای در گروه محتوا پیوند دریافت می کنید، همه صفحات می توانند سود ببرند زیرا از نظر استراتژیک به یکدیگر پیوند دارند. بنابراین در تئوری، صفحات شما باید با هم رتبه بالاتری داشته باشند و به شما کمک کند ترافیک جستجو را در یک موضوع خاص به حداکثر برسانید.

آیا همه باید از هاب محتوا استفاده کنند؟

پاسخ منفی است. گاهی اوقات شما موضوعات کافی برای قرار گرفتن در یک موضوع بزرگتر ندارید. این امر مخصوصاً برای سایت‌های ریز طاقچه‌ای مانند سایت‌های مربوط به مرغداری‌ها صادق است، اما برای یک سایت کشاورزی احتمالاً می‌توانید چندین مرکز محتوا ایجاد کنید. با این اوصاف، این هاب های محتوا در همه اشکال موجود هستند. کین جیمیسون از هارمونی محتوا یک پست عالی در این زمینه گردآوری کرده است.

در این مقاله، ما بر روی استفاده از یک راهنمای بزرگ به عنوان مرکز شما به جای منبع صفحه دسته بندی تمرکز خواهیم کرد.

قبل از اینکه جلوتر برویم، اجازه دهید یک نمای کلی از یک مرکز محتوای عالی ایجاد شده توسط Drift در مورد چت بات ها داشته باشیم. اگر به فهرست مطالب در سمت چپ نگاه کنید، خواهید دید که آنها به صفحات فرعی خود در آن موضوع پیوند دارند.

با پیمایش در راهنمای قطعی آنها، خواهید دید که آنها موضوعات فرعی مانند “چت ربات ها چگونه کار می کنند؟” را پوشش می دهند، سپس آنها توضیح مختصری می دهند.

در پایین این بخش، پیوندی را مشاهده می کنید که شما را به صفحه ای می برد که نگاهی عمیق تر به این موضوع دارد.

همین امر در مورد سایر بخش‌ها مانند «مزایای چت‌بات‌ها چیست؟»، «چرا ربات‌های چت مهم هستند؟»، «چگونه یک ربات چت بسازیم» صدق می‌کند. و غیره

اگر به این صفحات فرعی نگاه کنید، می بینید که همه آنها به صفحه هاب پیوند می زنند و یک گروه به خوبی سازماندهی شده از محتوا ایجاد می کنند. در طی حدود هفت ماه، آنها بیش از 500 لینک از وب سایت های منحصر به فرد دریافت کردند و رشد سریعی به حدود 6000 جستجوی ماهانه در مورد موضوعی که مستقیماً به محصول آنها مربوط می شود، رسید.

چگونه می توانید شروع به ایجاد هاب برای سایت خود کنید؟

اولین قدم این است که ایده های طوفان فکری را برای صفحات هاب خود شروع کنید. و چند سوال وجود دارد که باید از خود بپرسید تا تعیین کنید آیا صفحه خوبی خواهد بود یا خیر. سوالات زیر را از خود بپرسید:

چند موضوع فرعی می تواند زیر صفحه اصلی قرار بگیرد؟ شما نمی خواهید موضوع شما خیلی محدود باشد یا موضوعات فرعی کافی برای نوشتن نداشته باشید. اما در عین حال، شما نمی خواهید موضوع شما آنقدر گسترده باشد که پست های زیادی داشته باشید که زیر آن قرار می گیرند. در محدوده پنج تا بیست صفحه برای تناسب با موضوع هدف قرار دهید. آیا موضوع حجم جستجوی کافی دارد؟ حجم جستجوی کافی این عدد هدف است زیرا به صنعت و جایگاه شما بستگی دارد، اما صفحات هاب باید جستارهای پرطرفدار را هدف قرار دهند نه پرس و جوهای طولانی. به عنوان مثال، اگر یک سایت بازاریابی رسانه‌های اجتماعی دارید، ممکن است بخواهید یک مرکز محتوا پیرامون عبارت «تبلیغات فیس‌بوک» ایجاد کنید، که حدود 61000 جستجو ماهانه در ایالات متحده دریافت می‌کند. عناوین زیادی وجود دارد که در آن قرار می گیرند، مانند «نحوه استفاده از مدیر تبلیغات فیس بوک»، «هزینه تبلیغات فیس بوک» و «بینش مخاطبان فیس بوک» به چند مورد. شما نمی خواهید یک هاب در مورد چیزی مانند “کوپن های تبلیغات فیس بوک” ایجاد کنید که به سختی جستجو می شود و موضوع بسیار محدودی است. آیا می توانم با هدف قرار دادن موضوع پست، هدف جستجو را مطابقت دهم؟ هدف جستجو به معنای دلیل پشت پرس و جو جستجو است و شما می توانید با مشاهده 10 نتیجه برتر برای کلمه کلیدی مورد نظر خود متوجه این موضوع شوید. به عنوان مثال، اگر به صفحات رتبه بندی برتر “تبلیغات فیس بوک” نگاه کنیم، خواهید دید که عبارت درخواست ناوبری را نشان می دهد. این بدان معنی است که اکثر افرادی که این مورد را جستجو می کنند می خواهند در واقع به وب سایت فیس بوک خود برسند. اما نتایج جستجو همچنین دارای پست‌های آموزنده‌ای مانند پست‌های HootSuite، Buffer و Social Media Examiner هستند که راهنمای خوبی برای تبلیغات فیسبوک هستند. وقتی نوبت به انتخاب صفحات فرعی می رسد، باید مطمئن شوید که آنها بسیار مرتبط با موضوع شما هستند. به عنوان مثال، “چگونه یک صفحه فیس بوک را حذف کنیم” برای تبلیغات فیس بوک بسیار دور از موضوع است. صفحات فرعی خوب آنهایی هستند که اطلاعات بیشتری در مورد یک موضوع مرتبط می دهند. اغلب این می‌تواند زیربخشی از صفحه اصلی شما باشد، مشابه کاری که Drift در هاب Chatbots خود انجام داد.

بیایید مرکز محتوای خود را بسازیم و از یوگا به عنوان نمونه مورد استفاده خود استفاده خواهیم کرد زیرا موضوعی گسترده و محبوب است.

مرحله اول: موضوعاتی را پیدا کنید که می توانند به عنوان مرکز یا صفحه فرود شما عمل کنند. برای شروع، به کاوشگر کلمات کلیدی Ahrefs بروید و کلمه گسترده ای مانند “یوگا” را جستجو کنید. سپس به گزارش Phrase Match می‌روم و همه در اینجا به دنبال سؤالاتی می‌گردم که: a. با ایجاد یک مرکز محتوا، شدت اطلاعات وجود دارد. و ب. موضوعات به اندازه کافی گسترده هستند که حاوی موضوعات فرعی زیادی هستند. بنابراین من پرس و جوهایی مانند “یوگا در نزدیکی من” را نادیده می‌گیرم که آشکارا یک درخواست محلی است و “شلوار یوگا” که یک جستار تراکنشی است همانطور که می‌توانید از صفحات تجارت الکترونیک در SERP متوجه شوید. چیزی مانند «ژست‌های یوگا» می‌تواند یک صفحه سطح عالی عالی باشد، زیرا می‌دانم صفحات زیادی وجود دارند که می‌توانند زیر آن قرار بگیرند. مرحله دوم: موضوعات فرعی را پیدا کنید. از آنجایی که اطلاعات زیادی در مورد یوگا نداریم، به گوگل می‌رویم و «فهرست پوزهای یوگا» را جستجو می‌کنیم. سپس روی نتیجه کلیک می کنم: این یک جدول زیبا با لیستی از حرکات یوگا است. لیست را کپی کرده و در Keywords Explorer قرار دهید و ما معیارهای کلیدواژه را برای همه آنها خواهیم داشت که می توانیم برای صفحات فرعی خود انتخاب کنیم. مرحله سوم: موضوع اصلی خود را در ویکی پدیا جستجو کنید. با حجم عظیمی از محتوای ویکی‌پدیا، آنها باید آن را به خوبی هم برای موتورهای جستجو و هم برای کاربران سازماندهی کنند. در این حالت، فهرستی از آساناها را مشاهده خواهید کرد که اساساً حالت‌های یوگا هستند، و سپس جدولی در زیر نشان می‌دهد که بسیاری از ژست‌های مختلف را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید آنها را بررسی کنید و به طور بالقوه در مرکز محتوای خود از آنها استفاده کنید. منابع اضافی

مقالات مرتبط :


نحوه شروع سئو (بهینه سازی موتور جستجو)

تازه شروع به سئو کرده اید؟ چه صاحب کسب و کار، وبلاگ نویس یا فقط فردی باشید که به دنبال ادامه مطلب


آیا ارزش آن را دارد که در London Business News Mag منتشر شود؟

در این عصر دیجیتالی پر سرعت و همیشه در حال تحول، آگاه ماندن از آخرین روندها و پیشرفت‌ها برای مرتبط ادامه مطلب


مسابقات خیریه Screaming Frog & BrightonSEO 5-a-side 2023

در 13 ژوئیه، Screaming Frog & BrightonSEO دوباره برای میزبانی یک تورنمنت خیریه 5 نفره در Power League Shoreditch با ادامه مطلب


صفحه یافت نشد | روی مشاوره کلیک کنید

سایت ما از کوکی ها استفاده می کند برای ارائه بهترین تجربه در وب‌سایت ما، «مشاوره کلیک» و شرکای ما ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید 0

Your email address will not be published. Required fields are marked *